Voor die actie op je handen staan, hoef je niet lenig te zijnquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:15 schreef Rewimo het volgende:
Ieuw, enge hypermobielen hier
Zo lenig als op die foto's ben ik niet, nooit geweest en zal ik nooit worden ook
Alleen maar.quote:Op dinsdag 25 april 2006 10:17 schreef freecell het volgende:
Voor die actie op je handen staan, hoef je niet lenig te zijn
Je hoeft alleen maar met je knieën op je ellebogen te staan en dan evenwicht houden![]()
Exact mijn gedachtenquote:
Hardlopenquote:Op dinsdag 25 april 2006 10:17 schreef Isabeau het volgende:
Hmm, wat moet ik dan tussen 18:00 en 19:00 doen
quote:
Puntjequote:Op dinsdag 25 april 2006 11:22 schreef Rewimo het volgende:
Als je het niet erg vindt, waag ik me er niet aan. Lijkt me niet zo denderend voor die chronische peesschedeontsteking in mijn pols
Dit kan ik ook, volgens mij is dat nog redelijk normaal hoorquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:32 schreef Beessie-Jen het volgende:
ow ik doe ook ff mee.... dat met die armen achter mijn rug kan ik ook heeeeeeel goed. Kan mijn armen zelfs te ver wegdraaien. maar dit dus ook:
nee dusquote:Op dinsdag 25 april 2006 11:34 schreef Troel het volgende:
[..]
Dit kan ik ook, volgens mij is dat nog redelijk normaal hoor
Bewaren.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:31 schreef Troel het volgende:
Wat doen de dames hier met hun te grote kleren eigenlijk? Ik merk dat mijn broeken die ik pas gehaald heb alweer te groot beginnen te worden
quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:41 schreef Levitation het volgende:
[..]
Bewaren.Ik heb ze meestal een paar jaar later weer nodig.
![]()
Ik jojo-en? Hoe kom je erbij.
Wat lijkt me dat heerlijk! Je gaat zo ontzettend goed... nog even en je bent de slankste hier!quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:46 schreef Troel het volgende:
Nou, ik had dus nog kleding bewaard, dat is dus ook allemaal te groot. Zomerkleren van zolder gehaald, kan allemaal weg
Maat 36/38 heb ik nooit gehad, ik had in de eerste klas van de middelbare school al een badpak maat 42.quote:Op dinsdag 25 april 2006 11:42 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
* miss_dynastie probeert niet te denken aan de voorraad kleren in maat 36/38 die hier nog ligt. Als ik nog ff wacht is het weer in de mode
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |