abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37241045
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En zo haal je je natuurlijk weer vooroordelen op de hals he, door niet goed te lezen Het gaat om haar persoonlijke ervaring. Ik heb er van het gymnasium ook nog wel een paar. Zegt niks over gymnasiasten in het algemeen.
Het zijn geen vooroordelen (dat dacht ik dus wel van die post over het mbo niveau).
Maar uit z'n post komt wel z'n indruk naar voren.
En dan kan het natuurlijk gebeuren dat mensen zich aangesproken voelen, of het verkeerd begrijpen. En dit dan vervolgens zeggen.
Dat kun je ze dan niet kwalijk nemen (al zeg ik het zelf)
pi_37241118
Maar goed. Het misverstand is uit de wereld geholpen.
Nu weer lekker of het lijnen hebben

Ik heb net lekker een gebakken ei op brood met kaas en ham. Heerlijk
pi_37241149
Ik ga zo een bakje kibbelingen eten met mijn broertje
It is your friends who make your world!
pi_37241168
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:34 schreef ymme het volgende:

[..]

Het domme niveau van de MBO. Ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt hoor.
Dus ik ben ook dom. Bedankt.
Dit is weer z'n uitgesproken feit, die nergens op slaat.
Ho! Stop! Wacht! Ik had het over het niveau van die jongens! Dat waren eikels...
Ik heb nooit bedoeld te zeggen dat het MBO-niveau laag of slecht ofzo is. Heb er zelf ook gezeten hoor! Sorry als mijn reactie verkeerd overkwam!

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat die gasten eikels waren en dat ik het daarbij over het MBO heb, komt gewoon omdat dit voorval daar plaatsvond. Dit soort eikels heb je overigens op ieder niveau... ben ze ook al tegen gekomen met een universitaire opleiding. Opleiding zegt bar weinig over je sociale vermogens.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37241350
Ik ga zo even m'n haar wassen, want dat ben ik vergeten vanochtend. Ik stond voor de spiegel en dacht, wat is m'n haar vet, maar agz ik het zaterdag het laatst gewassen heb kan dat wel he. Nou ja, toch ook een manier om vet kwijt te raken =P

Zo nog even wegen. Op m'n nieuwe weegschaal weeg k nu een kilo lichter dan vorige week, sta daarop nu op 83 en ik ga zo de oude nog even proberen. Wel voor ik m'n haar ga wassen, want nat haar, ondanks dat er minder vet in zit, is volgens mij toch echt zwaarder ;-)
Sanity is (not) statistical
pi_37241395
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:45 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ho! Stop! Wacht! Ik had het over het niveau van die jongens! Dat waren eikels...
Ik heb nooit bedoeld te zeggen dat het MBO-niveau laag of slecht ofzo is. Heb er zelf ook gezeten hoor! Sorry als mijn reactie verkeerd overkwam!

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat die gasten eikels waren en dat ik het daarbij over het MBO heb, komt gewoon omdat dit voorval daar plaatsvond. Dit soort eikels heb je overigens op ieder niveau... ben ze ook al tegen gekomen met een universitaire opleiding. Opleiding zegt bar weinig over je sociale vermogens.

maandag 24 april 2006 @ 13:00:39 #32
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37241879
Ha, ik weer hoor. Ik zet mijn nog totaal volle fles cremespoeling op de rand van de wasbak, en hup, fles dondert om, muur en vloer onder de cremespoeling... =/ Maar de vloer is weer helemaal schoon nu. De hele vloer was vies,en agz zo'n schone plek ook zo stom staat heb ik de rest ook maar even gedaan, met een doekje, op m'n knieen =P Oh trouwens, ik heb echt dé handcreme gevonden, m'n handen zijn lekker zacht nu haha.

Op de oude weegschaal woog ik 82.4 dus nog maar een kilo hoger dan m'n regeltje. Ik mag hopen dat het nu naar beneden blijft gaan door dat sporten en niet meer omhoog racet.
  maandag 24 april 2006 @ 13:11:32 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_37241907
Welke creme Maeghan?

Mijn creme is bijna op (ik heb nu gewoon glycerona) en aangezien ik echt elke dag mijn handen meerdere malen in moet smeren vind ik een fijne creme errug prettig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37242024
Volgesn mij doelde Meaghan erop, dat haar handen zacht geworden zijn van de cremespoeling die ze opgeruimt heeft...
  maandag 24 april 2006 @ 13:15:45 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_37242039
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:15 schreef Anansi het volgende:
Volgesn mij doelde Meaghan erop, dat haar handen zacht geworden zijn van de cremespoeling die ze opgeruimt heeft...
Whehehe, nu je het zegt ja

Dat maar eens proberen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37242125
Ja, Andrelon met zo'n oranje dop =P
pi_37242153
Jemig, wat gaan die Dieetclub topics snel.
Dat houd ik niet allemaal bij hoor!
pi_37242218
Mag ik even laten zien dat dikke meisjes niet per definitie onsportieve stijve harken zijn:
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/lenig1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/DSC00989.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/DSC00986.jpg
Volgens mij zijn die laatste twee abnormaal trouwens, niemand op de sportschool kwam zo ver =P Laatste foto is dus vanuit de tweede houding rechtop gaan staan. Ik wist zelf niet eens dat ik zo ver kon. =D Spaghaatje kon ook niemand, laat staan in spaghaat je neus op je knie leggen. Vreemd hoor ;-)
pi_37242362
Inderdaad, wat gaan jullie snel
Op deze manier zijn we echt bij topic 100 als we die chocoworkshop gaan doen .

Ik heb van het weekend een workshop capoeira gehad (Braziliaanse vechtsport dans op muziek) en ik vond het best wel grappig. Sommige kunstjes waren echt acrobatic, zo lenig ben ik nog niet hoor . Vanavond trouwens weer skateles. Vriendjelief vindt het dusdanig leuk dat ie nu ook op jacht is gegaan naar skates, alleen de skatewinkel is sinds kort weg dus dat wordt een andere zaak zoeken waar ze verstand hebben van skates .
pi_37242366
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:20 schreef Maeghan het volgende:
Mag ik even laten zien dat dikke meisjes niet per definitie onsportieve stijve harken zijn:
Volgens mij zijn die laatste twee abnormaal trouwens, niemand op de sportschool kwam zo ver =P Laatste foto is dus vanuit de tweede houding rechtop gaan staan. Ik wist zelf niet eens dat ik zo ver kon. =D Spaghaatje kon ook niemand, laat staan in spaghaat je neus op je knie leggen. Vreemd hoor ;-)
Haha, geweldig!
Ik ben overigens wel zo stijf als een hark Ben al blij als ik mijn benen volledig kan strekken. Kan mijn armen trouwens ook niet helemaal strekken, blijft altijd een beetje een hoek in zitten. Schijnt iets met korte pezen en spieren te maken te hebben ofzo. Dus van mij geen lenige foto's!
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
pi_37242388
He Maeghan
Ook hier iemand die dus onder die dikke meisjes valt. En het dus ook kan.
Zowel beentje pakken en langs mijn hoofd omhoog trekken.
Als Spagaat, split etc.

Maar ja, heb dan ook heel lang turnen gedaan, en ben al jaren bezig met elke week dansmarietjes. Eerst was ik er zelf één en nu ben ik trainster daarvan.
pi_37242471
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:20 schreef Maeghan het volgende:
Grappig, ziet er naar uit dat het (power)yoga oefeningen zijn. Op de sportschool waar ik bij zit, geven ze ook lessen poweryoga en zo ver (ware niet verder) komen zij ook. En dat zijn dan niet alleen maar magere dames die daar zitten . De eerste en de laatste oefening lukt mij ook nog wel maar de 2e nog niet zo
pi_37242472
Ik heb nooit turnen gedaan, en sport al een jaar of vijf veel te weinig en de vijf jaar ervoor alleen gym op school. Ik ben gewoon van elastiek. =P Supergrappig wel met Body Balance, dan sta ik echt zo van 'oh, moet dit stretchen?'. Deed wel thuis rekoefeningen, maar ben ik een paar jaar geleden ook mee gestopt op advies van reumatoloog (tenminste, dat advies kreeg ik bijna tien jaar geleden al maar ik was eigenwijs, en nu doe ik gewoon lekker wéér eigenwijs). Ik voel me er in ieder geval veel beter bij als ik flexibel ben. Ik voel me nu nog een stijve hark, maar 't wordt al beter. =)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 13:31:24 #45
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37242570
Mwoah ik kan mijn tenen aanraken maar daarmee heb je het wel gehad hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben daarnet niet bezweken voor die vriendelijk lachende kwekkeboomkroket Heb in plaats daarvan een eitje genomen voor bij mijn broodje met veel ros En een appel en yoghurt voor straks
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37242581
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:28 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb nooit turnen gedaan, en sport al een jaar of vijf veel te weinig en de vijf jaar ervoor alleen gym op school. Ik ben gewoon van elastiek. =P Supergrappig wel met Body Balance, dan sta ik echt zo van 'oh, moet dit stretchen?'. Deed wel thuis rekoefeningen, maar ben ik een paar jaar geleden ook mee gestopt op advies van reumatoloog (tenminste, dat advies kreeg ik bijna tien jaar geleden al maar ik was eigenwijs, en nu doe ik gewoon lekker wéér eigenwijs).
Ja dat stretchen. Daar is natuurlijk geen oefening meer voor nodig.
Maar ja, ik ben dan ook lening (ondanks 3 jaar niets gedaan te hebben, trainen met mijn mond). Maar conditie heb ik dus echt niet.
Maar ja daar werken we hard aan
pi_37242592
Dat kan ik allemaal ook
Alleene het ziet er heel lomp uit
Van turnen afgegaan op een gegeven moment. Ik kon de oefeningen goed, maar zag er uit alks een zak aardappels die een goede oefening doet
Ik kan nu nog mat gemak op de grond zitten, benen wijd, voeten beetpakken en dan voorover met mijn kop op de grond
Maar het ziet er niet uit Ik zal TARA eens foto's laten maken vanmiddag
Ik heb trouwens ook een filmpje van mezelf dat ik doe met echte pompons
pi_37242631
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:31 schreef Rewimo het volgende:
Mwoah ik kan mijn tenen aanraken maar daarmee heb je het wel gehad hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben daarnet niet bezweken voor die vriendelijk lachende kwekkeboomkroket Heb in plaats daarvan een eitje genomen voor bij mijn broodje met veel ros En een appel en yoghurt voor straks
Ok, sta jij even sterk in je schoenen vandaag.
Daar mag voor de gepompoent worden
pi_37242725
Gaan jullie schouders ook zo ver dan? Want bij BB zag ik allemaal mensen die bij mijn foto twee niet verder kwamen als met hun handen omhoog wijzend zeg maar. Maar goed, daar krijgt de helft z'n handen ook maar met moeite op de grond terwijl ik het gisteren met pumps uitgeprobeerd heb om te kijken of het dan een uitdaging is, maar helaas... =P

Verdorie, heb ik een sport gevonden die ik leuk vind, val je er nog geen gram mee af =P Ik geloof dat BB 200 kcal of zo verbruikt per uur. Beetje jammer. ;-)
pi_37242851
Spinning op de sportschool (club cycle) als je helemaal meedoet met 1 uur les, gemiddelt 600/1000 Kcal.
Maar ja, dat vereist dan ook wel een goede conditie en volhoudings vermogen )
Ik red het misschien net 10 min aan één stuk door. Maar ja dat wordt vanzelf meer.
Maar nu verbrand ik dan dus z'n 300 Kcal Maar dan ben ik ook kapot.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')