linkje svpquote:Op maandag 24 april 2006 11:39 schreef Ikiskoel het volgende:
Hé Troel, ze lopen met je foto's te kloten (excusez le mot) bij ONZ....
Dank je, heb al actie ondernomen.quote:Op maandag 24 april 2006 12:09 schreef Ikiskoel het volgende:
Dit is het linkje
Hardcore Foto Fuck "To Tha Bone" [Deel 4]
Nou, in het EO topic ( EO Jongerendag Afterparty..... word ik uitgemaakt voor pillenslikster en dergelijke en worden er ook nog andere foto's bijgehaald dat vind ik wat minder.quote:Op maandag 24 april 2006 12:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Goede reactie op zoiets kinderachtigs, Troel!![]()
Achja, alle gristenen zijn tenslotte stom, dus als je een gristen bent, ben je stom.quote:Op maandag 24 april 2006 12:19 schreef Ikiskoel het volgende:
Weet je Troel, die gasten zijn gewoon zielig. Ik heb net even gekeken bij het topic, ze staan daar allemaal met hun bek vol tandenGe-wel-dig! Dat zal ze leren
![]()
Lekker weer? Hier is het grijs grijs grijsquote:Op maandag 24 april 2006 12:14 schreef Levitation het volgende:
Even tvp-en. Verder weinig te melden.
Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Heb zin om te gaan fietsen, helaas zit ik tot 5 uur gevangen op kantoor...
Heb je al wel een regeltje dan voor straks, stuur anders alvast een mailtje voor je regeltje, kan je alvast voorgenietenquote:Op maandag 24 april 2006 12:25 schreef Jojogirl het volgende:
[..]
Lekker weer? Hier is het grijs grijs grijs
tevens schaamteloze tvp, ik wil weer meedoen hier, nog een maandje ofzo dan kan het weer
Eikels zijn het. Beetje van het niveau van de jongens van vroeger op de middelbareschool en het mbo. Moet denken aan die keer dat mijn mannelijke klasgenootjes een briefje lieten rondgaan met "wat zijn die wijven hier in de klas lelijk" met vervolgens van ieder meisje duidelijk uitgelegd waarom ze zo lelijk waren. Tjonge, wat waren ze stoer. (en wij gekwetst) Komt een beetje overeen met het niveau van dat topic.quote:Op maandag 24 april 2006 12:23 schreef Troel het volgende:
[..]
Achja, alle gristenen zijn tenslotte stom, dus als je een gristen bent, ben je stom.
't is jammer dat ik niet gewoon in 1 hokje geduwd kan worden, maar dat ze me in meerdere hokjes kunnen stoppen. Nouja, topicreports zijn geplaatst.
Beiden vrees ik.quote:Op maandag 24 april 2006 12:32 schreef Levitation het volgende:
Zucht, domme mensen... voeden ouders hun kinderen nu echt zo slecht op, of leren ze dit van iemand anders?
Het domme niveau van de MBO. Ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt hoor.quote:Op maandag 24 april 2006 12:32 schreef Levitation het volgende:
[..]
Eikels zijn het. Beetje van het niveau van de jongens van vroeger op de middelbareschool en het mbo. Moet denken aan die keer dat mijn mannelijke klasgenootjes een briefje lieten rondgaan met "wat zijn die wijven hier in de klas lelijk" met vervolgens van ieder meisje duidelijk uitgelegd waarom ze zo lelijk waren. Tjonge, wat waren ze stoer. (en wij gekwetst) Komt een beetje overeen met het niveau van dat topic.![]()
Vooroordeel over christenen komt me ook bekend voor. Om een of andere reden krijg je direct het stempel "loser" en "kneus" als je in God gelooft.![]()
Zucht, domme mensen... voeden ouders hun kinderen nu echt zo slecht op, of leren ze dit van iemand anders?
Het gewicht van halverwege je zwangerschapquote:Op maandag 24 april 2006 12:33 schreef Jojogirl het volgende:
Ehm, tja, ik weet nog niet van welk gewicht ik uit moet gaan dan. Als ik m'n gewicht nu neem, speel ik soort van vals, want de eerste weken na de bevalling gaat het dan natuurlijk loeihard naar beneden. Als ik m'n gewicht van voor de zwangerschap neem, kan het wel maanden duren voor ik er weer eens onder ben. Dilemmaatje dus. Iemand tips?
ymme, ze heeft het volgens mij over de mensen die bij haar op het mbo in haar klas zaten, niet over het mbo in het algemeen.quote:Op maandag 24 april 2006 12:34 schreef ymme het volgende:
[..]
Het domme niveau van de MBO. Ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt hoor.
Dus ik ben ook dom. Bedankt.
Dit is weer z'n uitgesproken feit, die nergens op slaat.
Hmmm... ik denk dat je nu moeilijk een regeltje kan maken. Baby, vruchtwater en placenta schijnt tien kilo te zijn gemiddeld, maar dat is over de gehele zwangerschapsduur en zover ben je nietquote:Op maandag 24 april 2006 12:33 schreef Jojogirl het volgende:
Ehm, tja, ik weet nog niet van welk gewicht ik uit moet gaan dan. Als ik m'n gewicht nu neem, speel ik soort van vals, want de eerste weken na de bevalling gaat het dan natuurlijk loeihard naar beneden. Als ik m'n gewicht van voor de zwangerschap neem, kan het wel maanden duren voor ik er weer eens onder ben. Dilemmaatje dus. Iemand tips?
En zo haal je je natuurlijk weer vooroordelen op de hals he, door niet goed te lezenquote:Op maandag 24 april 2006 12:34 schreef ymme het volgende:
[..]
Het domme niveau van de MBO. Ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt hoor.
Tja, ik slaak ook wel eens van zulke kreten.quote:Op maandag 24 april 2006 12:36 schreef ymme het volgende:
Ok, sorry dan dat o.a. ik mij aangesproken voel.
Maar zo komt het ook over in die zin.
Het zijn geen vooroordelen (dat dacht ik dus wel van die post over het mbo niveau).quote:Op maandag 24 april 2006 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
En zo haal je je natuurlijk weer vooroordelen op de hals he, door niet goed te lezenHet gaat om haar persoonlijke ervaring. Ik heb er van het gymnasium ook nog wel een paar. Zegt niks over gymnasiasten in het algemeen.
Ho! Stop! Wacht! Ik had het over het niveau van die jongens! Dat waren eikels...quote:Op maandag 24 april 2006 12:34 schreef ymme het volgende:
[..]
quote:Op maandag 24 april 2006 12:45 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ho! Stop! Wacht! Ik had het over het niveau van die jongens! Dat waren eikels...
Ik heb nooit bedoeld te zeggen dat het MBO-niveau laag of slecht ofzo is. Heb er zelf ook gezeten hoor!Sorry als mijn reactie verkeerd overkwam!
Ik bedoelde gewoon te zeggen dat die gasten eikels waren en dat ik het daarbij over het MBO heb, komt gewoon omdat dit voorval daar plaatsvond. Dit soort eikels heb je overigens op ieder niveau... ben ze ook al tegen gekomen met een universitaire opleiding. Opleiding zegt bar weinig over je sociale vermogens.![]()
Whehehe, nu je het zegt jaquote:Op maandag 24 april 2006 13:15 schreef Anansi het volgende:
Volgesn mij doelde Meaghan erop, dat haar handen zacht geworden zijn van de cremespoeling die ze opgeruimt heeft...
Haha, geweldig!quote:Op maandag 24 april 2006 13:20 schreef Maeghan het volgende:
Mag ik even laten zien dat dikke meisjes niet per definitie onsportieve stijve harken zijn:
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/lenig1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/DSC00989.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/DSC00986.jpg
Volgens mij zijn die laatste twee abnormaal trouwens, niemand op de sportschool kwam zo ver =P Laatste foto is dus vanuit de tweede houding rechtop gaan staan. Ik wist zelf niet eens dat ik zo ver kon. =D Spaghaatje kon ook niemand, laat staan in spaghaat je neus op je knie leggen. Vreemd hoor ;-)
Grappig, ziet er naar uit dat het (power)yoga oefeningen zijn. Op de sportschool waar ik bij zit, geven ze ook lessen poweryoga en zo ver (ware niet verder) komen zij ook. En dat zijn dan niet alleen maar magere dames die daar zittenquote:Op maandag 24 april 2006 13:20 schreef Maeghan het volgende:
Mag ik even laten zien dat dikke meisjes niet per definitie onsportieve stijve harken zijn:
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/lenig1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/DSC00989.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/DSC00986.jpg
Volgens mij zijn die laatste twee abnormaal trouwens, niemand op de sportschool kwam zo ver =P Laatste foto is dus vanuit de tweede houding rechtop gaan staan. Ik wist zelf niet eens dat ik zo ver kon. =D Spaghaatje kon ook niemand, laat staan in spaghaat je neus op je knie leggen. Vreemd hoor ;-)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben daarnetniet
bezweken voor die vriendelijk lachende kwekkeboomkroket
Heb in plaats daarvan een eitje genomen voor bij mijn broodje met veel ros
En een appel en yoghurt voor straks
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Ja dat stretchen. Daar is natuurlijk geen oefening meer voor nodig.quote:Op maandag 24 april 2006 13:28 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb nooit turnen gedaan, en sport al een jaar of vijf veel te weinig en de vijf jaar ervoor alleen gym op school. Ik ben gewoon van elastiek. =P Supergrappig wel met Body Balance, dan sta ik echt zo van 'oh, moet dit stretchen?'. Deed wel thuis rekoefeningen, maar ben ik een paar jaar geleden ook mee gestopt op advies van reumatoloog (tenminste, dat advies kreeg ik bijna tien jaar geleden al maar ik was eigenwijs, en nu doe ik gewoon lekker wéér eigenwijs).
quote:Op maandag 24 april 2006 13:31 schreef Rewimo het volgende:
Mwoah ik kan mijn tenen aanraken maar daarmee heb je het wel gehad hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben daarnetniet
bezweken voor die vriendelijk lachende kwekkeboomkroket
Heb in plaats daarvan een eitje genomen voor bij mijn broodje met veel ros
En een appel en yoghurt voor straks
![]()
![]()
Ok, sta jij even sterk in je schoenen vandaag.
Daar mag voor de gepompoentworden
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Dat kon ik eerst ook niet hoorquote:Op maandag 24 april 2006 13:45 schreef Anansi het volgende:
Jeetje wat zijn jullie allemaal lenig!!
ik kom als ik naar voren buig net tot de bovenkant van mijn enkels...
Ik heb 't vorige week gemaakt, was wel lekker. Alleen doe ik er volgende keer meer tomatenpuree in, ik denk dat 't dan nog iets voller smaakt.quote:Op maandag 24 april 2006 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga vanavond dat vispotje van Isabeau maar eens makenMaar dan wel met courgette i.p.v. paprika.
Tnx voor de tip, zal ik dat ook meteen doenquote:Op maandag 24 april 2006 14:32 schreef Levitation het volgende:
Ik heb 't vorige week gemaakt, was wel lekker. Alleen doe ik er volgende keer meer tomatenpuree in, ik denk dat 't dan nog iets voller smaakt.
Ga me vanavond maar eens wagen aan het recept van vandaag, ben benieuwd!
Crème fraichequote:Op maandag 24 april 2006 15:00 schreef ymme het volgende:
Ik ga vanavond gepofte aardappels uit de oven maken.
Met een lekkere salade. Iemand nog tips om de aardappels het lekkerst te maken?
Die zijn zooooo lekker!quote:Op maandag 24 april 2006 15:18 schreef Maeghan het volgende:
Beetje bieslook. Bieslook is echt de geniaalste uitvinding ooit. Na chocola, fuji appels en meloenen dan.
Huttenkase met bieslook!quote:Op maandag 24 april 2006 15:00 schreef ymme het volgende:
Ik ga vanavond gepofte aardappels uit de oven maken.
Met een lekkere salade. Iemand nog tips om de aardappels het lekkerst te maken?
Aardappel insnijden, tzatziki (goed idee!) erin scheppen. Rest er gewoon bij eten of steeds een beetje erin scheppen.quote:Op maandag 24 april 2006 15:25 schreef ymme het volgende:
Dat heb ik dus in huis heTsatiziki
Maar hoe dan? Er over heen, er in
quote:Op maandag 24 april 2006 11:44 schreef N.icka het volgende:
Voel je je ook 18 kilo lichter? Ik bedoel , merk je het echt aan je lijf?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |