abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 april 2006 @ 12:03:27 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240067
vervolg van Fok!Dieetclub deel 90

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in XXVII - we houden vol! Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings
Dieetclubmeeting deel XIX: wandelen en chocolade!
Meetings staan gepland op 28 mei (wandelen in de omgeving van Zeist) en 1 juli (bonbon workshop). Iedereen is bij beide meetings van harte welkom. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Chatten
Er is ook een IRC-kanaal voor de Fok!Dieetclub te vinden op de IRC-server irc.fok.nl poort 6667. Na binnenkomst type je dan: /join #dieetclub

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel of Bert (vriend van Troel). Dit kun je doen door te mailen naar:

Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl
Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 24-04-2006 12:11:05 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 april 2006 @ 12:03:46 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240071
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:39 schreef Ikiskoel het volgende:
Hé Troel, ze lopen met je foto's te kloten (excusez le mot) bij ONZ....
linkje svp

Hmm, en de OP doet raar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240218
It is your friends who make your world!
  maandag 24 april 2006 @ 12:10:29 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240237
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:09 schreef Ikiskoel het volgende:
Dit is het linkje
Hardcore Foto Fuck "To Tha Bone" [Deel 4]
Dank je, heb al actie ondernomen.

Als ze het nou gewoon even gevraagd hadden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240284
Goede reactie op zoiets kinderachtigs, Troel!
pi_37240318
Met z'n allen al 400 kilo kwijt
pi_37240338
Even tvp-en. Verder weinig te melden.
Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Heb zin om te gaan fietsen, helaas zit ik tot 5 uur gevangen op kantoor...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 24 april 2006 @ 12:15:25 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240372
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Goede reactie op zoiets kinderachtigs, Troel!
Nou, in het EO topic ( EO Jongerendag Afterparty..... word ik uitgemaakt voor pillenslikster en dergelijke en worden er ook nog andere foto's bijgehaald dat vind ik wat minder.
Ik vind dit op zich nog wel een leuke foto, 'k sta er ook gewoon debiel op met dat fluitje, maar men wat hebben wij die dag een lol gehad.
En dat zonder alcohol, nicotine of drugs.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240498
Weet je Troel, die gasten zijn gewoon zielig. Ik heb net even gekeken bij het topic, ze staan daar allemaal met hun bek vol tanden Ge-wel-dig! Dat zal ze leren
pi_37240582
Ik heb net even snel op de L trainer van me gestaan.
Is goed te doen, ik vind het fijner steppen dan een 'gewone stepper'. Omdat deze dus naar de zijkant uitwijkt.
Maar vandaag zal ik er niet meer opstaan. Ben moe van het sporten van vanmorgen. Morgen tijdens GTST zal ik het eens proberen vol te houden tijdens de soap (excl. de reclame's)
  maandag 24 april 2006 @ 12:23:14 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240584
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:19 schreef Ikiskoel het volgende:
Weet je Troel, die gasten zijn gewoon zielig. Ik heb net even gekeken bij het topic, ze staan daar allemaal met hun bek vol tanden Ge-wel-dig! Dat zal ze leren
Achja, alle gristenen zijn tenslotte stom, dus als je een gristen bent, ben je stom.

't is jammer dat ik niet gewoon in 1 hokje geduwd kan worden, maar dat ze me in meerdere hokjes kunnen stoppen. Nouja, topicreports zijn geplaatst.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240616
Laat ze maar.
Hun hebben geen eigen mening etc.
Jij tenminsten wel. Dan ben je 100x meer mens dan wie dan ook
  maandag 24 april 2006 @ 12:25:25 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_37240634
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:14 schreef Levitation het volgende:
Even tvp-en. Verder weinig te melden.
Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Heb zin om te gaan fietsen, helaas zit ik tot 5 uur gevangen op kantoor...
Lekker weer? Hier is het grijs grijs grijs

tevens schaamteloze tvp, ik wil weer meedoen hier, nog een maandje ofzo dan kan het weer
  maandag 24 april 2006 @ 12:26:23 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240664
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:25 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Lekker weer? Hier is het grijs grijs grijs

tevens schaamteloze tvp, ik wil weer meedoen hier, nog een maandje ofzo dan kan het weer
Heb je al wel een regeltje dan voor straks, stuur anders alvast een mailtje voor je regeltje, kan je alvast voorgenieten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240828
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:23 schreef Troel het volgende:

[..]

Achja, alle gristenen zijn tenslotte stom, dus als je een gristen bent, ben je stom.

't is jammer dat ik niet gewoon in 1 hokje geduwd kan worden, maar dat ze me in meerdere hokjes kunnen stoppen. Nouja, topicreports zijn geplaatst.
Eikels zijn het. Beetje van het niveau van de jongens van vroeger op de middelbareschool en het mbo. Moet denken aan die keer dat mijn mannelijke klasgenootjes een briefje lieten rondgaan met "wat zijn die wijven hier in de klas lelijk" met vervolgens van ieder meisje duidelijk uitgelegd waarom ze zo lelijk waren. Tjonge, wat waren ze stoer. (en wij gekwetst) Komt een beetje overeen met het niveau van dat topic.

Vooroordeel over christenen komt me ook bekend voor. Om een of andere reden krijg je direct het stempel "loser" en "kneus" als je in God gelooft.

Zucht, domme mensen... voeden ouders hun kinderen nu echt zo slecht op, of leren ze dit van iemand anders?
***Levi was here***
  maandag 24 april 2006 @ 12:33:53 #16
4177 Jojogirl
pi_37240853
Ehm, tja, ik weet nog niet van welk gewicht ik uit moet gaan dan. Als ik m'n gewicht nu neem, speel ik soort van vals, want de eerste weken na de bevalling gaat het dan natuurlijk loeihard naar beneden. Als ik m'n gewicht van voor de zwangerschap neem, kan het wel maanden duren voor ik er weer eens onder ben. Dilemmaatje dus. Iemand tips?
  maandag 24 april 2006 @ 12:34:09 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240863
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:32 schreef Levitation het volgende:
Zucht, domme mensen... voeden ouders hun kinderen nu echt zo slecht op, of leren ze dit van iemand anders?
Beiden vrees ik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240864
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:32 schreef Levitation het volgende:

[..]

Eikels zijn het. Beetje van het niveau van de jongens van vroeger op de middelbareschool en het mbo. Moet denken aan die keer dat mijn mannelijke klasgenootjes een briefje lieten rondgaan met "wat zijn die wijven hier in de klas lelijk" met vervolgens van ieder meisje duidelijk uitgelegd waarom ze zo lelijk waren. Tjonge, wat waren ze stoer. (en wij gekwetst) Komt een beetje overeen met het niveau van dat topic.

Vooroordeel over christenen komt me ook bekend voor. Om een of andere reden krijg je direct het stempel "loser" en "kneus" als je in God gelooft.

Het domme niveau van de MBO. Ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt hoor.
Dus ik ben ook dom. Bedankt.
Dit is weer z'n uitgesproken feit, die nergens op slaat.
  maandag 24 april 2006 @ 12:34:37 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240878
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:33 schreef Jojogirl het volgende:
Ehm, tja, ik weet nog niet van welk gewicht ik uit moet gaan dan. Als ik m'n gewicht nu neem, speel ik soort van vals, want de eerste weken na de bevalling gaat het dan natuurlijk loeihard naar beneden. Als ik m'n gewicht van voor de zwangerschap neem, kan het wel maanden duren voor ik er weer eens onder ben. Dilemmaatje dus. Iemand tips?
Het gewicht van halverwege je zwangerschap
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 april 2006 @ 12:35:05 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240893
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:34 schreef ymme het volgende:

[..]

Het domme niveau van de MBO. Ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt hoor.
ymme, ze heeft het volgens mij over de mensen die bij haar op het mbo in haar klas zaten, niet over het mbo in het algemeen.
(tenminste, als ik het goed lees en begrijp).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 12:36:38 #21
43556 miss_dynastie
pi_37240932
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:33 schreef Jojogirl het volgende:
Hmmm... ik denk dat je nu moeilijk een regeltje kan maken. Baby, vruchtwater en placenta schijnt tien kilo te zijn gemiddeld, maar dat is over de gehele zwangerschapsduur en zover ben je niet Ik zou gewoon na de bevalling pas wegen en dan dat als startgewicht nemen
pi_37240937
Ok, sorry dan dat o.a. ik mij aangesproken voel.
Maar zo komt het ook over in die zin.
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 12:37:30 #23
43556 miss_dynastie
pi_37240958
quote:

[..]

En zo haal je je natuurlijk weer vooroordelen op de hals he, door niet goed te lezen Het gaat om haar persoonlijke ervaring. Ik heb er van het gymnasium ook nog wel een paar. Zegt niks over gymnasiasten in het algemeen.
  maandag 24 april 2006 @ 12:38:12 #24
4177 Jojogirl
pi_37240975
Ik ga wel uit van gewicht van vorige zomer, dat staat nu ook als oudste in m'n valtaf grafiekje. Dan kloppen die dingen tenminste ook onderling.

*mailt*
  maandag 24 april 2006 @ 12:38:30 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240985
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:36 schreef ymme het volgende:
Ok, sorry dan dat o.a. ik mij aangesproken voel.
Maar zo komt het ook over in die zin.
Tja, ik slaak ook wel eens van zulke kreten.
Ondanks dat er ook wel leuke en lieve mensen op het mbo zitten. En soms val ik ook behoorlijk over uni-studenten omdat ze dingen doen die ik niet kan uitstaan, terwijl er ook echt wel daar mensen zijn die meevallen.

Toen ik op de middelbare school zat keek ik als gymnasiummeisje ook gigantisch neer op de mavomeisjes. Tenslotte is het niet normaal om op je 12e al je hele gezicht vol te plamuren enzo. En dat deden die meisjes wel. Dus voor mij was hetniet normaal, en mijn wereldje was simpelweg niet groter. Snappie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37241045
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:37 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

En zo haal je je natuurlijk weer vooroordelen op de hals he, door niet goed te lezen Het gaat om haar persoonlijke ervaring. Ik heb er van het gymnasium ook nog wel een paar. Zegt niks over gymnasiasten in het algemeen.
Het zijn geen vooroordelen (dat dacht ik dus wel van die post over het mbo niveau).
Maar uit z'n post komt wel z'n indruk naar voren.
En dan kan het natuurlijk gebeuren dat mensen zich aangesproken voelen, of het verkeerd begrijpen. En dit dan vervolgens zeggen.
Dat kun je ze dan niet kwalijk nemen (al zeg ik het zelf)
pi_37241118
Maar goed. Het misverstand is uit de wereld geholpen.
Nu weer lekker of het lijnen hebben

Ik heb net lekker een gebakken ei op brood met kaas en ham. Heerlijk
pi_37241149
Ik ga zo een bakje kibbelingen eten met mijn broertje
pi_37241168
quote:

[..]

Ho! Stop! Wacht! Ik had het over het niveau van die jongens! Dat waren eikels...
Ik heb nooit bedoeld te zeggen dat het MBO-niveau laag of slecht ofzo is. Heb er zelf ook gezeten hoor! Sorry als mijn reactie verkeerd overkwam!

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat die gasten eikels waren en dat ik het daarbij over het MBO heb, komt gewoon omdat dit voorval daar plaatsvond. Dit soort eikels heb je overigens op ieder niveau... ben ze ook al tegen gekomen met een universitaire opleiding. Opleiding zegt bar weinig over je sociale vermogens.
***Levi was here***
pi_37241350
Ik ga zo even m'n haar wassen, want dat ben ik vergeten vanochtend. Ik stond voor de spiegel en dacht, wat is m'n haar vet, maar agz ik het zaterdag het laatst gewassen heb kan dat wel he. Nou ja, toch ook een manier om vet kwijt te raken =P

Zo nog even wegen. Op m'n nieuwe weegschaal weeg k nu een kilo lichter dan vorige week, sta daarop nu op 83 en ik ga zo de oude nog even proberen. Wel voor ik m'n haar ga wassen, want nat haar, ondanks dat er minder vet in zit, is volgens mij toch echt zwaarder ;-)
Sanity is (not) statistical
pi_37241395
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:45 schreef Levitation het volgende:

[..]

Ho! Stop! Wacht! Ik had het over het niveau van die jongens! Dat waren eikels...
Ik heb nooit bedoeld te zeggen dat het MBO-niveau laag of slecht ofzo is. Heb er zelf ook gezeten hoor! Sorry als mijn reactie verkeerd overkwam!

Ik bedoelde gewoon te zeggen dat die gasten eikels waren en dat ik het daarbij over het MBO heb, komt gewoon omdat dit voorval daar plaatsvond. Dit soort eikels heb je overigens op ieder niveau... ben ze ook al tegen gekomen met een universitaire opleiding. Opleiding zegt bar weinig over je sociale vermogens.

maandag 24 april 2006 @ 13:00:39 #32
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_37241879
Ha, ik weer hoor. Ik zet mijn nog totaal volle fles cremespoeling op de rand van de wasbak, en hup, fles dondert om, muur en vloer onder de cremespoeling... =/ Maar de vloer is weer helemaal schoon nu. De hele vloer was vies,en agz zo'n schone plek ook zo stom staat heb ik de rest ook maar even gedaan, met een doekje, op m'n knieen =P Oh trouwens, ik heb echt dé handcreme gevonden, m'n handen zijn lekker zacht nu haha.

Op de oude weegschaal woog ik 82.4 dus nog maar een kilo hoger dan m'n regeltje. Ik mag hopen dat het nu naar beneden blijft gaan door dat sporten en niet meer omhoog racet.
  maandag 24 april 2006 @ 13:11:32 #34
35189 Troel
scherp en bot
pi_37241907
Welke creme Maeghan?

Mijn creme is bijna op (ik heb nu gewoon glycerona) en aangezien ik echt elke dag mijn handen meerdere malen in moet smeren vind ik een fijne creme errug prettig.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37242024
Volgesn mij doelde Meaghan erop, dat haar handen zacht geworden zijn van de cremespoeling die ze opgeruimt heeft...
  maandag 24 april 2006 @ 13:15:45 #36
35189 Troel
scherp en bot
pi_37242039
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:15 schreef Anansi het volgende:
Volgesn mij doelde Meaghan erop, dat haar handen zacht geworden zijn van de cremespoeling die ze opgeruimt heeft...
Whehehe, nu je het zegt ja

Dat maar eens proberen
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37242125
Ja, Andrelon met zo'n oranje dop =P
pi_37242153
Jemig, wat gaan die Dieetclub topics snel.
Dat houd ik niet allemaal bij hoor!
pi_37242218
Mag ik even laten zien dat dikke meisjes niet per definitie onsportieve stijve harken zijn:
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/lenig1.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/DSC00989.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v390/suurlemoen/DSC00986.jpg
Volgens mij zijn die laatste twee abnormaal trouwens, niemand op de sportschool kwam zo ver =P Laatste foto is dus vanuit de tweede houding rechtop gaan staan. Ik wist zelf niet eens dat ik zo ver kon. =D Spaghaatje kon ook niemand, laat staan in spaghaat je neus op je knie leggen. Vreemd hoor ;-)
pi_37242362
Inderdaad, wat gaan jullie snel
Op deze manier zijn we echt bij topic 100 als we die chocoworkshop gaan doen .

Ik heb van het weekend een workshop capoeira gehad (Braziliaanse vechtsport dans op muziek) en ik vond het best wel grappig. Sommige kunstjes waren echt acrobatic, zo lenig ben ik nog niet hoor . Vanavond trouwens weer skateles. Vriendjelief vindt het dusdanig leuk dat ie nu ook op jacht is gegaan naar skates, alleen de skatewinkel is sinds kort weg dus dat wordt een andere zaak zoeken waar ze verstand hebben van skates .
pi_37242366
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:20 schreef Maeghan het volgende:
Mag ik even laten zien dat dikke meisjes niet per definitie onsportieve stijve harken zijn:
Volgens mij zijn die laatste twee abnormaal trouwens, niemand op de sportschool kwam zo ver =P Laatste foto is dus vanuit de tweede houding rechtop gaan staan. Ik wist zelf niet eens dat ik zo ver kon. =D Spaghaatje kon ook niemand, laat staan in spaghaat je neus op je knie leggen. Vreemd hoor ;-)
Haha, geweldig!
Ik ben overigens wel zo stijf als een hark Ben al blij als ik mijn benen volledig kan strekken. Kan mijn armen trouwens ook niet helemaal strekken, blijft altijd een beetje een hoek in zitten. Schijnt iets met korte pezen en spieren te maken te hebben ofzo. Dus van mij geen lenige foto's!
***Levi was here***
pi_37242388
He Maeghan
Ook hier iemand die dus onder die dikke meisjes valt. En het dus ook kan.
Zowel beentje pakken en langs mijn hoofd omhoog trekken.
Als Spagaat, split etc.

Maar ja, heb dan ook heel lang turnen gedaan, en ben al jaren bezig met elke week dansmarietjes. Eerst was ik er zelf één en nu ben ik trainster daarvan.
pi_37242471
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:20 schreef Maeghan het volgende:
Grappig, ziet er naar uit dat het (power)yoga oefeningen zijn. Op de sportschool waar ik bij zit, geven ze ook lessen poweryoga en zo ver (ware niet verder) komen zij ook. En dat zijn dan niet alleen maar magere dames die daar zitten . De eerste en de laatste oefening lukt mij ook nog wel maar de 2e nog niet zo
pi_37242472
Ik heb nooit turnen gedaan, en sport al een jaar of vijf veel te weinig en de vijf jaar ervoor alleen gym op school. Ik ben gewoon van elastiek. =P Supergrappig wel met Body Balance, dan sta ik echt zo van 'oh, moet dit stretchen?'. Deed wel thuis rekoefeningen, maar ben ik een paar jaar geleden ook mee gestopt op advies van reumatoloog (tenminste, dat advies kreeg ik bijna tien jaar geleden al maar ik was eigenwijs, en nu doe ik gewoon lekker wéér eigenwijs). Ik voel me er in ieder geval veel beter bij als ik flexibel ben. Ik voel me nu nog een stijve hark, maar 't wordt al beter. =)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 13:31:24 #45
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_37242570
Mwoah ik kan mijn tenen aanraken maar daarmee heb je het wel gehad hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben daarnet niet bezweken voor die vriendelijk lachende kwekkeboomkroket Heb in plaats daarvan een eitje genomen voor bij mijn broodje met veel ros En een appel en yoghurt voor straks
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_37242581
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:28 schreef Maeghan het volgende:
Ik heb nooit turnen gedaan, en sport al een jaar of vijf veel te weinig en de vijf jaar ervoor alleen gym op school. Ik ben gewoon van elastiek. =P Supergrappig wel met Body Balance, dan sta ik echt zo van 'oh, moet dit stretchen?'. Deed wel thuis rekoefeningen, maar ben ik een paar jaar geleden ook mee gestopt op advies van reumatoloog (tenminste, dat advies kreeg ik bijna tien jaar geleden al maar ik was eigenwijs, en nu doe ik gewoon lekker wéér eigenwijs).
Ja dat stretchen. Daar is natuurlijk geen oefening meer voor nodig.
Maar ja, ik ben dan ook lening (ondanks 3 jaar niets gedaan te hebben, trainen met mijn mond). Maar conditie heb ik dus echt niet.
Maar ja daar werken we hard aan
pi_37242592
Dat kan ik allemaal ook
Alleene het ziet er heel lomp uit
Van turnen afgegaan op een gegeven moment. Ik kon de oefeningen goed, maar zag er uit alks een zak aardappels die een goede oefening doet
Ik kan nu nog mat gemak op de grond zitten, benen wijd, voeten beetpakken en dan voorover met mijn kop op de grond
Maar het ziet er niet uit Ik zal TARA eens foto's laten maken vanmiddag
Ik heb trouwens ook een filmpje van mezelf dat ik doe met echte pompons
pi_37242631
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:31 schreef Rewimo het volgende:
Mwoah ik kan mijn tenen aanraken maar daarmee heb je het wel gehad hoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben daarnet niet bezweken voor die vriendelijk lachende kwekkeboomkroket Heb in plaats daarvan een eitje genomen voor bij mijn broodje met veel ros En een appel en yoghurt voor straks
Ok, sta jij even sterk in je schoenen vandaag.
Daar mag voor de gepompoent worden
pi_37242725
Gaan jullie schouders ook zo ver dan? Want bij BB zag ik allemaal mensen die bij mijn foto twee niet verder kwamen als met hun handen omhoog wijzend zeg maar. Maar goed, daar krijgt de helft z'n handen ook maar met moeite op de grond terwijl ik het gisteren met pumps uitgeprobeerd heb om te kijken of het dan een uitdaging is, maar helaas... =P

Verdorie, heb ik een sport gevonden die ik leuk vind, val je er nog geen gram mee af =P Ik geloof dat BB 200 kcal of zo verbruikt per uur. Beetje jammer. ;-)
pi_37242851
Spinning op de sportschool (club cycle) als je helemaal meedoet met 1 uur les, gemiddelt 600/1000 Kcal.
Maar ja, dat vereist dan ook wel een goede conditie en volhoudings vermogen )
Ik red het misschien net 10 min aan één stuk door. Maar ja dat wordt vanzelf meer.
Maar nu verbrand ik dan dus z'n 300 Kcal Maar dan ben ik ook kapot.
pi_37242978
Even testen maeghan....
pi_37243009
Jeetje wat zijn jullie allemaal lenig!!
ik kom als ik naar voren buig net tot de bovenkant van mijn enkels...
En als ik de split of spagaat ga proberen dan mag iemand even 112 bellen

Meaghan, lekker doorgaan met dat BB als je het leuk vind... alle beetjes helpen.
En als je het leuk vind houd je het vast veel langer vol als iets wat je niet leuk vind maar waar je heel veel kcal mee verbrand.
pi_37243012
hmmm, heb spierpijn ontdek ik door die vreemde bewegingen
Ik krijg mijn armen horizontaal als ik dat doe, maar als ik nog verder wil gaan, pleur ik om
pi_37243206
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:45 schreef Anansi het volgende:
Jeetje wat zijn jullie allemaal lenig!!
ik kom als ik naar voren buig net tot de bovenkant van mijn enkels...
Dat kon ik eerst ook niet hoor . Ik ben wat leniger geworden door (power)yogaoefeningen. Eerst kon ik - als ik voorover boog - tot mijn enkels komen, nu kom ik met mijn vingers bij de grond. Mooie bijkomstigheid is dat ik gelijk ook minder / bijna geen last heb van rsi- en knieklachten .

[ Bericht 1% gewijzigd door Pandorah op 24-04-2006 17:46:42 ]
pi_37243244
Ja, dat is zo Anansi. Maar ik doe ook Body Combat, Body Pump en Body Attack (al vind ik het hélemaal niet erg dat ik zaterdag niet naar BA kan omdat ik moet werken ;-)). BP en BC zijn ook wel leuk hoor en niet al te zwaar, maar je verbrandt er een stuk meer mee.
pi_37243282
Is wel om het makkelijk te maken he, al die Bnogwat afkortingen
Hoezo verwarrend
  maandag 24 april 2006 @ 13:56:38 #57
4177 Jojogirl
pi_37243387
Haha, ik ga het nu maar niet proberen, al die lenige acties. Maar normaal ben ik ook absoluut niet lenig, dus ik heb niet de illusie dat ik het straks zomaar kan.
pi_37243388
Het enige verwarrende is BS (Body Step, wat ik overigens niet doe dus), omdat ik op Engelstalige fora iedere keer denk dat het voor bullshit staat. =P
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 13:58:16 #59
13151 crew  Rewimo
pi_37243440
Ik ga vanavond dat vispotje van Isabeau maar eens maken Maar dan wel met courgette i.p.v. paprika.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  maandag 24 april 2006 @ 14:03:24 #60
4177 Jojogirl
pi_37243588
Al die B dingen is toch van het Les Mills systeem? Volgensmij is mijn sportschool daar ook op overgestapt (sinds ik m'n abbo tijdelijk heb stopgezet). Verschillen die lessen nu erg van "normale" TaeBo, en BBB lessen, of is het alleen de naam die anders is?
pi_37244039
Geen idee, ik heb nog nooit 'normale' tae bo en bbb lessen gedaan. =) Het is idd Les Mills ja. Maar goed, ik zou het gewoon eens proberen, dan weet je het. Ik kan me niet voorstellen dat er een wereld van verschil in zit.
pi_37244398
Hier heb je ook van allerlei dingen met een B.

Bootcamp the battle.. wat is dit
pi_37244438
quote:
Op maandag 24 april 2006 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga vanavond dat vispotje van Isabeau maar eens maken Maar dan wel met courgette i.p.v. paprika.
Ik heb 't vorige week gemaakt, was wel lekker. Alleen doe ik er volgende keer meer tomatenpuree in, ik denk dat 't dan nog iets voller smaakt.
Ga me vanavond maar eens wagen aan het recept van vandaag, ben benieuwd!
***Levi was here***
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 14:33:13 #64
13151 crew  Rewimo
pi_37244479
quote:
Op maandag 24 april 2006 14:32 schreef Levitation het volgende:
Ik heb 't vorige week gemaakt, was wel lekker. Alleen doe ik er volgende keer meer tomatenpuree in, ik denk dat 't dan nog iets voller smaakt.
Ga me vanavond maar eens wagen aan het recept van vandaag, ben benieuwd!
Tnx voor de tip, zal ik dat ook meteen doen Moet toch zo'n duur blikje aanschaffen
pi_37244764
Oh dat recept ziet er lekker uit.
Ik print deze even uit, en stop het tussen mijn eigen geprinte kookboek.
pi_37244977
Ik zal me al af te vragen wat ik met mijn worteltjes en vis ging doen vandaag..
Maar het word het voedingscentrum recept van vrijdag.
Laat wel weten of het gesmaakt heeft, dan weten jullie of je het wel niet moet eten
  maandag 24 april 2006 @ 14:55:06 #67
35189 Troel
scherp en bot
pi_37245127
iedereen hier aan de recepten van het voedingscentrum.

het wordt gewoon tijd voor het Fok!dieetclubreceptenboek.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37245181
In CUL kan dat best.
Goed idee van jouw Troel.
Zal ik een topic open in CUL?
pi_37245256
Ik heb net allemaal kookboekjes gekocht, waaronder een boekje met de titel: licht, gezond & lekker. Als ik daar een lekker receptje in heb gevonden zal ik hem hier posten
pi_37245273
Ik ga vanavond gepofte aardappels uit de oven maken.
Met een lekkere salade. Iemand nog tips om de aardappels het lekkerst te maken?

pi_37245296
Ik heb het kookboek van die zwarte (engelse ) kok.
Lekker en slank of hoe heet dat ding. Ik heb er eerlijk gezegt nog niets uit gemaakt.
Moet ik snel eens een keer doen
pi_37245565
Ja die heb ik ook ymme, van ainsley harriot.
Super kookboek.
Heb er laatst de couscous salade en de citroenkip gemaakt.
Errug lekker
pi_37245607
Ainsley Harriott heeft ook hele lekkere chocoladerepen in de supermarkt liggen. Alleen die zijn wat minder goed voor de lijn ;-)
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 15:13:01 #74
13151 crew  Rewimo
pi_37245679
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:00 schreef ymme het volgende:

Crème fraiche
pi_37245825
Beetje bieslook. Bieslook is echt de geniaalste uitvinding ooit. Na chocola, fuji appels en meloenen dan.
pi_37245897
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:18 schreef Maeghan het volgende:
Beetje bieslook. Bieslook is echt de geniaalste uitvinding ooit. Na chocola, fuji appels en meloenen dan.
Die zijn zooooo lekker!
pi_37245899
Over de aardappel heen
Of hoe? De aardappel gaat schoongewassen en met een vork beprikt de oven in op 175 graden z'n 45 min.
pi_37245904
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:00 schreef ymme het volgende:

Huttenkase met bieslook!
pi_37245945
Huttenkase Dat vind ik toch wel zo g**r en vies.
pi_37245959
Tzatziki is ook enorm lekker bij aardappels uit de oven
pi_37246062
Dat heb ik dus in huis he Tsatiziki
Maar hoe dan? Er over heen, er in
Voordat ze de oven ingaan, of dr na.
Ik heb dus nog nooit gepofte aardappels gemaakt.
Ik ga mijn kookkunsten eens uitbreiden. Maar ja echt verstand en veel kennis heb ik er nog niet van
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 15:25:56 #82
13151 crew  Rewimo
pi_37246092
quote:
Op maandag 24 april 2006 15:25 schreef ymme het volgende:
Dat heb ik dus in huis he Tsatiziki
Maar hoe dan? Er over heen, er in
Aardappel insnijden, tzatziki (goed idee!) erin scheppen. Rest er gewoon bij eten of steeds een beetje erin scheppen.
pi_37246366
Thanks
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 15:38:39 #84
13151 crew  Rewimo
pi_37246498
Is 45 minuten trouwens niet erg lang

Oven dus, niet magnetron. Lezen is moeilijk soms

[ Bericht 40% gewijzigd door Rewimo op 24-04-2006 15:49:39 ]
pi_37247758
Ik heb de aardappels gewassen, ingeprikt met een vork. Beetje olijfolie erover. In de zilverfoli.
En toen op de bakplaat in de oven.
Over een half uur gaan ze aan, dan zijn ze klaar als vriend lief thuis komt
pi_37248254
Ymme, je kunt er nog wat rozemarijn bij doen, voor de smaak!
  maandag 24 april 2006 @ 16:36:02 #87
35189 Troel
scherp en bot
pi_37248267
Dat klinkt wel erg lekker.

Wij eten een restje chinees van gisteren
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37248463
Rozemarijn heb ik niet in huis.
Heb nooit verse kruiden, dit omdat ik dan alitjd de helft kan weggooien.
Misschien als ik wat gevarieerder kan koken, dat ik het in huis haal..
Standaart kruiden(poeders) als: zout, peper, knoflookpoeder, eikruiden, paprikapoeder, kerriepoeder, kipkruiden, droge basilicum heb ik wel in de kast staan
  maandag 24 april 2006 @ 16:43:10 #89
35189 Troel
scherp en bot
pi_37248494
rozemarijn heb je ook gedroogd

Ik hoop ooit nog eens een flink aantal kruidenplantjes te scoren en in de tuin te kunnen zetten, maar er lopen nogal wat katten in onze tuin en dan zal ik het toch niet snel in mijn eten gooien
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37248537
WIj komen meestal bij de EDAH of de Nettorama, maar hier heb ik verder geen gedroogde kruiden kunnen vinden
Of ik heb niet goed gekeken. Vaak weet ik ook niet welke soort kruiden in waar in kan doen Ik ben echt een mietje kwa eten koken. Maar dit gaat veranderen. Ik ga er meer tijd en aandacht aan besteden, misschien word ik nog wel eens een keukenprinsesje.
pi_37248659
Ben er nog niet uit of ik dit nu goed of slecht nieuws vind:
Chocolade maakt niet vrolijker
Lijn-technisch is het goed nieuws, maar snoep-technisch vind ik het toch wel jammer...
***Levi was here***
  maandag 24 april 2006 @ 16:50:27 #92
35189 Troel
scherp en bot
pi_37248730
Je wilt niet weten wat voor kruiden ik allemaal in huis heb

De fijnste kruiden die ik heb zijn de silvopotjes, die vierkante busjes zeg maar. Die staan allemaal in een mandje. Daarnaast heb ik nog een aantal van die dingen waar zo'n molentje in zit (staan vaak bij de V&D La Place), die heb ik van de nootmuskaat, de knoflook, de peper, de zout, de chili, de dit kruiden, de dat kruiden

Oja, en een gigapot Oregano
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37249153
Ik heb laatst bij de Lidl wat kruidenplantjes gehaald: bieslook, peterselie en basilicum. Die staan in een plantenpot in de tuin. Echt superhandig, knip gewoon af wat ik nodig heb en 't staat heel vrolijk. De basilicum ruikt ook nog 'ns heel lekker.
***Levi was here***
pi_37249190
Ik heb ook rozemarijn uit een potje hoor.
pi_37249257
tvp, straks even bijlezen.
pi_37249264
TVP
pi_37249542
Voor mij zal het straks een lekkere kippefilet zijn (met bijhorende kruiden uiteraard ) en dan nog een heeele boel verschillende groeten, geen pasta of rijst erbij vandaag anders kan ik om 21.00 geen desert (kwark) meer
pi_37250034
Ymme, heb je de tzatziki nog gebruikt? Het was namelijk iets wat zomaar bij me opkwam en ik ben benieuwd of het net zo lekker smaakt als dat ik denk dat het smaakt, hahaha. Tell me
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 24 april 2006 @ 18:01:36 #99
13151 crew  Rewimo
pi_37250938
Het vispotje is bijna rijp (zoals Christan zegt). Het ruikt zalig, ook al bleken mijn Italiaanse kruiden Provencaals te zijn Maar wel uit een molentje, dat scheelt natuurlijk. O, de keukenwekker gaat. We gaan eten!
pi_37253479
Het recept van vandaag was echt verrukkelijk en ik kwam er achter dat Maggi light kaassaus heeft

Levitation chocolade maakt mij wel vrolijk hoor Al is het alleen al dat ik chocolade mag snoepen van mezelf.

Maeghan zo lenig ben ik niet hoor Niet in de verste verten

Vanmorgen dus niet gezwommen, maar om 12 uur ben ik alsnog gaan zwemmen. Daarna een half uurtje gewandeld en daarna nog 1,5 uur geskate (nou ja, waarvan zeker 20 minuten op een bankje zitten en kletsen)
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:44 schreef N.icka het volgende:
Voel je je ook 18 kilo lichter? Ik bedoel , merk je het echt aan je lijf?
Ik pas nu al twee broeken die ik niet meer aankon En je ziet het best goed (vind ik dan). Ik begin meer kont te krijgen ipv een been dat doorloopt tot aan mijn onderrug en het vet op mijn rug is voor een groot deel weg (de ribbels). Ook is mijn gezicht ietsje slanker geworden.

[ Bericht 18% gewijzigd door Isabeau op 24-04-2006 19:43:24 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_37254348
wij hebben trouwens zo'n grillding gekocht van het kruidvat afgelopen week al biefstuk gegrild en vandaag kalkoensausijsjes overheerlijk dus iedereen aan te raden en het is gezond ook nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')