Dat kon ik eerst ook niet hoorquote:Op maandag 24 april 2006 13:45 schreef Anansi het volgende:
Jeetje wat zijn jullie allemaal lenig!!
ik kom als ik naar voren buig net tot de bovenkant van mijn enkels...
Ik heb 't vorige week gemaakt, was wel lekker. Alleen doe ik er volgende keer meer tomatenpuree in, ik denk dat 't dan nog iets voller smaakt.quote:Op maandag 24 april 2006 13:58 schreef Rewimo het volgende:
Ik ga vanavond dat vispotje van Isabeau maar eens makenMaar dan wel met courgette i.p.v. paprika.
Tnx voor de tip, zal ik dat ook meteen doenquote:Op maandag 24 april 2006 14:32 schreef Levitation het volgende:
Ik heb 't vorige week gemaakt, was wel lekker. Alleen doe ik er volgende keer meer tomatenpuree in, ik denk dat 't dan nog iets voller smaakt.
Ga me vanavond maar eens wagen aan het recept van vandaag, ben benieuwd!
Crème fraichequote:Op maandag 24 april 2006 15:00 schreef ymme het volgende:
Ik ga vanavond gepofte aardappels uit de oven maken.
Met een lekkere salade. Iemand nog tips om de aardappels het lekkerst te maken?
Die zijn zooooo lekker!quote:Op maandag 24 april 2006 15:18 schreef Maeghan het volgende:
Beetje bieslook. Bieslook is echt de geniaalste uitvinding ooit. Na chocola, fuji appels en meloenen dan.
Huttenkase met bieslook!quote:Op maandag 24 april 2006 15:00 schreef ymme het volgende:
Ik ga vanavond gepofte aardappels uit de oven maken.
Met een lekkere salade. Iemand nog tips om de aardappels het lekkerst te maken?
Aardappel insnijden, tzatziki (goed idee!) erin scheppen. Rest er gewoon bij eten of steeds een beetje erin scheppen.quote:Op maandag 24 april 2006 15:25 schreef ymme het volgende:
Dat heb ik dus in huis heTsatiziki
Maar hoe dan? Er over heen, er in
quote:Op maandag 24 april 2006 11:44 schreef N.icka het volgende:
Voel je je ook 18 kilo lichter? Ik bedoel , merk je het echt aan je lijf?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |