abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 april 2006 @ 12:03:27 #1
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240067
vervolg van Fok!Dieetclub deel 90

Voor wie is de FoK!Dieetclub bedoeld?
De Fok!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een startBMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger.
Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in XXVII - we houden vol! Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!
Meetings
Dieetclubmeeting deel XIX: wandelen en chocolade!
Meetings staan gepland op 28 mei (wandelen in de omgeving van Zeist) en 1 juli (bonbon workshop). Iedereen is bij beide meetings van harte welkom. Een overzicht van alle voorgaande meetings is in de openingspost van dit topic te vinden.

Chatten
Er is ook een IRC-kanaal voor de Fok!Dieetclub te vinden op de IRC-server irc.fok.nl poort 6667. Na binnenkomst type je dan: /join #dieetclub

Ik wil ook!
Dat kan Op het moment dat je mee wilt doen in dit topic zal er een account voor je aangemaakt worden door Troel of Bert (vriend van Troel). Dit kun je doen door te mailen naar:

Je zal dan zo snel mogelijk een mailtje krijgen met een inlognaam en een wachtwoord waarmee je kan inloggen op de site. De site is te vinden op http://afvallen.qqn.nl
Met je eigen account kan je zelf je updates doorgeven. Dat kan je één keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal één update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 0% gewijzigd door Troel op 24-04-2006 12:11:05 ]
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 april 2006 @ 12:03:46 #2
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240071
quote:
Op maandag 24 april 2006 11:39 schreef Ikiskoel het volgende:
Hé Troel, ze lopen met je foto's te kloten (excusez le mot) bij ONZ....
linkje svp

Hmm, en de OP doet raar.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240218
It is your friends who make your world!
  maandag 24 april 2006 @ 12:10:29 #4
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240237
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:09 schreef Ikiskoel het volgende:
Dit is het linkje
Hardcore Foto Fuck "To Tha Bone" [Deel 4]
Dank je, heb al actie ondernomen.

Als ze het nou gewoon even gevraagd hadden
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240284
Goede reactie op zoiets kinderachtigs, Troel!
pi_37240318
Met z'n allen al 400 kilo kwijt
pi_37240338
Even tvp-en. Verder weinig te melden.
Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Heb zin om te gaan fietsen, helaas zit ik tot 5 uur gevangen op kantoor...
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 24 april 2006 @ 12:15:25 #8
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240372
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:12 schreef Ikiskoel het volgende:
Goede reactie op zoiets kinderachtigs, Troel!
Nou, in het EO topic ( EO Jongerendag Afterparty..... word ik uitgemaakt voor pillenslikster en dergelijke en worden er ook nog andere foto's bijgehaald dat vind ik wat minder.
Ik vind dit op zich nog wel een leuke foto, 'k sta er ook gewoon debiel op met dat fluitje, maar men wat hebben wij die dag een lol gehad.
En dat zonder alcohol, nicotine of drugs.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240498
Weet je Troel, die gasten zijn gewoon zielig. Ik heb net even gekeken bij het topic, ze staan daar allemaal met hun bek vol tanden Ge-wel-dig! Dat zal ze leren
pi_37240582
Ik heb net even snel op de L trainer van me gestaan.
Is goed te doen, ik vind het fijner steppen dan een 'gewone stepper'. Omdat deze dus naar de zijkant uitwijkt.
Maar vandaag zal ik er niet meer opstaan. Ben moe van het sporten van vanmorgen. Morgen tijdens GTST zal ik het eens proberen vol te houden tijdens de soap (excl. de reclame's)
  maandag 24 april 2006 @ 12:23:14 #11
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240584
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:19 schreef Ikiskoel het volgende:
Weet je Troel, die gasten zijn gewoon zielig. Ik heb net even gekeken bij het topic, ze staan daar allemaal met hun bek vol tanden Ge-wel-dig! Dat zal ze leren
Achja, alle gristenen zijn tenslotte stom, dus als je een gristen bent, ben je stom.

't is jammer dat ik niet gewoon in 1 hokje geduwd kan worden, maar dat ze me in meerdere hokjes kunnen stoppen. Nouja, topicreports zijn geplaatst.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240616
Laat ze maar.
Hun hebben geen eigen mening etc.
Jij tenminsten wel. Dan ben je 100x meer mens dan wie dan ook
  maandag 24 april 2006 @ 12:25:25 #13
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_37240634
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:14 schreef Levitation het volgende:
Even tvp-en. Verder weinig te melden.
Is het bij jullie ook zulk lekker weer? Heb zin om te gaan fietsen, helaas zit ik tot 5 uur gevangen op kantoor...
Lekker weer? Hier is het grijs grijs grijs

tevens schaamteloze tvp, ik wil weer meedoen hier, nog een maandje ofzo dan kan het weer
  maandag 24 april 2006 @ 12:26:23 #14
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240664
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:25 schreef Jojogirl het volgende:

[..]

Lekker weer? Hier is het grijs grijs grijs

tevens schaamteloze tvp, ik wil weer meedoen hier, nog een maandje ofzo dan kan het weer
Heb je al wel een regeltje dan voor straks, stuur anders alvast een mailtje voor je regeltje, kan je alvast voorgenieten
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240828
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:23 schreef Troel het volgende:

[..]

Achja, alle gristenen zijn tenslotte stom, dus als je een gristen bent, ben je stom.

't is jammer dat ik niet gewoon in 1 hokje geduwd kan worden, maar dat ze me in meerdere hokjes kunnen stoppen. Nouja, topicreports zijn geplaatst.
Eikels zijn het. Beetje van het niveau van de jongens van vroeger op de middelbareschool en het mbo. Moet denken aan die keer dat mijn mannelijke klasgenootjes een briefje lieten rondgaan met "wat zijn die wijven hier in de klas lelijk" met vervolgens van ieder meisje duidelijk uitgelegd waarom ze zo lelijk waren. Tjonge, wat waren ze stoer. (en wij gekwetst) Komt een beetje overeen met het niveau van dat topic.

Vooroordeel over christenen komt me ook bekend voor. Om een of andere reden krijg je direct het stempel "loser" en "kneus" als je in God gelooft.

Zucht, domme mensen... voeden ouders hun kinderen nu echt zo slecht op, of leren ze dit van iemand anders?
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  maandag 24 april 2006 @ 12:33:53 #16
4177 Jojogirl
pi_37240853
Ehm, tja, ik weet nog niet van welk gewicht ik uit moet gaan dan. Als ik m'n gewicht nu neem, speel ik soort van vals, want de eerste weken na de bevalling gaat het dan natuurlijk loeihard naar beneden. Als ik m'n gewicht van voor de zwangerschap neem, kan het wel maanden duren voor ik er weer eens onder ben. Dilemmaatje dus. Iemand tips?
  maandag 24 april 2006 @ 12:34:09 #17
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240863
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:32 schreef Levitation het volgende:
Zucht, domme mensen... voeden ouders hun kinderen nu echt zo slecht op, of leren ze dit van iemand anders?
Beiden vrees ik.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_37240864
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:32 schreef Levitation het volgende:

[..]

Eikels zijn het. Beetje van het niveau van de jongens van vroeger op de middelbareschool en het mbo. Moet denken aan die keer dat mijn mannelijke klasgenootjes een briefje lieten rondgaan met "wat zijn die wijven hier in de klas lelijk" met vervolgens van ieder meisje duidelijk uitgelegd waarom ze zo lelijk waren. Tjonge, wat waren ze stoer. (en wij gekwetst) Komt een beetje overeen met het niveau van dat topic.

Vooroordeel over christenen komt me ook bekend voor. Om een of andere reden krijg je direct het stempel "loser" en "kneus" als je in God gelooft.

Het domme niveau van de MBO. Ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt hoor.
Dus ik ben ook dom. Bedankt.
Dit is weer z'n uitgesproken feit, die nergens op slaat.
  maandag 24 april 2006 @ 12:34:37 #19
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240878
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:33 schreef Jojogirl het volgende:
Ehm, tja, ik weet nog niet van welk gewicht ik uit moet gaan dan. Als ik m'n gewicht nu neem, speel ik soort van vals, want de eerste weken na de bevalling gaat het dan natuurlijk loeihard naar beneden. Als ik m'n gewicht van voor de zwangerschap neem, kan het wel maanden duren voor ik er weer eens onder ben. Dilemmaatje dus. Iemand tips?
Het gewicht van halverwege je zwangerschap
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 24 april 2006 @ 12:35:05 #20
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240893
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:34 schreef ymme het volgende:

[..]

Het domme niveau van de MBO. Ik weet niet wat jij je allemaal in je hoofd haalt hoor.
ymme, ze heeft het volgens mij over de mensen die bij haar op het mbo in haar klas zaten, niet over het mbo in het algemeen.
(tenminste, als ik het goed lees en begrijp).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 12:36:38 #21
43556 miss_dynastie
pi_37240932
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:33 schreef Jojogirl het volgende:
Hmmm... ik denk dat je nu moeilijk een regeltje kan maken. Baby, vruchtwater en placenta schijnt tien kilo te zijn gemiddeld, maar dat is over de gehele zwangerschapsduur en zover ben je niet Ik zou gewoon na de bevalling pas wegen en dan dat als startgewicht nemen
pi_37240937
Ok, sorry dan dat o.a. ik mij aangesproken voel.
Maar zo komt het ook over in die zin.
  † In Memoriam † maandag 24 april 2006 @ 12:37:30 #23
43556 miss_dynastie
pi_37240958
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:34 schreef ymme het volgende:

[..]

En zo haal je je natuurlijk weer vooroordelen op de hals he, door niet goed te lezen Het gaat om haar persoonlijke ervaring. Ik heb er van het gymnasium ook nog wel een paar. Zegt niks over gymnasiasten in het algemeen.
  maandag 24 april 2006 @ 12:38:12 #24
4177 Jojogirl
pi_37240975
Ik ga wel uit van gewicht van vorige zomer, dat staat nu ook als oudste in m'n valtaf grafiekje. Dan kloppen die dingen tenminste ook onderling.

*mailt*
  maandag 24 april 2006 @ 12:38:30 #25
35189 Troel
scherp en bot
pi_37240985
quote:
Op maandag 24 april 2006 12:36 schreef ymme het volgende:
Ok, sorry dan dat o.a. ik mij aangesproken voel.
Maar zo komt het ook over in die zin.
Tja, ik slaak ook wel eens van zulke kreten.
Ondanks dat er ook wel leuke en lieve mensen op het mbo zitten. En soms val ik ook behoorlijk over uni-studenten omdat ze dingen doen die ik niet kan uitstaan, terwijl er ook echt wel daar mensen zijn die meevallen.

Toen ik op de middelbare school zat keek ik als gymnasiummeisje ook gigantisch neer op de mavomeisjes. Tenslotte is het niet normaal om op je 12e al je hele gezicht vol te plamuren enzo. En dat deden die meisjes wel. Dus voor mij was hetniet normaal, en mijn wereldje was simpelweg niet groter. Snappie
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')