Dit is een vraag aan iemand persoonlijk -> MSN graagquote:Op woensdag 12 april 2006 15:44 schreef Jaguarized het volgende:
Heb jij nog reisplannen shmoopy?Of gaan FA's niet op vakantie?
Gezellig. Ik zit er van eind mei tot eind juni. Maak een rondrit door Noord Zweden. Waar kunnen we jou aantreffen?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:24 schreef shmoopy het volgende:
Ik haat vakantie, maar ik ga dit jaar waarschijnlijk naar Zweden.
Waarom zou je dat niet in een weekendje doen? Als je alleen Stockholm bezoekt kan je best de sfeer proeven in de loop van twee dagen. Mocht je de stad boeiend genoeg vinden, dan ga je gewoon een keer terug om de details te bekijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef shmoopy het volgende:
Geen idee waar het precies is, zou ik even moeten navragen, maar wel in de buurt van Stockholm iig.
Nou is Zweden niet iets wat je in een weekendje doet, dus wordt het minimaal een week.
liever blijf ik thuis
Dat vind ik niet zo boeiend (meer).quote:Op woensdag 12 april 2006 20:22 schreef Douwe het volgende:
Er is nu Friends. En rond 12en word dat nogmaals uitgezonden
-edit-volgorde aangepast, bovenaan is best, onderaan minder.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:24 schreef Douwe het volgende:
Zeg Fogel, van de Scandinavische steden (niet alleen hoofdsteden), welke vond jij het leukste? Heeft de mooiste omgeving?
gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef Vogue het volgende:Ik heb een nieuw appartement in Deventer en een nieuwe auto (nou ja, 2e hands)
Dus bye bye Tilburg en Deventer here I come
Kopenhagen en Helsinki hebben een gedeelde plaats wat mij betreft. Er is vast vanalles wat nog ontdekt kan worden in beide steden, maar er zijn zoveel andere plekken die ook nog bezocht moeten wordenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef DutchTrain het volgende:
Dat is een mooie en nuttige analyse.
Met je lijst ben ik het helemaal eens wat betreft Stockholm, Helsinki en Kopenhagen. Alhoewel ik Kopenhagen - hoe saai het ook kan zijn - toch boven Helsinki zou zetten. Maar dat komt misschien omdat ik op een verkeerd moment in Helsinki was en nu al drie keer in Kopenhagen ben geweest.
De andere steden ken ik nog niet, maar daar ga ik zsm verandering in brengen.
Leuk! Wanneer is de housewarming-party?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef Vogue het volgende:Ik heb een nieuw appartement in Deventer en een nieuwe auto (nou ja, 2e hands)
Dus bye bye Tilburg en Deventer here I come
Reisverslag al gepost?quote:
Mijn spannende reis naar de Veluwe vanochtend, mijn bezoek aan het Vergaderhart van Nederland gisteren en mijn reis naar de Residentie morgen?quote:
Ik ben nog nooit in Scandinavië geweest. Ik begin met Oslo. Moet ik Stockholm maar tot het laatst bewaren onder het motte 'het mooiste voor het laatste bewaren'?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kopenhagen en Helsinki hebben een gedeelde plaats wat mij betreft. Er is vast vanalles wat nog ontdekt kan worden in beide steden, maar er zijn zoveel andere plekken die ook nog bezocht moeten worden
Het Penisgebouw in Barcelonaquote:Op woensdag 12 april 2006 22:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan nog maar wel het beloofde stukje 'creatief met moderne architectuur' van afgelopen weekend :
[afbeelding]
Je was toch bij 020?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:22 schreef Douwe het volgende:
Er is nu Friends. En rond 12en word dat nogmaals uitgezonden
Ik zou nu een heel relaas kunnen beginnen over het feit dat Finland en dus inherent daaraan Helsinki officieel niet bij Scandinavie hoort, maar daar is het nu te laat op de avond voorquote:Op woensdag 12 april 2006 23:00 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Scandinavië geweest. Ik begin met Oslo. Moet ik Stockholm maar tot het laatst bewaren onder het motte 'het mooiste voor het laatste bewaren'?
Op de een of andere vage manier trekt Helsinki me altijd heel erg
*vakantieplannen omgooit*quote:Op woensdag 12 april 2006 23:03 schreef Douwe het volgende:
[..]
Het Penisgebouw in Barcelona
[afbeelding]
Volgens de architect wordt door de vorm van het gebouw de bezigheden van het bedrijf dat in het gebouw uitgebeeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In juni moet ik hopelijk een ticket op het allerlaatste moment kopen. Ben benieuwd hoeveel het me gaat kosten.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef Douwe het volgende:
Vervelende is dat vliegtickets op het laatste moment altijd zo stinkend duur zijn
Ach, ik heb misschien wel een vreemde smaak qua steden, ik ben hier een van de weinigen die Lissabon tof vond en Berlijn saai
Scandinavië volgens Wikipedia:
- Het Scandinavisch schiereiland: Noorwegen en Zweden
- Denemarken, Noorwegen en Zweden
- De lidstaten van de Noordse Raad: Denemarken, Finland, IJsland, Noorwegen en Zweden.
Kan meevallen. Afgelopen zondag nog een enkeltje AMS-OSL gekocht voor de dag erna (eergister dus), voor maar 110¤. Was stukken goedkoper dan mijn KLM ticket omboeken...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef Douwe het volgende:
Vervelende is dat vliegtickets op het laatste moment altijd zo stinkend duur zijn
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Volgens de architect wordt door de vorm van het gebouw de bezigheden van het bedrijf dat in het gebouw uitgebeeld.Ik vind het een afgrijselijk gebouw. Past níet in de omgeving, is veel te hoog, je ziet het overal vandaan en de architecht moet eens beter kijken naar de waterdruppels aan de kraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hellaas is dat randje op die foto er nu vanaf, dat maakt het gebouw al een stuk minder fallus-achtigquote:![]()
De Zweedse Spoorwegen www.sj.se behoren tot de betrouwbaarste van Europa. Ze zijn niet echt goedkoop, maar wel snel en comfortabel. Er is alleen geen uitgebreid spoorwegnet in het noorden, daar moet je alle met de bus doen.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:26 schreef shmoopy het volgende:
Heeft iemand Zweden al eens met de trein gedaan?
Vrienden van mij waren nogal enthousiast nl.
Ok ok... misschien word het allemaal wel erger voor me als ze wat ouder zijn. We zien welquote:Op woensdag 12 april 2006 23:26 schreef shmoopy het volgende:
Het is meer dat ik een beetje zal moeten bijkomen van een flinke reis in een kleine ruimte met die 2 draakjes, en om dan na 2 dagen alweer die strijd aan te gaan...
Dat valt dan nog wel mee, ja... Iberia waagde het een keer om me ¤950 te vragen voor een retourtje Madrid voor de volgende dag. En dat was niet eens business classquote:Op woensdag 12 april 2006 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan meevallen. Afgelopen zondag nog een enkeltje AMS-OSL gekocht voor de dag erna (eergister dus), voor maar 110¤. Was stukken goedkoper dan mijn KLM ticket omboeken...
Misschien is mijn opvatting van ticketprijzen anders dan die van jou.
Aankomende maandag (17e) heb ik een ticket gekocht voor 200¤, enkele reis Kristiansund-Oslo, dat vind ik dan wel weer duur (ik heb eigenlijk al een ticket voor zaterdag wat maar 50¤ was, maar ik blijf waarschijnlijk langer).
SAS en KLM verdienen veel geld met mijn no-shows dit jaar. Tot nu toe al 5 enkele reizen niet op komen dagen.
Full-flex economy en business verschillen elkaar niet zoveel in prijs binnen europa.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dat valt dan nog wel mee, ja... Iberia waagde het een keer om me ¤950 te vragen voor een retourtje Madrid voor de volgende dag. En dat was niet eens business class
Frankfurt is ook meer een 'zakenbestemming' dan Amsterdam, ze kunnen het zich waarschijnlijk makkelijker permitteren. Vliegt Sterling onderhand niet tussen Oslo en Frankfurt? Wel tussen Kopenhagen en Frankfurt...quote:Op donderdag 13 april 2006 00:00 schreef Fogel het volgende:
[..]
Full-flex economy en business verschillen elkaar niet zoveel in prijs binnen europa.
Gelukkig voor mij heeft SAS het 'one-way' concept doorgevoerd voor enkele europese bestemmingen, waaronder Amsterdam (Frankfurt helaas nog niet, kost me -of beter gezegd, de klant- nog steeds 1100 per keer retour). Hierdoor zijn er geen restricties meer hoe lang (aantal nachten, zaterdagnacht, etc) je minimaal moet blijven en dat soort ongein.
Bonnetjes bewaren, inscannen en hier plaatsen. Dat is vette TRV-shit.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:04 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik ben morgen op het industrieterrein van Lille, op de randweg van Antwerpen en de haven van Zeebrugge
Moet ik nu een reisverlag plaatsen?
Ej, het is TRV gerelateerd.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:12 schreef flipsen het volgende:
[..]
Dit is een vraag aan iemand persoonlijk -> MSN graag
En uiteraard is dit een onverkapte tvp...
Geen idee of Sterling tussen OSL en FRA vliegt, en tenzij ze dag meerdere keren per dag doen boeit het me niet zo. Klant vind flexibiliteit meer waard dan geld, en geld hebben ze genoeg.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:05 schreef Douwe het volgende:
[..]
Frankfurt is ook meer een 'zakenbestemming' dan Amsterdam, ze kunnen het zich waarschijnlijk makkelijker permitteren. Vliegt Sterling onderhand niet tussen Oslo en Frankfurt? Wel tussen Kopenhagen en Frankfurt...
Het erge aan dat Iberia ticket is dat het dus níet flexibel was, annuleringskosten of wijzigingen konden alleen tegen 100% van de ticketprijs
Rond de 20e juni pak ik de Inlandsbanan vanuit Lapland naar het zuiden.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:26 schreef shmoopy het volgende:
Oh ja, die heb ik ook nog genomen. Kost 1 euro per minuut en rijdt op de seconde nauwkeurigquote:Op donderdag 13 april 2006 09:38 schreef UIO_AMS het volgende:
Verder ken ik van het Zweedse treinennetwerk alleen de Arlanda Expres tussen de luchthaven en het centrum van Stockholm.
Hoe weet jij wanneer ik online ben? En ik was niet online btw, ik log pas net inquote:Op donderdag 13 april 2006 23:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Douwe en Flipsen zijn online![]()
![]()
Ga je naar dat Jazz concert Flip?
Hm, misschien dat ik even ingelogd was? Naja, whatever, lekker belangrijk. Ik ga me zo eens omkleden. Tango-outfit aan (nee, ik ga niet dansen).quote:Op vrijdag 14 april 2006 00:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je online bent staat er een blauw plusje voor je naam
Kan je mij die forwarden/sturen? Ben wel benieuwd naar de concurrentiequote:Op donderdag 13 april 2006 19:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik heb een offerte gehad voor een rondtrip door Zuid Amerika, maar die is een beetje duur
Morgen...quote:
Dat kan goedkoper had ik vorige week al uitgevonden. Voor 305 euro incl. rechtstreeks met Unitedquote:Op vrijdag 14 april 2006 08:37 schreef Jaguarized het volgende:
@Douwe:
Amsterdam - New York vertrek op 21/10 en terug op 28/10 voor 369,05 euro incl taxes en toeslagen. Vlucht op de heenweg via Kopenhagen met SAS en terug via Washington met United. Boeken kan via vliegtarieven.nl of vluchtzoeker.nl.
Daar heb ik naar zitten zoeken idd maar ik krijg dat niet voor elkaar om dat tarief te krijgen.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:08 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat kan goedkoper had ik vorige week al uitgevonden. Voor 305 euro incl. rechtstreeks met United
Tempting...
Het kon via vliegtarieven.nl, maar de rechtstreekse vluchten zijn op, dus betaal je 63 euro meer aan tax vanwege de overstap.quote:Op vrijdag 14 april 2006 09:09 schreef Jaguarized het volgende:
Daar heb ik naar zitten zoeken idd maar ik krijg dat niet voor elkaar om dat tarief te krijgen.Moet je direct bij United boeken?
Ja hey dat was een inkoppertje he?quote:Op vrijdag 14 april 2006 15:18 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
is er iets Jag![]()
Oh ja... veel plezier in het land van Skippy
Plaatsenquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:14 schreef Jaguarized het volgende:
Noem ze eens?Waarom trekt NYC je niet?
Direct naar NYC met United kan toch sowiso al nietquote:Op vrijdag 14 april 2006 09:45 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het kon via vliegtarieven.nl, maar de rechtstreekse vluchten zijn op, dus betaal je 63 euro meer aan tax vanwege de overstap.
Wel aardig. Komt nog een verslagje van in het citytrip topic.quote:Op zaterdag 15 april 2006 00:00 schreef k_man het volgende:
Wat vond je eigenlijk van Basel, DT? Genoeg te doen voor een dag of drie?
Ik zie net dat de vlucht erheen erg goedkoop is.
Wenen is inderdaad een van de interessantere steden in Europa voor een weekendje weg. Zeker met eenquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Goede keuze. Wellicht dat ik de komende tijd weer eens meer tripjes binnen Europa ga doen. Genoeg leuke steden die ik nog wil bezoeken. Met name in het voormalige Oostblok.
Wenen ga ik zeker naar toe met mijn vriendin, verder wil ik nog wat voor mij onbekende steden aan doen in Oost Europa.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wenen is inderdaad een van de interessantere steden in Europa voor een weekendje weg. Zeker met een![]()
Ik zag vorige week nog een ticket Bucharest voor 180 euro, maar die kan ik nu niet meer vinden![]()
Misschien dan toch maar Oslo en Göteborg... of eerst nog maar die dagkaarten van de NS / Blokker opmaken![]()
En ik moet ook maar eens hotels in Polen gaan boeken![]()
Internet reisbureaus. Ik heb al 2 offertes gehad waarvan er een heel aantrekkelijk is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Reisbureaus?
We vliegen donderdag samen terug.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is je vriendin al weg?
quote:
Vent lul nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dus gewoon weer je vriendin
Tuurlijk wel, alleen jammer dat DT veel te snel op de kast springt.quote:
En wat is daar te zien?quote:Op zondag 16 april 2006 00:58 schreef Douwe het volgende:
Waarom moet ik nou zo nodig naar New York? Ik wacht nog even andere aanbieding af. Ik zag al Teheran voor 450 incl tax
Dat ligt er een beetje aan wat je wilt doen. Wil je alleen de highlights zien dan is dat meer dan genoeg...quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Internet reisbureaus. Ik heb al 2 offertes gehad waarvan er een heel aantrekkelijk is.
is een dag of 4 a 5 per stad genoeg voor Quito, Bogota en Lima?
Geef eens 'n keer de links door aub.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Internet reisbureaus. Ik heb al 2 offertes gehad waarvan er een heel aantrekkelijk is.
is een dag of 4 a 5 per stad genoeg voor Quito, Bogota en Lima?
Nee, ik heb geen architectuurgids van Basel. Ik heb alle info een beetje verzameld uit de Rough Guide Europe, foldertjes in het hostel en de hulp van de local experts.quote:Op zondag 16 april 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
Heb jij destijds een architectuurgids van Basel kunnen vinden DT?
Dat zie ik ook op deze lijst.quote:Op zondag 16 april 2006 23:08 schreef k_man het volgende:
Het gaat niet om een paar gebouwen. Alleen al van Herzog & De Meuron zijn er een stuk of tien.
Je zag me in de online users lijst?quote:Op maandag 17 april 2006 07:20 schreef DutchTrain het volgende:
En hoe is het in Sydney, Jag?
Blijkbaar hebben ze daar ook internet
Door de polder of door 't Gooi?quote:Op maandag 17 april 2006 07:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga zo naar Apeldoorn op de fiets. Je moet wat op tweede Paasdag.
Nog eieren gezocht, reisplannen gemaakt of appeltaart gegeten ?quote:Op maandag 17 april 2006 13:23 schreef Hik het volgende:
Ik heb een kater.![]()
Je moet blijkbaar ook wat op eerste paasdag
(en witte donderdag, en goede vrijdag, en de zaterdagavond vóór pasen)
Ja, ik heb mijn paasweekend zeer goed besteed...
Ik heb een doosje eieren staan, maar heb er eigenlijk weinig zin in...quote:Op maandag 17 april 2006 13:47 schreef DutchTrain het volgende:
Nog eieren gezocht, reisplannen gemaakt of appeltaart gegeten ?
![]()
Zonder enkel probleem. Met een Nederlands paspoort kun je een I-94W Visa Waiver invullen in het vliegtuig, of - indien de vlucht ze niet standaard aan boord heeft - op het vliegveld bij aankomst.quote:Op zondag 16 april 2006 01:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je trouwens zonder visa een paar daagjes de VS in om dan door te reizen?
Zowel polder als Gooi gezien.quote:Op maandag 17 april 2006 13:47 schreef DutchTrain het volgende:
Door de polder of door 't Gooi?
Dat is natuurlijk makkelijk na te gaan door te kijken hoelang Amsterdam - Maastricht op de fiets zou durenquote:Op maandag 17 april 2006 23:53 schreef Douwe het volgende:
Je fietscomputer gaat niet verder dan 4 uur?
Je hebt wel precies 24 uur gewacht met de volgende postquote:Op woensdag 19 april 2006 01:22 schreef Fogel het volgende:
Mooie saaie bedoeling geweest hier de 18e
Was de bedoeling, maar was 1 minuut te laat ...quote:Op woensdag 19 april 2006 08:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je hebt wel precies 24 uur gewacht met de volgende post![]()
Zal ik komend weekend gaan proberen. Wellicht met tussenstop, want 300 km op één dag is misschien iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:21 schreef maartena het volgende:
Dat is natuurlijk makkelijk na te gaan door te kijken hoelang Amsterdam - Maastricht op de fiets zou duren
Watje...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zal ik komend weekend gaan proberen. Wellicht met tussenstop, want 300 km op één dag is misschien iets te veel van het goede.
Dit weekend kwam ik niet verder dan Rotterdam - Delft en terug in iets meer dan een half uur enkele reis.quote:Op maandag 17 april 2006 23:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Effectieve fietstijd Amsterdam - Apeldoorn station: 3 uur 59 minuten en 59 seconden. Afstand 92,23 km. Dat was tenminste wat m'n fietscomputer aangaf.
Ik moet zaterdagnacht natuurlijk wel wat fut in de benen hebben wil ik nog enige indruk maken op de Maastrichtse dansvloeren.quote:
Inderdaad ja. Het is nu precies de goede tijd van het seizoen om 300km te rijdenquote:
Ik probeer nu rustig ervaring op te bouwen in het rijden van langere afstanden. Of wat voor jou dan middenlange afstanden zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Inderdaad ja. Het is nu precies de goede tijd van het seizoen om 300km te rijden(www.echoduvelo.com)
Nu heb ik - denk ik - alleen nog gemist waar je naartoe gaatquote:Op donderdag 20 april 2006 19:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Ervaring opbouwen is altijd goed
En on-topic opnieuw, het wordt een krappe met m'n visum, woensdag is het klaar, ik vertrek donderdagavond.
Zuid-Rusland en met name de West-Kaukasus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu heb ik - denk ik - alleen nog gemist waar je naartoe gaat
Ik zag vanmiddag een stukje, maar kon het niet aanzienquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:33 schreef k_man het volgende:
Kijken jullie naar Grenzeloos op TMF? Ik zie het nu voor het eerst.
[Centraal] Ruslandquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Maak er een mooi topic over![]()
Oekraďne topic is dat ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:40 schreef k_man het volgende:
Stickie nog wel?
Qua punctualiteit zijn ze erger dan de NSquote:Op zondag 23 april 2006 04:16 schreef Douwe het volgende:
k_man heeft er zin ijn
Fogel: zó erg is SAS toch ook weer niet?
quote:Op zondag 23 april 2006 00:31 schreef k_man het volgende:
Flight information
LX 709 Amsterdam Terminal Basel Terminal 12:20 - 2 Jun 13:45 - 2 Jun
LX 706 Basel Terminal Amsterdam Terminal 18:55 - 5 Jul 20:30 - 5 Jul
quote:Op zondag 23 april 2006 10:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Mag ik deze quoten in het feedback topic
quote:Op zondag 23 april 2006 11:28 schreef k_man het volgende:
Yup.
quote:Op zondag 23 april 2006 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom mogen we overigens niet weten wanneer DT in juli naar Parijs gaat?
Nou eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 23 april 2006 12:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Straks wil je ook nog weten wat ik daar met wie ga doen.
Nu maar weer eens verder op zoek naar hotels in Warschau en Krakau
Ik zie een nieuwe TT.quote:
Of anders gewoon:quote:Op zondag 23 april 2006 12:39 schreef DutchTrain het volgende:
Iets creatiever mag natuurlijk ook wel:
HTL #78 - Le fabuleux destin du train hollandais
Ik kan geen bijzonder hotel vinden in Krakau... ik ga nu dan toch maar een budgethotel overwegen
Ik vind hem erg leukquote:Op zondag 23 april 2006 12:39 schreef DutchTrain het volgende:
HTL #78 - Le fabuleux destin du train hollandais
Prijzen zijn per persoon, dus uiteindelijk kost een kamer in m'n eentje toch 38 euro per nacht.quote:Op zondag 23 april 2006 12:50 schreef Jaguarized het volgende:
PRICES FROM
dorms: 13.34
privates: 20.01
Prijzen in USD
Goedkoop!
Maar ik wil wel een double bed private ensuitequote:Op zondag 23 april 2006 13:06 schreef Jaguarized het volgende:
16.21 x 2 = 32.42 euro pp.
Heb je rechtstreeks via de site van het hostel geboekt of via hostels.com?quote:Op zondag 23 april 2006 13:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar ik wil wel een double bed private ensuite![]()
Anyway, toch maar geboekt. Nu nog Warschau
Als je niet gaat bespaar je 123,45 cent en krijg je 5,23 euro rente aan het eind van het jaar.quote:Op zondag 23 april 2006 12:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Prijzen zijn per persoon, dus uiteindelijk kost een kamer in m'n eentje toch 38 euro per nacht.
Voordeel is wel dat ontbijt etc inbegrepen is en dat ze fietsen verhuren
Als ik in Krakow wat bespaar kan ik in Warschau weer wat meer uitgeven![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je niet gaat bespaar je 123,45 cent en krijg je 5,23 euro rente aan het eind van het jaar.
Opties in een of ander super high-risk bedrijfje kopen en hopen dat het goed gaatquote:Op zondag 23 april 2006 15:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
450 % rente... zo'n bank wil ik ook
Ik ben inderdaad het grote voorbeeld voor DT. Daar is niks mis mee (al moet hij nog veel leren).quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 19:30 schreef k_man het volgende:
Sterker; het wordt tijd dat de rest mij ook eens als zodanig gaat beschouwen.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zit diep he, David
Ga jij maar weer leuk doen in VBL of Onzin voor je leven!quote:Op zondag 23 april 2006 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
David_Letterman, je kaartje klopt dus niet
Dat kan niet, want dat is HeatWave alquote:Op zondag 23 april 2006 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik nu zeg dat jij de grootste kut mod bent van Fok krijg ik zeker een ban
Ik zie dat ze je weer losgelaten hebbenquote:Op zondag 23 april 2006 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik nu zeg dat jij de grootste kut mod bent van Fok krijg ik zeker een ban
Totonto is een leuke stad! Hebben ook een heel leuk uitgaansleven etc.... eigenlijk is geen bezoek aan Canada compleet zonder Toronto!quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:34 schreef DutchTrain het volgende:
Snel overgeschakeld naar de Travel Channel waar het ging over eten en drinken in Toronto.![]()
Na het zien van dat programma weet ik zeker dat ik daar nog wel eens naar toe wil. Ik ben er een paar jaar terug al vlakbij geweest, maar toen hadden we geen tijd om Toronto te bezoeken, omdat we al naar de Niagara Falls gingen... ook iets om gezien te hebbenquote:Op zondag 23 april 2006 19:58 schreef maartena het volgende:
Toronto is een leuke stad! Hebben ook een heel leuk uitgaansleven etc.... eigenlijk is geen bezoek aan Canada compleet zonder Toronto!
Ook leuk inderdaad. Ik ben niet op het bootje geweest verder, maar de watervallen zelf zijn natuurlijk al spectaculair. Ben wel op de toren geweest en heb achter de watervallen gelopen etc, dat is ook best heel mooi....quote:Op zondag 23 april 2006 20:05 schreef DutchTrain het volgende:
Na het zien van dat programma weet ik zeker dat ik daar nog wel eens naar toe wil. Ik ben er een paar jaar terug al vlakbij geweest, maar toen hadden we geen tijd om Toronto te bezoeken, omdat we al naar de Niagara Falls gingen... ook iets om gezien te hebben![]()
Tie-break tussen Balder en Odin (beiden 70%). Het is Balder geworden.quote:Op zondag 23 april 2006 17:30 schreef DutchTrain het volgende:
@ Fogel: [TEST] Welke Noorse God/Godin ben jij?
Dat mag in: Weest Optimistisch Wekenquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:45 schreef Fogel het volgende:
Groot nieuws!
Scandinavian Airlines heeft zich vandaag voor de verandering eens aan de routetijd gehouden (OSL-KSU en met hetzelfde vliegtuig terug)! Ze kunnen het dus blijkbaar wel... nu nog een gewoonte ervan maken om op tijd te vliegen.
maartena is toch ook BBQ freak?quote:Op maandag 24 april 2006 13:13 schreef Jaguarized het volgende:
Het BBQ-seizoen begint weer! :)
Hik topic.
Ik heb idd een mooie grote BBQquote:
We hebben het wel over de VS natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef Douwe het volgende:
Veel meer dan 4 worstjes hoeven er toch niet op te kunnen? Of geef je tuinfeesten enzo?
Nee, maar als je met een man of 6 wil eten, dan heb je toch niets aan zo'n klein BBQtje.quote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef Douwe het volgende:
'Hoogstens een paar keer per maand'
Man, als ik één keer per jaar barbecue is het veel
Veel meer dan 4 worstjes hoeven er toch niet op te kunnen? Of geef je tuinfeesten enzo?
OMG!quote:Op maandag 24 april 2006 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
We hebben het wel over de VS natuurlijk
quote:
Je zit toch in Nederland ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:07 schreef flipsen het volgende:
Ik ben er ook weer. Maar nu even niet wegens aanhoudende kater![]()
pardon ???quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef maartena het volgende:
[..]
(..)
Geen kolen trouwens...Kolen BBQ's zijn voor amateurs die alleen zomers een klein rond kolenkitje in de tuin opzetten waar net 4 worstjes op kunnen.....
Lees z'n profiel, dan weet je het. Weer iemand die in het continent woont waar jij zo graag zou willen wonen....quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zijn jou medelanders?
Amerikanen doen het dus voornamelijk op propaan gas. Wellicht heeft dat ook e.e.a. te maken met distributie, ik kan hier bij veel benzinestations, en vaak ook bij home improvement stores (Home Depot, etc) m'n gasfles vullen, en die gaat vrij lang mee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:16 schreef qwerty_x het volgende:
pardon ???
als er één volk is dat weet wat barbecuen is, zijn het mijn medelanders.
en dat gaat dus echt alleen maar op houtskool
elke godganse zaterdag en zondag, het hele jaar door
En ik mag natuurlijk geen mooie foto plaatsen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Lees z'n profiel, dan weet je het. Weer iemand die in het continent woont waar jij zo graag zou willen wonen....
Op je teentjes getrapt?quote:Op woensdag 26 april 2006 05:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik mag natuurlijk geen mooie foto plaatsen?
BHFHquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik dacht al dat de reeks was afgelopen, maar dat komt ook omdat ze nu oonderaan staan!
Je zit in Auckland.... en dan zou je Hansenstadt Hamburg niet leuk vindenquote:Op woensdag 26 april 2006 08:26 schreef Jaguarized het volgende:
Hamburg lijkt me dan nou weer niet zo'n denderende stad.![]()
Douwe ja. Het kan wel, maar je moet enigszins flexibel zijn en op tijd boeken.quote:Nee maar ik meende dat Douwe en k_man eens voor dat tarief naar Berlijn hadden gevlogen.
Verhelder mij eens met de link tussen Auckland en Hamburg?quote:Op woensdag 26 april 2006 08:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je zit in Auckland.... en dan zou je Hansenstadt Hamburg niet leuk vinden
[..]
Douwe ja. Het kan wel, maar je moet enigszins flexibel zijn en op tijd boeken.
Dan kun je ook wel wachten op een aanbieding van Ryanair of Skyeurope waarbij je de tax niet hoeft te betalen. Dat hebben ze ook wel eens in de twee jaar...
Dat zijn er bepaald niet weinig.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:25 schreef Jaguarized het volgende:
De foto's van Australië zijn geupt!
Klik
Goed plan, al moet ik er dan waarschijnlijk wel eerst even all-terrain banden eronder schroeven. Die kleine pokkewieltjes lijken me niet zo geschikt voor gebruik op een grasveld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:00 schreef Douwe het volgende:
Ga jij er dan mee het park in Oslo mee onveilig maken?
is dit een vraag of een constatering ?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:02 schreef Douwe het volgende:
Era realmente necessário ferir DiegoArmando como aquele
Zitten mooie foto's tussen!quote:Op woensdag 26 april 2006 09:25 schreef Jaguarized het volgende:
De foto's van Australië zijn geupt!
Klik
En dat moest gevierd wordenquote:
2 dagen wel bijnaquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
een kater van 2 weken?
16 juli t/m 21 augustusquote:Op woensdag 26 april 2006 06:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
BHFH
Ben je nou al in Sumatra geweest of ga je daar nog heen?![]()
In juli 9 dagen Zuid Korea. Ik ben de opties aan het bekijken om de boot naar Fukuoka in Japan te pakken.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
16 juli t/m 21 augustus..en jij nog plannen?
Lees jij nooit in MED? Daar is nou mijn favoriete topic.quote:
MED is ook mijn favoriete topicquote:Op donderdag 27 april 2006 03:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lees jij nooit in MED? Daar is nou mijn favoriete topic.![]()
MED is geen topic.quote:
quote:
Wat geef jou het recht om Lucille Luus te noemen?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Luus, je bent er één vergeten... ban him
, ban them all whehehe
![]()
Wat denkt ie wel niet... ? Zomaar, een FA tegenspreken
Ik heb met Lucille inderdaad niet vaker kleding uitgewisseld dan dat ik dat met jou heb gedaanquote:Op donderdag 27 april 2006 10:35 schreef Jaguarized het volgende:
Wat geef jou het recht om Lucille Luus te noemen?Whehe.
Hebben jullie al gemeet, gebierd, levensverhalen gedeeld, kleding uitgewisseld, recepten geprobeerd, samen lowbudget gevlogen? He?
![]()
Daar hebben we het al.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb met Lucille inderdaad niet vaker kleding uitgewisseld dan dat ik dat met jou heb gedaan![]()
Maar Lucille is toevallig op datum X in Parijs?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb met Lucille inderdaad niet vaker kleding uitgewisseld dan dat ik dat met jou heb gedaan![]()
Inkoppertje.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar Lucille is toevallig op datum X in Parijs?
Geen idee welke datum X is, maar ik denk dat ik in augustus wel eens in Parijs kan zitten voor mijn werk. Maar eerst over een paar weken naar Geneve.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar Lucille is toevallig op datum X in Parijs?
Niemand, behalve DT weet het...quote:Op donderdag 27 april 2006 11:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Geen idee welke datum X is, maar ik denk dat ik in augustus wel eens in Parijs kan zitten voor mijn werk. Maar eerst over een paar weken naar Geneve.
Ik heb nu weer eens voor het eerst sinds lange tijd geen boekingen staan! Maar daar komt in de loop van volgende week verandering in. Kristiansund, Trondheim en Amsterdam staan prive op de agenda (naja, bijna) en voor het werk zal ik er wel niet aan ontkomen om weer naar Frankfurt te moeten en misschien ook naar een van deze drie Bulgarije, Romenie of naar India (onze goeie outsourcing vrienden eens bezoeken). En dit alles voor Augustus.quote:Op zondag 23 april 2006 11:44 schreef DutchTrain het volgende:
Zo... ook weer wat geld uitgegeven aan reizen:
ROTTERDAM PARIS NORD XX/07 09:54-13:05 Thalys : 9324 Smilys 2
PARIS NORD ROTTERDAM XX/07 16:55-20:08 Thalys : 9349 Smilys 2
De prijs van deze boeking is: EUR 65,00
Dat wordt dus de 3e keer Parijs in een jaar tijd![]()
dank voor deze herinnering... heb vandaag meteen m'n kaartjes opgehaald uit de nieuwe afhaalautomaat van NS internationaal.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:10 schreef Fogel het volgende:
Niemand, behalve DT weet het...
Grappig Lucille, laat even weten wanneer als je de data hebt, ik ben ook in Parijs voor mijn werk in augustus (kan ook september worden)quote:Op donderdag 27 april 2006 11:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Geen idee welke datum X is, maar ik denk dat ik in augustus wel eens in Parijs kan zitten voor mijn werk. Maar eerst over een paar weken naar Geneve.
Ze waren net al aan met krijt op de stoep aan het tekenen in Utrecht, dus je mag hopen dat er nog plek is.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:04 schreef Hik het volgende:
Wat leuk, flipsen!![]()
Ik sta morgen in Utrecht. Waarschijnlijk ergens in de buurt van het sluisje op de Bemuurde weerd (hopen dat een vriendin een plekkie heeft gekaapt).
Maar sturen mag natuurlijk ook.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:39 schreef Jaguarized het volgende:
Ga jij nog wat verkopen DT?Oude reisboeken, goedkope souvenirs, verlopen e-tickets.....?
quote:Weer met Koninginnedag valt tegen
DE BILT - Feestvierders kunnen zaterdag tijdens Koninginnedag het beste een paraplu meenemen. Het zal in het hele land bewolkt zijn, waarbij geregeld buien vallen en de zon maar af en toe tevoorschijn komt. "Er zal af en toe een mooi uurtje tussen zitten, maar dan gaat het weer betrekken", liet het KNMI vrijdag weten.
De maximumtemperatuur komt in het oosten van het land niet boven de 13 graden, in het westen zelfs niet boven de 11 graden.In het westen van het land zal het toch het beste toeven zijn: daar schijnt de zon het vaakst en is de kans op buien het kleinst.
In het oosten daarentegen is het bewolkter en is de kans op buien groter.
Volgens Corel is dit 'orange', dus meer oranje dan dit kun je het niet krijgen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef Jaguarized het volgende:
Een ander kleur icoontje.En niet eens oranje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |