Denk dat je beter een paar maanden kunt wachten. De prijzen van low cost-airlines voor oktober zijn nu nog relatief hoog.quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:15 schreef fonne het volgende:
Hoi
Ik wil graag een vluchtje boeken op 15 oktober 2006 naar Londen, ik woon zelf in Eindhoven dus vertrekken vanuit brussel of het roer-gebied kan ook. Verder moet ik rond acht uur 's avonds op Heatrow zijn omdat dan mijn vlucht naar Bangkok vertrekt (begin van een negen maanden durende wereldreis 8) ). Iemand toevallig een mooi prijsje in de aanbieding?
Oja als ik vroeg in Londen moet zijn om te kunnen profiteren van een mooi prijsje is dat natuurlijk geen probleem want een dagje londen is natuurlijk nooit verkeerd! 8)
Nope. Je moet niet té vroeg boekenquote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:22 schreef fonne het volgende:
is het niet zo dat hoe vroeger je er bij bent hoe goedkoper het is?![]()
Hm, ik heb net es ff zitten zoeken op de site van Ryanair. Als je nu een vlucht op 14 oktober boekt van Eindhoven naar Londen Stansted, ben je 27 euro, incl. taxes kwijt. Veel goedkoper gaat dat niet worden, gok ik ...quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:23 schreef fonne het volgende:
Wat is volgens jou dan een meer geschikt moment?
quote:Op zaterdag 18 februari 2006 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nope. Je moet niet té vroeg boeken.
Brilletje nodig?quote:Op zaterdag 18 februari 2006 17:25 schreef most_wanted het volgende:
Ik dacht dat er stond ''Het grote -hoe kom ik (goedkoop) klaar topic''.
![]()
Sint Petersburg - Rusland of Sint Petersburg - VS?quote:Op zondag 19 februari 2006 15:09 schreef jeoren het volgende:
Ik wil op 24, 25 of 26 juni 2006 van Sint Petersburg naar NEDERLAND per vliegtuig (eventueel via 'West'-Duitsland per trein verder)
Wie helpt me aan een goedkoop tarief?
Je boekt nu het 'reguliere' goedkope tarief. Je hebt kans dat het in een ticket sale nog goedkoper wordt, al zal het niet veel goedkoper dan ¤27 worden.quote:
RUSLANDquote:Op zondag 19 februari 2006 23:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Sint Petersburg - Rusland of Sint Petersburg - VS?
Regel de afspraak bij Capgemini Utrechtquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe kom ik goedkoop van Utrecht naar Capgemini Belgium op de Bessenveldstraat in Diegem (BE)
Als ik dat kon doen had ik het wel gedaanquote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:39 schreef Blik het volgende:
[..]
Regel de afspraak bij Capgemini Utrecht
nou, ik heb gekekenquote:Op dinsdag 21 februari 2006 11:33 schreef Jaguarized het volgende:
Reken op een euro of 700-800, misschien 600 als je geluk hebt.
Er vanuit gaande dat je met de trein wil kost dat ¤38,40 voor een superdagretour Utrecht - Brussel (bij de automaat of via internet verkrijgbaar) en dan nog 2x ¤2,10 voor een enkeltje Brussel Noord - Diegem (www.b-rail.be).quote:Op dinsdag 21 februari 2006 12:17 schreef Mangoworks2002 het volgende:
Hoe kom ik goedkoop van Utrecht naar Capgemini Belgium op de Bessenveldstraat in Diegem (BE)
Er zou Europese wet- en regelgeving voor komen; in enkele landen is dit al verplicht en sommige airlines tonen de prijzen al inclusief de toeslagen, maar hanteren dan weer 'vanaf' prijzen die zeer beperkt beschikbaar zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2006 11:06 schreef Blik het volgende:
echt belachelijk vond ik het, zat er echt even aan te denken om een brief te schrijven naar de minister hierover, want het is gewoon dieptriest dat het mogelijk is dat je een vliegreis voor 580 euro ziet, en je dan uiteindelijk 270 euro per ticket extra moet betalen omdat er belastingen bovenop komen
www.airbaltic.com:quote:Op zondag 19 februari 2006 15:09 schreef jeoren het volgende:
Ik wil op 24, 25 of 26 juni 2006 van Sint Petersburg naar NEDERLAND per vliegtuig (eventueel via 'West'-Duitsland per trein verder)
Wie helpt me aan een goedkoop tarief?
het zou al een hoop schelen dat als je op een datum zoekt je in ieder geval een realistische prijs krijgt en er niet nog eens 300 euro per ticket bij op moet tellenquote:Op woensdag 22 februari 2006 11:10 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Er zou Europese wet- en regelgeving voor komen; in enkele landen is dit al verplicht en sommige airlines tonen de prijzen al inclusief de toeslagen, maar hanteren dan weer 'vanaf' prijzen die zeer beperkt beschikbaar zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |