quote:Op maandag 10 oktober 2005 12:17 schreef hilliebillie het volgende:
Aanstaande zondag vlieg ik vanaf Brussel naar Luxor met TNT airways, nu heb ik nog nooit van deze luchtvaartmaatschappij gehoord.
Heeft iemand ervaringen met deze maatschappij die die met mij zou willen delen, ik ben namelijk benieuwd wat ik kan verwachten, of het een beetje goed is en of er eten is aan boord
Jij ging toch in november naar lissabon?quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:14 schreef Douwe het volgende:
@ ozzietukker >> Ja, dat doet Air Berlin! Je krijgt misschien zelfs nog wel lekkerder dingen dan die klamme KLM broodjes. Vlieg zelf in februari met Air Berlin naar Lissabon, weet dus ook niet zo heel veel meer, behalve dat het een relatief 'luxe lowcost' maatschappij is.
@ Paladin82 >> Heb op een blauwe maandag eens met Lufthansa binnen Europa gevlogen, en dat vond ik erg goed! Vriendelijke stewards (op 4 vluchten slechts 1 (!!!!!!) sterwardess gezien![]()
) en best een aardig broodje. En beenruimte te over! Ik zat in ieder geval een stuk beter dan bij Transavia. Plus, de stoelen zijn van leer
quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:31 schreef Paladin82 het volgende:
ik vlieg vanaf 11 november met Lufthanse naar mexico, heb al wat positieve ervaringen over deze maatschappij gelezen, maar vroeg me af hoe zit het met de beenruimte? is die een beetje ok, ben namelijk voornamelijk transavia gewend en dat is echt te beroerd gewoon.
* Douwe recheckt zijn boekingquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 18:16 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Jij ging toch in november naar lissabon?
Ja, ikke!quote:
* denkt dat hilliebillie gewoon per postzak naar Sinterklaas in Spanje gebracht wordt, en voor ons na 5 december een prima recensie kan schrijven over de modernisatie die de lieve sint de afgelopen tijd doorgevoerd heeft.....quote:Op woensdag 12 oktober 2005 09:32 schreef hilliebillie het volgende:
niemand ervaring met TNT airways,
dat is jammer, ik had graag geweten wat me te wachten stond.
maar dan zal ik dat wel posten in dit forum wanneer ik terug kom, weet de volgende wel wat um te wachten staat
Ook jonge meiden?quote:Vriendelijk personeel?
Ja zeker FA's van alle verschillende leeftijden
quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:41 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ook jonge meiden?
De maatschappij is toch eindverantwoordelijke. Een bedrijf heeft bijvoorbeeld ook de mogelijkheid een cateraar uit de bedrijfskantine te schoppen als er geen goed product wordt geleverd.quote:Op zondag 16 oktober 2005 10:52 schreef LangeTabbetje het volgende:
Is het wel zo eerlijk om de catering aan te rekenen aan de luchtvaartmaatschappij ? Meestal komt het eten bij een cateraar vandaan, m.a.w. als je KLM vanaf Bangkok neemt bijvoorbeeld, komt het eten bij een Bangkokese cateraar vandaan. Is het dan eerlijk om te zeggen dat KLM zuigt omdat het eten niet lekker is ?
air berlin is prima, incl snack inderdaad.quote:Op dinsdag 11 oktober 2005 07:23 schreef ozzietukker het volgende:
Iemand ervaring met Air Berlin? Ik moet binnenkort naar Berlijn, en normaal zou ik kiezen met KLM, maar hoorde dat ze ook aan inbegrepen boordservice doen???
www.seatguru.comquote:Op dinsdag 11 oktober 2005 12:31 schreef Paladin82 het volgende:
ik vlieg vanaf 11 november met Lufthanse naar mexico, heb al wat positieve ervaringen over deze maatschappij gelezen, maar vroeg me af hoe zit het met de beenruimte? is die een beetje ok, ben namelijk voornamelijk transavia gewend en dat is echt te beroerd gewoon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |