Dit is een vraag aan iemand persoonlijk -> MSN graagquote:Op woensdag 12 april 2006 15:44 schreef Jaguarized het volgende:
Heb jij nog reisplannen shmoopy?Of gaan FA's niet op vakantie?
Gezellig. Ik zit er van eind mei tot eind juni. Maak een rondrit door Noord Zweden. Waar kunnen we jou aantreffen?quote:Op woensdag 12 april 2006 17:24 schreef shmoopy het volgende:
Ik haat vakantie, maar ik ga dit jaar waarschijnlijk naar Zweden.
Waarom zou je dat niet in een weekendje doen? Als je alleen Stockholm bezoekt kan je best de sfeer proeven in de loop van twee dagen. Mocht je de stad boeiend genoeg vinden, dan ga je gewoon een keer terug om de details te bekijken.quote:Op woensdag 12 april 2006 18:51 schreef shmoopy het volgende:
Geen idee waar het precies is, zou ik even moeten navragen, maar wel in de buurt van Stockholm iig.
Nou is Zweden niet iets wat je in een weekendje doet, dus wordt het minimaal een week.
liever blijf ik thuis
Dat vind ik niet zo boeiend (meer).quote:Op woensdag 12 april 2006 20:22 schreef Douwe het volgende:
Er is nu Friends. En rond 12en word dat nogmaals uitgezonden
-edit-volgorde aangepast, bovenaan is best, onderaan minder.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:24 schreef Douwe het volgende:
Zeg Fogel, van de Scandinavische steden (niet alleen hoofdsteden), welke vond jij het leukste? Heeft de mooiste omgeving?
gefeliciteerdquote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef Vogue het volgende:Ik heb een nieuw appartement in Deventer en een nieuwe auto (nou ja, 2e hands)
Dus bye bye Tilburg en Deventer here I come
Kopenhagen en Helsinki hebben een gedeelde plaats wat mij betreft. Er is vast vanalles wat nog ontdekt kan worden in beide steden, maar er zijn zoveel andere plekken die ook nog bezocht moeten wordenquote:Op woensdag 12 april 2006 22:24 schreef DutchTrain het volgende:
Dat is een mooie en nuttige analyse.
Met je lijst ben ik het helemaal eens wat betreft Stockholm, Helsinki en Kopenhagen. Alhoewel ik Kopenhagen - hoe saai het ook kan zijn - toch boven Helsinki zou zetten. Maar dat komt misschien omdat ik op een verkeerd moment in Helsinki was en nu al drie keer in Kopenhagen ben geweest.
De andere steden ken ik nog niet, maar daar ga ik zsm verandering in brengen.
Leuk! Wanneer is de housewarming-party?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:13 schreef Vogue het volgende:Ik heb een nieuw appartement in Deventer en een nieuwe auto (nou ja, 2e hands)
Dus bye bye Tilburg en Deventer here I come
Reisverslag al gepost?quote:
Mijn spannende reis naar de Veluwe vanochtend, mijn bezoek aan het Vergaderhart van Nederland gisteren en mijn reis naar de Residentie morgen?quote:
Ik ben nog nooit in Scandinavië geweest. Ik begin met Oslo. Moet ik Stockholm maar tot het laatst bewaren onder het motte 'het mooiste voor het laatste bewaren'?quote:Op woensdag 12 april 2006 22:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kopenhagen en Helsinki hebben een gedeelde plaats wat mij betreft. Er is vast vanalles wat nog ontdekt kan worden in beide steden, maar er zijn zoveel andere plekken die ook nog bezocht moeten worden
Het Penisgebouw in Barcelonaquote:Op woensdag 12 april 2006 22:59 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dan nog maar wel het beloofde stukje 'creatief met moderne architectuur' van afgelopen weekend :
[afbeelding]
Je was toch bij 020?quote:Op woensdag 12 april 2006 20:22 schreef Douwe het volgende:
Er is nu Friends. En rond 12en word dat nogmaals uitgezonden
Ik zou nu een heel relaas kunnen beginnen over het feit dat Finland en dus inherent daaraan Helsinki officieel niet bij Scandinavie hoort, maar daar is het nu te laat op de avond voorquote:Op woensdag 12 april 2006 23:00 schreef Douwe het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in Scandinavië geweest. Ik begin met Oslo. Moet ik Stockholm maar tot het laatst bewaren onder het motte 'het mooiste voor het laatste bewaren'?
Op de een of andere vage manier trekt Helsinki me altijd heel erg
*vakantieplannen omgooit*quote:Op woensdag 12 april 2006 23:03 schreef Douwe het volgende:
[..]
Het Penisgebouw in Barcelona
[afbeelding]
Volgens de architect wordt door de vorm van het gebouw de bezigheden van het bedrijf dat in het gebouw uitgebeeld.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
In juni moet ik hopelijk een ticket op het allerlaatste moment kopen. Ben benieuwd hoeveel het me gaat kosten.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef Douwe het volgende:
Vervelende is dat vliegtickets op het laatste moment altijd zo stinkend duur zijn
Ach, ik heb misschien wel een vreemde smaak qua steden, ik ben hier een van de weinigen die Lissabon tof vond en Berlijn saai
Scandinavië volgens Wikipedia:
- Het Scandinavisch schiereiland: Noorwegen en Zweden
- Denemarken, Noorwegen en Zweden
- De lidstaten van de Noordse Raad: Denemarken, Finland, IJsland, Noorwegen en Zweden.
Kan meevallen. Afgelopen zondag nog een enkeltje AMS-OSL gekocht voor de dag erna (eergister dus), voor maar 110¤. Was stukken goedkoper dan mijn KLM ticket omboeken...quote:Op woensdag 12 april 2006 23:20 schreef Douwe het volgende:
Vervelende is dat vliegtickets op het laatste moment altijd zo stinkend duur zijn
quote:Op woensdag 12 april 2006 23:24 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Volgens de architect wordt door de vorm van het gebouw de bezigheden van het bedrijf dat in het gebouw uitgebeeld.Ik vind het een afgrijselijk gebouw. Past níet in de omgeving, is veel te hoog, je ziet het overal vandaan en de architecht moet eens beter kijken naar de waterdruppels aan de kraanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hellaas is dat randje op die foto er nu vanaf, dat maakt het gebouw al een stuk minder fallus-achtigquote:![]()
De Zweedse Spoorwegen www.sj.se behoren tot de betrouwbaarste van Europa. Ze zijn niet echt goedkoop, maar wel snel en comfortabel. Er is alleen geen uitgebreid spoorwegnet in het noorden, daar moet je alle met de bus doen.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:26 schreef shmoopy het volgende:
Heeft iemand Zweden al eens met de trein gedaan?
Vrienden van mij waren nogal enthousiast nl.
Ok ok... misschien word het allemaal wel erger voor me als ze wat ouder zijn. We zien welquote:Op woensdag 12 april 2006 23:26 schreef shmoopy het volgende:
Het is meer dat ik een beetje zal moeten bijkomen van een flinke reis in een kleine ruimte met die 2 draakjes, en om dan na 2 dagen alweer die strijd aan te gaan...
Heeft iemand Zweden al eens met de trein gedaan?
Vrienden van mij waren nogal enthousiast nl.
Dat valt dan nog wel mee, ja... Iberia waagde het een keer om me ¤950 te vragen voor een retourtje Madrid voor de volgende dag. En dat was niet eens business classquote:Op woensdag 12 april 2006 23:26 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kan meevallen. Afgelopen zondag nog een enkeltje AMS-OSL gekocht voor de dag erna (eergister dus), voor maar 110¤. Was stukken goedkoper dan mijn KLM ticket omboeken...
Misschien is mijn opvatting van ticketprijzen anders dan die van jou.
Aankomende maandag (17e) heb ik een ticket gekocht voor 200¤, enkele reis Kristiansund-Oslo, dat vind ik dan wel weer duur (ik heb eigenlijk al een ticket voor zaterdag wat maar 50¤ was, maar ik blijf waarschijnlijk langer).
SAS en KLM verdienen veel geld met mijn no-shows dit jaar. Tot nu toe al 5 enkele reizen niet op komen dagen.
Full-flex economy en business verschillen elkaar niet zoveel in prijs binnen europa.quote:Op woensdag 12 april 2006 23:36 schreef Douwe het volgende:
[..]
Dat valt dan nog wel mee, ja... Iberia waagde het een keer om me ¤950 te vragen voor een retourtje Madrid voor de volgende dag. En dat was niet eens business class
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |