Ja, je hebt gelijk. De combinatie van nieuwsberichten is nu wat vreemd.quote:Op maandag 10 april 2006 23:50 schreef k_man het volgende:
Ik vind het een rare combi DT, wat is de relatie tussen de Nepalese politiek en goedkope reisjes?
Gezien en staat op de lijst van mogelijke mergers. Tenzij er helemaal geen info in komt te staan. Dan zakt het vanzelf wel weg. Als TS zich meldt in het centrale topic voor er ook maar iets aan info komt te staan gaat het op slot.quote:
Een waarschuwing van een FA na onze eerdere waarschuwingen. Je kunt het negeren natuurlijk.quote:
Zie de OP van [SC] HTL #74 - Voor roddels en reisadviesquote:Op woensdag 12 april 2006 16:00 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
De slowchat is toch om te slowchatten? Wat verwacht men eigenlijk in dat topic? Een inhoudelijke discussie?
Het mag gerust ook wel over andere zaken gaan, maar dat moet niet de overhand krijgen. Iets wat me nu te vaak gebeurt.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:08 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Het mag dus alleen over vakantie gaan? In andere SC-topics is dat wel anders.
verpesten de SC voor andere bezoekers van TRV. Dat tolereren we niet langer.quote:
Voor chatsessies hebben we msn / irc / etc.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:40 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Voor inhoudelijke posts hebben we de verschillende topics.
Dan kun je alles wel weghalen. Dat je gaat solliciteren is net zo relevant als dat je naar de kapper gaat.quote:Op woensdag 12 april 2006 16:50 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor chatsessies hebben we msn / irc / etc.
Het is prima als je het in de SC hebt over belangrijke zaken (bruiloften/verjaardagen/examens/werk/etc) die spelen in je leven. De mededeling dat je een afspraak gaat maken met de kapper valt daar niet onder.
Ik bedoel, who gives a fuck? Post dan niks.quote:Op woensdag 12 april 2006 20:21 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Komt er nog wat leuks op TV vanavond?
Alsof deze post van jou wat toevoegt.quote:Op woensdag 12 april 2006 21:16 schreef k_man het volgende:
Dit bijvoorbeeld:
[..]
Ik bedoel, who gives a fuck? Post dan niks.
k_man illustreert daarmee wat hij in de post daarboven schreef en dus voegt het zeker wel wat toe.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:28 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Alsof deze post van jou wat toevoegt.
Laten we ons aan deze wijze woorden houdenquote:Wat mij betreft hoeft de SC ook helemaal niet altijd persé over reizen te gaan hoor. Maar pagina na pagina vol inhoudsloos geleuter van twee of drie users lijkt me ook niet het idee.
Misschien is het een idee om je voor je weer eens een post plaatst af te vragen waarom je dat doet. Puur tijdverdrijf of is het iets waarin een ander - behalve je gesprekspartner - wel eens geïnteresseerd zou kunnen zijn? Is het opmerkelijk? Grappig? Gaat het over iets belangrijks in je leven? Of gaat het - godbetert - over reizen?
Volgens mij is iedereen - misschien op een uitzondering na - best in staat die afweging te maken.
Het is gewoon een vraag die ik stel in een subforum voor mensen met een bepaalde interesse (reizen). Ik zie niet in wat daar mis mee is.quote:Op woensdag 12 april 2006 22:39 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
k_man illustreert daarmee wat hij in de post daarboven schreef en dus voegt het zeker wel wat toe.
[..]
Laten we ons aan deze wijze woorden houden
Het ging meer op de manier waarop.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Welk land in Zuid Amerika?
Waarom mogen we deze klets niet tegenspreken?
Bovendien zegt el condor ervoor gestudeerd te hebben, dus kom graag ook met je argumenten waarom je het niet met hem eens bent; eigen ervaring, in de krant gelezen of gehoord bij de kapperquote:Heb respect voor je medeFOK!kers, laat ze in hun waarde, en wees niet onnodig persoonlijk kwetsend of storend tegenover anderen. Ga niet in op posts van deze aard gemaakt door anderen.
Ik had al gezegd dat er naast genoeg coca ook genoeg coke voorradig is. Dat werd weggehaald. Dat is te begrijpen, maar haal dan die post van Condor ook weg. Of beter nog: laat alles gewoon staan in dit geval.quote:Op donderdag 13 april 2006 00:11 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Het ging meer op de manier waarop.
Een regeltje uit de policy:
[..]
Bovendien zegt el condor ervoor gestudeerd te hebben, dus kom graag ook met je argumenten waarom je het niet met hem eens bent; eigen ervaring, in de krant gelezen of gehoord bij de kapper
die zelfs als ze nieuw zijn een stuk lager in de lijst voorkomen.... Kan ik deze ook zo sorteren dat alle topics op datum staan, in plaats van die topics onderaan, en de "gewone" nieuwe topics bovenaan?
Nee, dat kan niet. De topics die jij bedoelt zijn vn centraal-topics en die staan tegenwoordig dus met zn allen onderaanquote:Op donderdag 13 april 2006 01:12 schreef maartena het volgende:
Even een domme vraag, maar het valt me even op in TRV....
Ik zie topics met een [afbeelding] die zelfs als ze nieuw zijn een stuk lager in de lijst voorkomen.... Kan ik deze ook zo sorteren dat alle topics op datum staan, in plaats van die topics onderaan, en de "gewone" nieuwe topics bovenaan?
quote:Op donderdag 13 april 2006 01:26 schreef ElisaB het volgende:
Ow, excuses; dit is het V&A-feedbacktopic helemaal niet
* weer wegkruipt....
Dat krijg je ervan als je incidenteel invalmodje bent op TRV en het FB-topic in je MyAT hebt staanquote:
Ja dat kan door in je instellingen: http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs alleen TRV in je active topics te laten staan. Je krijgt dan een lijst met topics in TRV waarin het laatst gereageerd is.quote:Op donderdag 13 april 2006 01:12 schreef maartena het volgende:
Kan ik deze ook zo sorteren dat alle topics op datum staan, in plaats van die topics onderaan, en de "gewone" nieuwe topics bovenaan?
Ksst, weg jij part-time TRV mod.quote:Op donderdag 13 april 2006 12:56 schreef ElisaB het volgende:
En dan geef ik nog valse informatie ook
* heel hard en ver wegkruipt![]()
Daar is voorzover ik het mij kan herinneren geen topic over. Passport to the World lijkt mij een gewoon Round the world (RTW) ticket, zoals andere luchtvaartmaatschappijen die ook aanbieden. Reisburo's die online informatie erover geven zijn bijvoorbeeld http://www.kilroytravels.nl/Around+the+World.html en www.atp.nl .quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:56 schreef jojomen4 het volgende:
Is er een topic over vliegpakketten om meerdere bestemmingen af te gaan? Heb van iemand een keer gehoord dat die pakketten bestaan voor mensen die mensen die veel verschillende vluchten nodig hebben en dat ze een stuk goedkoper zijn? Heb je een idee waar ik het over heb? Bij KLM heet het pakket "Passport to the World".
Gedaanquote:Op zondag 23 april 2006 16:03 schreef Dizzee het volgende:
Openstaande boete en douane
vraag beantwoord.mag wat mij betreft dicht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |