hey knakker, weet je al meer?quote:Op maandag 19 december 2005 13:11 schreef Knakker het volgende:
Nee, ticket wordt niet betaald maar dat vind ik geen probleem.
Leuk, ligt alleen niet in Zuid-Amerika...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:32 schreef Davito het volgende:
costa-rica!!!!!!!!
dat raad ik je zeker aan..
nee in Midden/Centraal-Amerikaquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:54 schreef Hik het volgende:
[..]
Leuk, ligt alleen niet in Zuid-Amerika...
centraal Amerika mag ookquote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:54 schreef Hik het volgende:
[..]
Leuk, ligt alleen niet in Zuid-Amerika...
welkom in de groep !quote:Op dinsdag 21 februari 2006 23:40 schreef d.n3rd het volgende:
(..)
Feit is gewoon dat Centraal/Zuid-Amerika mijn hart gestolen heeft
(..)
Wie zijn dat? Jij, ik en diego?quote:
por que?quote:Op vrijdag 24 februari 2006 22:39 schreef La_Guiri het volgende:
Ik zou Guatemalakiezen, maar daar heb ik een zwak voor.
Wat zijn we weer stereotyperend!quote:
ja zeker, zie de topics erover:quote:Op woensdag 12 april 2006 10:10 schreef Developersrus het volgende:
Ik ga in juni Guatamala, Honduras en Belize aandoen. Ben benieuwd, iemand hier al ervaringen mee?
woehoe!!quote:
Is daar nog wat te beleven?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
woehoe!!
Vandaag bevestiging gehad dat alles door gaat.
Vanaf september zit ik een jaar in Bucaramanga Colombia
haha, ik heb het ook maar ge copy paste uit een mailtje van iemand uit Colombiaquote:Op zaterdag 13 mei 2006 20:45 schreef nirvana het volgende:
Dat klopt inderdaad, maar bijv. voor Peru en Ecuador (hoewel de ruines in Ecuador niet zo veel voorstellen) gelden ook al deze kenmerken op de Caribische kust na...
Leuk man !quote:Op dinsdag 9 mei 2006 22:40 schreef mr.marcus het volgende:
[..]
woehoe!!
Vandaag bevestiging gehad dat alles door gaat.
Vanaf september zit ik een jaar in Bucaramanga Colombia
Dat zegt nou echt IEDEREEN die ik spreek die er geweest is, of mensen kent die er geweest zijnquote:Op zondag 14 mei 2006 14:39 schreef SeLang het volgende:
[..]
Leuk man !
Van de Zuid Amerikaanse landen waar ik ben geweest vond ik Colombia het meest gezellig.
Je gaat het daar zeker naar je zin hebben.
En leuke meisjes![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |