quote:Op zondag 23 april 2006 11:55 schreef Jaguarized het volgende:
Waarom mogen we overigens niet weten wanneer DT in juli naar Parijs gaat?
Nou eigenlijk wel ja.quote:Op zondag 23 april 2006 12:19 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Straks wil je ook nog weten wat ik daar met wie ga doen.
Nu maar weer eens verder op zoek naar hotels in Warschau en Krakau
Ik zie een nieuwe TT.quote:
Of anders gewoon:quote:Op zondag 23 april 2006 12:39 schreef DutchTrain het volgende:
Iets creatiever mag natuurlijk ook wel:
HTL #78 - Le fabuleux destin du train hollandais
Ik kan geen bijzonder hotel vinden in Krakau... ik ga nu dan toch maar een budgethotel overwegen
Ik vind hem erg leukquote:Op zondag 23 april 2006 12:39 schreef DutchTrain het volgende:
HTL #78 - Le fabuleux destin du train hollandais
Prijzen zijn per persoon, dus uiteindelijk kost een kamer in m'n eentje toch 38 euro per nacht.quote:Op zondag 23 april 2006 12:50 schreef Jaguarized het volgende:
PRICES FROM
dorms: 13.34
privates: 20.01
Prijzen in USD
Goedkoop!
Maar ik wil wel een double bed private ensuitequote:Op zondag 23 april 2006 13:06 schreef Jaguarized het volgende:
16.21 x 2 = 32.42 euro pp.
Heb je rechtstreeks via de site van het hostel geboekt of via hostels.com?quote:Op zondag 23 april 2006 13:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar ik wil wel een double bed private ensuite![]()
Anyway, toch maar geboekt. Nu nog Warschau
Als je niet gaat bespaar je 123,45 cent en krijg je 5,23 euro rente aan het eind van het jaar.quote:Op zondag 23 april 2006 12:57 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Prijzen zijn per persoon, dus uiteindelijk kost een kamer in m'n eentje toch 38 euro per nacht.
Voordeel is wel dat ontbijt etc inbegrepen is en dat ze fietsen verhuren
Als ik in Krakow wat bespaar kan ik in Warschau weer wat meer uitgeven![]()
quote:Op zondag 23 april 2006 15:44 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als je niet gaat bespaar je 123,45 cent en krijg je 5,23 euro rente aan het eind van het jaar.
Opties in een of ander super high-risk bedrijfje kopen en hopen dat het goed gaatquote:Op zondag 23 april 2006 15:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
450 % rente... zo'n bank wil ik ook
Ik ben inderdaad het grote voorbeeld voor DT. Daar is niks mis mee (al moet hij nog veel leren).quote:
quote:Op zondag 23 april 2006 19:30 schreef k_man het volgende:
Sterker; het wordt tijd dat de rest mij ook eens als zodanig gaat beschouwen.
quote:Op zondag 23 april 2006 19:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Het zit diep he, David
Ga jij maar weer leuk doen in VBL of Onzin voor je leven!quote:Op zondag 23 april 2006 19:39 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
David_Letterman, je kaartje klopt dus niet
Dat kan niet, want dat is HeatWave alquote:Op zondag 23 april 2006 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik nu zeg dat jij de grootste kut mod bent van Fok krijg ik zeker een ban
Ik zie dat ze je weer losgelaten hebbenquote:Op zondag 23 april 2006 19:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Als ik nu zeg dat jij de grootste kut mod bent van Fok krijg ik zeker een ban
Totonto is een leuke stad! Hebben ook een heel leuk uitgaansleven etc.... eigenlijk is geen bezoek aan Canada compleet zonder Toronto!quote:Op zaterdag 22 april 2006 22:34 schreef DutchTrain het volgende:
Snel overgeschakeld naar de Travel Channel waar het ging over eten en drinken in Toronto.![]()
Na het zien van dat programma weet ik zeker dat ik daar nog wel eens naar toe wil. Ik ben er een paar jaar terug al vlakbij geweest, maar toen hadden we geen tijd om Toronto te bezoeken, omdat we al naar de Niagara Falls gingen... ook iets om gezien te hebbenquote:Op zondag 23 april 2006 19:58 schreef maartena het volgende:
Toronto is een leuke stad! Hebben ook een heel leuk uitgaansleven etc.... eigenlijk is geen bezoek aan Canada compleet zonder Toronto!
Ook leuk inderdaad. Ik ben niet op het bootje geweest verder, maar de watervallen zelf zijn natuurlijk al spectaculair. Ben wel op de toren geweest en heb achter de watervallen gelopen etc, dat is ook best heel mooi....quote:Op zondag 23 april 2006 20:05 schreef DutchTrain het volgende:
Na het zien van dat programma weet ik zeker dat ik daar nog wel eens naar toe wil. Ik ben er een paar jaar terug al vlakbij geweest, maar toen hadden we geen tijd om Toronto te bezoeken, omdat we al naar de Niagara Falls gingen... ook iets om gezien te hebben![]()
Tie-break tussen Balder en Odin (beiden 70%). Het is Balder geworden.quote:Op zondag 23 april 2006 17:30 schreef DutchTrain het volgende:
@ Fogel: [TEST] Welke Noorse God/Godin ben jij?
Dat mag in: Weest Optimistisch Wekenquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:45 schreef Fogel het volgende:
Groot nieuws!
Scandinavian Airlines heeft zich vandaag voor de verandering eens aan de routetijd gehouden (OSL-KSU en met hetzelfde vliegtuig terug)! Ze kunnen het dus blijkbaar wel... nu nog een gewoonte ervan maken om op tijd te vliegen.
maartena is toch ook BBQ freak?quote:Op maandag 24 april 2006 13:13 schreef Jaguarized het volgende:
Het BBQ-seizoen begint weer! :)
Hik topic.
Ik heb idd een mooie grote BBQquote:
We hebben het wel over de VS natuurlijkquote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef Douwe het volgende:
Veel meer dan 4 worstjes hoeven er toch niet op te kunnen? Of geef je tuinfeesten enzo?
Nee, maar als je met een man of 6 wil eten, dan heb je toch niets aan zo'n klein BBQtje.quote:Op maandag 24 april 2006 20:32 schreef Douwe het volgende:
'Hoogstens een paar keer per maand'
Man, als ik één keer per jaar barbecue is het veel
Veel meer dan 4 worstjes hoeven er toch niet op te kunnen? Of geef je tuinfeesten enzo?
OMG!quote:Op maandag 24 april 2006 20:35 schreef DutchTrain het volgende:
We hebben het wel over de VS natuurlijk
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |