Wenen is inderdaad een van de interessantere steden in Europa voor een weekendje weg. Zeker met eenquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Goede keuze. Wellicht dat ik de komende tijd weer eens meer tripjes binnen Europa ga doen. Genoeg leuke steden die ik nog wil bezoeken. Met name in het voormalige Oostblok.
Wenen ga ik zeker naar toe met mijn vriendin, verder wil ik nog wat voor mij onbekende steden aan doen in Oost Europa.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wenen is inderdaad een van de interessantere steden in Europa voor een weekendje weg. Zeker met een![]()
Ik zag vorige week nog een ticket Bucharest voor 180 euro, maar die kan ik nu niet meer vinden![]()
Misschien dan toch maar Oslo en Göteborg... of eerst nog maar die dagkaarten van de NS / Blokker opmaken![]()
En ik moet ook maar eens hotels in Polen gaan boeken![]()
Internet reisbureaus. Ik heb al 2 offertes gehad waarvan er een heel aantrekkelijk is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Reisbureaus?
We vliegen donderdag samen terug.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is je vriendin al weg?
quote:
Vent lul nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dus gewoon weer je vriendin
Tuurlijk wel, alleen jammer dat DT veel te snel op de kast springt.quote:
En wat is daar te zien?quote:Op zondag 16 april 2006 00:58 schreef Douwe het volgende:
Waarom moet ik nou zo nodig naar New York? Ik wacht nog even andere aanbieding af. Ik zag al Teheran voor 450 incl tax
Dat ligt er een beetje aan wat je wilt doen. Wil je alleen de highlights zien dan is dat meer dan genoeg...quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Internet reisbureaus. Ik heb al 2 offertes gehad waarvan er een heel aantrekkelijk is.
is een dag of 4 a 5 per stad genoeg voor Quito, Bogota en Lima?
Geef eens 'n keer de links door aub.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Internet reisbureaus. Ik heb al 2 offertes gehad waarvan er een heel aantrekkelijk is.
is een dag of 4 a 5 per stad genoeg voor Quito, Bogota en Lima?
Nee, ik heb geen architectuurgids van Basel. Ik heb alle info een beetje verzameld uit de Rough Guide Europe, foldertjes in het hostel en de hulp van de local experts.quote:Op zondag 16 april 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
Heb jij destijds een architectuurgids van Basel kunnen vinden DT?
Dat zie ik ook op deze lijst.quote:Op zondag 16 april 2006 23:08 schreef k_man het volgende:
Het gaat niet om een paar gebouwen. Alleen al van Herzog & De Meuron zijn er een stuk of tien.
Je zag me in de online users lijst?quote:Op maandag 17 april 2006 07:20 schreef DutchTrain het volgende:
En hoe is het in Sydney, Jag?
Blijkbaar hebben ze daar ook internet
Door de polder of door 't Gooi?quote:Op maandag 17 april 2006 07:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga zo naar Apeldoorn op de fiets. Je moet wat op tweede Paasdag.
Nog eieren gezocht, reisplannen gemaakt of appeltaart gegeten ?quote:Op maandag 17 april 2006 13:23 schreef Hik het volgende:
Ik heb een kater.![]()
Je moet blijkbaar ook wat op eerste paasdag
(en witte donderdag, en goede vrijdag, en de zaterdagavond vóór pasen)
Ja, ik heb mijn paasweekend zeer goed besteed...
Ik heb een doosje eieren staan, maar heb er eigenlijk weinig zin in...quote:Op maandag 17 april 2006 13:47 schreef DutchTrain het volgende:
Nog eieren gezocht, reisplannen gemaakt of appeltaart gegeten ?
![]()
Zonder enkel probleem. Met een Nederlands paspoort kun je een I-94W Visa Waiver invullen in het vliegtuig, of - indien de vlucht ze niet standaard aan boord heeft - op het vliegveld bij aankomst.quote:Op zondag 16 april 2006 01:01 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan je trouwens zonder visa een paar daagjes de VS in om dan door te reizen?
Zowel polder als Gooi gezien.quote:Op maandag 17 april 2006 13:47 schreef DutchTrain het volgende:
Door de polder of door 't Gooi?
Dat is natuurlijk makkelijk na te gaan door te kijken hoelang Amsterdam - Maastricht op de fiets zou durenquote:Op maandag 17 april 2006 23:53 schreef Douwe het volgende:
Je fietscomputer gaat niet verder dan 4 uur?
Je hebt wel precies 24 uur gewacht met de volgende postquote:Op woensdag 19 april 2006 01:22 schreef Fogel het volgende:
Mooie saaie bedoeling geweest hier de 18e
Was de bedoeling, maar was 1 minuut te laat ...quote:Op woensdag 19 april 2006 08:03 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je hebt wel precies 24 uur gewacht met de volgende post![]()
Zal ik komend weekend gaan proberen. Wellicht met tussenstop, want 300 km op één dag is misschien iets te veel van het goede.quote:Op dinsdag 18 april 2006 01:21 schreef maartena het volgende:
Dat is natuurlijk makkelijk na te gaan door te kijken hoelang Amsterdam - Maastricht op de fiets zou duren
Watje...quote:Op woensdag 19 april 2006 11:03 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Zal ik komend weekend gaan proberen. Wellicht met tussenstop, want 300 km op één dag is misschien iets te veel van het goede.
Dit weekend kwam ik niet verder dan Rotterdam - Delft en terug in iets meer dan een half uur enkele reis.quote:Op maandag 17 april 2006 23:35 schreef UIO_AMS het volgende:
Effectieve fietstijd Amsterdam - Apeldoorn station: 3 uur 59 minuten en 59 seconden. Afstand 92,23 km. Dat was tenminste wat m'n fietscomputer aangaf.
Ik moet zaterdagnacht natuurlijk wel wat fut in de benen hebben wil ik nog enige indruk maken op de Maastrichtse dansvloeren.quote:
Inderdaad ja. Het is nu precies de goede tijd van het seizoen om 300km te rijdenquote:
Ik probeer nu rustig ervaring op te bouwen in het rijden van langere afstanden. Of wat voor jou dan middenlange afstanden zijn.quote:Op woensdag 19 april 2006 16:48 schreef ultra_ivo het volgende:
Inderdaad ja. Het is nu precies de goede tijd van het seizoen om 300km te rijden(www.echoduvelo.com)
Nu heb ik - denk ik - alleen nog gemist waar je naartoe gaatquote:Op donderdag 20 april 2006 19:02 schreef ultra_ivo het volgende:
Ervaring opbouwen is altijd goed
En on-topic opnieuw, het wordt een krappe met m'n visum, woensdag is het klaar, ik vertrek donderdagavond.
Zuid-Rusland en met name de West-Kaukasus.quote:Op vrijdag 21 april 2006 13:01 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Nu heb ik - denk ik - alleen nog gemist waar je naartoe gaat
Ik zag vanmiddag een stukje, maar kon het niet aanzienquote:Op zaterdag 22 april 2006 22:33 schreef k_man het volgende:
Kijken jullie naar Grenzeloos op TMF? Ik zie het nu voor het eerst.
[Centraal] Ruslandquote:Op zaterdag 22 april 2006 18:51 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wat hij zegt. Maak er een mooi topic over![]()
Oekraďne topic is dat ookquote:Op zaterdag 22 april 2006 23:40 schreef k_man het volgende:
Stickie nog wel?
Qua punctualiteit zijn ze erger dan de NSquote:Op zondag 23 april 2006 04:16 schreef Douwe het volgende:
k_man heeft er zin ijn
Fogel: zó erg is SAS toch ook weer niet?
quote:Op zondag 23 april 2006 00:31 schreef k_man het volgende:
Flight information
LX 709 Amsterdam Terminal Basel Terminal 12:20 - 2 Jun 13:45 - 2 Jun
LX 706 Basel Terminal Amsterdam Terminal 18:55 - 5 Jul 20:30 - 5 Jul
quote:Op zondag 23 april 2006 10:40 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Mag ik deze quoten in het feedback topic
quote:Op zondag 23 april 2006 11:28 schreef k_man het volgende:
Yup.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |