Wenen is inderdaad een van de interessantere steden in Europa voor een weekendje weg. Zeker met eenquote:Op zaterdag 15 april 2006 11:36 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Goede keuze. Wellicht dat ik de komende tijd weer eens meer tripjes binnen Europa ga doen. Genoeg leuke steden die ik nog wil bezoeken. Met name in het voormalige Oostblok.
Wenen ga ik zeker naar toe met mijn vriendin, verder wil ik nog wat voor mij onbekende steden aan doen in Oost Europa.quote:Op zaterdag 15 april 2006 12:07 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Wenen is inderdaad een van de interessantere steden in Europa voor een weekendje weg. Zeker met een![]()
Ik zag vorige week nog een ticket Bucharest voor 180 euro, maar die kan ik nu niet meer vinden![]()
Misschien dan toch maar Oslo en Göteborg... of eerst nog maar die dagkaarten van de NS / Blokker opmaken![]()
En ik moet ook maar eens hotels in Polen gaan boeken![]()
Internet reisbureaus. Ik heb al 2 offertes gehad waarvan er een heel aantrekkelijk is.quote:Op zaterdag 15 april 2006 16:22 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Reisbureaus?
We vliegen donderdag samen terug.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:58 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is je vriendin al weg?
quote:
Vent lul nietquote:Op zaterdag 15 april 2006 19:30 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dus gewoon weer je vriendin
Tuurlijk wel, alleen jammer dat DT veel te snel op de kast springt.quote:
En wat is daar te zien?quote:Op zondag 16 april 2006 00:58 schreef Douwe het volgende:
Waarom moet ik nou zo nodig naar New York? Ik wacht nog even andere aanbieding af. Ik zag al Teheran voor 450 incl tax
Dat ligt er een beetje aan wat je wilt doen. Wil je alleen de highlights zien dan is dat meer dan genoeg...quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Internet reisbureaus. Ik heb al 2 offertes gehad waarvan er een heel aantrekkelijk is.
is een dag of 4 a 5 per stad genoeg voor Quito, Bogota en Lima?
Geef eens 'n keer de links door aub.quote:Op zaterdag 15 april 2006 17:43 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Internet reisbureaus. Ik heb al 2 offertes gehad waarvan er een heel aantrekkelijk is.
is een dag of 4 a 5 per stad genoeg voor Quito, Bogota en Lima?
Nee, ik heb geen architectuurgids van Basel. Ik heb alle info een beetje verzameld uit de Rough Guide Europe, foldertjes in het hostel en de hulp van de local experts.quote:Op zondag 16 april 2006 22:29 schreef k_man het volgende:
Heb jij destijds een architectuurgids van Basel kunnen vinden DT?
Dat zie ik ook op deze lijst.quote:Op zondag 16 april 2006 23:08 schreef k_man het volgende:
Het gaat niet om een paar gebouwen. Alleen al van Herzog & De Meuron zijn er een stuk of tien.
Je zag me in de online users lijst?quote:Op maandag 17 april 2006 07:20 schreef DutchTrain het volgende:
En hoe is het in Sydney, Jag?
Blijkbaar hebben ze daar ook internet
Door de polder of door 't Gooi?quote:Op maandag 17 april 2006 07:47 schreef UIO_AMS het volgende:
Ik ga zo naar Apeldoorn op de fiets. Je moet wat op tweede Paasdag.
Nog eieren gezocht, reisplannen gemaakt of appeltaart gegeten ?quote:Op maandag 17 april 2006 13:23 schreef Hik het volgende:
Ik heb een kater.![]()
Je moet blijkbaar ook wat op eerste paasdag
(en witte donderdag, en goede vrijdag, en de zaterdagavond vóór pasen)
Ja, ik heb mijn paasweekend zeer goed besteed...
Ik heb een doosje eieren staan, maar heb er eigenlijk weinig zin in...quote:Op maandag 17 april 2006 13:47 schreef DutchTrain het volgende:
Nog eieren gezocht, reisplannen gemaakt of appeltaart gegeten ?
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |