Je zit toch in Nederland ?quote:Op dinsdag 25 april 2006 21:07 schreef flipsen het volgende:
Ik ben er ook weer. Maar nu even niet wegens aanhoudende kater![]()
pardon ???quote:Op maandag 24 april 2006 19:41 schreef maartena het volgende:
[..]
(..)
Geen kolen trouwens...Kolen BBQ's zijn voor amateurs die alleen zomers een klein rond kolenkitje in de tuin opzetten waar net 4 worstjes op kunnen.....
Lees z'n profiel, dan weet je het. Weer iemand die in het continent woont waar jij zo graag zou willen wonen....quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wie zijn jou medelanders?
Amerikanen doen het dus voornamelijk op propaan gas. Wellicht heeft dat ook e.e.a. te maken met distributie, ik kan hier bij veel benzinestations, en vaak ook bij home improvement stores (Home Depot, etc) m'n gasfles vullen, en die gaat vrij lang mee.quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:16 schreef qwerty_x het volgende:
pardon ???
als er één volk is dat weet wat barbecuen is, zijn het mijn medelanders.
en dat gaat dus echt alleen maar op houtskool
elke godganse zaterdag en zondag, het hele jaar door
En ik mag natuurlijk geen mooie foto plaatsen?quote:Op dinsdag 25 april 2006 23:51 schreef maartena het volgende:
[..]
Lees z'n profiel, dan weet je het. Weer iemand die in het continent woont waar jij zo graag zou willen wonen....
Op je teentjes getrapt?quote:Op woensdag 26 april 2006 05:46 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
En ik mag natuurlijk geen mooie foto plaatsen?
BHFHquote:Op dinsdag 25 april 2006 23:14 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
ik dacht al dat de reeks was afgelopen, maar dat komt ook omdat ze nu oonderaan staan!
Je zit in Auckland.... en dan zou je Hansenstadt Hamburg niet leuk vindenquote:Op woensdag 26 april 2006 08:26 schreef Jaguarized het volgende:
Hamburg lijkt me dan nou weer niet zo'n denderende stad.![]()
Douwe ja. Het kan wel, maar je moet enigszins flexibel zijn en op tijd boeken.quote:Nee maar ik meende dat Douwe en k_man eens voor dat tarief naar Berlijn hadden gevlogen.
Verhelder mij eens met de link tussen Auckland en Hamburg?quote:Op woensdag 26 april 2006 08:35 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Je zit in Auckland.... en dan zou je Hansenstadt Hamburg niet leuk vinden
[..]
Douwe ja. Het kan wel, maar je moet enigszins flexibel zijn en op tijd boeken.
Dan kun je ook wel wachten op een aanbieding van Ryanair of Skyeurope waarbij je de tax niet hoeft te betalen. Dat hebben ze ook wel eens in de twee jaar...
Dat zijn er bepaald niet weinig.quote:Op woensdag 26 april 2006 09:25 schreef Jaguarized het volgende:
De foto's van Australië zijn geupt!
Klik
Goed plan, al moet ik er dan waarschijnlijk wel eerst even all-terrain banden eronder schroeven. Die kleine pokkewieltjes lijken me niet zo geschikt voor gebruik op een grasveld.quote:Op dinsdag 25 april 2006 19:00 schreef Douwe het volgende:
Ga jij er dan mee het park in Oslo mee onveilig maken?
is dit een vraag of een constatering ?quote:Op woensdag 26 april 2006 00:02 schreef Douwe het volgende:
Era realmente necessário ferir DiegoArmando como aquele
Zitten mooie foto's tussen!quote:Op woensdag 26 april 2006 09:25 schreef Jaguarized het volgende:
De foto's van Australië zijn geupt!
Klik
En dat moest gevierd wordenquote:
2 dagen wel bijnaquote:Op dinsdag 25 april 2006 21:09 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
een kater van 2 weken?
16 juli t/m 21 augustusquote:Op woensdag 26 april 2006 06:26 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
BHFH
Ben je nou al in Sumatra geweest of ga je daar nog heen?![]()
In juli 9 dagen Zuid Korea. Ik ben de opties aan het bekijken om de boot naar Fukuoka in Japan te pakken.quote:Op woensdag 26 april 2006 20:13 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
[..]
16 juli t/m 21 augustus..en jij nog plannen?
Lees jij nooit in MED? Daar is nou mijn favoriete topic.quote:
MED is ook mijn favoriete topicquote:Op donderdag 27 april 2006 03:29 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Lees jij nooit in MED? Daar is nou mijn favoriete topic.![]()
MED is geen topic.quote:
quote:
Wat geef jou het recht om Lucille Luus te noemen?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:32 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Luus, je bent er één vergeten... ban him
, ban them all whehehe
![]()
Wat denkt ie wel niet... ? Zomaar, een FA tegenspreken
Ik heb met Lucille inderdaad niet vaker kleding uitgewisseld dan dat ik dat met jou heb gedaanquote:Op donderdag 27 april 2006 10:35 schreef Jaguarized het volgende:
Wat geef jou het recht om Lucille Luus te noemen?Whehe.
Hebben jullie al gemeet, gebierd, levensverhalen gedeeld, kleding uitgewisseld, recepten geprobeerd, samen lowbudget gevlogen? He?
![]()
Daar hebben we het al.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb met Lucille inderdaad niet vaker kleding uitgewisseld dan dat ik dat met jou heb gedaan![]()
Maar Lucille is toevallig op datum X in Parijs?quote:Op donderdag 27 april 2006 10:37 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik heb met Lucille inderdaad niet vaker kleding uitgewisseld dan dat ik dat met jou heb gedaan![]()
Inkoppertje.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar Lucille is toevallig op datum X in Parijs?
Geen idee welke datum X is, maar ik denk dat ik in augustus wel eens in Parijs kan zitten voor mijn werk. Maar eerst over een paar weken naar Geneve.quote:Op donderdag 27 april 2006 10:46 schreef Fogel het volgende:
[..]
Maar Lucille is toevallig op datum X in Parijs?
Niemand, behalve DT weet het...quote:Op donderdag 27 april 2006 11:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Geen idee welke datum X is, maar ik denk dat ik in augustus wel eens in Parijs kan zitten voor mijn werk. Maar eerst over een paar weken naar Geneve.
Ik heb nu weer eens voor het eerst sinds lange tijd geen boekingen staan! Maar daar komt in de loop van volgende week verandering in. Kristiansund, Trondheim en Amsterdam staan prive op de agenda (naja, bijna) en voor het werk zal ik er wel niet aan ontkomen om weer naar Frankfurt te moeten en misschien ook naar een van deze drie Bulgarije, Romenie of naar India (onze goeie outsourcing vrienden eens bezoeken). En dit alles voor Augustus.quote:Op zondag 23 april 2006 11:44 schreef DutchTrain het volgende:
Zo... ook weer wat geld uitgegeven aan reizen:
ROTTERDAM PARIS NORD XX/07 09:54-13:05 Thalys : 9324 Smilys 2
PARIS NORD ROTTERDAM XX/07 16:55-20:08 Thalys : 9349 Smilys 2
De prijs van deze boeking is: EUR 65,00
Dat wordt dus de 3e keer Parijs in een jaar tijd![]()
dank voor deze herinnering... heb vandaag meteen m'n kaartjes opgehaald uit de nieuwe afhaalautomaat van NS internationaal.quote:Op donderdag 27 april 2006 11:10 schreef Fogel het volgende:
Niemand, behalve DT weet het...
Grappig Lucille, laat even weten wanneer als je de data hebt, ik ben ook in Parijs voor mijn werk in augustus (kan ook september worden)quote:Op donderdag 27 april 2006 11:02 schreef Lucille het volgende:
[..]
Geen idee welke datum X is, maar ik denk dat ik in augustus wel eens in Parijs kan zitten voor mijn werk. Maar eerst over een paar weken naar Geneve.
Ze waren net al aan met krijt op de stoep aan het tekenen in Utrecht, dus je mag hopen dat er nog plek is.quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:04 schreef Hik het volgende:
Wat leuk, flipsen!![]()
Ik sta morgen in Utrecht. Waarschijnlijk ergens in de buurt van het sluisje op de Bemuurde weerd (hopen dat een vriendin een plekkie heeft gekaapt).
Maar sturen mag natuurlijk ook.
quote:Op vrijdag 28 april 2006 13:39 schreef Jaguarized het volgende:
Ga jij nog wat verkopen DT?Oude reisboeken, goedkope souvenirs, verlopen e-tickets.....?
quote:Weer met Koninginnedag valt tegen
DE BILT - Feestvierders kunnen zaterdag tijdens Koninginnedag het beste een paraplu meenemen. Het zal in het hele land bewolkt zijn, waarbij geregeld buien vallen en de zon maar af en toe tevoorschijn komt. "Er zal af en toe een mooi uurtje tussen zitten, maar dan gaat het weer betrekken", liet het KNMI vrijdag weten.
De maximumtemperatuur komt in het oosten van het land niet boven de 13 graden, in het westen zelfs niet boven de 11 graden.In het westen van het land zal het toch het beste toeven zijn: daar schijnt de zon het vaakst en is de kans op buien het kleinst.
In het oosten daarentegen is het bewolkter en is de kans op buien groter.
Volgens Corel is dit 'orange', dus meer oranje dan dit kun je het niet krijgen.quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:25 schreef Jaguarized het volgende:
Een ander kleur icoontje.En niet eens oranje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |