abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37284314
Ik wil graag samen met mijn vriendin gaan vliegen, het gaat er niet om waarnaartoe maar dat het zo goedkoop mogelijk is! want ze heeft nog nooit gevlogen..

wie weet toevallig iets?
Vrijwilliger
pi_37284346
klm had dagvlugjes, weet niet of ze dat nog hebben?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_37284347
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:07 schreef RvdLinden het volgende:
Ik wil graag samen met mijn vriendin gaan vliegen, het gaat er niet om waarnaartoe maar dat het zo goedkoop mogelijk is! want ze heeft nog nooit gevlogen..

wie weet toevallig iets?
London? Voor 100 euro incl luchthavenbelasting e.d. heb je een retourtje. En een weekendje London en is ook erg leuk .
pi_37284389
100 euro is btw natuurlijk niet erg goedkoop, maar op zich wel te doen lijkt me.
pi_37284501
Vorig jaar heb ik m'n vriend een proefles gegeven voor z'n verjaardag omdat hij ook nog nooit had gevlogen dit was bij vliegveld teuge http://www.reklamevluchten.nlhierbij mag je nog zelf sturen ook.
Oja, er mogen dan ook nog 2 mensen extra mee(dus 3 totaal).
Dit is dan alleen wel met een klein vliegtuigje.

[ Bericht 10% gewijzigd door Female op 25-04-2006 17:23:50 ]
pi_37284515
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
klm had dagvlugjes, weet niet of ze dat nog hebben?
Al een jaar of 10 nietmeer
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_37284754
Probeer lokale vliegveldjes; daar kun je voor 100 euro oid een vlucht maken over je eigen stad oid.
pi_37285078
Zoals al werd gezegd: een tripje naar Londen? Goedkoop en een weekendje Londen is altijd leuk lijkt me.
pi_37285146
ja maar ik was eigenlijk naar nog iets goedkopers opzoek ik ben maar een vakkevuller..
Vrijwilliger
pi_37285263
Op Schiphol staat geloof ik een vliegtuigsimulator.
pi_37285438
Ik ken verhalen van een oom die het zo leuk vond om te vliegen dat hij soms naar het vliegveld ging om daar te kijken welk vliegtuig bijna weg ging. Zat het dan nog niet vol dan kon hij erg goedkoop een ticket krijgen. Hij vloog dan ergens naar toe, en ging dan met de eerste vlucht naar Nederland weer terug (of dat verplicht was bij die goedkope tickets weet ik niet). Klinkt min of meer als last-minute, maar volgens mij was het nog een tikkie goedkoper.

Maarja, dat was wel 20 jaar terug en hoe hij het precies flikte weet ik niet meer.
pi_37285490
dat was cker nog in de tijd dat je door het hoge gras naar je vliegtuig moest lopen?
Vrijwilliger
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:33:57 #13
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_37288996
Als je nu boekt bij Easyjet kan je voor 40% korting op hun toch al goedkope tarieven , en als je een beetje flexibel plant kan je voor 48 Euro per persoon (+6,50 boekingskosten) eind mei of juni een retour maken naar London Stansted of London Luton.

Anders maximaal 60 Euro per persoon! En het grote voordeel is, het maakt niet uit hoe lang je er blijft, dus je zou bijvoorbeeld 's ochtends heen kunnen en 's avonds terug, of 's middags heen en 's avonds terug.

De laatste vlucht vanaf London met Easyjet vertrekt overigens al wel om 19.20 uur.... om om 21:30 op Schiphol aan te komen...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:18:11 #14
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_37290775
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:41 schreef filmfreek het volgende:
Ik ken verhalen van een oom die het zo leuk vond om te vliegen dat hij soms naar het vliegveld ging om daar te kijken welk vliegtuig bijna weg ging. Zat het dan nog niet vol dan kon hij erg goedkoop een ticket krijgen. Hij vloog dan ergens naar toe, en ging dan met de eerste vlucht naar Nederland weer terug (of dat verplicht was bij die goedkope tickets weet ik niet). Klinkt min of meer als last-minute, maar volgens mij was het nog een tikkie goedkoper.

Maarja, dat was wel 20 jaar terug en hoe hij het precies flikte weet ik niet meer.
Gaat nu helaas niet meer, prijzen van tickets op het laatste moment, hoe leeg het vliegtuig ook, zijn superhoog.
pi_37290850
Transavia.com heeft wel tarieven vanaf 19.99. Excl. Je zou zo en zo moeten proberen vanaf een lokaal vliegveld te gaan, betaal je natuurlijk minder.
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:37:50 #16
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_37291490
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:20 schreef Poepoog het volgende:
Transavia.com heeft wel tarieven vanaf 19.99. Excl. Je zou zo en zo moeten proberen vanaf een lokaal vliegveld te gaan, betaal je natuurlijk minder.
Bij Stadskanaal Airport bieden ze tegenwoordig ook landingen aan in de stad zelf

Ontopic: Transavia klinkt leuk, maar er komt minimaal 80 Euro aan luchthavenbelasting bij, grappig, want bij Easyjet is die luchthavenbelasting vanaf Schiphol opeens maar 14,49 Euro
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_37291558
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Bij Stadskanaal Airport bieden ze tegenwoordig ook landingen aan in de stad zelf

Ontopic: Transavia klinkt leuk, maar er komt minimaal 80 Euro aan luchthavenbelasting bij, grappig, want bij Easyjet is die luchthavenbelasting vanaf Schiphol opeens maar 14,49 Euro
misschien omdat ze vanaf de nieuwe pier vliegen, lijkt mij overigens erg weinig. maar probeer eens te zoeken vanaf rotterdam of eindhoven
pi_37291631
Een retourtje Liverpool met Easyjet of een retourtje Basel kun je vandaag (vanwege supersale) nog voor 55 euro incl. krijgen op www.easyjet.com.
Kijk anders op www.ryanair.com vanaf Eindhoven of www.flyme.com, www.flyglobespan.com of www.jet2.com vanaf Schiphol. Dat zijn zo'n beetje de goedkoopste tickets die je vanuit Nederland kunt krijgen op het moment.
pi_37292204
Ryanair van Eindhoven naar London best vaak 1cent excl. taxes
Ik steek je moeder in de fik!
pi_37298288
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:59 schreef cheukert het volgende:
Ryanair van Eindhoven naar London best vaak 1cent excl. taxes
Dat gaat alleen op als je ver vantevoren boekt en op een onmogelijke tijd vliegt. Dus op woensdag om 7 uur 's ochtends ofzo. Bovendien ben je dan nog steeds wel 50 euro verder voordat je in Londen zit.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_37298388
www.whichbudget.com voor een overzicht van alle low-budget maatschappijen per vliegveld/stad per land.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 26 april 2006 @ 08:02:12 #22
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_37302524
Ik heb vorig jaar een ticket gekocht van AMS naar London Luton s'ochtends heen en eind van de middag weer terug voor een zaterdag, was iets vaan 55 incl. Ze zijn er wel maar dan wel 3-4 maanden van tevoren boeken
pi_37302611
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:31 schreef DIGGER het volgende:
www.whichbudget.com voor een overzicht van alle low-budget maatschappijen per vliegveld/stad per land.
Op www.skyscanner.net kun je zoeken op laagste prijs, ongeacht de bestemming
pi_37302731
Was Berlijn met Air Berlin niet iets van 58 euro?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_37302763
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:21 schreef Jaguarized het volgende:
Was Berlijn met Air Berlin niet iets van 58 euro?
Als je op dinsdagichtend in oktober weggaat en op woensdagmiddag in november terugkomt wel

Ze schijnen binnenkort ook naar Hamburg te gaan vliegen, dus dan maak je meer kans op goedkope tickets
pi_37302778
Hamburg lijkt me dan nou weer niet zo'n denderende stad. Nee maar ik meende dat Douwe en k_man eens voor dat tarief naar Berlijn hadden gevlogen.
  woensdag 26 april 2006 @ 14:26:10 #27
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_37311287
Thomson Fly en BMI Baby hebben ook goedkope vluchten
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
pi_37312529
Ik ben toevallig in juni aan het zoeken. Kom voor een tripje Eindhoven - Barcelona op 105 euro en naar Rome op 101 euro.
pi_37313122
Vliegen om het vliegen.... ok dan

Als de bestemming je echt niet uitmaakt moet je de sites en acties van budgetairlines in de gaten houden. Soms heb je bij Ryanair retourtjes voor 40 euro (of hebben we die tijd inmiddels gehad?), maar er zijn zoveel mogelijkheden dat het onmogelijk is om te adviseren. Ik raad je aan eerst een bestemming/periode te kiezen, dan kun je wat gerichter zoeken.

En als je niet perse van Schiphol hoeft te vertrekken, zijn er nog meer mogelijkheden.

Denk er trouwens ook aan dat wanneer je naar Londen gaat, je ver van de stad zit en het alsnog duur is om daar te komen. En alleen even heen en weer vliegen zonder de stad te zien is natuurlijk echt nutteloos.

[sub]een vliegtuig is een vervoermiddel, geen attractie [sub]
Ik zoek niet, ik vind.
  woensdag 26 april 2006 @ 15:37:01 #30
35476 FormerlyKnownAs
http://hoggames.blogspot.com
pi_37313499
Denk er ook aan dat als je naar Engeland vliegt je onderweg geen drol ziet.... behalve de Noordzee
Gratis complete spellen downloaden op http://hoggames.blogspot.com
pi_37313597
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:24 schreef Wakey het volgende:
Vliegen om het vliegen.... ok dan

Als de bestemming je echt niet uitmaakt moet je de sites en acties van budgetairlines in de gaten houden. Soms heb je bij Ryanair retourtjes voor 40 euro (of hebben we die tijd inmiddels gehad?), maar er zijn zoveel mogelijkheden dat het onmogelijk is om te adviseren. Ik raad je aan eerst een bestemming/periode te kiezen, dan kun je wat gerichter zoeken.

En als je niet perse van Schiphol hoeft te vertrekken, zijn er nog meer mogelijkheden.

Denk er trouwens ook aan dat wanneer je naar Londen gaat, je ver van de stad zit en het alsnog duur is om daar te komen. En alleen even heen en weer vliegen zonder de stad te zien is natuurlijk echt nutteloos.

[sub]een vliegtuig is een vervoermiddel, geen attractie [sub]
Is Heathrow het enige station vanwaar je snel de binnenstad in bent dan? Ik weet niet waar die andere vliegvelden liggen, maar er zal toch wel een metro naartoe gaan?
pi_37313605
Als je boven land vliegt en het is bewolkt, dan zie je ook geen drol.
pi_37313642
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:39 schreef LedZep het volgende:

[..]

Is Heathrow het enige station vanwaar je snel de binnenstad in bent dan? Ik weet niet waar die andere vliegvelden liggen, maar er zal toch wel een metro naartoe gaan?
City ligt het dichtst bij de stad.
pi_37313676
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:40 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

City ligt het dichtst bij de stad.
En de rest? Met die goedkope vluchtjes zal je natuurlijk wel naar het meest beroerde vliegveld gaan.
pi_37313770
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:41 schreef LedZep het volgende:

[..]

En de rest? Met die goedkope vluchtjes zal je natuurlijk wel naar het meest beroerde vliegveld gaan.
De goedkope vluchten gaan allemaal naar Stansted, Luton of Gatwick.

pi_37314086
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:06 schreef Jaguarized het volgende:
Ik ben toevallig in juni aan het zoeken. Kom voor een tripje Eindhoven - Barcelona op 105 euro en naar Rome op 101 euro.
Een dagje Liverpool in juni (bijv. de 28e) kost je nu 62 euro met Easyjet

{plus 12 euro om heen en weer naar de stad te gaan met de bus)
pi_37314151
Een vriend van mij zat pas voor 35 euro in Boedapest. Het ticket was 1 cent, dus alleen belasting. Heen en terug is het dan 70 euro. Misschien wel te doen en wellicht is Boedapest goedkoper dan Londen. Je vliegt ook niet alleen maar over zee dan (maarja als je wolken hebt...)
pi_37314211
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:56 schreef pietjekanarie het volgende:
Een vriend van mij zat pas voor 35 euro in Boedapest. Het ticket was 1 cent, dus alleen belasting. Heen en terug is het dan 70 euro. Misschien wel te doen en wellicht is Boedapest goedkoper dan Londen. Je vliegt ook niet alleen maar over zee dan (maarja als je wolken hebt...)
Is nu op korte termijn niet te boeken. Zelf geweest voor 38 euro retour incl tax, omdat je de tax niet hoefde te betalen. Over een paar weken voor 19 euro incl tax naar Krakow. Wel allebei al begin december geboekt
pi_37316454
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:58 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Is nu op korte termijn niet te boeken. Zelf geweest voor 38 euro retour incl tax, omdat je de tax niet hoefde te betalen. Over een paar weken voor 19 euro incl tax naar Krakow. Wel allebei al begin december geboekt
Oh dat is jammer. Ik heb nog geen zekerheid vanwege bepaalde omstandigheden, maar wilde graag deze zomer vanuit Oekraine naar bijv Polen met de trein en dan vanaf daar ff goedkoop vliegen naar Nederland. Maar dat wordt dus niks...
  woensdag 26 april 2006 @ 18:13:37 #40
147661 Aikara
Shut the fuck up Donny
pi_37318136
Dublin??
Met Ryanair vanaf Eindhoven. Weet niet precies hoe duur het is, maar veel geld zal het niet zijn (relatief natuurlijk he ). Bovendien is Dublin een leuke stad.
pi_37318238
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:44 schreef Jaguarized het volgende:

[..]

De goedkope vluchten gaan allemaal naar Stansted, Luton of Gatwick.

[afbeelding]
En daar zijn zeker geen metroverbindingen meer? Ik weet dat je binnen no-time vanuit Heathrow in hartje Londen bent, vanuit City zal het nog sneller gaan. En de metro is spotgoedkoop .
  woensdag 26 april 2006 @ 18:18:41 #42
143274 -skippybal-
Stuiterdestuiter
pi_37318265
Je kan beter gaan zeefvliegen of een klein vliegtuigje doen. Gewoon vliegen is fuckin' saai
Alleen opstijgen en landen is een iets aan....
LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
  woensdag 26 april 2006 @ 19:43:29 #43
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_37320860
quote:
Op woensdag 26 april 2006 18:17 schreef LedZep het volgende:

[..]

En daar zijn zeker geen metroverbindingen meer? Ik weet dat je binnen no-time vanuit Heathrow in hartje Londen bent, vanuit City zal het nog sneller gaan. En de metro is spotgoedkoop .
Er is geen metro vanaf Luton of Stansted, maar er gaat wel een trein, vanaf London Luton is het vanaf airport tot London Centrum 40 minuten, 5 minuten bus, 30 minuten trein, en 5 minuten wachten, de bus is gratis tot Luton Parkway, de trein is 11 pond, of 11,20 voor een sameday return.
Vanaf Stansted is het 45 minuten met de trein en is 14 pond enkele reis, of 16 sameday return.

Met Easyjet betaal je in ieder geval maar 14,49 Euro aan belasting, wat je bij KLM, of Transavia al minimaal 80 Euro kost.... ook de ticketprijzen van Easyjet liggen veel lager!

Ook Air berlin is een topmaatschappij, en voor 58 euro kan je vliegen als je een beetje bijtijds, 4 maanden van te voren ofzoiets boekt!
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_37321070
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:43 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Er is geen metro vanaf Luton of Stansted, maar er gaat wel een trein, vanaf London Luton is het vanaf airport tot London Centrum 40 minuten, 5 minuten bus, 30 minuten trein, en 5 minuten wachten, de bus is gratis tot Luton Parkway, de trein is 11 pond, of 11,20 voor een sameday return.
Vanaf Stansted is het 45 minuten met de trein en is 14 pond enkele reis, of 16 sameday return.

Met Easyjet betaal je in ieder geval maar 14,49 Euro aan belasting, wat je bij KLM, of Transavia al minimaal 80 Euro kost.... ook de ticketprijzen van Easyjet liggen veel lager!

Ook Air berlin is een topmaatschappij, en voor 58 euro kan je vliegen als je een beetje bijtijds, 4 maanden van te voren ofzoiets boekt!
11 pond voor 40 minuten trein !

Metro is toch iets van 1 pond per dag voor de eerste 5 ringen?
  woensdag 26 april 2006 @ 20:47:37 #45
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_37323502
quote:
Op woensdag 26 april 2006 19:48 schreef LedZep het volgende:

[..]

11 pond voor 40 minuten trein !

Metro is toch iets van 1 pond per dag voor de eerste 5 ringen?
Metro voor 1 pond is alweer een flink tijdje geleden... en dagkaart na de spiTs kost iets van 4,60 Pond... das voor 2 zones en mag je de hele dag reizen. Naar Heathrow moet je overigens extra zones kopen en kom je op 8 pond of iets dergelijks uit...

En ja 11 pond, 17 Euro voor 40 minuten treinen is inderdaad wat veel...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_37324382
quote:
Op woensdag 26 april 2006 20:47 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Metro voor 1 pond is alweer een flink tijdje geleden... en dagkaart na de spiTs kost iets van 4,60 Pond... das voor 2 zones en mag je de hele dag reizen. Naar Heathrow moet je overigens extra zones kopen en kom je op 8 pond of iets dergelijks uit...

En ja 11 pond, 17 Euro voor 40 minuten treinen is inderdaad wat veel...
Nou ik was er 3 weken geleden met school, kregen we elke dag zo'n dagkaart voor de metro en ze vertelden ons dat het slechts 1 pond was . Waren wel 150 kaartjes in een keer, weet niet of dat er mee te maken heeft .
pi_37327191
quote:
Op woensdag 26 april 2006 15:58 schreef DutchTrain het volgende:

[..]

Ha, zelfde aanbieding zeker, ik ga ook die kant op voor de prijs.

Over 3 weken zit ik voor 6 dagen in krakow voor 38 euro retour inclusief taxen
  donderdag 27 april 2006 @ 03:19:56 #48
146712 Backdoorman
Allez Les Bleus!!
pi_37334365
kben ooit is voor 28 euro pp incl belastingen met ryanair retour rome gevlogen! ongelooflijk!
en nu zijn er nog steeds tickets voor 0,30 cent exl naar stockholm bijv! heb je een ticket voor 2 tientjes de man en kan je mischien een nacht daar goedkoop verblijven, in een jeugdherberg ofzo...
je moet wel een beetje schuiven met data en dat uitvogelen want kan tientallen euro's per dag schelen! succes!
pi_37334382
laatst 86 euro retour naar berlijn, berlin air. veel goedkoper dan londen ook.
Jusqu'ici tout va bien...
pi_37355516
Hee TS, ik was net op de site van Ryanair, vanaf Brussel/Charleroi kun je momenteel weer spotgoedkope tickets vinden! 25 euro voor een retour Salzburg (daar moest ik net zijn!)

En GermanWings heeft *nu* ook een actie met goedkope tickets, vertrek uit Duitsland (Keulen/Bonn e.a.).
Ik zoek niet, ik vind.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')