abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_37284314
Ik wil graag samen met mijn vriendin gaan vliegen, het gaat er niet om waarnaartoe maar dat het zo goedkoop mogelijk is! want ze heeft nog nooit gevlogen..

wie weet toevallig iets?
Vrijwilliger
pi_37284346
klm had dagvlugjes, weet niet of ze dat nog hebben?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_37284347
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:07 schreef RvdLinden het volgende:
Ik wil graag samen met mijn vriendin gaan vliegen, het gaat er niet om waarnaartoe maar dat het zo goedkoop mogelijk is! want ze heeft nog nooit gevlogen..

wie weet toevallig iets?
London? Voor 100 euro incl luchthavenbelasting e.d. heb je een retourtje. En een weekendje London en is ook erg leuk .
pi_37284389
100 euro is btw natuurlijk niet erg goedkoop, maar op zich wel te doen lijkt me.
pi_37284501
Vorig jaar heb ik m'n vriend een proefles gegeven voor z'n verjaardag omdat hij ook nog nooit had gevlogen dit was bij vliegveld teuge http://www.reklamevluchten.nlhierbij mag je nog zelf sturen ook.
Oja, er mogen dan ook nog 2 mensen extra mee(dus 3 totaal).
Dit is dan alleen wel met een klein vliegtuigje.

[ Bericht 10% gewijzigd door Female op 25-04-2006 17:23:50 ]
pi_37284515
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:08 schreef MissyMirjaM het volgende:
klm had dagvlugjes, weet niet of ze dat nog hebben?
Al een jaar of 10 nietmeer
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
pi_37284754
Probeer lokale vliegveldjes; daar kun je voor 100 euro oid een vlucht maken over je eigen stad oid.
pi_37285078
Zoals al werd gezegd: een tripje naar Londen? Goedkoop en een weekendje Londen is altijd leuk lijkt me.
pi_37285146
ja maar ik was eigenlijk naar nog iets goedkopers opzoek ik ben maar een vakkevuller..
Vrijwilliger
pi_37285263
Op Schiphol staat geloof ik een vliegtuigsimulator.
pi_37285438
Ik ken verhalen van een oom die het zo leuk vond om te vliegen dat hij soms naar het vliegveld ging om daar te kijken welk vliegtuig bijna weg ging. Zat het dan nog niet vol dan kon hij erg goedkoop een ticket krijgen. Hij vloog dan ergens naar toe, en ging dan met de eerste vlucht naar Nederland weer terug (of dat verplicht was bij die goedkope tickets weet ik niet). Klinkt min of meer als last-minute, maar volgens mij was het nog een tikkie goedkoper.

Maarja, dat was wel 20 jaar terug en hoe hij het precies flikte weet ik niet meer.
pi_37285490
dat was cker nog in de tijd dat je door het hoge gras naar je vliegtuig moest lopen?
Vrijwilliger
  dinsdag 25 april 2006 @ 19:33:57 #13
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_37288996
Als je nu boekt bij Easyjet kan je voor 40% korting op hun toch al goedkope tarieven , en als je een beetje flexibel plant kan je voor 48 Euro per persoon (+6,50 boekingskosten) eind mei of juni een retour maken naar London Stansted of London Luton.

Anders maximaal 60 Euro per persoon! En het grote voordeel is, het maakt niet uit hoe lang je er blijft, dus je zou bijvoorbeeld 's ochtends heen kunnen en 's avonds terug, of 's middags heen en 's avonds terug.

De laatste vlucht vanaf London met Easyjet vertrekt overigens al wel om 19.20 uur.... om om 21:30 op Schiphol aan te komen...
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:18:11 #14
61447 Douwe
Ik heb gelijk
pi_37290775
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 17:41 schreef filmfreek het volgende:
Ik ken verhalen van een oom die het zo leuk vond om te vliegen dat hij soms naar het vliegveld ging om daar te kijken welk vliegtuig bijna weg ging. Zat het dan nog niet vol dan kon hij erg goedkoop een ticket krijgen. Hij vloog dan ergens naar toe, en ging dan met de eerste vlucht naar Nederland weer terug (of dat verplicht was bij die goedkope tickets weet ik niet). Klinkt min of meer als last-minute, maar volgens mij was het nog een tikkie goedkoper.

Maarja, dat was wel 20 jaar terug en hoe hij het precies flikte weet ik niet meer.
Gaat nu helaas niet meer, prijzen van tickets op het laatste moment, hoe leeg het vliegtuig ook, zijn superhoog.
pi_37290850
Transavia.com heeft wel tarieven vanaf 19.99. Excl. Je zou zo en zo moeten proberen vanaf een lokaal vliegveld te gaan, betaal je natuurlijk minder.
  dinsdag 25 april 2006 @ 20:37:50 #16
64459 ozzietukker
no worries mate
pi_37291490
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:20 schreef Poepoog het volgende:
Transavia.com heeft wel tarieven vanaf 19.99. Excl. Je zou zo en zo moeten proberen vanaf een lokaal vliegveld te gaan, betaal je natuurlijk minder.
Bij Stadskanaal Airport bieden ze tegenwoordig ook landingen aan in de stad zelf

Ontopic: Transavia klinkt leuk, maar er komt minimaal 80 Euro aan luchthavenbelasting bij, grappig, want bij Easyjet is die luchthavenbelasting vanaf Schiphol opeens maar 14,49 Euro
RTFM
Zo niet? Dan toch!
Nawie, just Nawie!
TWENTE KAMPIOEN.
pi_37291558
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:37 schreef ozzietukker het volgende:

[..]

Bij Stadskanaal Airport bieden ze tegenwoordig ook landingen aan in de stad zelf

Ontopic: Transavia klinkt leuk, maar er komt minimaal 80 Euro aan luchthavenbelasting bij, grappig, want bij Easyjet is die luchthavenbelasting vanaf Schiphol opeens maar 14,49 Euro
misschien omdat ze vanaf de nieuwe pier vliegen, lijkt mij overigens erg weinig. maar probeer eens te zoeken vanaf rotterdam of eindhoven
pi_37291631
Een retourtje Liverpool met Easyjet of een retourtje Basel kun je vandaag (vanwege supersale) nog voor 55 euro incl. krijgen op www.easyjet.com.
Kijk anders op www.ryanair.com vanaf Eindhoven of www.flyme.com, www.flyglobespan.com of www.jet2.com vanaf Schiphol. Dat zijn zo'n beetje de goedkoopste tickets die je vanuit Nederland kunt krijgen op het moment.
pi_37292204
Ryanair van Eindhoven naar London best vaak 1cent excl. taxes
Ik steek je moeder in de fik!
pi_37298288
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 20:59 schreef cheukert het volgende:
Ryanair van Eindhoven naar London best vaak 1cent excl. taxes
Dat gaat alleen op als je ver vantevoren boekt en op een onmogelijke tijd vliegt. Dus op woensdag om 7 uur 's ochtends ofzo. Bovendien ben je dan nog steeds wel 50 euro verder voordat je in Londen zit.
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_37298388
www.whichbudget.com voor een overzicht van alle low-budget maatschappijen per vliegveld/stad per land.
O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  woensdag 26 april 2006 @ 08:02:12 #22
17510 _wie
Tweeterholic :-)
pi_37302524
Ik heb vorig jaar een ticket gekocht van AMS naar London Luton s'ochtends heen en eind van de middag weer terug voor een zaterdag, was iets vaan 55 incl. Ze zijn er wel maar dan wel 3-4 maanden van tevoren boeken
pi_37302611
quote:
Op dinsdag 25 april 2006 23:31 schreef DIGGER het volgende:
www.whichbudget.com voor een overzicht van alle low-budget maatschappijen per vliegveld/stad per land.
Op www.skyscanner.net kun je zoeken op laagste prijs, ongeacht de bestemming
pi_37302731
Was Berlijn met Air Berlin niet iets van 58 euro?
Travelling in 2015: Parijs // Luxemburg // Verenigde Staten // Frankfurt (?)
pi_37302763
quote:
Op woensdag 26 april 2006 08:21 schreef Jaguarized het volgende:
Was Berlijn met Air Berlin niet iets van 58 euro?
Als je op dinsdagichtend in oktober weggaat en op woensdagmiddag in november terugkomt wel

Ze schijnen binnenkort ook naar Hamburg te gaan vliegen, dus dan maak je meer kans op goedkope tickets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')