abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 april 2006 @ 11:11:22 #1
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36571403
Wat een stel randdebielen zijn Nederlanders toch.
"We kindly request to keep your mobile phones switched of until we reach the terminal"
Uit verschillende hoeken, net na de landing:
"Ja ik ben net geland. Ja. Ja. Nee, nu moeten we eerst nog een stukje rijden, dan bagage ophalen...enz enz"
GA EENS DOOD!!!

Vervolgens komen we bij de slurf. Dat ding zit nog niet vast als alle passagiers gaan staan om hun bagage te pakken en het vliegtuig uit te lopen. Resultaat: gangpad vol bellende mensen, en de bemanning kan zn werk net meer doen.

Ben je het vliegtuig uit, dan denk je het gehad te hebben. Staan al die hardlopende mongolen natuurlijk te wachten bij de bagage. En allemaal zo dichtbij mogelijk. Als iedereen nou ff 3 meter naar achter gaat, kan iedereen het zien.

Het was een fijne vakantie, maar er is dus in de tussentijd niks verandert. Mensen, kut.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_36571448
Welkom terug, laat me raden
-De vaders hadden een snor
-Moeders blond haar
-Kinderen kort haar en voetbalshitje van barcelona

Je pikt ze er zo tussenuit
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_36571462
en applaus bij het landen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zondag 2 april 2006 @ 11:18:29 #4
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36571529
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:15 schreef Thetallguy het volgende:
en applaus bij het landen
Dat waren ze vergeten. Applaus was ook wel onterecht geweest. We vertrokken te laat, de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten, ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen. Hij was aardig in de war.
Daarbij begon het overal in het vliegtuig te lekken, ook langs lampjes! Echt bizar. Eerste en laatste keer met Corendon, dan misschien ook minder tokkies.
pi_36572108
tja, als je een prijs voor paupers wilt hebben, komen de paupers inclusief.
pi_36572913
Wat een gezanik, als je vliegangst hebt ga dan niet.
Bellen terwijl je rond taxied..... noooo wat erg....
JOHNNY HEITINGA
  zondag 2 april 2006 @ 12:21:04 #7
138448 PeZu
Suspended animation
pi_36572996
ga dan ook in een stilte coupe zitten ofzo
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_36573040
Moet je eens op een korte vlucht gaan van Easyjet of Ryanair, de grootste paupers zitten daar. Men men men, wat een stelletje randdebielen elke keer.
  zondag 2 april 2006 @ 12:23:02 #9
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_36573048
Ook wel eens in een vliegtuig gezeten waar (bijna) geen Nederlanders in zaten??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_36573096
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ook wel eens in een vliegtuig gezeten waar (bijna) geen Nederlanders in zaten??
Ja, enkel roemenen, die zijn een stuk gezelliger in het vliegtuig aangezien die bijna nooit vliegen. Ik zal mijn mond maar even houden over berbers aangezien ik dan weer op tedere zieltjes stap.
  FOK!fotograaf zondag 2 april 2006 @ 12:25:59 #11
13368 NiGeLaToR
pi_36573140
Ha! Ik roep altijd dat er iemand met een bom is in het vliegtuig, dan wordt het altijd heeeeel stil (en krijgt iemand met een minder kaaskop uiterlijk de schuld uiteraard ).

Nagoed, als je een vakantievlucht neemt heb je altijd tokkies. Krijzende baby's zijn ook zo leuk op een intercontinentale vlucht
pi_36573171
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat waren ze vergeten. Applaus was ook wel onterecht geweest. We vertrokken te laat, de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten, ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen. Hij was aardig in de war.
Daarbij begon het overal in het vliegtuig te lekken, ook langs lampjes! Echt bizar. Eerste en laatste keer met Corendon, dan misschien ook minder tokkies.
Wij gaan ook met corendon dit jaar
Ik heb er nu al zin in! Hopen dat we met een nieuw vliegtuig gaan.
pi_36573244
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:14 schreef Agiath het volgende:
Welkom terug, laat me raden
-De vaders hadden een snor
-Moeders blond haar
-Kinderen kort haar en voetbalshitje van barcelona

Je pikt ze er zo tussenuit
Die moet je gelijk doodtrappen als kakkerlakken!!
  zondag 2 april 2006 @ 12:29:53 #14
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_36573248
Maargoed dat we hier weer met een echte expert spreken!

Hoewel applaus natuurlijk erg dom is:
quote:

We vertrokken te laat,
Kan de piloot veel aan doen natuurlijk. Meestal komt dat door onverwacht preventief onderhoud, securityproblemen etc etc
quote:
de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten,
En dat is maar goed ook, anders had jij nu vreselijke last van je oren waarschijnlijk
quote:
ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen.
Alsof jij nooit een bochtje maakt met de auto. Bovendien kan het zijn dat ie koersen van de verkeersleiding opgekregen heeft om aan te houden waardoor ie veel moest sturen... Of misschien was het daar op dat moment wat turbulent of winderig waardoor er veel correcties nodig waren.
quote:
Hij was aardig in de war.

Gelukkig heb jij de vlieger achteraf gesproken om hem op zijn wangedrag te wijzen en kon jij de conclusie trekken dat de vlieger een nogal verwarde indruk maakte!
quote:
Daarbij begon het overal in het vliegtuig te lekken, ook langs lampjes! Echt bizar.
Dat klinkt idd niet best
quote:
Eerste en laatste keer met Corendon, dan misschien ook minder tokkies.

Gelukkig heb je wel een fijne vakantie gehad
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
  zondag 2 april 2006 @ 12:30:32 #15
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36573258
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:18 schreef Camplo het volgende:
Wat een gezanik, als je vliegangst hebt ga dan niet.
Bellen terwijl je rond taxied..... noooo wat erg....
Hee, er zijn regels. Ben ik het eens met die regels? Nee, het elektrisch veld van mijn discman gaat echt niet de besturing 30 meter voor me verstoren bij het landen of opstijgen. Desalniettemin zet ik dat ding ff 5 minuten uit. Kleine moeite, iedereen blij.
pi_36573264
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:21 schreef PeZu het volgende:
ga dan ook in een stilte coupe zitten ofzo
  zondag 2 april 2006 @ 12:40:25 #17
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36573511
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:29 schreef Okkie_ het volgende:
Kan de piloot veel aan doen natuurlijk. Meestal komt dat door onverwacht preventief onderhoud, securityproblemen etc etc
Nee, maar dan gaan die mensen dus niet klappen. Ik had me ff in ze verplaatst
quote:
En dat is maar goed ook, anders had jij nu vreselijke last van je oren waarschijnlijk
Hij ging daarna weer omhoog
quote:
Alsof jij nooit een bochtje maakt met de auto. Bovendien kan het zijn dat ie koersen van de verkeersleiding opgekregen heeft om aan te houden waardoor ie veel moest sturen... Of misschien was het daar op dat moment wat turbulent of winderig waardoor er veel correcties nodig waren.
Heb je Top Gun gezien? Één van de eerste scenes, zo'n vliegtuig dat schommelend (sorry slingerend was een verkeerd woord) op een vliegdekschip afging. Zo gingen we.
quote:
Gelukkig heb jij de vlieger achteraf gesproken om hem op zijn wangedrag te wijzen en kon jij de conclusie trekken dat de vlieger een nogal verwarde indruk maakte!
Jij bent de eerste hier die ik ook zinnen zie maken die met gelukkig beginnen. Nee ik heb niet met m gesproken, maar t was niet best.
quote:
Dat klinkt idd niet best
Mensen naast de nooddeur werden helemaal nat. Echt bizar, nog nooit gezien.
quote:
Gelukkig heb je wel een fijne vakantie gehad
So!
  zondag 2 april 2006 @ 12:48:16 #18
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_36573763
quote:
Nee, maar dan gaan die mensen dus niet klappen. Ik had me ff in ze verplaatst
Eensch!
quote:
Hij ging daarna weer omhoog
Kan ook door de verkeersleiding komen
quote:
Heb je Top Gun gezien? Één van de eerste scenes, zo'n vliegtuig dat schommelend (sorry slingerend was een verkeerd woord) op een vliegdekschip afging. Zo gingen we.
Leuke film ja

Misschien had die vlieger em net die avond ervoor gezien en wilde dat nadoen
quote:
So!
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
  zondag 2 april 2006 @ 12:53:17 #19
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36573939
quote:
Corendon is dat niet ergens gelinked met Onur Air?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 2 april 2006 @ 12:56:35 #20
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36574037
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:53 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Corendon is dat niet ergens gelinked met Onur Air?
Jep. Dat 'geluk' hadden we nog. Dit vliegtuig was boven lichtblauw geverfd. Ik denk om het een KLM te laten lijken. Als in: we maken nep Puma's, Diesel en D&G's, dan ook maar nepvliegtuigen. Op het vliegveld werden verschillende mensen er tussenuit gepikt met hun nep-merkkleding. Hoe t precies zat weet ik niet, maar
  zondag 2 april 2006 @ 15:29:17 #21
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_36579135
Het is inderdaad verschrikkelijk...

Een aantal weken geleden naar Portugal gevlogen met Martinair. Toen ik binnenstapte, heb ik de gemiddelde leeftijd met 10% omlaag gebracht. Uitsluitend hoogbejaarden die richting de Algarve vlogen om een zonnetje te pikken.
...en dan die stewardessen...hoogblond geverfd...met een overdreven zonnebankteint...en een ontzetted plat NL dialect.

Het was een nachtmerrie.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_36579474
Ik zat ook een keer (de heenweg van één van de twee keren dat ik gevlogen heb ) achter van die Amsterdamse josti's die het nodig vonden de hele fokking reis hun stoel naar achter te zetten En als ik ze vriendelijk vroeg of ze hem recht wilden zetten doen alsof ze me niet horen Heb na het eerste glaasje drinken maar flink gedaan alsof mn uitklaptafeltje niet goed in wilde klappen, werden ze boos en haalden ze de stewards erbij
Ik heb wel gelijk gekregen
What Would Goku Do
pi_36579530
quote:

[..]

Corendon
dan vraag je erom he
  zondag 2 april 2006 @ 15:42:44 #24
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_36579531
...en gelijk heb je!
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_36579729
Toen het Oktoberfeest was in Munchen ben ik zo stom om naar mn ex-vriendin te gaan en ik heb het geweten; resultaat was dat ik met ontzettend veel luidruchtige en dronken Nederlanders in een klein lijndienst vliegtuigje van KLM zat .

Nederlanders in vliegtuigen .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')