Dat waren ze vergeten. Applaus was ook wel onterecht geweest. We vertrokken te laat, de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten, ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen. Hij was aardig in de war.quote:
Ja, enkel roemenen, die zijn een stuk gezelliger in het vliegtuig aangezien die bijna nooit vliegen. Ik zal mijn mond maar even houden over berbers aangezien ik dan weer op tedere zieltjes stap.quote:Op zondag 2 april 2006 12:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ook wel eens in een vliegtuig gezeten waar (bijna) geen Nederlanders in zaten??
Wij gaan ook met corendon dit jaarquote:Op zondag 2 april 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat waren ze vergeten. Applaus was ook wel onterecht geweest. We vertrokken te laat, de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten, ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen. Hij was aardig in de war.
Daarbij begon het overal in het vliegtuig te lekken, ook langs lampjes! Echt bizar. Eerste en laatste keer met Corendon, dan misschien ook minder tokkies.
Die moet je gelijk doodtrappen als kakkerlakken!!quote:Op zondag 2 april 2006 11:14 schreef Agiath het volgende:
Welkom terug, laat me raden
-De vaders hadden een snor
-Moeders blond haar
-Kinderen kort haar en voetbalshitje van barcelona
Je pikt ze er zo tussenuit
Kan de piloot veel aan doen natuurlijk. Meestal komt dat door onverwacht preventief onderhoud, securityproblemen etc etcquote:
En dat is maar goed ook, anders had jij nu vreselijke last van je oren waarschijnlijkquote:de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten,
Alsof jij nooit een bochtje maakt met de auto. Bovendien kan het zijn dat ie koersen van de verkeersleiding opgekregen heeft om aan te houden waardoor ie veel moest sturen... Of misschien was het daar op dat moment wat turbulent of winderig waardoor er veel correcties nodig waren.quote:ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen.
quote:Hij was aardig in de war.
Dat klinkt idd niet bestquote:Daarbij begon het overal in het vliegtuig te lekken, ook langs lampjes! Echt bizar.
quote:Eerste en laatste keer met Corendon, dan misschien ook minder tokkies.
Hee, er zijn regels. Ben ik het eens met die regels? Nee, het elektrisch veld van mijn discman gaat echt niet de besturing 30 meter voor me verstoren bij het landen of opstijgen. Desalniettemin zet ik dat ding ff 5 minuten uit. Kleine moeite, iedereen blij.quote:Op zondag 2 april 2006 12:18 schreef Camplo het volgende:
Wat een gezanik, als je vliegangst hebt ga dan niet.
Bellen terwijl je rond taxied..... noooo wat erg....![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 12:21 schreef PeZu het volgende:
ga dan ook in een stilte coupe zitten ofzo
Nee, maar dan gaan die mensen dus niet klappen. Ik had me ff in ze verplaatstquote:Op zondag 2 april 2006 12:29 schreef Okkie_ het volgende:
Kan de piloot veel aan doen natuurlijk. Meestal komt dat door onverwacht preventief onderhoud, securityproblemen etc etc
Hij ging daarna weer omhoogquote:En dat is maar goed ook, anders had jij nu vreselijke last van je oren waarschijnlijk
Heb je Top Gun gezien? Één van de eerste scenes, zo'n vliegtuig dat schommelend (sorry slingerend was een verkeerd woord) op een vliegdekschip afging. Zo gingen we.quote:Alsof jij nooit een bochtje maakt met de auto. Bovendien kan het zijn dat ie koersen van de verkeersleiding opgekregen heeft om aan te houden waardoor ie veel moest sturen... Of misschien was het daar op dat moment wat turbulent of winderig waardoor er veel correcties nodig waren.
Jij bent de eerste hier die ik ook zinnen zie maken die met gelukkig beginnen.quote:Gelukkig heb jij de vlieger achteraf gesproken om hem op zijn wangedrag te wijzen en kon jij de conclusie trekken dat de vlieger een nogal verwarde indruk maakte!
Mensen naast de nooddeur werden helemaal nat. Echt bizar, nog nooit gezien.quote:Dat klinkt idd niet best![]()
![]()
So!quote:Gelukkig heb je wel een fijne vakantie gehad![]()
![]()
Eensch!quote:Nee, maar dan gaan die mensen dus niet klappen. Ik had me ff in ze verplaatst
Kan ook door de verkeersleiding komenquote:Hij ging daarna weer omhoog
Leuke film jaquote:Heb je Top Gun gezien? Één van de eerste scenes, zo'n vliegtuig dat schommelend (sorry slingerend was een verkeerd woord) op een vliegdekschip afging. Zo gingen we.
quote:So!
Corendon is dat niet ergens gelinked met Onur Air?quote:Op zondag 2 april 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
Dat waren ze vergeten. Applaus was ook wel onterecht geweest. We vertrokken te laat, de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten, ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen. Hij was aardig in de war.
Daarbij begon het overal in het vliegtuig te lekken, ook langs lampjes! Echt bizar. Eerste en laatste keer met Corendon, dan misschien ook minder tokkies.
Jep. Dat 'geluk' hadden we nog. Dit vliegtuig was boven lichtblauw geverfd. Ik denk om het een KLM te laten lijken. Als in: we maken nep Puma's, Diesel en D&G's, dan ook maar nepvliegtuigen. Op het vliegveld werden verschillende mensen er tussenuit gepikt met hun nep-merkkleding. Hoe t precies zat weet ik niet, maarquote:Op zondag 2 april 2006 12:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Corendon is dat niet ergens gelinked met Onur Air?![]()
Corendonquote:Op zondag 2 april 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat waren ze vergeten. Applaus was ook wel onterecht geweest. We vertrokken te laat, de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten, ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen. Hij was aardig in de war.
Daarbij begon het overal in het vliegtuig te lekken, ook langs lampjes! Echt bizar. Eerste en laatste keer met Corendon, dan misschien ook minder tokkies.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |