Dat waren ze vergeten. Applaus was ook wel onterecht geweest. We vertrokken te laat, de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten, ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen. Hij was aardig in de war.quote:
Ja, enkel roemenen, die zijn een stuk gezelliger in het vliegtuig aangezien die bijna nooit vliegen. Ik zal mijn mond maar even houden over berbers aangezien ik dan weer op tedere zieltjes stap.quote:Op zondag 2 april 2006 12:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ook wel eens in een vliegtuig gezeten waar (bijna) geen Nederlanders in zaten??
Wij gaan ook met corendon dit jaarquote:Op zondag 2 april 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat waren ze vergeten. Applaus was ook wel onterecht geweest. We vertrokken te laat, de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten, ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen. Hij was aardig in de war.
Daarbij begon het overal in het vliegtuig te lekken, ook langs lampjes! Echt bizar. Eerste en laatste keer met Corendon, dan misschien ook minder tokkies.
Die moet je gelijk doodtrappen als kakkerlakken!!quote:Op zondag 2 april 2006 11:14 schreef Agiath het volgende:
Welkom terug, laat me raden
-De vaders hadden een snor
-Moeders blond haar
-Kinderen kort haar en voetbalshitje van barcelona
Je pikt ze er zo tussenuit
Kan de piloot veel aan doen natuurlijk. Meestal komt dat door onverwacht preventief onderhoud, securityproblemen etc etcquote:
En dat is maar goed ook, anders had jij nu vreselijke last van je oren waarschijnlijkquote:de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten,
Alsof jij nooit een bochtje maakt met de auto. Bovendien kan het zijn dat ie koersen van de verkeersleiding opgekregen heeft om aan te houden waardoor ie veel moest sturen... Of misschien was het daar op dat moment wat turbulent of winderig waardoor er veel correcties nodig waren.quote:ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen.
quote:Hij was aardig in de war.
Dat klinkt idd niet bestquote:Daarbij begon het overal in het vliegtuig te lekken, ook langs lampjes! Echt bizar.
quote:Eerste en laatste keer met Corendon, dan misschien ook minder tokkies.
Hee, er zijn regels. Ben ik het eens met die regels? Nee, het elektrisch veld van mijn discman gaat echt niet de besturing 30 meter voor me verstoren bij het landen of opstijgen. Desalniettemin zet ik dat ding ff 5 minuten uit. Kleine moeite, iedereen blij.quote:Op zondag 2 april 2006 12:18 schreef Camplo het volgende:
Wat een gezanik, als je vliegangst hebt ga dan niet.
Bellen terwijl je rond taxied..... noooo wat erg....![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 12:21 schreef PeZu het volgende:
ga dan ook in een stilte coupe zitten ofzo
Nee, maar dan gaan die mensen dus niet klappen. Ik had me ff in ze verplaatstquote:Op zondag 2 april 2006 12:29 schreef Okkie_ het volgende:
Kan de piloot veel aan doen natuurlijk. Meestal komt dat door onverwacht preventief onderhoud, securityproblemen etc etc
Hij ging daarna weer omhoogquote:En dat is maar goed ook, anders had jij nu vreselijke last van je oren waarschijnlijk
Heb je Top Gun gezien? Één van de eerste scenes, zo'n vliegtuig dat schommelend (sorry slingerend was een verkeerd woord) op een vliegdekschip afging. Zo gingen we.quote:Alsof jij nooit een bochtje maakt met de auto. Bovendien kan het zijn dat ie koersen van de verkeersleiding opgekregen heeft om aan te houden waardoor ie veel moest sturen... Of misschien was het daar op dat moment wat turbulent of winderig waardoor er veel correcties nodig waren.
Jij bent de eerste hier die ik ook zinnen zie maken die met gelukkig beginnen.quote:Gelukkig heb jij de vlieger achteraf gesproken om hem op zijn wangedrag te wijzen en kon jij de conclusie trekken dat de vlieger een nogal verwarde indruk maakte!
Mensen naast de nooddeur werden helemaal nat. Echt bizar, nog nooit gezien.quote:Dat klinkt idd niet best![]()
![]()
So!quote:Gelukkig heb je wel een fijne vakantie gehad![]()
![]()
Eensch!quote:Nee, maar dan gaan die mensen dus niet klappen. Ik had me ff in ze verplaatst
Kan ook door de verkeersleiding komenquote:Hij ging daarna weer omhoog
Leuke film jaquote:Heb je Top Gun gezien? Één van de eerste scenes, zo'n vliegtuig dat schommelend (sorry slingerend was een verkeerd woord) op een vliegdekschip afging. Zo gingen we.
quote:So!
Corendon is dat niet ergens gelinked met Onur Air?quote:Op zondag 2 april 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
Dat waren ze vergeten. Applaus was ook wel onterecht geweest. We vertrokken te laat, de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten, ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen. Hij was aardig in de war.
Daarbij begon het overal in het vliegtuig te lekken, ook langs lampjes! Echt bizar. Eerste en laatste keer met Corendon, dan misschien ook minder tokkies.
Jep. Dat 'geluk' hadden we nog. Dit vliegtuig was boven lichtblauw geverfd. Ik denk om het een KLM te laten lijken. Als in: we maken nep Puma's, Diesel en D&G's, dan ook maar nepvliegtuigen. Op het vliegveld werden verschillende mensen er tussenuit gepikt met hun nep-merkkleding. Hoe t precies zat weet ik niet, maarquote:Op zondag 2 april 2006 12:53 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Corendon is dat niet ergens gelinked met Onur Air?![]()
Corendonquote:Op zondag 2 april 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:
[..]
Dat waren ze vergeten. Applaus was ook wel onterecht geweest. We vertrokken te laat, de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten, ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen. Hij was aardig in de war.
Daarbij begon het overal in het vliegtuig te lekken, ook langs lampjes! Echt bizar. Eerste en laatste keer met Corendon, dan misschien ook minder tokkies.
Hehe, die heb ik ook al gezienquote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wees blij dat je niet in de bus naar Spanje moest... wat zich daar altijd afspeelt wil je gewoon niet weten
busreizenquote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wees blij dat je niet in de bus naar Spanje moest... wat zich daar altijd afspeelt wil je gewoon niet weten
inderdaad.quote:Op zondag 2 april 2006 11:46 schreef immortalsean het volgende:
tja, als je een prijs voor paupers wilt hebben, komen de paupers inclusief.
Corendon = goedkoop naar Turkije.quote:Op zondag 2 april 2006 17:58 schreef renz0r het volgende:
* renz0r vliegt al zn hele leven behoorlijk wat af met verschillende airlines, maar heeft toch een vraagje:
Wtf is Corendon...
Waar ben je op vakantie geweest?
Moet je eens met Alitalia gaan vliegen. Dan wordt er specifiek omgeroepen (en staat ook op een instructieblaadje aangegeven) dat Discmans en andere optische loopwerken (CD-ROM drives in laptops oid) tijdens de gehele vlucht niet gebruikt mogen worden.quote:Op zondag 2 april 2006 12:30 schreef ErikT het volgende:
Hee, er zijn regels. Ben ik het eens met die regels? Nee, het elektrisch veld van mijn discman gaat echt niet de besturing 30 meter voor me verstoren bij het landen of opstijgen. Desalniettemin zet ik dat ding ff 5 minuten uit. Kleine moeite, iedereen blij.
Geen idee, ik snap dat van dat bij opstijgen en bij landen discman uit idd ook niet. Alsof de computers de rest van de vlucht uitstaanquote:Op zondag 2 april 2006 19:30 schreef LintuxCx het volgende:
Moet je eens met Alitalia gaan vliegen. Dan wordt er specifiek omgeroepen (en staat ook op een instructieblaadje aangegeven) dat Discmans en andere optische loopwerken (CD-ROM drives in laptops oid) tijdens de gehele vlucht niet gebruikt mogen worden.
Ja ik denk dus dat idee met dat elektrisch veld ofzo. Misschien is dit er eentje voor Mythbusters.quote:Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom dat nou weer zo is. Werd mijn vlucht wel wat saai van.
quote:Coole .sig BTW
quote:Op zondag 2 april 2006 11:14 schreef Agiath het volgende:
Welkom terug, laat me raden
-De vaders hadden een snor
-Moeders blond haar
-Kinderen kort haar en voetbalshitje van barcelona
Je pikt ze er zo tussenuit
Tja, ik kom eigenlijk nooit ontspannen terug van vakanties. Er gebeuren altijd zoveel dingen. Ik moet nu weer bij gaan komen. Maar t was een heel mooie vakantie, ik had weer wat te zeikenquote:Op zondag 2 april 2006 20:37 schreef Salsagirl het volgende:
Vakantie heb jou geen goed gedaan..
Normaal kom je ontspannen thuis"En kan je er weer tegen aan..
Ik gok dat dat is omdat dat (AFAIK) het meest riskante deel van het vliegen is. Als er tijdens het vliegen iets fout gaat, is het of tijdens het opstijgen, of tijdens het landen. Externe factoren als moslim fundamentalisten niet meegerekend dus.quote:Op maandag 3 april 2006 01:17 schreef ErikT het volgende:
Geen idee, ik snap dat van dat bij opstijgen en bij landen discman uit idd ook niet. Alsof de computers de rest van de vlucht uitstaan
Hmm, goed dat je het zegt, dat was me nog niet eens opgevallen. Ziet er naar uit dat Fok! geen PNG-usericons meer toestaat. Heb dus maar even een GIF-versie geüpload nu. Maar dinges, je bedoelde dat ICQ-bloemetje?quote:Ik vind je dinges onder je avatar ook wel mooi. Ik weet niet hoe die ook alweer heet.
O je hebt helemaal geen plaatje! Hehe...
Dat is niet de reden dat je dat ding bij stijgen en landen niet mag gebruiken. Het gaat erom dat je met zo'n ding op in geval van nood de bemanningsleden niet hoort..quote:Op zondag 2 april 2006 12:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee, er zijn regels. Ben ik het eens met die regels? Nee, het elektrisch veld van mijn discman gaat echt niet de besturing 30 meter voor me verstoren bij het landen of opstijgen. Desalniettemin zet ik dat ding ff 5 minuten uit. Kleine moeite, iedereen blij.
En weer een mysterie uit de wereld! Merci!quote:Op maandag 3 april 2006 01:58 schreef Mark410 het volgende:
Dat is niet de reden dat je dat ding bij stijgen en landen niet mag gebruiken. Het gaat erom dat je met zo'n ding op in geval van nood de bemanningsleden niet hoort..
" The illusion of safety"quote:Op maandag 3 april 2006 02:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
En weer een mysterie uit de wereld! Merci!
Wel eens afgevraagd waarom je een demonstratie van zwemvesten aandoen krijgt als je enkel over land vliegt?
Was het rookbeleid er maar lekker streng als in de VS.quote:Op maandag 3 april 2006 03:25 schreef popolon het volgende:
Ik vraag me alleen af of dat alleen met Nederlanders is.
Moet wel zeggen dat je ze er vaak uitpikt.
Op schiphol vind ik het rookbeleid nog erg flexibel trouwens.
Dat hangt ook van de staat af.quote:Op maandag 3 april 2006 03:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Was het rookbeleid er maar lekker streng als in de VS.
Ik denk dat ik er volgende keer maar eens wat van ga zeggen tegen die stewards.quote:
Vreselijk, sommige mensen doen nog voor het opstijgen hun stoel naar achter en vervolgens weer omhoog tijdens het opstijgen. En nog geen 2sec nadat het 'riemen vast lampje' uit is weer die stoel helemaal naar achterquote:Op zondag 2 april 2006 15:40 schreef viagraap het volgende:
Ik zat ook een keer (de heenweg van één van de twee keren dat ik gevlogen heb) achter van die Amsterdamse josti's die het nodig vonden de hele fokking reis hun stoel naar achter te zetten
En als ik ze vriendelijk vroeg of ze hem recht wilden zetten doen alsof ze me niet horen
Heb na het eerste glaasje drinken maar flink gedaan alsof mn uitklaptafeltje niet goed in wilde klappen, werden ze boos en haalden ze de stewards erbij
![]()
Ik heb wel gelijk gekregen![]()
Ik snap sowieso niet waarom die stoelen naar achteren kunnen. Is alleen maar lastig voor de persoon achter je. En dan wint de brutaalste het weer, dus de hollander.quote:Op maandag 3 april 2006 11:43 schreef hp22 het volgende:
[..]
Vreselijk, sommige mensen doen nog voor het opstijgen hun stoel naar achter en vervolgens weer omhoog tijdens het opstijgen. En nog geen 2sec nadat het 'riemen vast lampje' uit is weer die stoel helemaal naar achter!!!
Als iemand het netjes vraagt en z'n stoel niet te ver naar achter zet heb ik er geen problemen mee, zeker niet tijdens lange vluchten.quote:Op maandag 3 april 2006 11:47 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Ik snap sowieso niet waarom die stoelen naar achteren kunnen. Is alleen maar lastig voor de persoon achter je. En dan wint de brutaalste het weer, dus de hollander.
Afgelopen zomer op Schiphol kreeg een stel het voor elkaar om onderaan een drukke roltrap stil te gaan staan. En dan nog een arrogante blik toegeworpen krijgen als je er wat van zegtquote:Op maandag 3 april 2006 11:48 schreef Wriker het volgende:
Het is altijd kut om terug in Nederland te komen na vakantie. Dan valt ineens heel erg op hoe aso de meeste Nederlanders eigenlijk zijn.
simpele oplossing voor. Je vraagt eerst vriendelijk of ze de rugleuning op de normale stand willen terug zetten. Zo niet, dan krijgen ze van mij de hele vlucht een knie in hun rug geduwd..quote:Op maandag 3 april 2006 11:43 schreef hp22 het volgende:
[..]
Vreselijk, sommige mensen doen nog voor het opstijgen hun stoel naar achter en vervolgens weer omhoog tijdens het opstijgen. En nog geen 2sec nadat het 'riemen vast lampje' uit is weer die stoel helemaal naar achter!!!
Ik ken zo'n familie!quote:Op zondag 2 april 2006 11:14 schreef Agiath het volgende:
Welkom terug, laat me raden
-De vaders hadden een snor
-Moeders blond haar
-Kinderen kort haar en voetbalshitje van barcelona
Je pikt ze er zo tussenuit
Sommige mensen schijnen daar immuun voor te zijnquote:Op maandag 3 april 2006 15:29 schreef Mark410 het volgende:
[..]
simpele oplossing voor. Je vraagt eerst vriendelijk of ze de rugleuning op de normale stand willen terug zetten. Zo niet, dan krijgen ze van mij de hele vlucht een knie in hun rug geduwd..
OOOOOOOOOH KUT!!!!!quote:
Dat hele onur-air gedoe is soweiso opgeblazen. (neem deze zin niet lett.)quote:Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef Mr-Coffee het volgende:
[..]
OOOOOOOOOH KUT!!!!!
En ik ga dit jaar naar Turkije met m,n familie, en ze heben bij Correndon geboekt.![]()
Het was leuk jullie gekend te hebben.![]()
![]()
ze doen alsof ze daar immuum voor zijn, van binnen kookt hun bloed echt welquote:Op maandag 3 april 2006 15:41 schreef hp22 het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen daar immuun voor te zijn
Er zijn dus nog kansen dat ik heel terugkom??quote:Op maandag 3 april 2006 17:00 schreef IHVK het volgende:
[..]
Dat hele onur-air gedoe is soweiso opgeblazen. (neem deze zin niet lett.)
tyler durdenquote:
Inderdaad, ik heb dat echt alleen nog maar bij Nederlanders meegemaakt in chartervliegtuigen richting het zuiden. Vreselijk inderdaad.... gaat iedereen zitten klappen bij de landing.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 12:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ook wel eens in een vliegtuig gezeten waar (bijna) geen Nederlanders in zaten??
Had ik dus op LAX een keer.... Kom ik net terug uit Amsterdam, ik stap uit de Boeing van KLM, vlak bij me een Nederlander die zodra ie uit het vliegtuig stapte (11 uur vliegen) vroeg: "Where is the smoking area?", Met als antwoord: "There are no smoking area's in this Terminal, smoking is prohibited. You can smoke outside when you exit the Terminal."quote:Op maandag 3 april 2006 03:23 schreef Stansfield het volgende:
Wat ook super irritant is zijn van die mannetjes die gelijk beginnen te roken wanneer ze uit het vliegtuig komen. Terwijl er op schiphol toch overal rookverbodsbordjes staan.
Je klapt gvd toch ook niet voor de bakker, denk ik dan altijd...quote:Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef maartena het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb dat echt alleen nog maar bij Nederlanders meegemaakt in chartervliegtuigen richting het zuiden. Vreselijk inderdaad.... gaat iedereen zitten klappen bij de landing.![]()
Je klapt toch ook niet voor de machinist, als ie de trein netjes weet te stoppen....quote:Op dinsdag 4 april 2006 00:52 schreef Mark410 het volgende:
Je klapt gvd toch ook niet voor de bakker, denk ik dan altijd...![]()
Ja hoor, Charleroi-Nykoping.quote:Op zondag 2 april 2006 12:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ook wel eens in een vliegtuig gezeten waar (bijna) geen Nederlanders in zaten??
quote:Op dinsdag 11 april 2006 09:46 schreef AffenStrudel het volgende:
Whehe, toen ik van amerika naar nederland terug vloog, zaten er ook van die paupers om krokketen te vragen.
"I want a Kroket", en maar doorzeuren over waarom ze dat niet hebben![]()
Frituurvet en Turbulentiequote:Op dinsdag 11 april 2006 09:46 schreef AffenStrudel het volgende:
Whehe, toen ik van amerika naar nederland terug vloog, zaten er ook van die paupers om krokketen te vragen.
"I want a Kroket", en maar doorzeuren over waarom ze dat niet hebben![]()
Op Schiphol heb je nu van die ´rookpalen´ bij de bagage band in een hoekje. Werkt prima, kun je lekker sigaretje roken zonder anderen tot last te zijn, en tevens de band in de gaten houden of je bagage eraan komt. Prima geregeld, iedereen blijquote:Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef maartena het volgende:
[..]
Had ik dus op LAX een keer.... Kom ik net terug uit Amsterdam, ik stap uit de Boeing van KLM, vlak bij me een Nederlander die zodra ie uit het vliegtuig stapte (11 uur vliegen) vroeg: "Where is the smoking area?", Met als antwoord: "There are no smoking area's in this Terminal, smoking is prohibited. You can smoke outside when you exit the Terminal."
Natuurlijk moesten ze dus nog eerst door de douane in, en het was extra druk omdat ook een boeing uit Korea was geland met 400 pasagiers bij die Terminal en nog wat andere vliegtuigen. Ik kwam snel door de douane heen omdat ik als Greencard Holder toen gewoon bij de U.S. Citizens rij kon gaan staan, en die was iets korter.
En ik zag dus die Nederlandse gast in de rij staan spelend met aansteker en peuk achter z'n oor een beetje zenuwachtig heen en weer te kijken.
Dan bagage ophalen, en dan sta je heel dicht bij de deur naar buiten....Gaat die gast dus eerst naar buiten om te paffen, en wil ie daarna weer naar binnen komt ie er achter dat het 1 richting is, namelijk naar BUITEN toe voor hen die bagage hebben opgepikt. Mocht ie een rot-eind omlopen om weer binnen te komen.....
Rookverslaafden en vliegen..... best leuk amusement soms.
HEHE, nu overdrijf je ook wel een beetje...quote:Op maandag 3 april 2006 11:48 schreef Wriker het volgende:
Het is altijd kut om terug in Nederland te komen na vakantie. Dan valt ineens heel erg op hoe aso de meeste Nederlanders eigenlijk zijn. Je kunt in het buitenland wekenlang in de drukste steden verblijven zonder dat iemand ooit tegen je aanloopt, en nog voor je terug op Nederlandse bodem van het vliegveld af bent ben je al drie keer omver gelopen.![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 18:45 schreef Okkie_ het volgende:
Gewoon NETJES blijven zitten MET je gordel vast, tot de lampjes uitgaan...
Die zitten er niet voor niets namelijk
Dikke Engelse kinderenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:10 schreef Yankee_One het volgende:
Engelse kinderen die zich vervelen en gaan draaien waardoor ze tegen je rugleuning komen
alsof Amerikanen niet hard pratenquote:Op dinsdag 11 april 2006 19:12 schreef leejow het volgende:
[..]
Dikke Engelse kinderen
AziatenAmerikanen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |