abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 april 2006 @ 11:11:22 #1
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36571403
Wat een stel randdebielen zijn Nederlanders toch.
"We kindly request to keep your mobile phones switched of until we reach the terminal"
Uit verschillende hoeken, net na de landing:
"Ja ik ben net geland. Ja. Ja. Nee, nu moeten we eerst nog een stukje rijden, dan bagage ophalen...enz enz"
GA EENS DOOD!!!

Vervolgens komen we bij de slurf. Dat ding zit nog niet vast als alle passagiers gaan staan om hun bagage te pakken en het vliegtuig uit te lopen. Resultaat: gangpad vol bellende mensen, en de bemanning kan zn werk net meer doen.

Ben je het vliegtuig uit, dan denk je het gehad te hebben. Staan al die hardlopende mongolen natuurlijk te wachten bij de bagage. En allemaal zo dichtbij mogelijk. Als iedereen nou ff 3 meter naar achter gaat, kan iedereen het zien.

Het was een fijne vakantie, maar er is dus in de tussentijd niks verandert. Mensen, kut.
Yeah, well, that's just, like, your opinion, man.
3 weken sterren kijken in augustus: www.iayc.org
pi_36571448
Welkom terug, laat me raden
-De vaders hadden een snor
-Moeders blond haar
-Kinderen kort haar en voetbalshitje van barcelona

Je pikt ze er zo tussenuit
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_36571462
en applaus bij het landen
2015: <span class="s">MLA - JFK - PMI</span>
  zondag 2 april 2006 @ 11:18:29 #4
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36571529
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:15 schreef Thetallguy het volgende:
Dat waren ze vergeten. Applaus was ook wel onterecht geweest. We vertrokken te laat, de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten, ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen. Hij was aardig in de war.
Daarbij begon het overal in het vliegtuig te lekken, ook langs lampjes! Echt bizar. Eerste en laatste keer met Corendon, dan misschien ook minder tokkies.
pi_36572108
tja, als je een prijs voor paupers wilt hebben, komen de paupers inclusief.
pi_36572913
Wat een gezanik, als je vliegangst hebt ga dan niet.
Bellen terwijl je rond taxied..... noooo wat erg....
JOHNNY HEITINGA
  zondag 2 april 2006 @ 12:21:04 #7
138448 PeZu
Suspended animation
pi_36572996
ga dan ook in een stilte coupe zitten ofzo
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
pi_36573040
Moet je eens op een korte vlucht gaan van Easyjet of Ryanair, de grootste paupers zitten daar. Men men men, wat een stelletje randdebielen elke keer.
  zondag 2 april 2006 @ 12:23:02 #9
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_36573048
Ook wel eens in een vliegtuig gezeten waar (bijna) geen Nederlanders in zaten??
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_36573096
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:23 schreef Automatic_Rock het volgende:
Ja, enkel roemenen, die zijn een stuk gezelliger in het vliegtuig aangezien die bijna nooit vliegen. Ik zal mijn mond maar even houden over berbers aangezien ik dan weer op tedere zieltjes stap.
  FOK!fotograaf zondag 2 april 2006 @ 12:25:59 #11
13368 NiGeLaToR
pi_36573140
Ha! Ik roep altijd dat er iemand met een bom is in het vliegtuig, dan wordt het altijd heeeeel stil (en krijgt iemand met een minder kaaskop uiterlijk de schuld uiteraard ).

Nagoed, als je een vakantievlucht neemt heb je altijd tokkies. Krijzende baby's zijn ook zo leuk op een intercontinentale vlucht
pi_36573171
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:18 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat waren ze vergeten. Applaus was ook wel onterecht geweest. We vertrokken te laat, de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten, ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen. Hij was aardig in de war.
Daarbij begon het overal in het vliegtuig te lekken, ook langs lampjes! Echt bizar. Eerste en laatste keer met Corendon, dan misschien ook minder tokkies.
Wij gaan ook met corendon dit jaar
Ik heb er nu al zin in! Hopen dat we met een nieuw vliegtuig gaan.
pi_36573244
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:14 schreef Agiath het volgende:
-Moeders blond haar

Die moet je gelijk doodtrappen als kakkerlakken!!
  zondag 2 april 2006 @ 12:29:53 #14
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_36573248
Maargoed dat we hier weer met een echte expert spreken!

Hoewel applaus natuurlijk erg dom is:
quote:

We vertrokken te laat,
Kan de piloot veel aan doen natuurlijk. Meestal komt dat door onverwacht preventief onderhoud, securityproblemen etc etc
quote:
de piloot ging boven Oost-Duitsland de landing al inzetten,
En dat is maar goed ook, anders had jij nu vreselijke last van je oren waarschijnlijk
quote:
ging slingerend naar de landingsbaan en moest opeens flink bijgassen.
Alsof jij nooit een bochtje maakt met de auto. Bovendien kan het zijn dat ie koersen van de verkeersleiding opgekregen heeft om aan te houden waardoor ie veel moest sturen... Of misschien was het daar op dat moment wat turbulent of winderig waardoor er veel correcties nodig waren.
quote:
Hij was aardig in de war.

Gelukkig heb jij de vlieger achteraf gesproken om hem op zijn wangedrag te wijzen en kon jij de conclusie trekken dat de vlieger een nogal verwarde indruk maakte!
quote:
Daarbij begon het overal in het vliegtuig te lekken, ook langs lampjes! Echt bizar.
Dat klinkt idd niet best
quote:
Eerste en laatste keer met Corendon, dan misschien ook minder tokkies.

Gelukkig heb je wel een fijne vakantie gehad
Ook het onzinnige kan zinnig zijn!
  zondag 2 april 2006 @ 12:30:32 #15
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36573258
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:18 schreef Camplo het volgende:
Wat een gezanik, als je vliegangst hebt ga dan niet.
Bellen terwijl je rond taxied..... noooo wat erg....
Hee, er zijn regels. Ben ik het eens met die regels? Nee, het elektrisch veld van mijn discman gaat echt niet de besturing 30 meter voor me verstoren bij het landen of opstijgen. Desalniettemin zet ik dat ding ff 5 minuten uit. Kleine moeite, iedereen blij.
pi_36573264
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:21 schreef PeZu het volgende:
ga dan ook in een stilte coupe zitten ofzo
  zondag 2 april 2006 @ 12:40:25 #17
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36573511
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:29 schreef Okkie_ het volgende:
Kan de piloot veel aan doen natuurlijk. Meestal komt dat door onverwacht preventief onderhoud, securityproblemen etc etc
Nee, maar dan gaan die mensen dus niet klappen. Ik had me ff in ze verplaatst
quote:
En dat is maar goed ook, anders had jij nu vreselijke last van je oren waarschijnlijk
Hij ging daarna weer omhoog
quote:
Alsof jij nooit een bochtje maakt met de auto. Bovendien kan het zijn dat ie koersen van de verkeersleiding opgekregen heeft om aan te houden waardoor ie veel moest sturen... Of misschien was het daar op dat moment wat turbulent of winderig waardoor er veel correcties nodig waren.
Heb je Top Gun gezien? Één van de eerste scenes, zo'n vliegtuig dat schommelend (sorry slingerend was een verkeerd woord) op een vliegdekschip afging. Zo gingen we.
quote:
Gelukkig heb jij de vlieger achteraf gesproken om hem op zijn wangedrag te wijzen en kon jij de conclusie trekken dat de vlieger een nogal verwarde indruk maakte!
Jij bent de eerste hier die ik ook zinnen zie maken die met gelukkig beginnen. Nee ik heb niet met m gesproken, maar t was niet best.
quote:
Dat klinkt idd niet best
Mensen naast de nooddeur werden helemaal nat. Echt bizar, nog nooit gezien.
quote:
Gelukkig heb je wel een fijne vakantie gehad
So!
  zondag 2 april 2006 @ 12:48:16 #18
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_36573763
quote:
Nee, maar dan gaan die mensen dus niet klappen. Ik had me ff in ze verplaatst
Eensch!
quote:
Hij ging daarna weer omhoog
Kan ook door de verkeersleiding komen
quote:
Heb je Top Gun gezien? Één van de eerste scenes, zo'n vliegtuig dat schommelend (sorry slingerend was een verkeerd woord) op een vliegdekschip afging. Zo gingen we.
Leuke film ja

Misschien had die vlieger em net die avond ervoor gezien en wilde dat nadoen
quote:
So!
  zondag 2 april 2006 @ 12:53:17 #19
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_36573939
quote:
Corendon is dat niet ergens gelinked met Onur Air?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  zondag 2 april 2006 @ 12:56:35 #20
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36574037
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:53 schreef Martijn_77 het volgende:

[..]

Corendon is dat niet ergens gelinked met Onur Air?
Jep. Dat 'geluk' hadden we nog. Dit vliegtuig was boven lichtblauw geverfd. Ik denk om het een KLM te laten lijken. Als in: we maken nep Puma's, Diesel en D&G's, dan ook maar nepvliegtuigen. Op het vliegveld werden verschillende mensen er tussenuit gepikt met hun nep-merkkleding. Hoe t precies zat weet ik niet, maar
  zondag 2 april 2006 @ 15:29:17 #21
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_36579135
Het is inderdaad verschrikkelijk...

Een aantal weken geleden naar Portugal gevlogen met Martinair. Toen ik binnenstapte, heb ik de gemiddelde leeftijd met 10% omlaag gebracht. Uitsluitend hoogbejaarden die richting de Algarve vlogen om een zonnetje te pikken.
...en dan die stewardessen...hoogblond geverfd...met een overdreven zonnebankteint...en een ontzetted plat NL dialect.

Het was een nachtmerrie.
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_36579474
Ik zat ook een keer (de heenweg van één van de twee keren dat ik gevlogen heb ) achter van die Amsterdamse josti's die het nodig vonden de hele fokking reis hun stoel naar achter te zetten En als ik ze vriendelijk vroeg of ze hem recht wilden zetten doen alsof ze me niet horen Heb na het eerste glaasje drinken maar flink gedaan alsof mn uitklaptafeltje niet goed in wilde klappen, werden ze boos en haalden ze de stewards erbij
Ik heb wel gelijk gekregen
What Would Goku Do
pi_36579530
quote:

[..]

Corendon
dan vraag je erom he
  zondag 2 april 2006 @ 15:42:44 #24
8638 Ashram
World Wide Webslinger
pi_36579531
...en gelijk heb je!
Everyone's got a bit of sadism and masochism in them, but not me, I'm 100% sadistic.
I'm going to burn in hell anyway, so why can't I ???
pi_36579729
Toen het Oktoberfeest was in Munchen ben ik zo stom om naar mn ex-vriendin te gaan en ik heb het geweten; resultaat was dat ik met ontzettend veel luidruchtige en dronken Nederlanders in een klein lijndienst vliegtuigje van KLM zat .

Nederlanders in vliegtuigen .
pi_36579821
Wees blij dat je niet in de bus naar Spanje moest... wat zich daar altijd afspeelt wil je gewoon niet weten
pi_36579929
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wees blij dat je niet in de bus naar Spanje moest... wat zich daar altijd afspeelt wil je gewoon niet weten
Hehe, die heb ik ook al gezien .
pi_36583230
* renz0r vliegt al zn hele leven behoorlijk wat af met verschillende airlines, maar heeft toch een vraagje:

Wtf is Corendon...

Waar ben je op vakantie geweest?
  zondag 2 april 2006 @ 18:17:39 #29
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_36583722

Dit
pi_36584937
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:17 schreef Okkie_ het volgende:
[afbeelding]

Dit
onur air 2
pi_36585349
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
busreizen
pi_36585519
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:46 schreef immortalsean het volgende:
tja, als je een prijs voor paupers wilt hebben, komen de paupers inclusief.
inderdaad.
pi_36585630
dat bellen en meteen opstaan doen niet alleen nederlanders. heb weleens in een vliegtuig gezeten met alleen maar chinezen en die deden het ook.
  Redactie Frontpage zondag 2 april 2006 @ 19:23:14 #34
145738 superworm
is erbij
pi_36585815
zat van athene naar cyprus in een vliegtuig met alleen maar dikke cyprioten, dát was pas lachen.
Steun Stichting Bijen Zonder Zorgen!
op FOK!
op Facebook
op de website
pi_36585944
quote:
Op zondag 2 april 2006 17:58 schreef renz0r het volgende:
* renz0r vliegt al zn hele leven behoorlijk wat af met verschillende airlines, maar heeft toch een vraagje:

Wtf is Corendon...

Waar ben je op vakantie geweest?
Corendon = goedkoop naar Turkije.

En als je duur naar Turkije wilt ga je met KLM of THY.

Maar goed ik ga ook naar Turkije dit jaar.
pi_36585999
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:30 schreef ErikT het volgende:
Hee, er zijn regels. Ben ik het eens met die regels? Nee, het elektrisch veld van mijn discman gaat echt niet de besturing 30 meter voor me verstoren bij het landen of opstijgen. Desalniettemin zet ik dat ding ff 5 minuten uit. Kleine moeite, iedereen blij.
Moet je eens met Alitalia gaan vliegen. Dan wordt er specifiek omgeroepen (en staat ook op een instructieblaadje aangegeven) dat Discmans en andere optische loopwerken (CD-ROM drives in laptops oid) tijdens de gehele vlucht niet gebruikt mogen worden.

Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom dat nou weer zo is. Werd mijn vlucht wel wat saai van.

Coole .sig BTW
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_36588117
Vakantie heb jou geen goed gedaan..
Normaal kom je ontspannen thuis "En kan je er weer tegen aan..
Salsa Española
pi_36588757
Eris bewezen dat bellen in het vliegtuig niets kwaad kan, sterker nog, als je hoger dan 2km bent dan heb je niet eens bereik. Gaat meer om princiepes en dat er is rust is ipv al die ringtones en gebel. Meer dan terecht!
Het gebruik van een spelcomputertje en mp3speler kan toch gewoon geen kwaad? Soms staat er wel eens wat op instructieblaadjes, maar het wordt altijd toegelaten
  maandag 3 april 2006 @ 01:17:06 #39
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36597296
quote:
Op zondag 2 april 2006 19:30 schreef LintuxCx het volgende:
Moet je eens met Alitalia gaan vliegen. Dan wordt er specifiek omgeroepen (en staat ook op een instructieblaadje aangegeven) dat Discmans en andere optische loopwerken (CD-ROM drives in laptops oid) tijdens de gehele vlucht niet gebruikt mogen worden.
Geen idee, ik snap dat van dat bij opstijgen en bij landen discman uit idd ook niet. Alsof de computers de rest van de vlucht uitstaan
quote:
Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom dat nou weer zo is. Werd mijn vlucht wel wat saai van.
Ja ik denk dus dat idee met dat elektrisch veld ofzo. Misschien is dit er eentje voor Mythbusters.
quote:
Coole .sig BTW
Ik vind je dinges onder je avatar ook wel mooi. Ik weet niet hoe die ook alweer heet.
O je hebt helemaal geen plaatje! Hehe...
  maandag 3 april 2006 @ 01:17:54 #40
145372 MrSASO
C.R.E.A.M.
pi_36597307
quote:
-Moeders blond haar

maandag 3 april 2006 @ 01:19:37 #41
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36597326
quote:
Op zondag 2 april 2006 20:37 schreef Salsagirl het volgende:
Vakantie heb jou geen goed gedaan..
Normaal kom je ontspannen thuis "En kan je er weer tegen aan..
Tja, ik kom eigenlijk nooit ontspannen terug van vakanties. Er gebeuren altijd zoveel dingen. Ik moet nu weer bij gaan komen. Maar t was een heel mooie vakantie, ik had weer wat te zeiken en jullie hebben weer een mooi topic Alleen maar winnaars
pi_36597355
.
pi_36597554
quote:
Op maandag 3 april 2006 01:17 schreef ErikT het volgende:
Geen idee, ik snap dat van dat bij opstijgen en bij landen discman uit idd ook niet. Alsof de computers de rest van de vlucht uitstaan
Ik gok dat dat is omdat dat (AFAIK) het meest riskante deel van het vliegen is. Als er tijdens het vliegen iets fout gaat, is het of tijdens het opstijgen, of tijdens het landen. Externe factoren als moslim fundamentalisten niet meegerekend dus.
quote:
Ik vind je dinges onder je avatar ook wel mooi. Ik weet niet hoe die ook alweer heet.
O je hebt helemaal geen plaatje! Hehe...
Hmm, goed dat je het zegt, dat was me nog niet eens opgevallen. Ziet er naar uit dat Fok! geen PNG-usericons meer toestaat. Heb dus maar even een GIF-versie geüpload nu. Maar dinges, je bedoelde dat ICQ-bloemetje?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_36597804
quote:
Op zondag 2 april 2006 12:30 schreef ErikT het volgende:

[..]

Dat is niet de reden dat je dat ding bij stijgen en landen niet mag gebruiken. Het gaat erom dat je met zo'n ding op in geval van nood de bemanningsleden niet hoort..
  maandag 3 april 2006 @ 02:47:02 #45
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36598173
quote:
Op maandag 3 april 2006 01:58 schreef Mark410 het volgende:
Dat is niet de reden dat je dat ding bij stijgen en landen niet mag gebruiken. Het gaat erom dat je met zo'n ding op in geval van nood de bemanningsleden niet hoort..
En weer een mysterie uit de wereld! Merci!

Wel eens afgevraagd waarom je een demonstratie van zwemvesten aandoen krijgt als je enkel over land vliegt?
pi_36598258
quote:
Op maandag 3 april 2006 02:47 schreef ErikT het volgende:

[..]

En weer een mysterie uit de wereld! Merci!

Wel eens afgevraagd waarom je een demonstratie van zwemvesten aandoen krijgt als je enkel over land vliegt?
" The illusion of safety"
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_36598360
Vliegen en hollanders het blijft een leuke combo altijd. Zeker op de terugreis want dat zit je gegarandeerd bij allemaal hollanders in het vliegtuig. Je herkent ze al op het vliegveld in het buitenland. Dat weet je dat je bij de goede gate bent.
Wat ook super irritant is zijn van die mannetjes die gelijk beginnen te roken wanneer ze uit het vliegtuig komen. Terwijl er op schiphol toch overal rookverbodsbordjes staan.
  maandag 3 april 2006 @ 03:25:54 #48
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36598367
Ik vraag me alleen af of dat alleen met Nederlanders is.

Moet wel zeggen dat je ze er vaak uitpikt.

Op schiphol vind ik het rookbeleid nog erg flexibel trouwens.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_36598371
quote:
Op maandag 3 april 2006 03:25 schreef popolon het volgende:
Ik vraag me alleen af of dat alleen met Nederlanders is.

Moet wel zeggen dat je ze er vaak uitpikt.

Op schiphol vind ik het rookbeleid nog erg flexibel trouwens.
Was het rookbeleid er maar lekker streng als in de VS.
  maandag 3 april 2006 @ 03:29:22 #50
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_36598378
quote:
Op maandag 3 april 2006 03:26 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Was het rookbeleid er maar lekker streng als in de VS.
Dat hangt ook van de staat af.

Verschilt nogal.

Maar op vliegvelden mag het niet en dat is goed.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
  maandag 3 april 2006 @ 11:35:16 #51
44470 ErikT
Lekker PSV!
pi_36602657
quote:
Op maandag 3 april 2006 03:01 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

Ik denk dat ik er volgende keer maar eens wat van ga zeggen tegen die stewards.
pi_36602884
quote:
Op zondag 2 april 2006 15:40 schreef viagraap het volgende:
Ik zat ook een keer (de heenweg van één van de twee keren dat ik gevlogen heb ) achter van die Amsterdamse josti's die het nodig vonden de hele fokking reis hun stoel naar achter te zetten En als ik ze vriendelijk vroeg of ze hem recht wilden zetten doen alsof ze me niet horen Heb na het eerste glaasje drinken maar flink gedaan alsof mn uitklaptafeltje niet goed in wilde klappen, werden ze boos en haalden ze de stewards erbij
Ik heb wel gelijk gekregen
Vreselijk, sommige mensen doen nog voor het opstijgen hun stoel naar achter en vervolgens weer omhoog tijdens het opstijgen. En nog geen 2sec nadat het 'riemen vast lampje' uit is weer die stoel helemaal naar achter !!!
"Kijk hem daar nu harken op z'n buitenblad met z'n mijnwerkersgezicht"
pi_36602968
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:43 schreef hp22 het volgende:

[..]

Vreselijk, sommige mensen doen nog voor het opstijgen hun stoel naar achter en vervolgens weer omhoog tijdens het opstijgen. En nog geen 2sec nadat het 'riemen vast lampje' uit is weer die stoel helemaal naar achter !!!
Ik snap sowieso niet waarom die stoelen naar achteren kunnen. Is alleen maar lastig voor de persoon achter je. En dan wint de brutaalste het weer, dus de hollander.
pi_36603017
Het is altijd kut om terug in Nederland te komen na vakantie. Dan valt ineens heel erg op hoe aso de meeste Nederlanders eigenlijk zijn. Je kunt in het buitenland wekenlang in de drukste steden verblijven zonder dat iemand ooit tegen je aanloopt, en nog voor je terug op Nederlandse bodem van het vliegveld af bent ben je al drie keer omver gelopen.
pi_36603137
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:47 schreef Stansfield het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet waarom die stoelen naar achteren kunnen. Is alleen maar lastig voor de persoon achter je. En dan wint de brutaalste het weer, dus de hollander.
Als iemand het netjes vraagt en z'n stoel niet te ver naar achter zet heb ik er geen problemen mee, zeker niet tijdens lange vluchten.
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:48 schreef Wriker het volgende:
Het is altijd kut om terug in Nederland te komen na vakantie. Dan valt ineens heel erg op hoe aso de meeste Nederlanders eigenlijk zijn.
Afgelopen zomer op Schiphol kreeg een stel het voor elkaar om onderaan een drukke roltrap stil te gaan staan. En dan nog een arrogante blik toegeworpen krijgen als je er wat van zegt
pi_36603252
over een aantal uurtjes met het vliegtuig naar zweden, vraag me af wat voor avonturen ik ga beleven...
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_36609350
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:43 schreef hp22 het volgende:

[..]

simpele oplossing voor. Je vraagt eerst vriendelijk of ze de rugleuning op de normale stand willen terug zetten. Zo niet, dan krijgen ze van mij de hele vlucht een knie in hun rug geduwd..
pi_36609525
quote:
-Moeders blond haar

Ik ken zo'n familie!

pi_36609790
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:29 schreef Mark410 het volgende:

[..]

simpele oplossing voor. Je vraagt eerst vriendelijk of ze de rugleuning op de normale stand willen terug zetten. Zo niet, dan krijgen ze van mij de hele vlucht een knie in hun rug geduwd..
Sommige mensen schijnen daar immuun voor te zijn
  maandag 3 april 2006 @ 16:46:22 #60
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_36612011
quote:
Op zondag 2 april 2006 18:53 schreef immortalsean het volgende:

[..]

onur air 2
OOOOOOOOOH KUT!!!!!

En ik ga dit jaar naar Turkije met m,n familie, en ze heben bij Correndon geboekt.

Het was leuk jullie gekend te hebben.
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
pi_36612521
quote:
Op maandag 3 april 2006 16:46 schreef Mr-Coffee het volgende:

[..]

OOOOOOOOOH KUT!!!!!

En ik ga dit jaar naar Turkije met m,n familie, en ze heben bij Correndon geboekt.

Het was leuk jullie gekend te hebben.
Dat hele onur-air gedoe is soweiso opgeblazen. (neem deze zin niet lett.)
pi_36614218
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:41 schreef hp22 het volgende:

[..]

Sommige mensen schijnen daar immuun voor te zijn
ze doen alsof ze daar immuum voor zijn, van binnen kookt hun bloed echt wel
pi_36614823
weet je wat je moet doen als je ze echt wil irriteren ?

Dat ga je lekker tegen hun rugleuning ( of iets anders waardoor ze de trilling ook kunenn voelen) tikken duwen en als je het dan helemaal over the top wil doen dan ga je ook nog net niet inde maat tikken, dus een variabel rimte
It's nice to be important, but it's more important to be nice ;)
  maandag 3 april 2006 @ 18:29:53 #64
125126 Mr-Coffee
pissing people off since 1980
pi_36615152
quote:
Op maandag 3 april 2006 17:00 schreef IHVK het volgende:

[..]

Dat hele onur-air gedoe is soweiso opgeblazen. (neem deze zin niet lett.)
Er zijn dus nog kansen dat ik heel terugkom??
Set Sail, For Fail.
JA NOU EN,IS GOED VOOR JE!!
  maandag 3 april 2006 @ 20:19:06 #65
138448 PeZu
Suspended animation
pi_36619065
quote:
Op maandag 3 april 2006 03:01 schreef WeirdMicky het volgende:

[..]

tyler durden
There's a virus in my brain
And it's driving me insane
  maandag 3 april 2006 @ 20:53:23 #66
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36620457
quote:
Op zondag 2 april 2006 11:15 schreef Thetallguy het volgende:
Inderdaad, ik heb dat echt alleen nog maar bij Nederlanders meegemaakt in chartervliegtuigen richting het zuiden. Vreselijk inderdaad.... gaat iedereen zitten klappen bij de landing.
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_36620619
Een gevalletje vogelgriep bij de piloot denk ik
  maandag 3 april 2006 @ 21:02:53 #68
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36620856
quote:
Vliegtuigen vol met Amerikanen, Ieren, en Zwitsers.

In het vliegtuig vol met Ieren zaten trouwens ook hier en daar nog wat Nederlanders, maar volgens mij zaten er heel veel sportfans in die terugkeerden van een of andere wedstrijd... (veel groene shirts enzo), was op een vlucht van Amsterdam naar Dublin met Lingus Aer. Er zaten hier en daar wel wat luidruchtige Ieren bij.

De Zwitsers waren het beschaafdst, vlogen destijds met Swissair, en iedereen was heel braaf, en geen gedrang enzo om dat vliegtuig weer uit te komen na het landen.

Amerikanen zijn over het algemeen ook vrij goed gemanierd, alleen hebben veel Amerikaanse ouders op een of andere manier geen vat op hun kinderen, en laten ze dat kind echt continue luid praten, en in je rug (stoelrug) schoppen enzo omdat het rotkind weer anders moeten zitten en zich verveeld..... Maar dat zal denk ik in andere landen ook wel zijn, het valt me hier alleen wat meer op mischien.

Ik heb trouwens vaker met Amerikanen in een vliegtuig gezeten dan Nederlanders, maar heb vroeger ook de nodige chartervluchtjes gedaan zoals naar Griekenland etc met Transavia, en in 2001 nog met Dutchbird...

Ik zat trouwens ook al eens in een vliegtuig met veel Canadezen, maar die zijn niet veel anders dan Amerikanen. British Airways ook wel eens van London naar Los Angeles gevlogen, zaten denk ik een mix in van veel Amerikanen en Britten.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  maandag 3 april 2006 @ 21:10:39 #69
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36621221
quote:
Op maandag 3 april 2006 03:23 schreef Stansfield het volgende:
Wat ook super irritant is zijn van die mannetjes die gelijk beginnen te roken wanneer ze uit het vliegtuig komen. Terwijl er op schiphol toch overal rookverbodsbordjes staan.
Had ik dus op LAX een keer.... Kom ik net terug uit Amsterdam, ik stap uit de Boeing van KLM, vlak bij me een Nederlander die zodra ie uit het vliegtuig stapte (11 uur vliegen) vroeg: "Where is the smoking area?", Met als antwoord: "There are no smoking area's in this Terminal, smoking is prohibited. You can smoke outside when you exit the Terminal."

Natuurlijk moesten ze dus nog eerst door de douane in, en het was extra druk omdat ook een boeing uit Korea was geland met 400 pasagiers bij die Terminal en nog wat andere vliegtuigen. Ik kwam snel door de douane heen omdat ik als Greencard Holder toen gewoon bij de U.S. Citizens rij kon gaan staan, en die was iets korter.

En ik zag dus die Nederlandse gast in de rij staan spelend met aansteker en peuk achter z'n oor een beetje zenuwachtig heen en weer te kijken.

Dan bagage ophalen, en dan sta je heel dicht bij de deur naar buiten....Gaat die gast dus eerst naar buiten om te paffen, en wil ie daarna weer naar binnen komt ie er achter dat het 1 richting is, namelijk naar BUITEN toe voor hen die bagage hebben opgepikt. Mocht ie een rot-eind omlopen om weer binnen te komen.....

Rookverslaafden en vliegen..... best leuk amusement soms.
-
  maandag 3 april 2006 @ 22:48:08 #70
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_36625387
Zo vet altijd iedereen wachten voor die koffers, en dan hoor je : JAAA we hebben hem

Totally n00b
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_36629295
quote:
Op maandag 3 april 2006 20:53 schreef maartena het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb dat echt alleen nog maar bij Nederlanders meegemaakt in chartervliegtuigen richting het zuiden. Vreselijk inderdaad.... gaat iedereen zitten klappen bij de landing.
Je klapt gvd toch ook niet voor de bakker, denk ik dan altijd...
  dinsdag 4 april 2006 @ 00:57:52 #72
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_36629383
quote:
Op dinsdag 4 april 2006 00:52 schreef Mark410 het volgende:
Je klapt gvd toch ook niet voor de bakker, denk ik dan altijd...
Je klapt toch ook niet voor de machinist, als ie de trein netjes weet te stoppen....
-
pi_36630481
Erger: tijdens een 8 uur durende nachtvlucht josti's die tegen je stoel gaan schoppen omdat 'ie naar achteren staat omdat je probeert te slapen. En de armleuning keihard terug gaan klappen als je die omhoog had gedaan zodat je een beetje meer ruimte hebt dan die 2 centimeter die je stoel breed is.

. <---
  dinsdag 4 april 2006 @ 03:12:58 #74
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_36630588
Die rugleuningschoppers krijgen van mij eerst deze blik:
Daarna deze:
Dan afhankelijk van het ras/geslacht en/of de leeftijd zeg ik er wat van op een leuke of niet leuke manier.
Asjemenou
  dinsdag 4 april 2006 @ 04:09:32 #75
22002 MREn
Met de botte bijl meer plezier
pi_36630690
quote:
Ja hoor, Charleroi-Nykoping.
"Ik weet namelijk zo veel, dat ik me niet schaam voor de dingen die ik niet weet."
pi_36631239
Zit wel een groot verschil tussen lijnvluchten en charters, echt fuck die charters gewoon. Lijnvluchten zijn zoveel relaxter dan charters.
  dinsdag 4 april 2006 @ 11:47:22 #77
99351 Alternate
Wolkenridder
pi_36635347
Je gaat met een pauper maatschappij en vindt het raar dat je tussen de paupers zit
pi_36635405
Ik ben wel eens met easyjet naar Nice gevlogen. In dat vliegtuig zat het weer helemaal vol met irritante nederlanders die denken dat ze geld hebben maar dan toch voor een dubbeltje op de eerste rij willen zitten.
  vrijdag 7 april 2006 @ 19:30:40 #79
87694 Robin__
letitredno
pi_36747709
quote:
Op maandag 3 april 2006 15:33 schreef Cosworth het volgende:

[..]

Ik ken zo'n familie!

ik ook
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:24:19 #80
78498 classpc
I don't like change
pi_36749254
Nog nooit gevlogen, wel een leuk topic om te lezen.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:33:35 #81
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_36749530
Kut, ik ga morgen vliegen en heb nu echt geen zin meer
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  vrijdag 7 april 2006 @ 20:54:15 #82
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_36750000
Corendon is cool. Knipperende of defecte lampjes. Condensdruppels die uit de raarste hoeken sijpelen. Allemaal lui die applaudiseren tijdens het landen. In het gangpad bellen om te melden dat ze geland zijn. Opdringerige tokkie-figuren. Ik lach me helemaal ziek Volgend jaar weer!
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_36750409
Het zijn zeker niet alleen de Nederlanders trouwens.
pi_36847310
gister teruggekomen vanuit zweden.
heenweg was lekker rustig, geen geduw en getrek.
Terugweg ging ook wel goed eigenlijk nooit probs gehad met vliegen
Maar gisteren kon er ene zich niet altijd goed gedragen haha, vliegtuig was net geland..reed nog vrij snel over de landingsbaan etc.
Loop een gast ineens door het gang pad naar de WC die was natuurlijk gesloten
Iedereen natuurlijk kijken van "wtf doe die nu weer?"..
Wordt paar keer extra omgeroepen dat die gozer moet gaan zitten, doet ie op den duur dan ook.
Buiten het vliegtuig loopt die luidruchtig te schreeuwen en te klagen tegen z'n meid ....het was trouwens geen NLer
Onderbroeken zonder knopen hoef je alleen maar af te stropen!
pi_36847663
Whehe, toen ik van amerika naar nederland terug vloog, zaten er ook van die paupers om krokketen te vragen.

"I want a Kroket", en maar doorzeuren over waarom ze dat niet hebben
pi_36849539
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:46 schreef AffenStrudel het volgende:
Whehe, toen ik van amerika naar nederland terug vloog, zaten er ook van die paupers om krokketen te vragen.

dinsdag 11 april 2006 @ 11:17:28 #87
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_36849678
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 09:46 schreef AffenStrudel het volgende:

Frituurvet en Turbulentie
pi_36850870
"boehoe, ze doen hun stoel naar achter en dat vind ik niet leuk dus ga ik tegen de stoel schoppen"

stelletje bosmongolen
pi_36850917
Het topic kwam me al zo bekend voor...
pi_36851319
Ook altijd wel humor als je op de Polderbaan land. Mensen die alvast opstaan om bagage etc. te pakken. Het vliegtuig gaat dan nog zeker 15 minuten taxien.
Honey ! Take me drunk, i am home !
pi_36851366
quote:
Op maandag 3 april 2006 21:10 schreef maartena het volgende:

[..]

Had ik dus op LAX een keer.... Kom ik net terug uit Amsterdam, ik stap uit de Boeing van KLM, vlak bij me een Nederlander die zodra ie uit het vliegtuig stapte (11 uur vliegen) vroeg: "Where is the smoking area?", Met als antwoord: "There are no smoking area's in this Terminal, smoking is prohibited. You can smoke outside when you exit the Terminal."

Natuurlijk moesten ze dus nog eerst door de douane in, en het was extra druk omdat ook een boeing uit Korea was geland met 400 pasagiers bij die Terminal en nog wat andere vliegtuigen. Ik kwam snel door de douane heen omdat ik als Greencard Holder toen gewoon bij de U.S. Citizens rij kon gaan staan, en die was iets korter.

En ik zag dus die Nederlandse gast in de rij staan spelend met aansteker en peuk achter z'n oor een beetje zenuwachtig heen en weer te kijken.

Dan bagage ophalen, en dan sta je heel dicht bij de deur naar buiten....Gaat die gast dus eerst naar buiten om te paffen, en wil ie daarna weer naar binnen komt ie er achter dat het 1 richting is, namelijk naar BUITEN toe voor hen die bagage hebben opgepikt. Mocht ie een rot-eind omlopen om weer binnen te komen.....

Rookverslaafden en vliegen..... best leuk amusement soms.
Op Schiphol heb je nu van die ´rookpalen´ bij de bagage band in een hoekje. Werkt prima, kun je lekker sigaretje roken zonder anderen tot last te zijn, en tevens de band in de gaten houden of je bagage eraan komt. Prima geregeld, iedereen blij
Honey ! Take me drunk, i am home !
  dinsdag 11 april 2006 @ 12:46:32 #92
129784 tijnzz
Je moeder. Mét avatar
pi_36852230
quote:
Op maandag 3 april 2006 11:48 schreef Wriker het volgende:
Het is altijd kut om terug in Nederland te komen na vakantie. Dan valt ineens heel erg op hoe aso de meeste Nederlanders eigenlijk zijn. Je kunt in het buitenland wekenlang in de drukste steden verblijven zonder dat iemand ooit tegen je aanloopt, en nog voor je terug op Nederlandse bodem van het vliegveld af bent ben je al drie keer omver gelopen.
HEHE, nu overdrijf je ook wel een beetje...
Hoi
pi_36855497
whehehehe, afgelopen maandag op een vlucht wel iets leuks gezien : we stegen op, lampjes voor de riemen waren nog aan, en direct na het opstijgen, denkt zo'n hollandse doos dat ze haar tas maar eens moet gaan pakken. Iedereen zit nog braaf in de stoel vastgegespt en zij staat op, gaat in het gangpad staan en wil het overhead compartment open doen....de stewards zaten rustig toe te kijken.....op dat moment komen we in een luchtzak terecht en dat mens slaat keihard met haar voorhoofd tegen dat overhead compartment aan. Ze gaat duizelig weer zitten, halve vliegtuig zat te lachen.

1 minuut later komt een steward aanlopen met de vraag of ze de riemen nog even vast wil doen totdat de lampjes ervoor uitgaan

tsja, nederlanders op vakantie.......af en toe te triest voor woorden.....
  dinsdag 11 april 2006 @ 18:45:19 #94
109978 Okkie_
chop chop flats
pi_36862750
Wat een kutwijf.. voor't zelfde geld knalt ze tegen iemand anders aan die z'n nek breekt!

Gewoon NETJES blijven zitten MET je gordel vast, tot de lampjes uitgaan...

Die zitten er niet voor niets namelijk
pi_36863022
Nederlanders in het buitenland Het valt mij op dat al één stap na de douane Nederlanders tussen al het andere volk uitsteken. Ik snap echt niet dat dit landgenoten zijn. Terwijl ik rustig een krant lees, of naar een film kijk zitten die lui luidruchtig te zeiken op het voer wat ze krijgen, hoe krap ze wel of niet zitten en krijgen ze een luidruchtig orgasme van het naar buiten kijken. Ook op JFK pluk je ze dr uit zoals TS al beschrijft. Gelijk naar de telefoon grijpen en schreeuwen "JA SCHAT WE ZIJN ER. JA PRACHTIG WEER. JA IK ZIE HET VRIJHEIDSBEELD NU AL! HAHAHA!!111"
pi_36863329
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 18:45 schreef Okkie_ het volgende:
Gewoon NETJES blijven zitten MET je gordel vast, tot de lampjes uitgaan...

Die zitten er niet voor niets namelijk
die dingen blijven nog 10 minuten aan wanneer je al geland bent man.
pi_36863526
Engelse kinderen die zich vervelen en gaan draaien waardoor ze tegen je rugleuning komen
Xbox live: Nathan Six
Hattrick: The Yanks
pi_36863613
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:10 schreef Yankee_One het volgende:
Engelse kinderen die zich vervelen en gaan draaien waardoor ze tegen je rugleuning komen
Dikke Engelse kinderen

Aziaten Amerikanen
pi_36863635
quote:
Op dinsdag 11 april 2006 19:12 schreef leejow het volgende:

[..]

Dikke Engelse kinderen

Aziaten Amerikanen
alsof Amerikanen niet hard praten

of dik zijn
pi_36863794

Trouwens nog meegemaakt met Royal Air Maroc (overigens geen charter-belading). Met de landing op Schiphol, het toestel had net de grond geraakt en was nog bezig met afremmen. En iedereen stond al lang en breed hun bagage te pakken terwijl de stewardess bezig was met haar 'Remain seated'-praatje. Uiteindelijk weer iedereen tot zitten gemaand door 2 bemanningsleden die (geïrriteerd) door het gangpad kwamen rennen.

Ik heb slechts 1 keer charter (dwz Martinair) gevlogen en duidelijk ook verder ook geen behoefte meer aan. Vooral de terugreis was niet leuk. Slapende, verbrande, rode mensen die lekker heel de reis in de ligstand gingen zitten en na de meal-service lekker uitgebreid gingen zitten poepen op de wc totdat na de 50ste bezoeker de poep aan het plafond zat en er een penetrante geur zich verspreide door de cabine.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')