Hehe, die heb ik ook al gezienquote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wees blij dat je niet in de bus naar Spanje moest... wat zich daar altijd afspeelt wil je gewoon niet weten
busreizenquote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Wees blij dat je niet in de bus naar Spanje moest... wat zich daar altijd afspeelt wil je gewoon niet weten
inderdaad.quote:Op zondag 2 april 2006 11:46 schreef immortalsean het volgende:
tja, als je een prijs voor paupers wilt hebben, komen de paupers inclusief.
Corendon = goedkoop naar Turkije.quote:Op zondag 2 april 2006 17:58 schreef renz0r het volgende:
* renz0r vliegt al zn hele leven behoorlijk wat af met verschillende airlines, maar heeft toch een vraagje:
Wtf is Corendon...
Waar ben je op vakantie geweest?
Moet je eens met Alitalia gaan vliegen. Dan wordt er specifiek omgeroepen (en staat ook op een instructieblaadje aangegeven) dat Discmans en andere optische loopwerken (CD-ROM drives in laptops oid) tijdens de gehele vlucht niet gebruikt mogen worden.quote:Op zondag 2 april 2006 12:30 schreef ErikT het volgende:
Hee, er zijn regels. Ben ik het eens met die regels? Nee, het elektrisch veld van mijn discman gaat echt niet de besturing 30 meter voor me verstoren bij het landen of opstijgen. Desalniettemin zet ik dat ding ff 5 minuten uit. Kleine moeite, iedereen blij.
Geen idee, ik snap dat van dat bij opstijgen en bij landen discman uit idd ook niet. Alsof de computers de rest van de vlucht uitstaanquote:Op zondag 2 april 2006 19:30 schreef LintuxCx het volgende:
Moet je eens met Alitalia gaan vliegen. Dan wordt er specifiek omgeroepen (en staat ook op een instructieblaadje aangegeven) dat Discmans en andere optische loopwerken (CD-ROM drives in laptops oid) tijdens de gehele vlucht niet gebruikt mogen worden.
Ja ik denk dus dat idee met dat elektrisch veld ofzo. Misschien is dit er eentje voor Mythbusters.quote:Ik vraag me eigenlijk nog steeds af waarom dat nou weer zo is. Werd mijn vlucht wel wat saai van.
quote:Coole .sig BTW
quote:Op zondag 2 april 2006 11:14 schreef Agiath het volgende:
Welkom terug, laat me raden
-De vaders hadden een snor
-Moeders blond haar
-Kinderen kort haar en voetbalshitje van barcelona
Je pikt ze er zo tussenuit
Tja, ik kom eigenlijk nooit ontspannen terug van vakanties. Er gebeuren altijd zoveel dingen. Ik moet nu weer bij gaan komen. Maar t was een heel mooie vakantie, ik had weer wat te zeikenquote:Op zondag 2 april 2006 20:37 schreef Salsagirl het volgende:
Vakantie heb jou geen goed gedaan..
Normaal kom je ontspannen thuis"En kan je er weer tegen aan..
Ik gok dat dat is omdat dat (AFAIK) het meest riskante deel van het vliegen is. Als er tijdens het vliegen iets fout gaat, is het of tijdens het opstijgen, of tijdens het landen. Externe factoren als moslim fundamentalisten niet meegerekend dus.quote:Op maandag 3 april 2006 01:17 schreef ErikT het volgende:
Geen idee, ik snap dat van dat bij opstijgen en bij landen discman uit idd ook niet. Alsof de computers de rest van de vlucht uitstaan
Hmm, goed dat je het zegt, dat was me nog niet eens opgevallen. Ziet er naar uit dat Fok! geen PNG-usericons meer toestaat. Heb dus maar even een GIF-versie geüpload nu. Maar dinges, je bedoelde dat ICQ-bloemetje?quote:Ik vind je dinges onder je avatar ook wel mooi. Ik weet niet hoe die ook alweer heet.
O je hebt helemaal geen plaatje! Hehe...
Dat is niet de reden dat je dat ding bij stijgen en landen niet mag gebruiken. Het gaat erom dat je met zo'n ding op in geval van nood de bemanningsleden niet hoort..quote:Op zondag 2 april 2006 12:30 schreef ErikT het volgende:
[..]
Hee, er zijn regels. Ben ik het eens met die regels? Nee, het elektrisch veld van mijn discman gaat echt niet de besturing 30 meter voor me verstoren bij het landen of opstijgen. Desalniettemin zet ik dat ding ff 5 minuten uit. Kleine moeite, iedereen blij.
En weer een mysterie uit de wereld! Merci!quote:Op maandag 3 april 2006 01:58 schreef Mark410 het volgende:
Dat is niet de reden dat je dat ding bij stijgen en landen niet mag gebruiken. Het gaat erom dat je met zo'n ding op in geval van nood de bemanningsleden niet hoort..
" The illusion of safety"quote:Op maandag 3 april 2006 02:47 schreef ErikT het volgende:
[..]
En weer een mysterie uit de wereld! Merci!
Wel eens afgevraagd waarom je een demonstratie van zwemvesten aandoen krijgt als je enkel over land vliegt?
Was het rookbeleid er maar lekker streng als in de VS.quote:Op maandag 3 april 2006 03:25 schreef popolon het volgende:
Ik vraag me alleen af of dat alleen met Nederlanders is.
Moet wel zeggen dat je ze er vaak uitpikt.
Op schiphol vind ik het rookbeleid nog erg flexibel trouwens.
Dat hangt ook van de staat af.quote:Op maandag 3 april 2006 03:26 schreef Stansfield het volgende:
[..]
Was het rookbeleid er maar lekker streng als in de VS.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |