En een opmerkelijk feit uit het vorige deel:quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:34 schreef YPPY het volgende:
Weet je 't al Lucille?
quote:
Nu dezelfde kleurquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:00 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is dan wel weer oranje.
Ik heb nog - om consequent te zijn met het vorige topic - de naam 'HTL #78 - Groetsels' overwogen.quote:
De Belgische koningin is pas op 11 september jarig, dus wat ga je morgen doen?quote:Ik vier Koninginnedag trouwens in Antwerpen.
Veel plezier daarquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Niks de koninginnedag vieren. Ik zit nu te ver oostelijk daarvoor
Vandaag aangekomen in Moskou, vanavond weer verder naar het zonnige zuiden.
Werken op een vrijmarkt? Speel je daar politie-agent of leid je de loterij in goede banen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:04 schreef YPPY het volgende:
de hele dag werken op een vrijmarkt
Tja. Dat was natuurlijk veel beter geweest.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:51 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb nog - om consequent te zijn met het vorige topic - de naam 'HTL #78 - Groetsels' overwogen.
Naar de Zoo. Hopelijk een beetje fatsoenlijk weer daar.quote:De Belgische koningin is pas op 11 september jarig, dus wat ga je morgen doen?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:57 schreef k_man het volgende:
Naar de Zoo. Hopelijk een beetje fatsoenlijk weer daar.
Mail me (zie profiel) maar even het adres waar het heen kan. Ik vond het veel te koud om naar Utrecht te gaanquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:04 schreef Hik het volgende:
Wat leuk, flipsen!![]()
Ik sta morgen in Utrecht. Waarschijnlijk ergens in de buurt van het sluisje op de Bemuurde weerd (hopen dat een vriendin een plekkie heeft gekaapt).
Maar sturen mag natuurlijk ook.
Interessant. Wel wat toegeschreven op de doorsnee Amerikaanse toerist in plaats van op de echte budgetreiziger. De suggestions van anderen zijn stukken beter dan het verhaal zelf.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:39 schreef Fogel het volgende:
Voor de low-budget reizigers onder ons is de guide van The New York Times "Affordable Europe" misschien wel handig... Ze hebben een aantal Europse steden onder de loep genomen en komen met tips hoe je zo goedkoop mogelijk een bezoek kan brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |