En een opmerkelijk feit uit het vorige deel:quote:Op vrijdag 28 april 2006 14:34 schreef YPPY het volgende:
Weet je 't al Lucille?
quote:
Nu dezelfde kleurquote:Op vrijdag 28 april 2006 15:00 schreef Jaguarized het volgende:
Dat is dan wel weer oranje.
Ik heb nog - om consequent te zijn met het vorige topic - de naam 'HTL #78 - Groetsels' overwogen.quote:
De Belgische koningin is pas op 11 september jarig, dus wat ga je morgen doen?quote:Ik vier Koninginnedag trouwens in Antwerpen.
Veel plezier daarquote:Op vrijdag 28 april 2006 17:40 schreef ultra_ivo het volgende:
Niks de koninginnedag vieren. Ik zit nu te ver oostelijk daarvoor
Vandaag aangekomen in Moskou, vanavond weer verder naar het zonnige zuiden.
Werken op een vrijmarkt? Speel je daar politie-agent of leid je de loterij in goede banen?quote:Op vrijdag 28 april 2006 15:04 schreef YPPY het volgende:
de hele dag werken op een vrijmarkt
Tja. Dat was natuurlijk veel beter geweest.quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:51 schreef DutchTrain het volgende:
Ik heb nog - om consequent te zijn met het vorige topic - de naam 'HTL #78 - Groetsels' overwogen.
Naar de Zoo. Hopelijk een beetje fatsoenlijk weer daar.quote:De Belgische koningin is pas op 11 september jarig, dus wat ga je morgen doen?
quote:Op vrijdag 28 april 2006 17:57 schreef k_man het volgende:
Naar de Zoo. Hopelijk een beetje fatsoenlijk weer daar.
Mail me (zie profiel) maar even het adres waar het heen kan. Ik vond het veel te koud om naar Utrecht te gaanquote:Op vrijdag 28 april 2006 13:04 schreef Hik het volgende:
Wat leuk, flipsen!![]()
Ik sta morgen in Utrecht. Waarschijnlijk ergens in de buurt van het sluisje op de Bemuurde weerd (hopen dat een vriendin een plekkie heeft gekaapt).
Maar sturen mag natuurlijk ook.
Interessant. Wel wat toegeschreven op de doorsnee Amerikaanse toerist in plaats van op de echte budgetreiziger. De suggestions van anderen zijn stukken beter dan het verhaal zelf.quote:Op zaterdag 29 april 2006 22:39 schreef Fogel het volgende:
Voor de low-budget reizigers onder ons is de guide van The New York Times "Affordable Europe" misschien wel handig... Ze hebben een aantal Europse steden onder de loep genomen en komen met tips hoe je zo goedkoop mogelijk een bezoek kan brengen.
Ik bedoelde meer de Japanse/Australische/Amerikaanse backpackers die hier in Europa de treinen overbevolken en zeuren dat het allemaal zo duur is in Europa. In hun reisliteratuur (LP, Rough Guide) staat pas sinds kort de alternatieven voor trein en bus en vaal nog erg beperkt ook.quote:Op zondag 30 april 2006 09:06 schreef Fogel het volgende:
Ach, om met low-cost airlines te vliegen moet je begrijpen hoe je dingen boekt enzo. De meeste amerikaanse toeristen die ik tegen ben gekomen in verschillende steden in Europa zagen er zo goed als allemaal uit alsof ze niet eens zonder 'de mevrouw met de rode paraplu' naar de WC konden, laat staan zelf een reis boeken of plannen.
quote:Was er niet een boek of film genaamd "It is Tuesday so this must be Belgium" of iets in die strekking? Een land of continent bekijken doe je zoals je eigen volk is: oppervlakkig.
Dat weet jij beter dan ik, schijnheil.quote:Op zondag 30 april 2006 09:52 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Waar was je tussen 24 en 30 april?
quote:FRANKFURT - Het Duitse reisconcern TUI plant een monsterovername op de low cost markt, zo melden bronnen rond het bedrijf. Er zouden gesprekken gaande zijn met onder meer Air Berlin, dba en Condor over een mogelijke fusie met HapagFly, de Duitse prijsvechter van TUI. Indien de plannen doorgaan wordt een prijsvechter gevormd die qua omvang niet onderdoet voor Europa’s twee grootste spelers, easyJet en Ryanair.
TUI is vooral actief in vakantievluchten. Zo is het onder meer eigenaar van het Nederlandse ArkeFly, het Britse ThomsonFly en het Franse Corsair.
Dat was van 17-24 aprilquote:Op zondag 30 april 2006 09:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Dat weet jij beter dan ik, schijnheil.
Niet dus, want ik was gebanned. Ben gisteren pas unbanned, nadat ik 'n mail had gestuurd. Beetje raar inderdaad.quote:Op zondag 30 april 2006 09:56 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat was van 17-24 april![]()
Vorige week was je hier gewoon welkom
Gaat het nou alweer slecht met TUI... dit nieuwsbericht brengen ze elk drie maanden in de pers en dan blijken ze achteraf weer één of kleine noodlijdende maatschappij overgenomen te hebben.quote:Op zondag 30 april 2006 09:53 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
over TUI
Charter is al aardig lowcost volgens mij. Combinatie zie ik ook niet zo zitten, charter moet je gewoon charter laten zijn en 'n heel pakket aanbieden. Mensen die zelf alles willen regelen kiezen doorgaans toch niet voor bestemmingen als Bodrum, Salou of Sharm-el-Sheikh.quote:Op zondag 30 april 2006 09:58 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Gaat het nou alweer slecht met TUI... dit nieuwsbericht brengen ze elk drie maanden in de pers en dan blijken ze achteraf weer één of kleine noodlijdende maatschappij overgenomen te hebben.
Sowieso zie ik de koppeling van een charter met low-cost vliegen niet zitten. Daarvoor verschillen de opzet en de bestemmingen te veel.
Ze waren je dus blijkbaar vergetenquote:Op zondag 30 april 2006 09:57 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Niet dus, want ik was gebanned. Ben gisteren pas unbanned, nadat ik 'n mail had gestuurd. Beetje raar inderdaad.
Dat gebeurt wel vaker. Is er dan geen meldingssysteem?quote:Op zondag 30 april 2006 10:00 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ze waren je dus blijkbaar vergeten![]()
Misschien dat je nog een weekje extra FOK!tegoed kan krijgen.
Of een waardebon voor onbeperkt baggeren tussen 0.00 en 6.00![]()
Hier solliciterenquote:Op zondag 30 april 2006 10:02 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Een paar uur baggeren in de nachtelijke uren zou niet verkeerd zijn.
quote:Grossglockner
Lake Margaritze (2000 m) is located at the end of the Glacier on the highest peak in the Austrian Alps the GrossGlockner. The meltwater of the glacier gives sedimentation that causes 2 problems. Primary the lake fills up with sediment and secondly the sand and gravel eventually damages the turbines. Dutch Dredging developed the ‘GrossGlockner’ a stationary dredger that is fully dismountable. Made up of 16 pontoons, the Grossglockner is efficient in dredging sediments at great depths.
Das beter dan mods die een verkeerd reisadvies geven.quote:
Onder voorbehoud van spel- en drukfouten.quote:Op zondag 30 april 2006 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Das beter dan mods die een verkeerd reisadvies geven.![]()
Ik zou gaan klagen in FBquote:Op zondag 30 april 2006 13:24 schreef Jaguarized het volgende:
Das beter dan mods die een verkeerd reisadvies geven.![]()
848068 is het FB topic van TRVquote:Op zondag 30 april 2006 14:02 schreef Jaguarized het volgende:
Incompetentie DutchTrain op TRV
Bij deze.![]()
Daar is het verschil slechts 10 dollar.quote:Op zondag 30 april 2006 14:16 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Ik bedoelde Feedback
En waar mag ik nou klagen over users die verkeerd advies geven
Maar dat is wel een verschil dat het ruim 7x zo duur maaktquote:Op zondag 30 april 2006 14:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Daar is het verschil slechts 10 dollar.Niet 140 euro.
![]()
![]()
quote:Op zondag 30 april 2006 14:23 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Maar dat is wel een verschil dat het ruim 7x zo duur maakt![]()
12 / 2 = 6 keer.quote:Thee fare for a subway or local bus ride is $2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |