Plus 5 dollar voor de airtrain enkele reisquote:Op zondag 30 april 2006 13:53 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zou overigens lekker met de metro gaan voor 1,50 - 2 dollar.A Line naar Times Square. Vanaf daar de borden Port Authority Bus Terminal volgen.
Dat is me bij de Airtrain op EWR wel gelukt, maar volgens de regels op JFK mag het niet:quote:Op zondag 30 april 2006 14:15 schreef Jaguarized het volgende:
De AirTrain hoef je meende ik alleen te betalen als je weer terug gaat naar JFK, niet als je het verlaat.
quote:AirTrain is affordable. Make the connection with the MetroCard.
When entering or exiting the AirTrain system at Howard Beach or Jamaica station, in order to connect to or from the Long Island Rail Road (LIRR), subway, local bus, or street, you will pay an access fee.
• Use a Pay-Per-Ride MetroCard and pay $5 per ride.
• Buy the Unlimited Ride MetroCard for AirTrain for $40, and pay less than $1 per ride.
Children under 5 ride free. The $40 Unlimited Ride MetroCard for AirTrain is the only reduced fee MetroCard for AirTrain.
If you use LIRR, subway, or local bus to connect to or from AirTrain, you must also pay the applicable fare.
op EWR is de Airtrain idd gratis. Ben eigenlijk maar 1 keer op JFK gevlogen en heb toen gewoon een taxi genomen... (lui...) En verder altijd op EWR gevlogen.quote:Op zondag 30 april 2006 14:21 schreef Jaguarized het volgende:
Hmm apart. Ik hoefde dat op EWR niet te betalen en het is hetzelfde systeem.
Een taxi is ook wel eens een ervaring die leuk is om te hebben. 2x 17 dollar is ook al bijna 40, dus, ja.quote:Op zondag 30 april 2006 15:05 schreef Public_NME het volgende:
Hoezo neem je niet gewoon een Super Shuttle of Airlink shuttle? Zijn $17 dollar en te verkrijgen bij de ground transportation desk in de aankomst hal?
Ja klopt, wij moesten naar Upper West dus dat is een stuk verder... Voor ons was de taxibus voordeliger!quote:Op zondag 30 april 2006 15:07 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Een taxi is ook wel eens een ervaring die leuk is om te hebben. 2x 17 dollar is ook al bijna 40, dus, ja.
Ja maar dat vond ik niet zo'n goed idee omdat ik helemaal vanaf JFK moest komen en pas rond 21.00uur door de douane was. (en dat in een stad die ik niet kende)quote:Op zondag 30 april 2006 15:12 schreef Jaguarized het volgende:
Ik moest ook naar de Upper West en heb vanaf Newark de trein en subway genomen. Erg gezellig.
Ik heb dat stuk ook via de metro gedaan, is toch prima te doen? En als je dan boven de grond komt kun je altijd het laatste stukje nog via de taxi doen, is een stuk goedkoper (en heb de toch je taxi-ervaring!)quote:Op zondag 30 april 2006 13:53 schreef Jaguarized het volgende:
Ik zou overigens lekker met de metro gaan voor 1,50 - 2 dollar.A Line naar Times Square. Vanaf daar de borden Port Authority Bus Terminal volgen.
Hoeveel niet duurder?quote:Op zondag 30 april 2006 18:33 schreef k_man het volgende:
Doe het dan goed en neem een limo-service. Is niet eens veel duurder dan een normale taxi.
Zal iets van 75 dollar kosten, schat ik.quote:Op zondag 30 april 2006 20:21 schreef Max-Westerman het volgende:
Hoeveel niet duurder?
Ik heb alleen met de limo's door NY gereisd en het is zeker een aanraderquote:Op zondag 30 april 2006 18:33 schreef k_man het volgende:
Doe het dan goed en neem een limo-service. Is niet eens veel duurder dan een normale taxi.
Dat is gewoon een bestemming op Manhattan voor de taxichauffeur dus zal het vast tarief wel gelden.quote:Op maandag 1 mei 2006 09:30 schreef Takemenow het volgende:
Hoeveel zou het kosten om vanaf Newark naar Amsterdam Avenue te rijden met de taxi.
Upper West Side that is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |