quote:
Grapje.quote:
Ha.quote:
Een gebrek aan humor is jou niet vreemd.quote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom heb je geëdit? Ik vond hem wel grappig..
quote:Het plaatsen van (user)foto's zonder toestemming van de eigenaar is niet toegestaan.
quote:
Die staat in je fobo en dus heb je toestemming gegeven.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:53 schreef rena het volgende:
[..]
Er staat er anders wel 1 van mij in het vorige topic![]()
![]()
quote:Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl domeinen te gebruiken.
quote:Met het plaatsen van je eigen foto binnen het fok.nl domein ga je accoord met het gebruik van die foto binnen het gehele .fok.nl domein en verleen je FOK! expliciet toestemming de foto's binnen de .fok.nl domeinen te gebruiken.
Net een vliegtuigmaaltijdquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:01 schreef rena het volgende:
[afbeelding] Wil je mijn eten hebben?
Er was verder niks in huis
Ik ben zielig
![]()
Humor is jou vreemd.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:20 schreef pberends het volgende:
[..]
Een gebrek aan humor is jou niet vreemd.
Wat stond er dan??quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:35 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Waarom heb je geëdit? Ik vond hem wel grappig..
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Net een vliegtuigmaaltijd.
Bij ons een waar feestmaal, alleen kan er nog niet begonnen worden.
Wel veel rijst en weinig vulling.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:09 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, cheap ass food, hoewel zo cheap is het niet, maar smaakt het wel. 4 pleuro voor zo'n bakkie
![]()
quote:
Je mist liefde.quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:11 schreef rena het volgende:
[..]
Ja, ik heb het nu bijna op en ik heb nog steeds honger![]()
Straks moet ik de voorraadkast gaan plunderen en dan ga ik snoepen
![]()
![]()
Ik voel me zo leeg![]()
quote:
O die zien er nog echt lekker uit ookquote:Op zaterdag 8 april 2006 18:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[afbeelding]
Voor Rena, eetbare liefde.
Ik zou er uren naar kunnen kijken.quote:
quote:
Ze zijn er nog nietquote:
quote:
Zemoeten wel komen, anders kan ik niet etenquote:
quote:Op zaterdag 8 april 2006 18:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zemoeten wel komen, anders kan ik niet eten.
Dus die smilie mocht welquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:53 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Die staat in je fobo en dus heb je toestemming gegeven.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |