quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing aan degenen die adres gegevens e.d. hebben.
Op het plaatsen hiervan staat een fikse ban. Dus hou het leuk voor iedereen en laat dat soort informatie weg ajb.
Alleen "Respect"quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:59 schreef Nolius het volgende:
Staan die filmpjesnu eik nog wel of niet meer online?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:47 schreef MaxMark het volgende:
Haha, dr is nu ook een (beetje slechte) remix
http://www.flurl.com/item/Pomme_en_Kelly_Remixed_u_93430/
Of mag dit niet gepost worden omdat de dames alle filmpjes van het net willen hebben? Dan mag een mod em weghalen
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:58 schreef MaxMark het volgende:
En ze (googleidol eigenlijk) waren ook ff op Good Morning America:
March 28, 2006
"GMA" was chatting about a new Web site — googleidol.com — during today's "Watercooler."
The site features lip-synchers from around the globe, and after three weeks of competition, the field has narrowed down to two groups of finalists — two Dutch teenage girls who "sing" Aretha Franklin's "Respect," and two boys from China lip-synching to the Backstreet Boys.
The site is the brainchild of Aussie Ben Petro, 27, who was inspired while watching Google Video on his computer at work. More than 400,000 people have visited the site, and about 170,000 have voted since March 1.
The first official "Gidol" will be crowned next week, and companies are offering prizes in return for site sponsorship. Voting is open through Saturday.
Maar ze werden wel genoemd
Donequote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:01 schreef Mastertje het volgende:
zet mijn 3fm fragment ook in de OP http://members.home.nl/mastertje/pommekelly3fm2.mp3
makkie, net weer gestemd dus het moet lukkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:37 schreef Boes-Poes het volgende:
Dat was weer een leuk stukje op de radio.bedankt mastertje voor het uploaden
Zouden Pomme en Kelly dit maal de 49000 stemmen overtreffen?![]()
Nee daar is geen beginnen aanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:50 schreef gateh het volgende:
m'n naam staat nog in de OP voor de usericons, mag er wel uit!
(hoeft natuurlijk niet)
Wie wat hoe en waarnaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:24 schreef c0nd0r het volgende:
Toch jammer dat jullie niet geluisterd hebben in het vorige topic
Weten wanneer je moet stoppen.quote:
Ach op je teentjes getrapt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:38 schreef ItaloDancer het volgende:
We gingen in ieder geval door tot de finale en is het al 1 april dacht het niet of wel
Ik heb er ook heel veel respect voor, en wat mij betreft mocht het vorige topic het laatste zijn, maar zoals je ziet heb ik deze niet geopendquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry maar na deze moet het toch echt afgelopen zijn hoor.
Zo hard loopt deze al niet meer, de finale is morgen en Kelly wil zich (hier) nog een beetje normaal kunnen vertonen.
Anders is het wel een beetje hypocriet, lopen roepen dat je er zoveel respect voor hebt dat ze stoppen en dan zelf tot in de eeuwigheid ze gaan aanbidden!
Ik schuif het dan ook niet op jou afquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:30 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik heb er ook heel veel respect voor, en wat mij betreft mocht het vorige topic het laatste zijn, maar zoals je ziet heb ik deze niet geopend![]()
![]()
Mooi, ik wilde alleen dat het duidelijk was dat ik niet 'de ambassadeur van P&K op Fok' ben, zoals SiemeN dat zo mooi opmerktequote:
De hype in de media is er nu wel af hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:57 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ik snap jullie niet hoor!Waarom niet gewoon tot na de finale wachten? Eén of twee topics extra maakt toch niet uit! Tenslotte staan ze nog steeds in de publiciteit en dat zal ook wel na de finale een tijdje zo blijven!
![]()
Waarschijnlijk duiken de media er morgen nog massaal op als ze winnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De hype in de media is er nu wel af hoor
En waarom wel? Hun zijn verstandig en weten wanneer ze moeten stoppen waarom wij niet?
Het is duidelijk dat ze gaan winnen, het is duidelijk dat ze niet meer zo in de publiciteit willen staan, waarom dan toch doorgaan?
Anders ga je even ruzie maken om een topcquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De hype in de media is er nu wel af hoor
En waarom wel? Hun zijn verstandig en weten wanneer ze moeten stoppen waarom wij niet?
Het is duidelijk dat ze gaan winnen, het is duidelijk dat ze niet meer zo in de publiciteit willen staan, waarom dan toch doorgaan?
Plus, gaat het nog erg hard met reacties in dit topic? Had dan even gewacht tot morgen en als je je echt niet kon bedwingen een felicitatietopic.
Omg!11!!!111LollertrAumaheliCOPTER!1quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:32 schreef Noir666 het volgende:
Als dit topic nog vol raakt, dan open ik zo de volgende, met als TT "Dit is echt de allerlaatste!", en dan wordt er zo nog een geopend, en dan zeg ik zo "1 April!!!111!
1!!112alarmnummer!!111"
" En dan zeggen ze zo van "Mijn afscheidstopic, wat doe je?!!
!1[afbeelding]"En dan zeg ik zo:"Ja, ik heb hem toch geopend, whehehehe!!11
"
pfff al dat 1-april-gekutquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:53 schreef Kroen het volgende:
En dan winnen ze en dan die eigenaar van Googleidols zo van: 1 april!~!!11![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:55 schreef HuHu het volgende:
Nog maar een paar uurtjes. Spannend, spannend, spannend.
Giel Beelen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Hey meiden![]()
Gaan jullie naar nog Giel volgende week? Gewoon doen hè! En doe hem de groeten van Fok!
De winst kán jullie bijna niet meer ontgaan! Nog steeds 77-23, of heel China moet de komende 24 uur nog op jullie gaan stemmen.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Giel Beelen?
Wat een fuckop is dat zeg.
Met zn vriendje Lange Frans, schijnheilige kuthond dat het is. Beetje er op los gaan rammen.
Paupers met zn tweeën.
Me too...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:34 schreef Skv het volgende:
Ja, sorry hoor, ik irriteer me altijd helemaal kapot aan die 'leuke' kutgrapjes van die homo.
Door hem luister ik geen 3fm meer.
we hebben het nu toch over pomme en kelly...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:34 schreef Skv het volgende:
Ja, sorry hoor, ik irriteer me altijd helemaal kapot aan die 'leuke' kutgrapjes van die homo.
Door hem luister ik geen 3fm meer.
En Lange Frans.. heb ik helemaal geen goed woord voor over.
Helemaal niet sinds ik per ongeluk een keer naar een live show van 'm ben geweest.
Wat was dat in en in zielig.
Dat je hier ook nog probeerd zegquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
....Naar het blijkt is er één laatste televisieoptreden geweest van de Dormitory Boys in China en hebben ze zo in één klap 40.000 stemmen gewonnen. Meer nieuws hierover volgt later.
1 aarsprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
....Naar het blijkt is er één laatste televisieoptreden geweest van de Dormitory Boys in China en hebben ze zo in één klap 40.000 stemmen gewonnen. Meer nieuws hierover volgt later.
whehe die heb je geshopt zekerquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Als die chinezen écht de publiciteit zouden opzoeken, zouden ze absoluut nog kunnen winnen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Dat is het ironisch aan het gebeuren, maar ze zijn zo stom om dat niet te doen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 03:20 schreef Ori het volgende:
[..]
Als die chinezen écht de publiciteit zouden opzoeken, zouden ze absoluut nog kunnen winnen.
tegen die miljard chinezen kunnen de p&k fans echt niet op.
quote:Well, as must happen in the end, a winner has emerged, and we are proud to announce that our first Gidol champions are the fantastic Swedish duo, Pomme and Kelly! Congratulations girls, it's a great feat, and you've shown us all what it is to be Gidol champs!
pfff wat een sukkel. Hij heeft nota bene zelf nog nieuwsberichten geschreven over de Nederlandse pers aandacht. Of zou de originale maker de site al weer verkocht hebbenquote:
Beetje jammerquote:Well, as must happen in the end, a winner has emerged, and we are proud to announce that our first Gidol champions are the fantastic Swedish duo, Pomme and Kelly! Congratulations girls, it's a great feat, and you've shown us all what it is to be Gidol champs!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Giel Beelen?
Wat een fuckop is dat zeg.
Met zn vriendje Lange Frans, schijnheilige kuthond dat het is. Beetje er op los gaan rammen.
Paupers met zn tweeën.
$250 voor een goed doel naar keuze dus. Zou ontwenningszorg voor P&K-verslaafde Fok!kers daar ook onder vallen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:31 schreef jowblow het volgende:
[..]
250 dollar en een domein
http://googleidol.com/hallOfFame.htm
pomme gefeliciteerd![]()
Volg de link in mijn onderschriftquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:40 schreef nlboy het volgende:
Trouwens waarom zie ik geen winnaar staan op googleidol?
Kan ik weer m'n profiel aanpassenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:36 schreef Mastertje het volgende:
Ik dacht eerst dat ze ook zweeds warengelukkig is't nu veranderd.
quote:
Erg vreemd...quote:Not Found
The requested URL /news/pommeKelly.htm was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
quote:With fantastic performances from all our Gidol contestants (maybe here mention some by name),
quote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
Ja, ze proberen grappig te zijn bij Fok!quote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
Ohja, het is weer de eerste van de vierde maandquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:17 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ja, ze proberen grappig te zijn bij Fok!![]()
![]()
Ok, ik maakte wel iets wat op een glimlach leekquote:Het forum is succesvol van de server verwijderd.
Hehe, ik wilde net vragen waar de reacties bleven van Pomme & Kellyquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:36 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor alle stemmen, briljante comments, onophoudelijke adoraties en natuurlijk alle gezelligheid op het Fok-forum !!![]()
![]()
We hebben het leuk gehad in NL, morgen weer naar Zweden![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:36 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor alle stemmen, briljante comments, onophoudelijke adoraties en natuurlijk alle gezelligheid op het Fok-forum !!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:36 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, dankjewel!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:39 schreef Noir666 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerd met jullie 250 dollar prijzengeld trouwens![]()
En veel plezier in Zweden![]()
![]()
En ik blijf het nog steeds eng vinden hoe jullie altijd online komen vlak nadat ik zoiets zeg als
"Het zou mooi zijn als ze weer online kwamen"![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:42 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
(en nee, sorry, maar het gaat niet naar hulpeloze Fok-verslaafden of zoiets dergelijks)
Gefeliciteerd, ben benieuwd hoe goed jullie nog uit de publiciteit weten te blijven nu en de komende dagen.quote:Pomme & Kelly
We are very proud to announce the first inductees to the Gidol Hall of Fame are the wonderful Dutch duo, Pomme & Kelly.
After storming through their first two round with convincing wins, they met the ever popular Back Dorimtory Boys in the Grand Final, but their skill, enthusiasm and electric personality brought them home in style and they walked away with the glory.
We at Gidol were very proud to present Pomme & Kelly with a few additional prizes on top of their world-wide super-stardom. We were able to offeer them one years free hosting and domain provided by our friends at Lunarpages. And also, a US$250 cash donation will be made to the charity of their choice.
In jouw geval moet het toch HOPELOOS zijn in plaats van HULPELOOS.quote:
Giel in ieder geval weer maandag, lijkt mij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Noir666 het volgende:
Zijn er trouwens helemaal geen media geweest die jullie vandaag weer wilden interviewen?![]()
Nee hoor, voor mij gaat het allebei op.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In jouw geval moet het toch HOPELOOS zijn in plaats van HULPELOOS.![]()
![]()
Ik zal even kijken in onze mailquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Noir666 het volgende:
Zijn er trouwens helemaal geen media geweest die jullie vandaag weer wilden interviewen?![]()
"You have 5,743,193 new messages"quote:
Neuh.. met nog wat oude erbij ongeveer 80 ongelezen.quote:
Blijven jullie trouwens nog op FOK! rondhangen nu het afgelopen is?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:57 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Neuh.. met nog wat oude erbij ongeveer 80 ongelezen.![]()
Maar volgens mij niet één voor een interview - dat hebben we ook wel gezegd bij Giel he, dat we dat niet meer gingen doen![]()
Ik (Kelly) wel denk ik hoor!quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Blijven jullie trouwens nog op FOK! rondhangen nu het afgelopen is?.
Fijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:01 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ik (Kelly) wel denk ik hoor!Leuk hier.
![]()
Dude..quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Fijn. Kom ook eens langs in Puber & Tienertalk, en hier is de SlowChat van dat forum: PUB SC # 831: Morgen wordt sportief voor Carmen en Niek
Neuh. Ik heb eigenlijk nog niets raars uitgehaald.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef PommeKelly het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog iets leuks gedaan in verband met 1 april?![]()
"Hé, je veter zit los!!" mag je ook meetellen![]()
Ik heb zelf de Geniale 1 April Stunt uitgehaald!![]()
Ik liep heel schijnheilig naar beneden met mijn veters los naar mijn broertje van vier, en hij zo "Je veters zitten los" en ik deed alsof ik het niet geloofdequote:Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef PommeKelly het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog iets leuks gedaan in verband met 1 april?![]()
"Hé, je veter zit los!!" mag je ook meetellen![]()
Ik heb zelf de Geniale 1 April Stunt uitgehaald!![]()
Op picturetrail.com/geniale1aprilstunt staan uitleg en foto's !!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb eigenlijk nog niets raars uitgehaald.
Maar wat houdt de geniale 1 april stunt dan in?![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik liep heel schijnheilig naar beneden met mijn veters los naar mijn broertje van vier, en hij zo "Je veters zitten los" en ik deed alsof ik het niet geloofde.
Leuk hè!![]()
Whehequote:Op zaterdag 1 april 2006 13:18 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Op picturetrail.com/geniale1aprilstunt staan uitleg en foto's !!!![]()
![]()
![]()
(Even een uitlegje erbij nog: Opdam = leraar van school, Twello = boerendorpje waar wat vrienden van ons wonen (o.a. de jongens die meededen aan de Geniale 1 April Stunt
) dat aaaaltijd beledigd wordt door Opdam.
)
$250 die ze mogen doneren aan een goed doel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:24 schreef B_BOY het volgende:
wat hebben jullie nu eik gewonnen?
Nop.. maar ik heb wel binnekort weer les van hem.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Whehe. Al reactie van hem gehad?
Haha dankje!!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:23 schreef B_BOY het volgende:
geniale stunt.
Ik wacht al op het KLB topicquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:31 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Nop.. maar ik heb wel binnekort weer les van hem.
Hij weet trouwens wel wie het gedaan hebben, we hadden een foto van ons door de brievenbus gegooid met 'EIGEN SCHULD, DIKKE BULT' en '1 APRIL' erop.![]()
![]()
Ik wou het al spammenquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Fijn. Kom ook eens langs in Puber & Tienertalk, en hier is de SlowChat van dat forum: PUB SC # 831: Morgen wordt sportief voor Carmen en Niek
hahhaha, achterlijke mongoolquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat doe je...quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij bent gewoon eng . Als het maar minderjarig en bekend is zit jij er achteraan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeli mooie lieve meiskes, ik hou van jullie, maar dat wisten jullie al
Als je op 29 februari geboren bent ben je minder jarigquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij bent gewoon eng . Als het maar minderjarig en bekend is zit jij er achteraan.![]()
Idd, is wel erg gierig van google als je ziet wat ze uitgeven aan andere projecten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:27 schreef B_BOY het volgende:
nou das ook lekker zeg. schiet ook niet op die baggerprijzen.
Dat is Bull shit Pomme en Kelly op sites als your tube gaan al jaren dit soort playback fimpjes rond Dus ga je zelf niet opeisen dat je zo orgineel bent en de ondeker of bedenken van dit soort filmpjesquote:Other than that, now we're still original, but everyone is making their one videos now, so we don't want to end like old ladies without any fans . Its better to quit now, when we're still original and get lots of great and positive reactions, instead of when this 'hype' is over and thén quit - because nobody likes us anymore
Jij duidelijk niet.quote:
Het wordt dan ook niet gesponsord door Google.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:46 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Idd, is wel erg gierig van google als je ziet wat ze uitgeven aan andere projecten.
![]()
Ze mogen nog blij zijn dat Google nog geen cease and desist gestuurd heeft vanwege de naam Google idol, gok ik zo.quote:Op zondag 2 april 2006 01:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het wordt dan ook niet gesponsord door Google.
Neeeeeeeeee! Opzouten met die kinders. En zeker niet in ONZquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Blijven jullie trouwens nog op FOK! rondhangen nu het afgelopen is?.
Mag ik jouw filmpje ook als avatar gebruiken en hoe moet dat dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Noir666 het volgende:
ze hadden zelfs een mail gestuurd naar die webmaster, bedankt voor het onder de aandacht brengen van google videoquote:Op zondag 2 april 2006 01:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Het was dikke reclame voor Google Video, dus daar had Google geen problemen mee denk ik
Dat lijkt mij ook een beter idee.quote:
Ik ben verliefd op Kelly.quote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef BabeWatcher het volgende:ik ben nog steeds verliefd op Pomme, toch zal ik morgen een andere avatar nemen.
Mag ik jouw avatar ook gebruiken? Vind 'm geweldig.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mag ik jouw avatar ook gebruiken? Vind 'm geweldig.
Wat is daar nou weer voor grappigs aan?quote:
Omdat je de opperadoreerneger bent.quote:Op zondag 2 april 2006 14:08 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer voor grappigs aan?![]()
quote:
Maar waar kan ik hem vinden dan. Vind 'm echt super.quote:Op zondag 2 april 2006 14:05 schreef Noir666 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou zelf nee zeggen, maar ik heb hem niet gemaakt, dus de verantwoordelijkheid ligt niet bij mij.![]()
Wat blaat jij allemaal?quote:Op zondag 2 april 2006 14:18 schreef Pido het volgende:
Guest! Je avatar!
Welke avatar?![]()
Hij is er weer.![]()
Vooruit, je mag hem gebruikenquote:Op zondag 2 april 2006 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waar kan ik hem vinden dan. Vind 'm echt super.![]()
Oh.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Noir666 op 02-04-2006 15:07:42 ]"Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"
kelly, wil je verkering?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:57 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Neuh.. met nog wat oude erbij ongeveer 80 ongelezen.![]()
Maar volgens mij niet één voor een interview - dat hebben we ook wel gezegd bij Giel he, dat we dat niet meer gingen doen![]()
Kanzlös figur nr. 2367578 heeft zich zojuist aangemeldquote:
Kansloos? Wel de kerstman ja, zie je die stille hint niet?quote:Op zondag 2 april 2006 15:40 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Kanzlös figur nr. 2367578 heeft zich zojuist aangemeld![]()
No Offense![]()
De enige stille hints waar ik gevoelig voor ben zijn PI's, maar die vertikken de meeste mensen te gebruiken.quote:Op zondag 2 april 2006 15:52 schreef Pido het volgende:
[..]
Kansloos? Wel de kerstman ja, zie je die stille hint niet?
En die ene post, je avatar was ff weg. En toen was 'ie opeens weer terug.
quote:Op zondag 2 april 2006 15:54 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Mijn avatar moet trouwens ook wel eens naar de WC.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ooit schreef oh-oh het volgende:Management en beleid en zo, dat kan elke debiel leren.
quote:Op zondag 2 april 2006 16:40 schreef Barbaaf het volgende:Sicko!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Klaas Vaak krijgt van mij een honkbalknuppel op een dusdanige manier in zijn aarsch dat "Enter Sandman" een geheel nieuwe betekenis krijgt"
quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Was anders een hele natte, lieve droom hoor
![]()
Ik geloof je.quote:Op zondag 2 april 2006 18:11 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
't Was anders een hele nette, lieve droom hoor
![]()
quote:Op zondag 2 april 2006 18:28 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik geloof je.
Maar vertel, waar ging ie dan over?![]()
Ik gok op een date met Kelly op een terrasje in de lentezon waarbij jullie allebei een ijsje namenquote:Op zondag 2 april 2006 18:43 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, dromen vergeet ik heel snel, deze bleef me alleen bij doordat de wekker ging voor de GP vanochtend
. Ik herinner me alleen nog iets over terrasjes, een lentezonnetje en ijsjes
![]()
als het een ranzige droom met illegale content was had ik 't natuurlijk voor mezelf gehouden![]()
Stalkerquote:Op zondag 2 april 2006 19:14 schreef GSMboy het volgende:
Ik meen dat ik toevallig Pomme en/of Kelly om 19.05 op station Apeldoorn heb gezien? Kunnen ze dat bevestigen?
Wat deed je daar?quote:Op zondag 2 april 2006 19:14 schreef GSMboy het volgende:
Ik meen dat ik toevallig Pomme en/of Kelly om 19.05 op station Apeldoorn heb gezien? Kunnen ze dat bevestigen?
en/of? zoveel lijken ze toch niet op elkaarquote:Op zondag 2 april 2006 19:14 schreef GSMboy het volgende:
Als je niet weet wie wie is.quote:Op zondag 2 april 2006 19:17 schreef Mastertje het volgende:
[..]
Stalkerjaloers
Hoe kan het trouwens en/of zijn
Ja idd, zijn er eindelijk meisjes op het FOK!forum en dan krijg je dit.quote:Op zondag 2 april 2006 19:12 schreef Rhapsody het volgende:
omfg sommige zijn echt erg hier....
ja zoiets begrepe ik al, maar staan ze dan gelijk ook helemaal nergens meer? zou zonde zijn.quote:Op maandag 3 april 2006 00:26 schreef nlboy het volgende:
Nee de filmpjes zijn van het net gehaald, want Pomme en Kelly zijn er mee gestopt.
media-aandacht, stalkers, etc.quote:Op maandag 3 april 2006 04:07 schreef daaaaan het volgende:
Waarom zijn ze nu eik gestopt?
Ik kan het goed begrijpen dat ze zijn gestopt. Al die irritante, domme kansloze figuren die op aarde rondwandelen. Komt er weer zo'n gozer uit Uruguay ofzo die hun msn vraagt. WAAROM???quote:
Hehe, je brengt me op een ideequote:Op maandag 3 april 2006 08:59 schreef yok het volgende:
[..]
Ik kan het goed begrijpen dat ze zijn gestopt. Al die irritante, domme kansloze figuren die op aarde rondwandelen. Komt er weer zo'n gozer uit Uruguay ofzo die hun msn vraagt. WAAROM???
Doe toch normaal.![]()
Bah, die gast is een nog ergere drama queen dan ik!quote:If you don’t speak Dutch…. a girl named Ashley just left a comment. Translated through the Babel Fish website, she says she is a schoolmate of Pomme & Kelly. And that this had nothing to do with rights and music companies. Its hard to understand the Babelfish translation, but she says it just got way out of control for them, with all kinds of tv shows from around the world asking for interviews and it just didn’t make sense anymore. Strange coincidence, because that’s exactly what Pomme & Kelly say in their letter!
Maybe the world should stop looking for conspiracies and admit that these two girls are just way older and way more cool than us. They had hundreds of thousands of visitors. Did they take advertisements and make piles of money? No. Did they tour the world’s television shows and brag to their friends? No. Did they sell their image? No. They went back to being girls. They took back the privacy that belongs to them. How many people do you know that are that strong inside? How many people do you know that are just that cool?
They did something wonderful and we all fell in love with them - they made us laugh, but more important, they made us feel like we were connected to them, as if we knew them. That’s why this website is a great thing, because people can leave thoughts and treasures behind, just like you might leave a rose on the ground after losing someone you love. There is even a webmaster that does the occasional small bit of weeding in the garden!
They are lost to you, and lost to me, and that is unfortunate for us. But we are all so very, very lucky that we can still smile and know that Pomme & Kelly are going to be happy, attract wonderful people around them, do amazing things with their lives and probably laugh a lot. And that feels good.
Thank you Pomme & Kelly for being so lovely and giving part of yourselves to us.
Doug
wtfquote:Hoi Pomme & Kelly,
Ik vond jullie filmpje, net als 50.000 andere stemmers, Geweldig. Jullie doen me denken aan mijn vrouw toen ze 15 was. Gelukkig is die nog steeds even maf. Dus meiden, raak dit niet gevoel kwijt!
Ik wens jullie veel Geluk, Liefde, Gezondheid en Wijsheid.
O...M...G...quote:Op maandag 3 april 2006 09:11 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Bah, die gast is een nog ergere drama queen dan ik!![]()
Jaa, dat klinkt ongeloofwaardig he?quote:
je blijft met je poten van der af! ze is al van mij!!quote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef BabeWatcher het volgende:ik ben nog steeds verliefd op Pomme, toch zal ik morgen een andere avatar nemen.
En dat al 12 topics langquote:
Hoi dramaqueenquote:Op maandag 3 april 2006 09:11 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Bah, die gast is een nog ergere drama queen dan ik!![]()
[..]
wtf![]()
Allah BrauN... Maar ik geef die mokkels geen Euro hoor...quote:Op maandag 3 april 2006 15:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoi dramaqueen
ps. WAT EEN KUTPRIJS! die dikke van de starwars filmpjes kreeg iets van een pda plus xxxxdollar bijelkaar gesprokkeld door users die ze tof vonden.
Ik zeg collecte! allah braun alleen dan voor mensen die ik het wel gun.
Wat heeft BrauN met Allah te maken?quote:Op maandag 3 april 2006 15:56 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Hoi dramaqueen
ps. WAT EEN KUTPRIJS! die dikke van de starwars filmpjes kreeg iets van een pda plus xxxxdollar bijelkaar gesprokkeld door users die ze tof vonden.
Ik zeg collecte! allah braun alleen dan voor mensen die ik het wel gun.
Interviews op de radio e.d. volgens mij krijg je daar niet zo heel veel voor als je er uberhaupt iets voor krijgt.quote:Op maandag 3 april 2006 16:17 schreef guitarist.nl het volgende:
ze hebben ook vast wel wat gekregen voor hun interviews in tijdschriften en op de radio!
We moeten gewoon wat leuks voor ze organiserenquote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef Noir666 het volgende:
Pomme en Kelly zouden waarschijnlijk toch geen geld aannemen als mensen dat zouden willen doneren, daar zijn ze te tof voor!![]()
Iets wat voor jou strafbaar is om met ze te doenquote:
Dat vonden we al leuk toen ik nog 15 wasquote:Op maandag 3 april 2006 17:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Iets wat voor jou strafbaar is om met ze te doen
Vind ik ookquote:Op maandag 3 april 2006 18:13 schreef B_BOY het volgende:
komt er nu trouwens een fok meet pommekelly date??
want ja wij hebbe ze wel geholpen natuurlijk.
Haha wel vet eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2006 18:56 schreef MaxMark het volgende:
Wehehe, FrontPage-nieuws
Pomme en Kelly winnen Google Idol
Ja ik heb het ook gezienquote:Op maandag 3 april 2006 20:27 schreef IHVK het volgende:
Hé net op het NOS-Journaal.![]()
(na het weerbericht maar toch)
Volgens de NOS komen die 2 jongens uit Japan trouwens.
En ze gaat wel naar Giel, maar zonder Pomme.quote:' Kelly picturetrail.com/geniale1aprilstunt !! Donderdagochtend naar de 3FM-studio! zegt:
verschillende radiostations (én maar doorzeuren die mensen , welk deel van 'NEE, we doen geen interviews meer' begrijpen ze niet? )
' Kelly picturetrail.com/geniale1aprilstunt !! Donderdagochtend naar de 3FM-studio! zegt:
tv gelderland
' Kelly picturetrail.com/geniale1aprilstunt !! Donderdagochtend naar de 3FM-studio! zegt:
radio apeldoorn, tros radio, radio 1
Zonder Pomme moet ze gewoon niet gaanquote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef Mastertje het volgende:
Kelly wordt op dit moment plat gebeld!
[..]
En ze gaat wel naar Giel, maar zonder Pomme.
Ze heeft al afgesproken. . .quote:Op maandag 3 april 2006 20:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zonder Pomme moet ze gewoon niet gaan![]()
Ze doen het met zn 2en, niet alleen.
http://www.nos.nl/nosjournaal/beeld_en_geluid/index.htmlquote:Op maandag 3 april 2006 20:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pomme & Kelly op het NOS 8-uur Journaal!!!
Die slome NOS noobs hebben het er nog niet op staanquote:Op maandag 3 april 2006 21:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjournaal/beeld_en_geluid/index.html
Terug kijken
Bij mij anders wel hoor...quote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef Mastertje het volgende:
Die slome NOS noobs hebben het er nog niet op staanLaat staan de kwaliteit
quote:Op maandag 3 april 2006 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:Pomme is wereldnieuws!!!!
Pomme je trouwt toch met mij he? Ik was al fan van jou voor het journaal jou ontdekt heeft.
Ik wens Pomme & Kelly een heel gelukkig leven toe, ik hoop dat jullie niet al te veel last houden van deze ervaring. Blijven jullie wel op Fok! posten?
kus, BabeWatcher.
Als ik ooit nog eens tijd heb zal ik die site wel weer eens updatenquote:
ik kan het niet helemaal vinden. gewoon de aflevering van 20.00 uur? en welke tijd in het filmpje ongeveer?quote:
doe voor mij geen moeite.quote:Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens tijd heb zal ik die site wel weer eens updaten
Nu welquote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef Mastertje het volgende:
Weet de uiteindelijke reden niet... maar ze wou vanaf het begin al niet
denk het dus
[..]
Die slome NOS noobs hebben het er nog niet op staanLaat staan de kwaliteit
Ik zie 'm wel staan bij 'Reportages NOS Journaal', onderaan. Alleen wil de stream niet spelen, blijkt dat m'n firewall mms niet ondersteunt maar geen zin om nu uit te zoeken. Weet iemand een andere manier of heet iemand 'm gecapt?quote:
24:20! Ze kan zelf haar lach niet inhoudenquote:Op maandag 3 april 2006 23:33 schreef MaddoxX het volgende:
op de hoeveel min ?
n ieder geval bedankt voor de moeite, ik heb nu m'n firewall gebypassed en rechtstreeks aangemeld maar 't werkt nog nietquote:Op maandag 3 april 2006 23:55 schreef Mastertje het volgende:
[..]
24:20! Ze kan zelf haar lach niet inhouden
Probeer hem te cappen. Gaat niet echt lukken, met al die crappy software die de google zoekresultaten verprutsen is er niks bruikbaars te vinden om ASF streams te recorden..
yupquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
n ieder geval bedankt voor de moeite, ik heb nu m'n firewall gebypassed en rechtstreeks aangemeld maar 't werkt nog niet.
HO! Zie hem net in de herhaling geloof ik. Met die 'ze' bedoel je Sacha de Boer neem ik aan, een stukje van de clip en wat tekst ervoor en erna?
Zo mogen blij zijn dat het niet zo gaat als met de Numa Numa Boy.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:25 schreef Jegorex het volgende:
Ik vind al die pomme en kelly avatars wel leuk, maar ik denk dat ik niet constant mijn eigen kop wil zien overal op een forum
over kwaliteit gesprokenquote:Op dinsdag 4 april 2006 03:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo mogen blij zijn dat het niet zo gaat als met de Numa Numa Boy.
[afbeelding]
wie jij ??quote:Op dinsdag 4 april 2006 04:30 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
hoera, leven!
ik ook nietquote:
mijn wekker gaat over 2 uur.. ik ga wat later naar schoolquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:33 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
ik ook niet
heb morgen een mondeling engels en een SE economie
zou ik me ziek laten melden en reschedulen?![]()
ziek meldenquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:33 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
niet geleerd dus he
dat beantwoordt mijn vraag nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
mijn wekker gaat over 2 uur.. ik ga wat later naar school
nee maar de post erna welquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:34 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
dat beantwoordt mijn vraag niet![]()
![]()
het is ook vrij belangrijk, want uhm.quote:
je avatarquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:35 schreef Doderok het volgende:
ziek melden! deed ik ook altijd
ja maar niet standaard op een afsluitend mondeling en een SE economie of welquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:35 schreef Doderok het volgende:
ziek melden! deed ik ook altijd
maakte me niks uit, als ik geen zin had in school, ging ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:36 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
ja maar niet standaard op een afsluitend mondeling en een SE economie of wel?
ik ook niet. dan pleeg ik zelfmoordquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
*kuch*boeie,
o ja, als ik de lapo heb.. ik open GEEN nieuwe
de hamvraag: wat doe je nuquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
maakte me niks uit, als ik geen zin had in school, ging ik niet
zat er in de buurt, maar 1 toetsje er naastquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |