Interviews op de radio e.d. volgens mij krijg je daar niet zo heel veel voor als je er uberhaupt iets voor krijgt.quote:Op maandag 3 april 2006 16:17 schreef guitarist.nl het volgende:
ze hebben ook vast wel wat gekregen voor hun interviews in tijdschriften en op de radio!
We moeten gewoon wat leuks voor ze organiserenquote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef Noir666 het volgende:
Pomme en Kelly zouden waarschijnlijk toch geen geld aannemen als mensen dat zouden willen doneren, daar zijn ze te tof voor!![]()
Iets wat voor jou strafbaar is om met ze te doenquote:
Dat vonden we al leuk toen ik nog 15 wasquote:Op maandag 3 april 2006 17:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Iets wat voor jou strafbaar is om met ze te doen
Vind ik ookquote:Op maandag 3 april 2006 18:13 schreef B_BOY het volgende:
komt er nu trouwens een fok meet pommekelly date??
want ja wij hebbe ze wel geholpen natuurlijk.
Haha wel vet eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2006 18:56 schreef MaxMark het volgende:
Wehehe, FrontPage-nieuws
Pomme en Kelly winnen Google Idol
Ja ik heb het ook gezienquote:Op maandag 3 april 2006 20:27 schreef IHVK het volgende:
Hé net op het NOS-Journaal.![]()
(na het weerbericht maar toch)
Volgens de NOS komen die 2 jongens uit Japan trouwens.
En ze gaat wel naar Giel, maar zonder Pomme.quote:' Kelly picturetrail.com/geniale1aprilstunt !! Donderdagochtend naar de 3FM-studio! zegt:
verschillende radiostations (én maar doorzeuren die mensen , welk deel van 'NEE, we doen geen interviews meer' begrijpen ze niet? )
' Kelly picturetrail.com/geniale1aprilstunt !! Donderdagochtend naar de 3FM-studio! zegt:
tv gelderland
' Kelly picturetrail.com/geniale1aprilstunt !! Donderdagochtend naar de 3FM-studio! zegt:
radio apeldoorn, tros radio, radio 1
Zonder Pomme moet ze gewoon niet gaanquote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef Mastertje het volgende:
Kelly wordt op dit moment plat gebeld!
[..]
En ze gaat wel naar Giel, maar zonder Pomme.
Ze heeft al afgesproken. . .quote:Op maandag 3 april 2006 20:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zonder Pomme moet ze gewoon niet gaan![]()
Ze doen het met zn 2en, niet alleen.
http://www.nos.nl/nosjournaal/beeld_en_geluid/index.htmlquote:Op maandag 3 april 2006 20:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pomme & Kelly op het NOS 8-uur Journaal!!!
Die slome NOS noobs hebben het er nog niet op staanquote:Op maandag 3 april 2006 21:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjournaal/beeld_en_geluid/index.html
Terug kijken
Bij mij anders wel hoor...quote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef Mastertje het volgende:
Die slome NOS noobs hebben het er nog niet op staanLaat staan de kwaliteit
quote:Op maandag 3 april 2006 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:Pomme is wereldnieuws!!!!
Pomme je trouwt toch met mij he? Ik was al fan van jou voor het journaal jou ontdekt heeft.
Ik wens Pomme & Kelly een heel gelukkig leven toe, ik hoop dat jullie niet al te veel last houden van deze ervaring. Blijven jullie wel op Fok! posten?
kus, BabeWatcher.
Als ik ooit nog eens tijd heb zal ik die site wel weer eens updatenquote:
ik kan het niet helemaal vinden. gewoon de aflevering van 20.00 uur? en welke tijd in het filmpje ongeveer?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |