Die slome NOS noobs hebben het er nog niet op staanquote:Op maandag 3 april 2006 21:05 schreef Nolius het volgende:
[..]
http://www.nos.nl/nosjournaal/beeld_en_geluid/index.html
Terug kijken
Bij mij anders wel hoor...quote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef Mastertje het volgende:
Die slome NOS noobs hebben het er nog niet op staanLaat staan de kwaliteit
quote:Op maandag 3 april 2006 21:30 schreef BabeWatcher het volgende:Pomme is wereldnieuws!!!!
Pomme je trouwt toch met mij he? Ik was al fan van jou voor het journaal jou ontdekt heeft.
Ik wens Pomme & Kelly een heel gelukkig leven toe, ik hoop dat jullie niet al te veel last houden van deze ervaring. Blijven jullie wel op Fok! posten?
kus, BabeWatcher.
Als ik ooit nog eens tijd heb zal ik die site wel weer eens updatenquote:
ik kan het niet helemaal vinden. gewoon de aflevering van 20.00 uur? en welke tijd in het filmpje ongeveer?quote:
doe voor mij geen moeite.quote:Op maandag 3 april 2006 22:15 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Als ik ooit nog eens tijd heb zal ik die site wel weer eens updaten
Nu welquote:Op maandag 3 april 2006 21:06 schreef Mastertje het volgende:
Weet de uiteindelijke reden niet... maar ze wou vanaf het begin al niet
denk het dus
[..]
Die slome NOS noobs hebben het er nog niet op staanLaat staan de kwaliteit
Ik zie 'm wel staan bij 'Reportages NOS Journaal', onderaan. Alleen wil de stream niet spelen, blijkt dat m'n firewall mms niet ondersteunt maar geen zin om nu uit te zoeken. Weet iemand een andere manier of heet iemand 'm gecapt?quote:
24:20! Ze kan zelf haar lach niet inhoudenquote:Op maandag 3 april 2006 23:33 schreef MaddoxX het volgende:
op de hoeveel min ?
n ieder geval bedankt voor de moeite, ik heb nu m'n firewall gebypassed en rechtstreeks aangemeld maar 't werkt nog nietquote:Op maandag 3 april 2006 23:55 schreef Mastertje het volgende:
[..]
24:20! Ze kan zelf haar lach niet inhouden
Probeer hem te cappen. Gaat niet echt lukken, met al die crappy software die de google zoekresultaten verprutsen is er niks bruikbaars te vinden om ASF streams te recorden..
yupquote:Op dinsdag 4 april 2006 00:32 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
n ieder geval bedankt voor de moeite, ik heb nu m'n firewall gebypassed en rechtstreeks aangemeld maar 't werkt nog niet.
HO! Zie hem net in de herhaling geloof ik. Met die 'ze' bedoel je Sacha de Boer neem ik aan, een stukje van de clip en wat tekst ervoor en erna?
Zo mogen blij zijn dat het niet zo gaat als met de Numa Numa Boy.quote:Op dinsdag 4 april 2006 02:25 schreef Jegorex het volgende:
Ik vind al die pomme en kelly avatars wel leuk, maar ik denk dat ik niet constant mijn eigen kop wil zien overal op een forum
over kwaliteit gesprokenquote:Op dinsdag 4 april 2006 03:55 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Zo mogen blij zijn dat het niet zo gaat als met de Numa Numa Boy.
[afbeelding]
wie jij ??quote:Op dinsdag 4 april 2006 04:30 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
hoera, leven!
ik ook nietquote:
mijn wekker gaat over 2 uur.. ik ga wat later naar schoolquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:33 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
ik ook niet
heb morgen een mondeling engels en een SE economie
zou ik me ziek laten melden en reschedulen?![]()
ziek meldenquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:33 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
niet geleerd dus he
dat beantwoordt mijn vraag nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:34 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
mijn wekker gaat over 2 uur.. ik ga wat later naar school
nee maar de post erna welquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:34 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
dat beantwoordt mijn vraag niet![]()
![]()
het is ook vrij belangrijk, want uhm.quote:
je avatarquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:35 schreef Doderok het volgende:
ziek melden! deed ik ook altijd
ja maar niet standaard op een afsluitend mondeling en een SE economie of welquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:35 schreef Doderok het volgende:
ziek melden! deed ik ook altijd
maakte me niks uit, als ik geen zin had in school, ging ik nietquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:36 schreef ewaikbeneenweger het volgende:
[..]
ja maar niet standaard op een afsluitend mondeling en een SE economie of wel?
ik ook niet. dan pleeg ik zelfmoordquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:36 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
*kuch*boeie,
o ja, als ik de lapo heb.. ik open GEEN nieuwe
de hamvraag: wat doe je nuquote:Op dinsdag 4 april 2006 04:37 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
maakte me niks uit, als ik geen zin had in school, ging ik niet
zat er in de buurt, maar 1 toetsje er naastquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |