We moeten gewoon wat leuks voor ze organiserenquote:Op maandag 3 april 2006 16:26 schreef Noir666 het volgende:
Pomme en Kelly zouden waarschijnlijk toch geen geld aannemen als mensen dat zouden willen doneren, daar zijn ze te tof voor!![]()
Iets wat voor jou strafbaar is om met ze te doenquote:
Dat vonden we al leuk toen ik nog 15 wasquote:Op maandag 3 april 2006 17:40 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Iets wat voor jou strafbaar is om met ze te doen
Vind ik ookquote:Op maandag 3 april 2006 18:13 schreef B_BOY het volgende:
komt er nu trouwens een fok meet pommekelly date??
want ja wij hebbe ze wel geholpen natuurlijk.
Haha wel vet eigenlijkquote:Op maandag 3 april 2006 18:56 schreef MaxMark het volgende:
Wehehe, FrontPage-nieuws
Pomme en Kelly winnen Google Idol
Ja ik heb het ook gezienquote:Op maandag 3 april 2006 20:27 schreef IHVK het volgende:
Hé net op het NOS-Journaal.![]()
(na het weerbericht maar toch)
Volgens de NOS komen die 2 jongens uit Japan trouwens.
En ze gaat wel naar Giel, maar zonder Pomme.quote:' Kelly picturetrail.com/geniale1aprilstunt !! Donderdagochtend naar de 3FM-studio! zegt:
verschillende radiostations (én maar doorzeuren die mensen , welk deel van 'NEE, we doen geen interviews meer' begrijpen ze niet? )
' Kelly picturetrail.com/geniale1aprilstunt !! Donderdagochtend naar de 3FM-studio! zegt:
tv gelderland
' Kelly picturetrail.com/geniale1aprilstunt !! Donderdagochtend naar de 3FM-studio! zegt:
radio apeldoorn, tros radio, radio 1
Zonder Pomme moet ze gewoon niet gaanquote:Op maandag 3 april 2006 20:42 schreef Mastertje het volgende:
Kelly wordt op dit moment plat gebeld!
[..]
En ze gaat wel naar Giel, maar zonder Pomme.
Ze heeft al afgesproken. . .quote:Op maandag 3 april 2006 20:55 schreef MaxMark het volgende:
[..]
Zonder Pomme moet ze gewoon niet gaan![]()
Ze doen het met zn 2en, niet alleen.
http://www.nos.nl/nosjournaal/beeld_en_geluid/index.htmlquote:Op maandag 3 april 2006 20:26 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Pomme & Kelly op het NOS 8-uur Journaal!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |