quote:Op zaterdag 25 maart 2006 18:33 schreef Snakey het volgende:
Even een waarschuwing aan degenen die adres gegevens e.d. hebben.
Op het plaatsen hiervan staat een fikse ban. Dus hou het leuk voor iedereen en laat dat soort informatie weg ajb.
Alleen "Respect"quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:59 schreef Nolius het volgende:
Staan die filmpjesnu eik nog wel of niet meer online?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:47 schreef MaxMark het volgende:
Haha, dr is nu ook een (beetje slechte) remix
http://www.flurl.com/item/Pomme_en_Kelly_Remixed_u_93430/
Of mag dit niet gepost worden omdat de dames alle filmpjes van het net willen hebben? Dan mag een mod em weghalen
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:58 schreef MaxMark het volgende:
En ze (googleidol eigenlijk) waren ook ff op Good Morning America:
March 28, 2006
"GMA" was chatting about a new Web site — googleidol.com — during today's "Watercooler."
The site features lip-synchers from around the globe, and after three weeks of competition, the field has narrowed down to two groups of finalists — two Dutch teenage girls who "sing" Aretha Franklin's "Respect," and two boys from China lip-synching to the Backstreet Boys.
The site is the brainchild of Aussie Ben Petro, 27, who was inspired while watching Google Video on his computer at work. More than 400,000 people have visited the site, and about 170,000 have voted since March 1.
The first official "Gidol" will be crowned next week, and companies are offering prizes in return for site sponsorship. Voting is open through Saturday.
Maar ze werden wel genoemd
Donequote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:01 schreef Mastertje het volgende:
zet mijn 3fm fragment ook in de OP http://members.home.nl/mastertje/pommekelly3fm2.mp3
makkie, net weer gestemd dus het moet lukkenquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:37 schreef Boes-Poes het volgende:
Dat was weer een leuk stukje op de radio.bedankt mastertje voor het uploaden
Zouden Pomme en Kelly dit maal de 49000 stemmen overtreffen?![]()
Nee daar is geen beginnen aanquote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:50 schreef gateh het volgende:
m'n naam staat nog in de OP voor de usericons, mag er wel uit!
(hoeft natuurlijk niet)
Wie wat hoe en waarnaarquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:24 schreef c0nd0r het volgende:
Toch jammer dat jullie niet geluisterd hebben in het vorige topic
Weten wanneer je moet stoppen.quote:
Ach op je teentjes getrapt?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:38 schreef ItaloDancer het volgende:
We gingen in ieder geval door tot de finale en is het al 1 april dacht het niet of wel
Ik heb er ook heel veel respect voor, en wat mij betreft mocht het vorige topic het laatste zijn, maar zoals je ziet heb ik deze niet geopendquote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:16 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Sorry maar na deze moet het toch echt afgelopen zijn hoor.
Zo hard loopt deze al niet meer, de finale is morgen en Kelly wil zich (hier) nog een beetje normaal kunnen vertonen.
Anders is het wel een beetje hypocriet, lopen roepen dat je er zoveel respect voor hebt dat ze stoppen en dan zelf tot in de eeuwigheid ze gaan aanbidden!
Ik schuif het dan ook niet op jou afquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:30 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Ik heb er ook heel veel respect voor, en wat mij betreft mocht het vorige topic het laatste zijn, maar zoals je ziet heb ik deze niet geopend![]()
![]()
Mooi, ik wilde alleen dat het duidelijk was dat ik niet 'de ambassadeur van P&K op Fok' ben, zoals SiemeN dat zo mooi opmerktequote:
De hype in de media is er nu wel af hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:57 schreef Orcaman1984 het volgende:
Ik snap jullie niet hoor!Waarom niet gewoon tot na de finale wachten? Eén of twee topics extra maakt toch niet uit! Tenslotte staan ze nog steeds in de publiciteit en dat zal ook wel na de finale een tijdje zo blijven!
![]()
Waarschijnlijk duiken de media er morgen nog massaal op als ze winnen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De hype in de media is er nu wel af hoor
En waarom wel? Hun zijn verstandig en weten wanneer ze moeten stoppen waarom wij niet?
Het is duidelijk dat ze gaan winnen, het is duidelijk dat ze niet meer zo in de publiciteit willen staan, waarom dan toch doorgaan?
Anders ga je even ruzie maken om een topcquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:59 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
De hype in de media is er nu wel af hoor
En waarom wel? Hun zijn verstandig en weten wanneer ze moeten stoppen waarom wij niet?
Het is duidelijk dat ze gaan winnen, het is duidelijk dat ze niet meer zo in de publiciteit willen staan, waarom dan toch doorgaan?
Plus, gaat het nog erg hard met reacties in dit topic? Had dan even gewacht tot morgen en als je je echt niet kon bedwingen een felicitatietopic.
Omg!11!!!111LollertrAumaheliCOPTER!1quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:32 schreef Noir666 het volgende:
Als dit topic nog vol raakt, dan open ik zo de volgende, met als TT "Dit is echt de allerlaatste!", en dan wordt er zo nog een geopend, en dan zeg ik zo "1 April!!!111!
1!!112alarmnummer!!111"
" En dan zeggen ze zo van "Mijn afscheidstopic, wat doe je?!!
!1[afbeelding]"En dan zeg ik zo:"Ja, ik heb hem toch geopend, whehehehe!!11
"
pfff al dat 1-april-gekutquote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:53 schreef Kroen het volgende:
En dan winnen ze en dan die eigenaar van Googleidols zo van: 1 april!~!!11![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 21:55 schreef HuHu het volgende:
Nog maar een paar uurtjes. Spannend, spannend, spannend.
Giel Beelen?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:32 schreef BabeWatcher het volgende:
Hey meiden![]()
Gaan jullie naar nog Giel volgende week? Gewoon doen hè! En doe hem de groeten van Fok!
De winst kán jullie bijna niet meer ontgaan! Nog steeds 77-23, of heel China moet de komende 24 uur nog op jullie gaan stemmen.
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Giel Beelen?
Wat een fuckop is dat zeg.
Met zn vriendje Lange Frans, schijnheilige kuthond dat het is. Beetje er op los gaan rammen.
Paupers met zn tweeën.
Me too...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:34 schreef Skv het volgende:
Ja, sorry hoor, ik irriteer me altijd helemaal kapot aan die 'leuke' kutgrapjes van die homo.
Door hem luister ik geen 3fm meer.
we hebben het nu toch over pomme en kelly...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:34 schreef Skv het volgende:
Ja, sorry hoor, ik irriteer me altijd helemaal kapot aan die 'leuke' kutgrapjes van die homo.
Door hem luister ik geen 3fm meer.
En Lange Frans.. heb ik helemaal geen goed woord voor over.
Helemaal niet sinds ik per ongeluk een keer naar een live show van 'm ben geweest.
Wat was dat in en in zielig.
Dat je hier ook nog probeerd zegquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
....Naar het blijkt is er één laatste televisieoptreden geweest van de Dormitory Boys in China en hebben ze zo in één klap 40.000 stemmen gewonnen. Meer nieuws hierover volgt later.
1 aarsprilquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
....Naar het blijkt is er één laatste televisieoptreden geweest van de Dormitory Boys in China en hebben ze zo in één klap 40.000 stemmen gewonnen. Meer nieuws hierover volgt later.
whehe die heb je geshopt zekerquote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Als die chinezen écht de publiciteit zouden opzoeken, zouden ze absoluut nog kunnen winnen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 02:16 schreef Asskicker14 het volgende:
[afbeelding]
Dat is het ironisch aan het gebeuren, maar ze zijn zo stom om dat niet te doen.quote:Op zaterdag 1 april 2006 03:20 schreef Ori het volgende:
[..]
Als die chinezen écht de publiciteit zouden opzoeken, zouden ze absoluut nog kunnen winnen.
tegen die miljard chinezen kunnen de p&k fans echt niet op.
quote:Well, as must happen in the end, a winner has emerged, and we are proud to announce that our first Gidol champions are the fantastic Swedish duo, Pomme and Kelly! Congratulations girls, it's a great feat, and you've shown us all what it is to be Gidol champs!
pfff wat een sukkel. Hij heeft nota bene zelf nog nieuwsberichten geschreven over de Nederlandse pers aandacht. Of zou de originale maker de site al weer verkocht hebbenquote:
Beetje jammerquote:Well, as must happen in the end, a winner has emerged, and we are proud to announce that our first Gidol champions are the fantastic Swedish duo, Pomme and Kelly! Congratulations girls, it's a great feat, and you've shown us all what it is to be Gidol champs!
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 22:23 schreef Skv het volgende:
[..]
Giel Beelen?
Wat een fuckop is dat zeg.
Met zn vriendje Lange Frans, schijnheilige kuthond dat het is. Beetje er op los gaan rammen.
Paupers met zn tweeën.
$250 voor een goed doel naar keuze dus. Zou ontwenningszorg voor P&K-verslaafde Fok!kers daar ook onder vallen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:31 schreef jowblow het volgende:
[..]
250 dollar en een domein
http://googleidol.com/hallOfFame.htm
pomme gefeliciteerd![]()
Volg de link in mijn onderschriftquote:Op zaterdag 1 april 2006 10:40 schreef nlboy het volgende:
Trouwens waarom zie ik geen winnaar staan op googleidol?
Kan ik weer m'n profiel aanpassenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:36 schreef Mastertje het volgende:
Ik dacht eerst dat ze ook zweeds warengelukkig is't nu veranderd.
quote:
Erg vreemd...quote:Not Found
The requested URL /news/pommeKelly.htm was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
quote:With fantastic performances from all our Gidol contestants (maybe here mention some by name),
quote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
Ja, ze proberen grappig te zijn bij Fok!quote:De topicstarter van dit topic is gebanned. Je kunt daarom niet reageren op zijn/haar topics.
Ohja, het is weer de eerste van de vierde maandquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:17 schreef Orcaman1984 het volgende:
[..]
Ja, ze proberen grappig te zijn bij Fok!![]()
![]()
Ok, ik maakte wel iets wat op een glimlach leekquote:Het forum is succesvol van de server verwijderd.
Hehe, ik wilde net vragen waar de reacties bleven van Pomme & Kellyquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:36 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor alle stemmen, briljante comments, onophoudelijke adoraties en natuurlijk alle gezelligheid op het Fok-forum !!![]()
![]()
We hebben het leuk gehad in NL, morgen weer naar Zweden![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:36 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Bedankt voor alle stemmen, briljante comments, onophoudelijke adoraties en natuurlijk alle gezelligheid op het Fok-forum !!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:36 schreef PommeKelly het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Haha, dankjewel!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:39 schreef Noir666 het volgende:
[..]
![]()
![]()
Gefeliciteerd met jullie 250 dollar prijzengeld trouwens![]()
En veel plezier in Zweden![]()
![]()
En ik blijf het nog steeds eng vinden hoe jullie altijd online komen vlak nadat ik zoiets zeg als
"Het zou mooi zijn als ze weer online kwamen"![]()
quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:42 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
(en nee, sorry, maar het gaat niet naar hulpeloze Fok-verslaafden of zoiets dergelijks)
Gefeliciteerd, ben benieuwd hoe goed jullie nog uit de publiciteit weten te blijven nu en de komende dagen.quote:Pomme & Kelly
We are very proud to announce the first inductees to the Gidol Hall of Fame are the wonderful Dutch duo, Pomme & Kelly.
After storming through their first two round with convincing wins, they met the ever popular Back Dorimtory Boys in the Grand Final, but their skill, enthusiasm and electric personality brought them home in style and they walked away with the glory.
We at Gidol were very proud to present Pomme & Kelly with a few additional prizes on top of their world-wide super-stardom. We were able to offeer them one years free hosting and domain provided by our friends at Lunarpages. And also, a US$250 cash donation will be made to the charity of their choice.
In jouw geval moet het toch HOPELOOS zijn in plaats van HULPELOOS.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |