Jij duidelijk niet.quote:
Het wordt dan ook niet gesponsord door Google.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:46 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Idd, is wel erg gierig van google als je ziet wat ze uitgeven aan andere projecten.
![]()
Ze mogen nog blij zijn dat Google nog geen cease and desist gestuurd heeft vanwege de naam Google idol, gok ik zo.quote:Op zondag 2 april 2006 01:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het wordt dan ook niet gesponsord door Google.
Neeeeeeeeee! Opzouten met die kinders. En zeker niet in ONZquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Blijven jullie trouwens nog op FOK! rondhangen nu het afgelopen is?.
Mag ik jouw filmpje ook als avatar gebruiken en hoe moet dat dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Noir666 het volgende:
Zijn er trouwens helemaal geen media geweest die jullie vandaag weer wilden interviewen?![]()
ze hadden zelfs een mail gestuurd naar die webmaster, bedankt voor het onder de aandacht brengen van google videoquote:Op zondag 2 april 2006 01:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Het was dikke reclame voor Google Video, dus daar had Google geen problemen mee denk ik
Dat lijkt mij ook een beter idee.quote:
Ik ben verliefd op Kelly.quote:Op zondag 2 april 2006 11:36 schreef BabeWatcher het volgende:ik ben nog steeds verliefd op Pomme, toch zal ik morgen een andere avatar nemen.
Mag ik jouw avatar ook gebruiken? Vind 'm geweldig.quote:
quote:Op zondag 2 april 2006 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Mag ik jouw avatar ook gebruiken? Vind 'm geweldig.
Wat is daar nou weer voor grappigs aan?quote:
Omdat je de opperadoreerneger bent.quote:Op zondag 2 april 2006 14:08 schreef Noir666 het volgende:
[..]
Wat is daar nou weer voor grappigs aan?![]()
quote:
Maar waar kan ik hem vinden dan. Vind 'm echt super.quote:Op zondag 2 april 2006 14:05 schreef Noir666 het volgende:
[..]
![]()
Ik zou zelf nee zeggen, maar ik heb hem niet gemaakt, dus de verantwoordelijkheid ligt niet bij mij.![]()
Wat blaat jij allemaal?quote:Op zondag 2 april 2006 14:18 schreef Pido het volgende:
Guest! Je avatar!
Welke avatar?![]()
Hij is er weer.![]()
Vooruit, je mag hem gebruikenquote:Op zondag 2 april 2006 14:44 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar waar kan ik hem vinden dan. Vind 'm echt super.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |