Giel in ieder geval weer maandag, lijkt mij.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Noir666 het volgende:
Zijn er trouwens helemaal geen media geweest die jullie vandaag weer wilden interviewen?![]()
Nee hoor, voor mij gaat het allebei op.quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:46 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
In jouw geval moet het toch HOPELOOS zijn in plaats van HULPELOOS.![]()
![]()
Ik zal even kijken in onze mailquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Noir666 het volgende:
Zijn er trouwens helemaal geen media geweest die jullie vandaag weer wilden interviewen?![]()
"You have 5,743,193 new messages"quote:
Neuh.. met nog wat oude erbij ongeveer 80 ongelezen.quote:
Blijven jullie trouwens nog op FOK! rondhangen nu het afgelopen is?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:57 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Neuh.. met nog wat oude erbij ongeveer 80 ongelezen.![]()
Maar volgens mij niet één voor een interview - dat hebben we ook wel gezegd bij Giel he, dat we dat niet meer gingen doen![]()
Ik (Kelly) wel denk ik hoor!quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Blijven jullie trouwens nog op FOK! rondhangen nu het afgelopen is?.
Fijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:01 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Ik (Kelly) wel denk ik hoor!Leuk hier.
![]()
Dude..quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Fijn. Kom ook eens langs in Puber & Tienertalk, en hier is de SlowChat van dat forum: PUB SC # 831: Morgen wordt sportief voor Carmen en Niek
Neuh. Ik heb eigenlijk nog niets raars uitgehaald.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef PommeKelly het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog iets leuks gedaan in verband met 1 april?![]()
"Hé, je veter zit los!!" mag je ook meetellen![]()
Ik heb zelf de Geniale 1 April Stunt uitgehaald!![]()
Ik liep heel schijnheilig naar beneden met mijn veters los naar mijn broertje van vier, en hij zo "Je veters zitten los" en ik deed alsof ik het niet geloofdequote:Op zaterdag 1 april 2006 13:13 schreef PommeKelly het volgende:
Heeft iemand eigenlijk nog iets leuks gedaan in verband met 1 april?![]()
"Hé, je veter zit los!!" mag je ook meetellen![]()
Ik heb zelf de Geniale 1 April Stunt uitgehaald!![]()
Op picturetrail.com/geniale1aprilstunt staan uitleg en foto's !!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:15 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Neuh. Ik heb eigenlijk nog niets raars uitgehaald.
Maar wat houdt de geniale 1 april stunt dan in?![]()
Hahahahaquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:16 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Ik liep heel schijnheilig naar beneden met mijn veters los naar mijn broertje van vier, en hij zo "Je veters zitten los" en ik deed alsof ik het niet geloofde.
Leuk hè!![]()
Whehequote:Op zaterdag 1 april 2006 13:18 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Op picturetrail.com/geniale1aprilstunt staan uitleg en foto's !!!![]()
![]()
![]()
(Even een uitlegje erbij nog: Opdam = leraar van school, Twello = boerendorpje waar wat vrienden van ons wonen (o.a. de jongens die meededen aan de Geniale 1 April Stunt
) dat aaaaltijd beledigd wordt door Opdam.
)
$250 die ze mogen doneren aan een goed doel.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:24 schreef B_BOY het volgende:
wat hebben jullie nu eik gewonnen?
Nop.. maar ik heb wel binnekort weer les van hem.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:22 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Whehe. Al reactie van hem gehad?
Haha dankje!!!!quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:23 schreef B_BOY het volgende:
geniale stunt.
Ik wacht al op het KLB topicquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:31 schreef PommeKelly het volgende:
[..]
Nop.. maar ik heb wel binnekort weer les van hem.
Hij weet trouwens wel wie het gedaan hebben, we hadden een foto van ons door de brievenbus gegooid met 'EIGEN SCHULD, DIKKE BULT' en '1 APRIL' erop.![]()
![]()
Ik wou het al spammenquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Fijn. Kom ook eens langs in Puber & Tienertalk, en hier is de SlowChat van dat forum: PUB SC # 831: Morgen wordt sportief voor Carmen en Niek
hahhaha, achterlijke mongoolquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wat doe je...quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij bent gewoon eng . Als het maar minderjarig en bekend is zit jij er achteraan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeli mooie lieve meiskes, ik hou van jullie, maar dat wisten jullie al
Als je op 29 februari geboren bent ben je minder jarigquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij bent gewoon eng . Als het maar minderjarig en bekend is zit jij er achteraan.![]()
Idd, is wel erg gierig van google als je ziet wat ze uitgeven aan andere projecten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:27 schreef B_BOY het volgende:
nou das ook lekker zeg. schiet ook niet op die baggerprijzen.
Dat is Bull shit Pomme en Kelly op sites als your tube gaan al jaren dit soort playback fimpjes rond Dus ga je zelf niet opeisen dat je zo orgineel bent en de ondeker of bedenken van dit soort filmpjesquote:Other than that, now we're still original, but everyone is making their one videos now, so we don't want to end like old ladies without any fans . Its better to quit now, when we're still original and get lots of great and positive reactions, instead of when this 'hype' is over and thén quit - because nobody likes us anymore
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |