hahhaha, achterlijke mongoolquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Fijn. Kom ook eens langs in Puber & Tienertalk, en hier is de SlowChat van dat forum: PUB SC # 831: Morgen wordt sportief voor Carmen en Niek
Wat doe je...quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Fijn. Kom ook eens langs in Puber & Tienertalk, en hier is de SlowChat van dat forum: PUB SC # 831: Morgen wordt sportief voor Carmen en Niek
quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:07 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jij bent gewoon eng . Als het maar minderjarig en bekend is zit jij er achteraan.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:09 schreef BabeWatcher het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeli mooie lieve meiskes, ik hou van jullie, maar dat wisten jullie al
Als je op 29 februari geboren bent ben je minder jarigquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:15 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Jij bent gewoon eng . Als het maar minderjarig en bekend is zit jij er achteraan.![]()
Idd, is wel erg gierig van google als je ziet wat ze uitgeven aan andere projecten.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:27 schreef B_BOY het volgende:
nou das ook lekker zeg. schiet ook niet op die baggerprijzen.
Dat is Bull shit Pomme en Kelly op sites als your tube gaan al jaren dit soort playback fimpjes rond Dus ga je zelf niet opeisen dat je zo orgineel bent en de ondeker of bedenken van dit soort filmpjesquote:Other than that, now we're still original, but everyone is making their one videos now, so we don't want to end like old ladies without any fans . Its better to quit now, when we're still original and get lots of great and positive reactions, instead of when this 'hype' is over and thén quit - because nobody likes us anymore
Jij duidelijk niet.quote:
Het wordt dan ook niet gesponsord door Google.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:46 schreef most_wanted het volgende:
[..]
Idd, is wel erg gierig van google als je ziet wat ze uitgeven aan andere projecten.
![]()
Ze mogen nog blij zijn dat Google nog geen cease and desist gestuurd heeft vanwege de naam Google idol, gok ik zo.quote:Op zondag 2 april 2006 01:19 schreef HuHu het volgende:
[..]
Het wordt dan ook niet gesponsord door Google.
Neeeeeeeeee! Opzouten met die kinders. En zeker niet in ONZquote:Op zaterdag 1 april 2006 12:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Blijven jullie trouwens nog op FOK! rondhangen nu het afgelopen is?.
Mag ik jouw filmpje ook als avatar gebruiken en hoe moet dat dan?quote:Op zaterdag 1 april 2006 12:47 schreef Noir666 het volgende:
Zijn er trouwens helemaal geen media geweest die jullie vandaag weer wilden interviewen?![]()
ze hadden zelfs een mail gestuurd naar die webmaster, bedankt voor het onder de aandacht brengen van google videoquote:Op zondag 2 april 2006 01:39 schreef __Saviour__ het volgende:
Het was dikke reclame voor Google Video, dus daar had Google geen problemen mee denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |