1 meer als Pomme en kellyquote:
Keep up the good workquote:
Serie?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:52 schreef trigt013 het volgende:
Maar Princess Mononoke is een goede serie......misschien iemand die weet hoeveel delen dit beslaat en hoe de serie heet. Wat zijn nog meer goede series?
Allemaal geproduceerd door GhiBliquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef uppie83 het volgende:
Pfff.... als ik me niet vergis is Spirited Away een onderdeel van de serie met Princess Mononoke en Howl's Moving Castle... ofzo iets cq ongeveer
Studio Ghibli is een begripquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:04 schreef trigt013 het volgende:
wie is GhiBli ???
Is idd gewoon een serie... komt uit de Ghibli stalquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:52 schreef trigt013 het volgende:
Maar Princess Mononoke is een goede serie......misschien iemand die weet hoeveel delen dit beslaat en hoe de serie heet. Wat zijn nog meer goede series?
Dat beviel mij ook wel aan de serie...quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:44 schreef -Wolf- het volgende:
FMA 26 inmiddels! Echt een intrigerend verhaal!En een beetje donker af en toe.
Ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:54 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Serie?Ik dacht altijd dat het een film was.
is vetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef Orealo het volgende:
Black Cat,
Ik heb nu de eerste 4 afleveringen gezien, en sinds dien niet echt meer gekeken, maar ik wil nog wel kijken
Heeft iemand de rest gezien en weet of 't nog spannender etc wordt?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
ok als ik zo thuis ben ga ik 'm downloaden
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
ok als ik zo thuis ben ga ik 'm downloadenkopen
Waar gaat die serie eigenlijk over dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:25 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat beviel mij ook wel aan de serie...
Af en toe lachen tussendoor en dan weer serieus met het verhaal verder...
![]()
2 jongens, broertjes, moeder komt te overlijden, vader is verdwenen, 'Alchemy' is een bekend begrip, te kunst om van iets, iets anders te maken (mits het dezelfde 'waarde' heeft)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar gaat die serie eigenlijk over dan?
Woei , deeltje 12quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef Orealo het volgende:
Black Cat,
Ik heb nu de eerste 4 afleveringen gezien, en sinds dien niet echt meer gekeken, maar ik wil nog wel kijken
Heeft iemand de rest gezien en weet of 't nog spannender etc wordt?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:52 schreef Zeurberus het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de tekenstyle (en dan vooral het kleurgebruik) in Black Cat wel heel stoer vind .
no shana al gezien, wacht op de movie die uit komtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:28 schreef stroopje het volgende:
![]()
Deel 12
![]()
![]()
FMAis gewoon heerlijke serie en film
Als je net als ik veel moet wachten op de nieuwe ep van Bleach, Ergo Proxy, Blood+, Naruto en Fate Stay NIght kun je ook aan Shagugan no Shana beginnen net als ik![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Damn orealo jij bent bob
Een Homunculus...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:29 schreef Orealo het volgende:
[..]
2 jongens, broertjes, moeder komt te overlijden, vader is verdwenen, 'Alchemy' is een bekend begrip, te kunst om van iets, iets anders te maken (mits het dezelfde 'waarde' heeft)
Waarde qua materialen
1 vork = 10 gram ijzer bijv.
Maar goed, hij probeert z'n moeder tot leven te wekken met alchemy, dit gaat verkeerd, het mag ook niet volgens de alchemy regels
Zodoende word er een 'god hoe heet het nou' geboren, een evil creature (want ze hebben een zonde begaan)
Waar heb je dat gelezen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:27 schreef blessed19 het volgende:
Naruto vanaf 6 juni op TMF. hoop dat dit een grap is, anders ben ik bang voor de gevolgen
dat zou inderdaad niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:32 schreef Orealo het volgende:
dat bericht op dmx anime was bullshit dacht ik![]()
Het zou wel tof zijn, mits ze het net zo uitzenden als Cowbow Bepop
Kan mij niet herinneren dat die uitgezonden is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:32 schreef Orealo het volgende:
Vette toffe iedereen kom naar de meet 2de pagina startpost opgedragen aan 1 april.
dat bericht op dmx anime was bullshit dacht ik![]()
Het zou wel tof zijn, mits ze het net zo uitzenden als Cowbow Bepop
Grap dusquote:1 April!
... 1 april! Heel veel van de bezoekers, zowel hier als op andere websites en forums, hadden het bij voorbaad al door: dit bericht is onze 1 april grap. TMF zal Naruto de komende tijd niet gaan uitzenden. Kana home video, die de licentie van Naruto in handen heeft, heeft wel plannen om Naruto naar Nederland te brengen, er zijn echter nog geen concrete gegevens bekend gemaakt. Voor de die-hard naruto fans die helemaal in obsessie van dit nieuws naar TMF zijn gaan kijken: onze excuses!
Met vriendelijke groet,
De DMX Anime crew
en Rolf
en hoe ond jij de film??? (antwoorden nadat je hem gezien heb graagquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:24 schreef -Wolf- het volgende:
Bijna klaar met FMA. Nog 4 afleveringen. Als ik gisteren niet zwaar ziek was, dan was ik klaar geweest.Erg verslavend die serie.
het maakte het hele verhaal wat waziger. dat vond ik wat minder. er blijft wel ruimte over voor een vervolg.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:53 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
en hoe ond jij de film??? (antwoorden nadat je hem gezien heb graag)
Ik vind Wolf's Rain heel goed en als je Elven Lied, Chobits en Getbackers nog niet gezien hebt kun je ook hieraan beginnen ( het is een suggestie )quote:Op zondag 2 april 2006 00:44 schreef Gluttony het volgende:
Ik heb eindelijk Rurouni Kenshin afgekeken (duurde wel ff, 95 afleveringen en dan nog zo'n kuteinde), maar ik weet niet wat ik nu moet gaan kijken
. Ik kan kiezen uit: Final Approach, Someday's Dreamers, Cowboy Bebop, Gundam SEED, Hellsing, Jinki:Extend, Kimagure Orange Road, Maria-Sama Ga Miteru ~Haru~, Monster laatste 20 eps, Saikano, Serial Experiments Lain, To Heart, Neon Genesis Evangelion en Wolf's Rain
. Probleem bij mij is vooral dat voor elke serie die ik kijk, ik er weer 3 download koop
. Ach, ik ga zo maar eens random bepalen welke serie ik ga kijken.
Ik ben eigenlijk van plan om eerst die 14 animeseries te kijken die ik nu op mijn computer een aantal dvd'tjes heb staan. Elfen Lied wil ik al langer kijken, Chobits en Getbackers komen later wel (Misschien in de zomervakantie ofzoquote:Op zondag 2 april 2006 02:30 schreef stroopje het volgende:
[..]
Ik vind Wolf's Rain heel goed en als je Elven Lied, Chobits en Getbackers nog niet gezien hebt kun je ook hieraan beginnen ( het is een suggestie )
Welkom enzo.quote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef -Trinity- het volgende:
Mijn complimenten voor de enorme OP. Ik kom er nu pas achter dat deze topicreeks bestaat
. Ik heb hier op zich ook wel wat anime liggen, Love Hina, Serial Experiments Lain, Ghost in the Shell (1 en 2, 2 nog niet gezien), film van Cowboy Bebop (knocking on heavens door) en vast nog wel wat...
Dus: tvp.
Die is gemeenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:22 schreef Orealo het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen van Honey and Clover binnen,
Maar ik ga ze niet kijken.
WHAHAHA 1 april.
ik kijk ze vanavond
Wist ik eerst ook niet.quote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat deze topicreeks bestaat.
Thxquote:Op zondag 2 april 2006 12:54 schreef outcast_within het volgende:
Welkom enzo.
Binnenkort een potje poker spelen?
Fruitsbasket. Maar daar zou je als kerel mss niet zo heel veel aan kunnen vindenquote:Op zondag 2 april 2006 20:04 schreef ethiraseth het volgende:
Kan iemand me wat leuks aanraden wat je ook met een meisje zou kunnen kjiken? Er zijn echt zóveel dingen dat ik door de bomen het bos niet meer zie en geen idee heb waar ik zou moeten beginnen. Dus geen dingen met teveel geweld enzo en een beetje schattig. En als het ook nog eens een serie met een beetje veel afleveringen is zal het helemaal geweldig zijn.
![]()
Definitely CB... voor mij het beste wat ik tot nu toe heb gekeken.quote:Op zondag 2 april 2006 00:44 schreef Gluttony het volgende:
Ik heb eindelijk Rurouni Kenshin afgekeken (duurde wel ff, 95 afleveringen en dan nog zo'n kuteinde), maar ik weet niet wat ik nu moet gaan kijken
. Ik kan kiezen uit: Final Approach, Someday's Dreamers, Cowboy Bebop, Gundam SEED, Hellsing, Jinki:Extend, Kimagure Orange Road, Maria-Sama Ga Miteru ~Haru~, Monster laatste 20 eps, Saikano, Serial Experiments Lain, To Heart, Neon Genesis Evangelion en Wolf's Rain
. Probleem bij mij is vooral dat voor elke serie die ik kijk, ik er weer 3 download koop
. Ach, ik ga zo maar eens random bepalen welke serie ik ga kijken.
Hmm ik kan Azumanga Daioh dan wel aanraden. Zit geen geweld in en zelf vond ik de serie ook wel leuk...quote:Op zondag 2 april 2006 20:04 schreef ethiraseth het volgende:
Kan iemand me wat leuks aanraden wat je ook met een meisje zou kunnen kjiken? Er zijn echt zóveel dingen dat ik door de bomen het bos niet meer zie en geen idee heb waar ik zou moeten beginnen. Dus geen dingen met teveel geweld enzo en een beetje schattig. En als het ook nog eens een serie met een beetje veel afleveringen is zal het helemaal geweldig zijn.
![]()
heb hier een lijstje met anime's die ik zou kijken met een gf. (ligt er natuurlijk ook aan wat haar intresses een beetje zijn, maar als het fantasy is, zijn deze wel aanradersquote:Op zondag 2 april 2006 20:04 schreef ethiraseth het volgende:
![]()
Een beetje actie zal ook best te doen zijn, maar wat ik wel eens aan anime heb gezien was nogal veel bloed en afgerukte ledematen enzo (geen idee wat het was though). Daar zal ze niet op zitten wachten.quote:Op zondag 2 april 2006 22:53 schreef blessed19 het volgende:
EDIT:
vergis je je niet in de vrouwen! want naast te schattig zal ze af en toe ook wat aktie accepteren. (vandaar ook anime's als trigun, RoLW, full metal panic fumoffo, gunslinger girl)
dan zal je wel een serie als beserk of elfen lied gezien hebbenquote:Op zondag 2 april 2006 23:08 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Een beetje actie zal ook best te doen zijn, maar wat ik wel eens aan anime heb gezien was nogal veel bloed en afgerukte ledematen enzo (geen idee wat het was though). Daar zal ze niet op zitten wachten.![]()
Ik vond het ook een grappige serie, hoewel het soms echt nergens over ging (maar dat stoort me niet)quote:Op zondag 2 april 2006 23:55 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Net de eerste aflevering van Love Hina (engelse dubs) gezien, en het is tot nu toe erg leuk moet ik zeggenIk ga zeker nog meer afleveringen kijken
![]()
Hmm volgens mij heb ik daar ooit eens van gezien..quote:Op maandag 3 april 2006 10:27 schreef outcast_within het volgende:
Love hina klinkt goed. Ga ik over een week of 2 kijken zodra ik klaar ben met fruitsbasket (hmm ik zal nu maar vast beginnen dan met downloaden kopen)
quote:Op maandag 3 april 2006 08:22 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
. Ik ben alleen geen grote fan van gundam (volgens mij heet het zo),
Opzich vind ik dat niet zo heel erg, ik heb nog zoveel in te halen en m'n achterstand wordt alleen maar groterquote:Op maandag 3 april 2006 12:02 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
nou zeg
![]()
anyways vandaag laatste aflevering van Black Cat maar eens kijken. Waarom lopen alleseizoenen tegelijk af. Kan ik weer nieuwe anime gaan zoeken enzo
En dan moet je ook nog es Honey & Clover kijken...quote:Op maandag 3 april 2006 12:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
Opzich vind ik dat niet zo heel erg, ik heb nog zoveel in te halen en m'n achterstand wordt alleen maar groter![]()
blijf je hem daarmee plagen????quote:Op maandag 3 april 2006 13:58 schreef RipCore het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog es Honey & Clover kijken...![]()
Ja ik weet 't, ondertussen heb ik 'm al helemaal binnenquote:Op maandag 3 april 2006 13:58 schreef RipCore het volgende:
[..]
En dan moet je ook nog es Honey & Clover kijken...![]()
Je zou natuurlijk wat info kunnen inwinnen op de gebruikelijke plaatsen en dan besluiten het wel of niet te kopendownloaden.quote:Op maandag 3 april 2006 14:18 schreef outcast_within het volgende:
Als ie zo door gaat raak ik ook langzamerhand benieuwt.
Ik wacht gewoon totdat er over een maand weer gespamt word. en ik dan zo geprikkelt word om er eens naar te kijken ^_^quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:11 schreef RipCore het volgende:
[..]
Je zou natuurlijk wat info kunnen inwinnen op de gebruikelijke plaatsen en dan besluiten het wel of niet te kopendownloaden.
denk dat je opzoek bent naar Azumanga Web Daioh ????quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:31 schreef blessed19 het volgende:
nogmaals de vraag of iemand de spinoff weet van azumanga daioh
mja zou best kunnen dan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:18 schreef blessed19 het volgende:
nee, het had een totaal andere naam.
Het verhaal van 1 van de meisjes wordt dan verder beschreven. maar volgens mij is er tot nu toe alleen nog maar de manga ervan.
Kijk jij die troep?quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:50 schreef Jordy-B het volgende:
Gister 2×2 Shinobu afgekeken...
de laatste aflevering was nogal slecht.
Ik vind denk ik een rode draad erg fijn. Maar deze show miste een beetje de rode draad (ep 3-11). Het einde was dan wel weer een mooie afsluiter verhalend gezien.quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:59 schreef Jordy-B het volgende:
Er was één of ander figuur die de hele tijd Shinobu-dingetjes zat te spammen...
En toen kwam ik erachter dat ik die al 'n keer verkregen had. Waren maar 12 afleveringen, dus die ben ik even gaan kijken. Het is best 'n vermakelijke serie, alleen dat einde is echt achterlijk. Wat dat betreft kan 'ie zich wel meten met series als Neon Genesis Evangelion...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
Hou ik je aan.quote:Op dinsdag 4 april 2006 10:29 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik wacht gewoon totdat er over een maand weer gespamt word. en ik dan zo geprikkelt word om er eens naar te kijken ^_^
Dat vroeg ik mij ook al af...quote:Op dinsdag 4 april 2006 11:52 schreef outcast_within het volgende:
(vraagt zich nog steeds af waar die vechtscene is gebleven in de intro)
quote:Op dinsdag 4 april 2006 19:38 schreef MaxiTitan het volgende:
Nah, ik ga Honey & Clover eens proberen na deze titel al een paar keer langs hebben zien komen...
quote:Om de een of andere vage reden zit er wat Mangashiznit in het begin en een dansje in het midden, maar dat moet je maar negeren.
En zelf natuurlijk ook stug kijken hč. Maar ik ken het.. Als ik aan een anime begin moet ik het ook afkijken ook, zelfs al vind ik er niets aan. Soort van angst dat ik wat leuks mis misschienquote:Op dinsdag 4 april 2006 11:52 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Kijk jij die troep?
trouwens de laatste aflevering was een van de beste.
de 1ste 2 zijn leuk en de laatste. en ook nog die ene waar ze dansen. en die ene met de doos vol vloeken.
Voor de rest was het jammer dat ik het gekeken heb. (vraagt zich nog steeds af waar die vechtscene is gebleven in de intro)
ik heb veel over elfen lied gehoord.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef thedude0 het volgende:
Ik heb een anime nodig met veel geweld, weinig drama/verhaal (geen jankzooi) en hippe actie
Kent iemand zoiets? Zo ja, zeg dan de naam aub.
neu Elfen Lied heeft best een goed verhaal op zich hoorquote:Op dinsdag 4 april 2006 22:47 schreef blessed19 het volgende:
[..]
ik heb veel over elfen lied gehoord.
beserk is volgens mij ook gedachteloos geweld (de manga iig wel!)
Grappig hoe je dat zegt.quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef thedude0 het volgende:
Ik heb een anime nodig met veel geweld, weinig drama/verhaal (geen jankzooi) en hippe actie
Beserk (heerlijk insane over the top actie)quote:Op dinsdag 4 april 2006 22:35 schreef thedude0 het volgende:
Ik zal eens mijn hd doorspittenquote:Op woensdag 5 april 2006 00:15 schreef -Wolf- het volgende:
Ik heb een anime nodig met veel dierensex, 2 dwergen, heel veel bloed (maar alleen als het groen is!), ellenlange citaten uit Shakespeares werken en gesitueerd in het jaar 2312. Geen Sci-Fi!![]()
niet alleen demonen ben ik bangquote:Op woensdag 5 april 2006 00:17 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Urotsukidoji (demonen , demonen en als extra nog wat demonen)
dat wil je niet weten...quote:Op woensdag 5 april 2006 00:40 schreef AlttC het volgende:
Vertel, wat dan nog meer? Ik ken de serie niet, maar ben benieuwd wie/wat je dan bedoelt.
dat is toch zo'n verkracht meisjes met tentakels serie?quote:
zag dit net, neem aan dat het een 1aprilgrap is...quote:FUNimation Entertainment acquires all assets of Dattebayo
Het is inmiddels ook al 4 dagen voorbij de eerste...quote:Op woensdag 5 april 2006 07:53 schreef mschol het volgende:
[..]
zag dit net, neem aan dat het een 1aprilgrap is...
Mononoke Hime is gewoon een film, dus je bent niet afgezet. Ik ben btw eindelijk begonnen met Elfen Lied (14 series op mijn HD en ik download er gewoon een 15e bijquote:Op woensdag 5 april 2006 07:52 schreef mschol het volgende:
las ik net nou goed dat princess mononoke een serie is en geen film?
ben ik dan afgezet door dvd pacific
heb echt een film gekocht hoor ?
of is de serie verbouwd naar film voor dvd release?
Volgens mij is het gewoon een film hoor.quote:Op woensdag 5 april 2006 07:52 schreef mschol het volgende:
las ik net nou goed dat princess mononoke een serie is en geen film?
ben ik dan afgezet door dvd pacific
heb echt een film gekocht hoor ?
of is de serie verbouwd naar film voor dvd release?
quote:Op woensdag 5 april 2006 00:32 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
niet alleen demonen ben ik bang
nou, ik was geloof ik 14 of misschien zelfs nog iets jonger toen ik het zag en het is het enige wat er van is blijven hangen bij mij. Mijn pa zat ook nogal vreemd te kijken toen die ellende begon.quote:Op woensdag 5 april 2006 11:13 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
![]()
Er zit inderdaad wel wat extreme zooi in, maar ik blijf nog steeds van mening dat dat NIET de hoofdzaak is in de film(s)!
Pokemon. Met al die kleine monstertjes die elkaar telkens afslachten in de arena.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Naruto duurt nog wel even met downloaden, dus vroeg ik me af of jullie er me nog een aan kunnen raden. Het liefst een anime met veel actie, spanning en geweld, maar ook veel emoties waardoor je echt met de hoofdpersonen mee leeft.Is er zoiets??
Ik heb em ook op vrij vroege leeftijd gezien en dat was ook ff schrikken. Maar later heb ik em dus als volwassene gezien en dan is hij wel wat minder extreem.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:56 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
nou, ik was geloof ik 14 of misschien zelfs nog iets jonger toen ik het zag en het is het enige wat er van is blijven hangen bij mij. Mijn pa zat ook nogal vreemd te kijken toen die ellende begon.ik was er ik ieder geval niet op voorbereid.
*ahum*quote:Op woensdag 5 april 2006 14:57 schreef -Strawberry- het volgende:
Naruto duurt nog wel even met downloaden, dus vroeg ik me af of jullie er me nog een aan kunnen raden. Het liefst een anime met veel actie, spanning en geweld, maar ook veel emoties waardoor je echt met de hoofdpersonen mee leeft.Is er zoiets??
dat zeggen ze nou ook altijd bij la blue girlquote:Op woensdag 5 april 2006 15:10 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
De focus ligt iig niet op de 'porno' maar op het demonen gebeuren.
Ah the memories, mijn eerste ervaring met hentai.quote:Op woensdag 5 april 2006 14:27 schreef blessed19 het volgende:
waarom moet ik dan altijd aan la blue girl denken?![]()
Knight of Xentar ?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Ah the memories, mijn eerste ervaring met hentai.![]()
Ik heb ooit een of andere hentai gezien die net een rpg was, inclusief stat meters enzo. Het was echt te lomp (orale sex uitvoeren zodat de wizard weer power heeft om spells te casten) maar ergens ook heel grappig. Weet iemand heel toevallig hoe deze serie heet?
![]()
![]()
quote:Op woensdag 5 april 2006 18:18 schreef ethiraseth het volgende:
Ik heb ooit een of andere hentai gezien die net een rpg was, inclusief stat meters enzo. Het was echt te lomp (orale sex uitvoeren zodat de wizard weer power heeft om spells te casten) maar ergens ook heel grappig. Weet iemand heel toevallig hoe deze serie heet?
![]()
![]()
lijkt er wel opquote:Op woensdag 5 april 2006 10:23 schreef -Trinity- het volgende:
[..]
Volgens mij is het gewoon een film hoor.
uhm uhh dragon pinkquote:Op woensdag 5 april 2006 18:18 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
![]()
![]()
Wat dan wel weer knap is is dat alles met 1 hand getekend isquote:Op woensdag 5 april 2006 21:06 schreef blessed19 het volgende:
porno, ok... gezonde jongens
getekende porno...OVERSIZED!
moet je tocjh denken dat al die Vrouwen met siliconenn tieten teveel hentai hebben gekeken???quote:Op woensdag 5 april 2006 21:06 schreef blessed19 het volgende:
porno, ok... gezonde jongens
getekende porno...OVERSIZED!
Sjo, hi jongens.. Ik heb erg weinig anime gekeken afgelopen tijd.. meer series en asian moviesquote:Op woensdag 5 april 2006 00:23 schreef torn_Machina het volgende:
Net ook even ep 19 van Noein gekeken en Ergo proxy 5.Hopelijk zet shinsen er een beetje vaart achter bij de laatste 5 Noein eps.
Eerste ep van Kiba ook gekeken. Ik heb het van 2 subbers gedownload, maar allebei hadden ze zo'n irritant klokje in de linker bovenhoek.quote:Op woensdag 5 april 2006 23:11 schreef Hopey het volgende:
[..]
Sjo, hi jongens.. Ik heb erg weinig anime gekeken afgelopen tijd.. meer series en asian movies
Maar heb lichtjes de balen van Shinsen.. ze zijn ubertraag daar, Gun-X sword zijn ze bij ep 16 gestopt met subben.. en Blood+ gaat ook lekker traag.. Ik zoek dan ook maar mijn heil bij een andere fansubs.
Anyway.. weinig dus gezien.. loop alleen up-to-date met Bleach, Noein en Blood+
Ow en heb eindelijk de FMA film gezien. Ik vond hem wel leuk. De broertjes eindelijk bij elkaar.. zo lief.. ^_^
Ik heb wel een begin kunnen maken met Eureka 7.. ben bij de 4e ep.. en ik kan zeggen die serie bevalt erg goed!
En een tipje van iemand gehad voor een nieuwe anime serie "Kiba".. Ik heb net de allereerste ep gezien.. en ik moet zeggen.. ben enthousiast.. hij's leukAlhoewel het concept niet orgineel is, maar dat maakt het niet minder leuk
![]()
Voor de rest vraag ik me af wat er in hemelsnaam met Kyou Kara Maou is gebeurd.. Licenced.. maar geen enkele fansub meer?![]()
Ik heb van Gun X Sword ep 17 t/m 26 van SHRIMPS en nog bedankt voor je suggestie anders was ik nooit aan deze serie begonnenquote:Op woensdag 5 april 2006 23:11 schreef Hopey het volgende:
Sjo, hi jongens.. Ik heb erg weinig anime gekeken afgelopen tijd.. meer series en asian movies
Maar heb lichtjes de balen van Shinsen.. ze zijn ubertraag daar, Gun-X sword zijn ze bij ep 16 gestopt met subben.. en Blood+ gaat ook lekker traag.. Ik zoek dan ook maar mijn heil bij een andere fansubs.
quote:Op woensdag 5 april 2006 22:46 schreef Orealo het volgende:
Dit is mijn 4000'ste post ten ere van het Anime Topic op FOK!
![]()
Mjaquote:Op woensdag 5 april 2006 22:45 schreef Orealo het volgende:
iedere anime fan is wel eens in aanraking gekomen met hentai denk ik, zoek maar eens op een random anime fan meisje naam op google images
Waar gaat Blood+ over? Ik heb hier nog een korte film (45 min) liggen die Blood, the last vampire heet. Heeft dat iets met elkaar te maken of is het toeval?quote:Op woensdag 5 april 2006 23:11 schreef Hopey het volgende:
Anyway.. weinig dus gezien.. loop alleen up-to-date met Bleach, Noein en Blood+
Ow en heb eindelijk de FMA film gezien. Ik vond hem wel leuk. De broertjes eindelijk bij elkaar.. zo lief.. ^_^
Yup, ze zijn aan elkaar gerelateerd. Blood, the last vampire is de film. En Blood + de serie. Wel een aanradertje hoor. Al begint ie goed, kakt ie even in en is ie nu weer lekker. Nu is het wachten op de resterende epsquote:Op donderdag 6 april 2006 08:22 schreef -Trinity- het volgende:
Waar gaat Blood+ over? Ik heb hier nog een korte film (45 min) liggen die Blood, the last vampire heet. Heeft dat iets met elkaar te maken of is het toeval?
Heey..quote:Op donderdag 6 april 2006 00:38 schreef stroopje het volgende:
Ik heb van Gun X Sword ep 17 t/m 26 van SHRIMPS en nog bedankt voor je suggestie anders was ik nooit aan deze serie begonnen![]()
Kazaa Lite Codec Packquote:Op donderdag 6 april 2006 12:04 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
Combined Community Codec Pack anders????
CCCP hoe toepasselijk
nog 3 focking weken voordat de fillers voorbij zijn ??quote:Op donderdag 6 april 2006 16:05 schreef Qunix het volgende:
En Naruto heeft ook een nieuwe OP.
Ik ga hem nu kijken en ik denk dat de fillers voorbij zijn.
Nog 3 weken...
Ik heb K-Lite codec pack met WPC,quote:Op donderdag 6 april 2006 13:02 schreef torn_Machina het volgende:
CCCP met Windows media player classic.![]()
Ja, leuk!quote:Op woensdag 5 april 2006 15:04 schreef -Wolf- het volgende:
[..]
Pokemon. Met al die kleine monstertjes die elkaar telkens afslachten in de arena.
Ik zal er eens wat meer over gaan opzoeken.quote:Op woensdag 5 april 2006 15:53 schreef blessed19 het volgende:
[..]
*ahum*
cowboy bebop
trigun
noir
negima
saiyuki (aanrader!)
getbackers
full metal panic.
iddquote:Op donderdag 6 april 2006 16:27 schreef Qunix het volgende:
En een nieuwe outro!
geen flauw idee, maar ziet er wel grappig uit met die GSM dingen XDquote:Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef mschol het volgende:
[..]
idd
iemand die de filosofie achter de outro weet? (als die er is?)
daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
geen flauw idee, maar ziet er wel grappig uit met die GSM dingen XD
van welke anime is dat, beeldje ziet er idd wel prachtig uit..quote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Omg, ik kom net dit tegen, ben benieuwd hoe duur die is en waar je die kan kopen.. Ik vind hem echt heel mooi namelijk, prachtig
Het lijkt wel een beetje Final Fantasy achtigquote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
van welke anime is dat, beeldje ziet er idd wel prachtig uit..
Dat zijn Chii en Dark Chii (Freya) uit Chobits...quote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
van welke anime is dat, beeldje ziet er idd wel prachtig uit..
ga je googlen naar beelden kom je dit tegen:quote:Op donderdag 6 april 2006 21:45 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat zijn Chii en Dark Chii (Freya) uit Chobits...
Tjah, cosplay... ieder zijn meug, 't is wel geen anime maar die Johnny Bravo ziet er wel cool uit...quote:Op donderdag 6 april 2006 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ga je googlen naar beelden kom je dit tegen:
http://digilander.libero.it/thebetmark/Cosplay/Jonny-Chobits.jpg
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:59 schreef Orealo het volgende:
[animecon 2005] Wie gaat?
Jaahaa, toen kende ik jullie nog niet.![]()
Heej die serie heb ik ookquote:Op donderdag 6 april 2006 00:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ben nu The Twelve Kingdoms aan het binnenhalen, de snelheid is nou niet bepaald denderend.![]()
Zal wel zondag worden voordat ik die 11.5 gig binnen heb.![]()
Je kan op een zaterdag gaan, dan kost het je nu ¤ 33,- (bij de deur kost 't ¤ 36,-)quote:Op donderdag 6 april 2006 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
maar wat is de beste dag om te gaan (voor die van 2006, that is)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:22 schreef Koranaga het volgende:
Midori no Hibi was overgens heel best erg leuk.![]()
Et tu Brute?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:55 schreef Orealo het volgende:
Naruto naar de Xbox 360
shit ik ben ps3/pc fanboy![]()
oooh latijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Et tu Brute?
Geen nintendo fan?![]()
google is my friendquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
oooh latijn![]()
Desinit in Nintendo piscem mulier formosa superne.
Google was ook mijn vriendquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
google is my friend
De uitkomst beantwoord idd niet mijn verwachtingen. Mobbieloze alcoholvrije goede daden verichtende bob![]()
midori is een kutwijf! irriteerde me telkens aan haar in ggquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:05 schreef outcast_within het volgende:
@blessed:Midori: A cowardly love is all about looking for mistakes midori
Ik had toch gehoopt dat je nu wel zou snappen dat het om deze gaatquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
midori is een kutwijf! irriteerde me telkens aan haar in gg![]()
futaba is veel toffer! die ramt iedereen teminste in elkaar
Heheh dit is net als die oude vecht spelletjes op de consoles,quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
midori is een kutwijf! irriteerde me telkens aan haar in gg![]()
sodemieter op met je neppe midori!quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:14 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Ik had toch gehoopt dat je nu wel zou snappen dat het om deze gaat
[afbeelding]
Er is maar EEN echte midori
Wedden dat als ik win, dat hij dan snel op de reset-knop ramt?quote:Op vrijdag 7 april 2006 13:15 schreef Orealo het volgende:
[..]
Heheh dit is net als die oude vecht spelletjes op de consoles,
Outcast zat erachter, jij doet player 2 controller erin en drukt op start :
"An opponent has arrived!"
FMP:TSR schopt kont !quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:22 schreef Koranaga het volgende:
The Twelve Kingdoms heb ik ook pas binnnen getrok...gekregen. Volgens horen zeggen moet het een goede serie zijn.
Maar ben nu nog eventjes Full Metal Panic aan het kijken. Hierna volgt denk ik meteen Full Metal Panic Fumoffu. Nou komt daarna ook nog Full Metal Panic Second Raid alleen weet ik nog niet of ik die ook ga kijken, is hij een beetje aan te raden ?
Midori no Hibi was overgens best erg leuk.![]()
Nintendoquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Et tu Brute?
Geen nintendo fan?Jeug van tegenwoordig
![]()
wtfquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:18 schreef blessed19 het volgende:
[..]
Wedden dat als ik win, dat hij dan snel op de reset-knop ramt?
Hey stop eens MWUAHAAHAHAHA ergens onderin je post, 't straalt er vanafquote:Op vrijdag 7 april 2006 16:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wtf
Togemaru san KIIIEkuh
Togemaru san CHOOOOpuh
Togemaru san thunder miracle strike attaaakuh
Zoo jou midori is nu wel dood.
Midori veni, vidi, vici (etwas grammatik richtig nicht aber glaube ich du verstand)
[afbeelding]
Jou midori mag terug komen wanneer ze der eigen Naam-Serie heeft
JOUW Midori heeft characters van MIJN Midori nodig om te kunnen winnen! HAHAHA Dacht je nou echt dat die cactus gaat meewerken? dacht het niet! Maar zo kan ik het ook spelen!quote:Op vrijdag 7 april 2006 16:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
wtf
Togemaru san KIIIEkuh
Togemaru san CHOOOOpuh
Togemaru san thunder miracle strike attaaakuh
Zoo jou midori is nu wel dood.
Midori veni, vidi, vici (etwas grammatik richtig nicht aber glaube ich du verstand)
[afbeelding]
Jou midori mag terug komen wanneer ze der eigen Naam-Serie heeft
3 eps pas tssk, ga maar gauw verder kijken, het leuke komt nog...quote:Op vrijdag 7 april 2006 19:27 schreef blessed19 het volgende:
zonet de eerste 3 afleveringen van school rumble gekeken...
[afbeelding]
man! wat een suffe serie... ik hoop echt dat ie snel wat beter wordt, anders vind ik het maar tijdverspilling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is vooral mooi omdat je wel bijna zeker weet hoe het afloopt, maar je krijgt het niet pontificaal in beeld te zien, en dat maakt het veel mooier dan het standaard einde. In ieder geval een fantastische serie, aanrader
I want to have a real life...but I don't know where to download it.
quote:Op zaterdag 8 april 2006 00:11 schreef Gluttony het volgende:
Yay, ik heb Elfen Lied afgekeken. Het was een mooie laatste aflevering, vooral toen
heb em gezien en vond em ook erg goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is vooral mooi omdat je wel bijna zeker weet hoe het afloopt, maar je krijgt het niet pontificaal in beeld te zien, en dat maakt het veel mooier dan het standaard einde. In ieder geval een fantastische serie, aanrader![]()
heb nu Midori No Hibi binnengehaald, eerste ep gekekenen en hij lijkt me erg grappig
MIDORI!!!!quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:09 schreef mschol het volgende:
[..]
heb em gezien en vond em ook erg goed
heb nu Midori No Hibi binnengehaald, eerste ep gekekenen en hij lijkt me erg grappig
ik heb Green Green midori hier ook nog ergens liggen..quote:Op zaterdag 8 april 2006 09:46 schreef blessed19 het volgende:
[..]
MIDORI!!!!
ARGH!!!!! JIJ OVERLOPER!![]()
serieus? ik?quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:13 schreef outcast_within het volgende:
Meen je dit nu enigzins serieus blessed? Ik denk je zit voor de grap green green te steunen.
Onegai twins.quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:40 schreef mschol het volgende:
ben nu ook maar bezig met pita ten, hanaukyo maids,Onegai twins te downloaden..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dat na dan wel een leuke serie hoor
quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Onegai twins.
shiver:dont get it...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dat na dan wel een leuke serie hoor![]()
quote:Op zaterdag 8 april 2006 10:45 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Onegai twins.
shiver:je hebt hem serieus gekeken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Op dat na dan wel een leuke serie hoorIk vond Onegai Teacher al erg tenenkrommend slecht! twins heb ik ook hier liggen, maar na 2 eps wist ik al dat ik mijn tijd ermee verklootte
![]()
hmm okayquote:
looks familiar ...quote:
Ik mag blij zijn als ik over de 200kB ga..quote:Op zaterdag 8 april 2006 16:50 schreef mschol het volgende:
[..]
looks familiar ...
me internet verbinding vind et niet leuk dat ik aan 1 stuk door met 630 kb eff wat haal het downloaden ben (en vooral telkens na een 190 mb eff reconnecten met een ftp site
Geloof dat zo'n beetje elke grote provider nu onbeperkt downloaden heeft. Geloof zelfs (maar weet het niet zeker) dat bv Planet de Fair (ab)Use Policy heeft afgeschaft.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:45 schreef blessed19 het volgende:
ik mag blij zijn met mijn gemiddelde 10 kb/sec. maar dan heb ik wel onbeperkt downloaden!
ik zal nu onder ploicy cvan xs4all en dus ook geen FUP meer en met laatste download stats:quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:45 schreef blessed19 het volgende:
ik mag blij zijn met mijn gemiddelde 10 kb/sec. maar dan heb ik wel onbeperkt downloaden!
In Nederland... In België heeft iedereen ze nog, en belachelijke limieten.quote:Op zaterdag 8 april 2006 17:53 schreef Zeurberus het volgende:
[..]
Geloof dat zo'n beetje elke grote provider nu onbeperkt downloaden heeft. Geloof zelfs (maar weet het niet zeker) dat bv Planet de Fair (ab)Use Policy heeft afgeschaft.
Sorryquote:
Aaah een uploaderquote:Op zaterdag 8 april 2006 17:58 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zal nu onder ploicy cvan xs4all en dus ook geen FUP meer en met laatste download stats:
Period (Month)
Download
Upload
Both Directions
januari 2006
2,72 GB
209,28 MB
2,93 GB
februari 2006
69,03 GB
90,52 GB
159,55 GB
maart 2006
93,35 GB
130,31 GB
223,66 GB
april 2006
21,20 GB
13,19 GB
34,39 GB
![]()
en nog niet zeiken...
1 2 3 4 5 6 | december 2005 67,48 GB 29,10 GB 96,57 GB januari 2006 78,29 GB 30,24 GB 108,53 GB februari 2006 84,66 GB 30,90 GB 115,55 GB maart 2006 76,22 GB 28,45 GB 104,67 GB april 2006 8,81 GB 2,42 GB 11,22 GB |
Ik heb nog wel een suggestie.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ben nog steeds op zoek naar nieuwe Anime omdat veel van de series die ik volg zijn afgelope.
Ik weet niet wat ik moet kijken![]()
Alle Ghibli-films zijn wat...quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heeft iemand hier My Neighbor Totoro gezien? Is dat wat? Zo ja, dan ga ik die morgen kijken![]()
Ja dat dacht ik ook al, heb Spirited Away en Howl's Moving Castle ook gezienquote:
heb em hier zelfs liggenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heeft iemand hier My Neighbor Totoro gezien? Is dat wat? Zo ja, dan ga ik die morgen kijken![]()
Het is als alle Miyazaki-films een heerlijk avontuur in een fantasiewereld, maar je merkt waarschijnlijk wel dat die film minder gericht is op een westers publiek als de laatste Ghibli-films (dat idee had ik in ieder geval)...quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al, heb Spirited Away en Howl's Moving Castle ook gezien![]()
Maar toch wou ik even naar wat meningen vragen enzo
Kiba?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ben nog steeds op zoek naar nieuwe Anime omdat veel van de series die ik volg zijn afgelope.
Ik weet niet wat ik moet kijken![]()
Honey & Clover (istie weer!)quote:Op zondag 9 april 2006 08:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
now dont hold out on us (and me )
mm ok Honey en CLover even zoeken danquote:Op zondag 9 april 2006 12:41 schreef RipCore het volgende:
[..]
Honey & Clover (istie weer!)
Maar om nog wat substantieels toe te voegen:
Pale Cocoon OVA
Shingetsutan Tsukihime
En TIDE LINE Blue was ook wel grappig.
nastyquote:Op maandag 10 april 2006 10:35 schreef blessed19 het volgende:
Zo ziet elfen lied eruit, maar een groot gedeelte ziet het er zo uit:
http://www.gameforums.ru/(...)20-%20questioned.jpg
pas op! het is een groot plaatje.
Serie is wel heel cool though, 't intro liedje vind ik nog steeds heel mooi, ik ben ook opzoek geweest naar zo'n 'geluidsdoos' met een vergelijkbaarliedje, uiteraard niet gevonden.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 10:35 schreef blessed19 het volgende:
Zo ziet elfen lied eruit, maar een groot gedeelte ziet het er zo uit:
http://www.gameforums.ru/(...)20-%20questioned.jpg
pas op! het is een groot plaatje.
Dat is maar een klein stukje hoor, echt het begin, meisje ontsnapt uit gevangenis, komt in de wijde wereld terecht, bij een jongen die voor haar zorgt, zitten ook wel humor stukjes in, het 'extreme gore' zoals hier zal je niet vaak zienquote:Op maandag 10 april 2006 11:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders dan dat ik verwachte nadat ik dat vorige plaatje zag. vingerkootjes
Niet mijn smaak
Haha, klink goed.quote:Op maandag 10 april 2006 11:15 schreef Jordy-B het volgende:
Gister de eerste aflevering van Air-Gear gezien... Deze serie gaat over de gebruikters vaqn 'n soort skeelers die voorzien zijn van superkleine motoren die de kracht van een automotor kunnen leveren: Air-Treks...
Klinkt misschien wel geinig, maar de serie heeft nogal een hoog Nickelodeon-gehalte. Slechte graphics (alleen de stukjes CG die af-en-toe voorbijkomen zijn wel redelijk), beroerde muziek, beroerd plot (van de eerste aflevering, iig, maar het zou me verbazen als het beter wordt)...
Afrader.
dat is dan wel weer jammer... ach, ik ga binnenkort Berserk maar eens binnen halen. lijkt me ook wel een aardige seriequote:Op maandag 10 april 2006 11:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat is maar een klein stukje hoor, echt het begin, meisje ontsnapt uit gevangenis, komt in de wijde wereld terecht, bij een jongen die voor haar zorgt, zitten ook wel humor stukjes in, het 'extreme gore' zoals hier zal je niet vaak zien
Het deed mij trouwens een klein beetje denken aan Chobits.
Hoe is xxxholic? ik hoorde dat de manga wel aardig tof is.quote:Op maandag 10 april 2006 15:02 schreef torn_Machina het volgende:
Net even Ergo Proxy 3 en xxxHolic 1 van Shinsen binnen gehaald. En de eerste ep van Disgaea van Anime Universe.![]()
Lain moet je echt de tijd voor nemen. Het is maar 14 eps ofzo maar DAMN wat is die serie ingewikkeld en VAAGquote:Op maandag 10 april 2006 17:52 schreef Koranaga het volgende:
Zo ik heb net Full Metal Panic The Second Raid afgekeken. Goede serie moet ik zeggen, ben benieuwd of er nog een vervolg op komt (kans zit er wel in).
Volgende anime : Lain![]()
Ik zal je vertellen dat ik een bartsende koppijn had na het kijken van Lainquote:Op maandag 10 april 2006 17:52 schreef Koranaga het volgende:
Zo ik heb net Full Metal Panic The Second Raid afgekeken. Goede serie moet ik zeggen, ben benieuwd of er nog een vervolg op komt (kans zit er wel in).
Volgende anime : Lain![]()
Het grote Anime/Manga topic deel 13quote:Op maandag 10 april 2006 18:56 schreef Orealo het volgende:
Hoe gaan we het volgende deel noemen?
Bishoujou: Letterlijk betekent dit mooie meisjes. Een genre dat gericht is op jongensquote:Op maandag 10 april 2006 19:08 schreef Orealo het volgende:
Ik zat meer te denken aan
Het grote Anime/Manga topic deel 13 : Bishoujou FTW!
ok dan!quote:Op maandag 10 april 2006 19:15 schreef stroopje het volgende:
[..]
Bishoujou: Letterlijk betekent dit mooie meisjes. Een genre dat gericht is op jongens
Fine for me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |