1 meer als Pomme en kellyquote:
Keep up the good workquote:
Serie?quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:52 schreef trigt013 het volgende:
Maar Princess Mononoke is een goede serie......misschien iemand die weet hoeveel delen dit beslaat en hoe de serie heet. Wat zijn nog meer goede series?
Allemaal geproduceerd door GhiBliquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:43 schreef uppie83 het volgende:
Pfff.... als ik me niet vergis is Spirited Away een onderdeel van de serie met Princess Mononoke en Howl's Moving Castle... ofzo iets cq ongeveer
Studio Ghibli is een begripquote:Op vrijdag 31 maart 2006 00:04 schreef trigt013 het volgende:
wie is GhiBli ???
Is idd gewoon een serie... komt uit de Ghibli stalquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:52 schreef trigt013 het volgende:
Maar Princess Mononoke is een goede serie......misschien iemand die weet hoeveel delen dit beslaat en hoe de serie heet. Wat zijn nog meer goede series?
Dat beviel mij ook wel aan de serie...quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:44 schreef -Wolf- het volgende:
FMA 26 inmiddels! Echt een intrigerend verhaal!En een beetje donker af en toe.
Ik ookquote:Op donderdag 30 maart 2006 23:54 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Serie?Ik dacht altijd dat het een film was.
is vetquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef Orealo het volgende:
Black Cat,
Ik heb nu de eerste 4 afleveringen gezien, en sinds dien niet echt meer gekeken, maar ik wil nog wel kijken
Heeft iemand de rest gezien en weet of 't nog spannender etc wordt?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
ok als ik zo thuis ben ga ik 'm downloaden
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:19 schreef Orealo het volgende:
[..]
ok als ik zo thuis ben ga ik 'm downloadenkopen
Waar gaat die serie eigenlijk over dan?quote:Op vrijdag 31 maart 2006 07:25 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat beviel mij ook wel aan de serie...
Af en toe lachen tussendoor en dan weer serieus met het verhaal verder...
![]()
2 jongens, broertjes, moeder komt te overlijden, vader is verdwenen, 'Alchemy' is een bekend begrip, te kunst om van iets, iets anders te maken (mits het dezelfde 'waarde' heeft)quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Waar gaat die serie eigenlijk over dan?
Woei , deeltje 12quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef Orealo het volgende:
Black Cat,
Ik heb nu de eerste 4 afleveringen gezien, en sinds dien niet echt meer gekeken, maar ik wil nog wel kijken
Heeft iemand de rest gezien en weet of 't nog spannender etc wordt?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:52 schreef Zeurberus het volgende:
Ik moet wel zeggen dat ik de tekenstyle (en dan vooral het kleurgebruik) in Black Cat wel heel stoer vind .
no shana al gezien, wacht op de movie die uit komtquote:Op vrijdag 31 maart 2006 19:28 schreef stroopje het volgende:
![]()
Deel 12
![]()
![]()
FMAis gewoon heerlijke serie en film
Als je net als ik veel moet wachten op de nieuwe ep van Bleach, Ergo Proxy, Blood+, Naruto en Fate Stay NIght kun je ook aan Shagugan no Shana beginnen net als ik![]()
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:12 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Damn orealo jij bent bob
Een Homunculus...quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:29 schreef Orealo het volgende:
[..]
2 jongens, broertjes, moeder komt te overlijden, vader is verdwenen, 'Alchemy' is een bekend begrip, te kunst om van iets, iets anders te maken (mits het dezelfde 'waarde' heeft)
Waarde qua materialen
1 vork = 10 gram ijzer bijv.
Maar goed, hij probeert z'n moeder tot leven te wekken met alchemy, dit gaat verkeerd, het mag ook niet volgens de alchemy regels
Zodoende word er een 'god hoe heet het nou' geboren, een evil creature (want ze hebben een zonde begaan)
Waar heb je dat gelezen?quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:27 schreef blessed19 het volgende:
Naruto vanaf 6 juni op TMF. hoop dat dit een grap is, anders ben ik bang voor de gevolgen
dat zou inderdaad niet verkeerd zijnquote:Op zaterdag 1 april 2006 13:32 schreef Orealo het volgende:
dat bericht op dmx anime was bullshit dacht ik![]()
Het zou wel tof zijn, mits ze het net zo uitzenden als Cowbow Bepop
Kan mij niet herinneren dat die uitgezonden is.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:32 schreef Orealo het volgende:
Vette toffe iedereen kom naar de meet 2de pagina startpost opgedragen aan 1 april.
dat bericht op dmx anime was bullshit dacht ik![]()
Het zou wel tof zijn, mits ze het net zo uitzenden als Cowbow Bepop
Grap dusquote:1 April!
... 1 april! Heel veel van de bezoekers, zowel hier als op andere websites en forums, hadden het bij voorbaad al door: dit bericht is onze 1 april grap. TMF zal Naruto de komende tijd niet gaan uitzenden. Kana home video, die de licentie van Naruto in handen heeft, heeft wel plannen om Naruto naar Nederland te brengen, er zijn echter nog geen concrete gegevens bekend gemaakt. Voor de die-hard naruto fans die helemaal in obsessie van dit nieuws naar TMF zijn gaan kijken: onze excuses!
Met vriendelijke groet,
De DMX Anime crew
en Rolf
en hoe ond jij de film??? (antwoorden nadat je hem gezien heb graagquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:24 schreef -Wolf- het volgende:
Bijna klaar met FMA. Nog 4 afleveringen. Als ik gisteren niet zwaar ziek was, dan was ik klaar geweest.Erg verslavend die serie.
het maakte het hele verhaal wat waziger. dat vond ik wat minder. er blijft wel ruimte over voor een vervolg.quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:53 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
en hoe ond jij de film??? (antwoorden nadat je hem gezien heb graag)
Ik vind Wolf's Rain heel goed en als je Elven Lied, Chobits en Getbackers nog niet gezien hebt kun je ook hieraan beginnen ( het is een suggestie )quote:Op zondag 2 april 2006 00:44 schreef Gluttony het volgende:
Ik heb eindelijk Rurouni Kenshin afgekeken (duurde wel ff, 95 afleveringen en dan nog zo'n kuteinde), maar ik weet niet wat ik nu moet gaan kijken
. Ik kan kiezen uit: Final Approach, Someday's Dreamers, Cowboy Bebop, Gundam SEED, Hellsing, Jinki:Extend, Kimagure Orange Road, Maria-Sama Ga Miteru ~Haru~, Monster laatste 20 eps, Saikano, Serial Experiments Lain, To Heart, Neon Genesis Evangelion en Wolf's Rain
. Probleem bij mij is vooral dat voor elke serie die ik kijk, ik er weer 3 download koop
. Ach, ik ga zo maar eens random bepalen welke serie ik ga kijken.
Ik ben eigenlijk van plan om eerst die 14 animeseries te kijken die ik nu op mijn computer een aantal dvd'tjes heb staan. Elfen Lied wil ik al langer kijken, Chobits en Getbackers komen later wel (Misschien in de zomervakantie ofzoquote:Op zondag 2 april 2006 02:30 schreef stroopje het volgende:
[..]
Ik vind Wolf's Rain heel goed en als je Elven Lied, Chobits en Getbackers nog niet gezien hebt kun je ook hieraan beginnen ( het is een suggestie )
Welkom enzo.quote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef -Trinity- het volgende:
Mijn complimenten voor de enorme OP. Ik kom er nu pas achter dat deze topicreeks bestaat
. Ik heb hier op zich ook wel wat anime liggen, Love Hina, Serial Experiments Lain, Ghost in the Shell (1 en 2, 2 nog niet gezien), film van Cowboy Bebop (knocking on heavens door) en vast nog wel wat...
Dus: tvp.
Die is gemeenquote:Op zaterdag 1 april 2006 19:22 schreef Orealo het volgende:
Ik heb de eerste 2 afleveringen van Honey and Clover binnen,
Maar ik ga ze niet kijken.
WHAHAHA 1 april.
ik kijk ze vanavond
Wist ik eerst ook niet.quote:Op zondag 2 april 2006 11:39 schreef -Trinity- het volgende:
Ik kom er nu pas achter dat deze topicreeks bestaat.
Thxquote:Op zondag 2 april 2006 12:54 schreef outcast_within het volgende:
Welkom enzo.
Binnenkort een potje poker spelen?
Fruitsbasket. Maar daar zou je als kerel mss niet zo heel veel aan kunnen vindenquote:Op zondag 2 april 2006 20:04 schreef ethiraseth het volgende:
Kan iemand me wat leuks aanraden wat je ook met een meisje zou kunnen kjiken? Er zijn echt zóveel dingen dat ik door de bomen het bos niet meer zie en geen idee heb waar ik zou moeten beginnen. Dus geen dingen met teveel geweld enzo en een beetje schattig. En als het ook nog eens een serie met een beetje veel afleveringen is zal het helemaal geweldig zijn.
![]()
Definitely CB... voor mij het beste wat ik tot nu toe heb gekeken.quote:Op zondag 2 april 2006 00:44 schreef Gluttony het volgende:
Ik heb eindelijk Rurouni Kenshin afgekeken (duurde wel ff, 95 afleveringen en dan nog zo'n kuteinde), maar ik weet niet wat ik nu moet gaan kijken
. Ik kan kiezen uit: Final Approach, Someday's Dreamers, Cowboy Bebop, Gundam SEED, Hellsing, Jinki:Extend, Kimagure Orange Road, Maria-Sama Ga Miteru ~Haru~, Monster laatste 20 eps, Saikano, Serial Experiments Lain, To Heart, Neon Genesis Evangelion en Wolf's Rain
. Probleem bij mij is vooral dat voor elke serie die ik kijk, ik er weer 3 download koop
. Ach, ik ga zo maar eens random bepalen welke serie ik ga kijken.
Hmm ik kan Azumanga Daioh dan wel aanraden. Zit geen geweld in en zelf vond ik de serie ook wel leuk...quote:Op zondag 2 april 2006 20:04 schreef ethiraseth het volgende:
Kan iemand me wat leuks aanraden wat je ook met een meisje zou kunnen kjiken? Er zijn echt zóveel dingen dat ik door de bomen het bos niet meer zie en geen idee heb waar ik zou moeten beginnen. Dus geen dingen met teveel geweld enzo en een beetje schattig. En als het ook nog eens een serie met een beetje veel afleveringen is zal het helemaal geweldig zijn.
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |