| 1 2 3 4 5 6 | december 2005 67,48 GB 29,10 GB 96,57 GB januari 2006 78,29 GB 30,24 GB 108,53 GB februari 2006 84,66 GB 30,90 GB 115,55 GB maart 2006 76,22 GB 28,45 GB 104,67 GB april 2006 8,81 GB 2,42 GB 11,22 GB |
Ik heb nog wel een suggestie.quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ben nog steeds op zoek naar nieuwe Anime omdat veel van de series die ik volg zijn afgelope.
Ik weet niet wat ik moet kijken![]()
Alle Ghibli-films zijn wat...quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heeft iemand hier My Neighbor Totoro gezien? Is dat wat? Zo ja, dan ga ik die morgen kijken![]()
Ja dat dacht ik ook al, heb Spirited Away en Howl's Moving Castle ook gezienquote:
heb em hier zelfs liggenquote:Op zaterdag 8 april 2006 22:49 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Heeft iemand hier My Neighbor Totoro gezien? Is dat wat? Zo ja, dan ga ik die morgen kijken![]()
Het is als alle Miyazaki-films een heerlijk avontuur in een fantasiewereld, maar je merkt waarschijnlijk wel dat die film minder gericht is op een westers publiek als de laatste Ghibli-films (dat idee had ik in ieder geval)...quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:53 schreef sinaasappelsapje het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al, heb Spirited Away en Howl's Moving Castle ook gezien![]()
Maar toch wou ik even naar wat meningen vragen enzo
Kiba?quote:Op zaterdag 8 april 2006 22:41 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
ben nog steeds op zoek naar nieuwe Anime omdat veel van de series die ik volg zijn afgelope.
Ik weet niet wat ik moet kijken![]()
Honey & Clover (istie weer!)quote:Op zondag 9 april 2006 08:13 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
now dont hold out on us (and me )
mm ok Honey en CLover even zoeken danquote:Op zondag 9 april 2006 12:41 schreef RipCore het volgende:
[..]
Honey & Clover (istie weer!)
Maar om nog wat substantieels toe te voegen:
Pale Cocoon OVA
Shingetsutan Tsukihime
En TIDE LINE Blue was ook wel grappig.
nastyquote:Op maandag 10 april 2006 10:35 schreef blessed19 het volgende:
Zo ziet elfen lied eruit, maar een groot gedeelte ziet het er zo uit:
http://www.gameforums.ru/(...)20-%20questioned.jpg
pas op! het is een groot plaatje.
Serie is wel heel cool though, 't intro liedje vind ik nog steeds heel mooi, ik ben ook opzoek geweest naar zo'n 'geluidsdoos' met een vergelijkbaarliedje, uiteraard niet gevonden.quote:
quote:Op maandag 10 april 2006 10:35 schreef blessed19 het volgende:
Zo ziet elfen lied eruit, maar een groot gedeelte ziet het er zo uit:
http://www.gameforums.ru/(...)20-%20questioned.jpg
pas op! het is een groot plaatje.
Dat is maar een klein stukje hoor, echt het begin, meisje ontsnapt uit gevangenis, komt in de wijde wereld terecht, bij een jongen die voor haar zorgt, zitten ook wel humor stukjes in, het 'extreme gore' zoals hier zal je niet vaak zienquote:Op maandag 10 april 2006 11:09 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Dat is weer wat anders dan dat ik verwachte nadat ik dat vorige plaatje zag. vingerkootjes
Niet mijn smaak
Haha, klink goed.quote:Op maandag 10 april 2006 11:15 schreef Jordy-B het volgende:
Gister de eerste aflevering van Air-Gear gezien... Deze serie gaat over de gebruikters vaqn 'n soort skeelers die voorzien zijn van superkleine motoren die de kracht van een automotor kunnen leveren: Air-Treks...
Klinkt misschien wel geinig, maar de serie heeft nogal een hoog Nickelodeon-gehalte. Slechte graphics (alleen de stukjes CG die af-en-toe voorbijkomen zijn wel redelijk), beroerde muziek, beroerd plot (van de eerste aflevering, iig, maar het zou me verbazen als het beter wordt)...
Afrader.
dat is dan wel weer jammer... ach, ik ga binnenkort Berserk maar eens binnen halen. lijkt me ook wel een aardige seriequote:Op maandag 10 april 2006 11:14 schreef Orealo het volgende:
[..]
Dat is maar een klein stukje hoor, echt het begin, meisje ontsnapt uit gevangenis, komt in de wijde wereld terecht, bij een jongen die voor haar zorgt, zitten ook wel humor stukjes in, het 'extreme gore' zoals hier zal je niet vaak zien
Het deed mij trouwens een klein beetje denken aan Chobits.
Hoe is xxxholic? ik hoorde dat de manga wel aardig tof is.quote:Op maandag 10 april 2006 15:02 schreef torn_Machina het volgende:
Net even Ergo Proxy 3 en xxxHolic 1 van Shinsen binnen gehaald. En de eerste ep van Disgaea van Anime Universe.![]()
Lain moet je echt de tijd voor nemen. Het is maar 14 eps ofzo maar DAMN wat is die serie ingewikkeld en VAAGquote:Op maandag 10 april 2006 17:52 schreef Koranaga het volgende:
Zo ik heb net Full Metal Panic The Second Raid afgekeken. Goede serie moet ik zeggen, ben benieuwd of er nog een vervolg op komt (kans zit er wel in).
Volgende anime : Lain![]()
Ik zal je vertellen dat ik een bartsende koppijn had na het kijken van Lainquote:Op maandag 10 april 2006 17:52 schreef Koranaga het volgende:
Zo ik heb net Full Metal Panic The Second Raid afgekeken. Goede serie moet ik zeggen, ben benieuwd of er nog een vervolg op komt (kans zit er wel in).
Volgende anime : Lain![]()
Het grote Anime/Manga topic deel 13quote:Op maandag 10 april 2006 18:56 schreef Orealo het volgende:
Hoe gaan we het volgende deel noemen?
Bishoujou: Letterlijk betekent dit mooie meisjes. Een genre dat gericht is op jongensquote:Op maandag 10 april 2006 19:08 schreef Orealo het volgende:
Ik zat meer te denken aan
Het grote Anime/Manga topic deel 13 : Bishoujou FTW!
ok dan!quote:Op maandag 10 april 2006 19:15 schreef stroopje het volgende:
[..]
Bishoujou: Letterlijk betekent dit mooie meisjes. Een genre dat gericht is op jongens
Fine for me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |