geen flauw idee, maar ziet er wel grappig uit met die GSM dingen XDquote:Op donderdag 6 april 2006 16:32 schreef mschol het volgende:
[..]
idd
iemand die de filosofie achter de outro weet? (als die er is?)
daarom vroeg ik het ookquote:Op donderdag 6 april 2006 17:19 schreef Kabuto_Raiger het volgende:
[..]
geen flauw idee, maar ziet er wel grappig uit met die GSM dingen XD
van welke anime is dat, beeldje ziet er idd wel prachtig uit..quote:Op donderdag 6 april 2006 21:19 schreef sinaasappelsapje het volgende:
Omg, ik kom net dit tegen, ben benieuwd hoe duur die is en waar je die kan kopen.. Ik vind hem echt heel mooi namelijk, prachtig
Het lijkt wel een beetje Final Fantasy achtigquote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
van welke anime is dat, beeldje ziet er idd wel prachtig uit..
Dat zijn Chii en Dark Chii (Freya) uit Chobits...quote:Op donderdag 6 april 2006 21:41 schreef mschol het volgende:
[..]
van welke anime is dat, beeldje ziet er idd wel prachtig uit..
ga je googlen naar beelden kom je dit tegen:quote:Op donderdag 6 april 2006 21:45 schreef MaxiTitan het volgende:
[..]
Dat zijn Chii en Dark Chii (Freya) uit Chobits...
Tjah, cosplay... ieder zijn meug, 't is wel geen anime maar die Johnny Bravo ziet er wel cool uit...quote:Op donderdag 6 april 2006 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
ga je googlen naar beelden kom je dit tegen:
http://digilander.libero.it/thebetmark/Cosplay/Jonny-Chobits.jpg
quote:Op donderdag 6 april 2006 21:59 schreef Orealo het volgende:
[animecon 2005] Wie gaat?
Jaahaa, toen kende ik jullie nog niet.![]()
Heej die serie heb ik ookquote:Op donderdag 6 april 2006 00:33 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Ben nu The Twelve Kingdoms aan het binnenhalen, de snelheid is nou niet bepaald denderend.![]()
Zal wel zondag worden voordat ik die 11.5 gig binnen heb.![]()
Je kan op een zaterdag gaan, dan kost het je nu ¤ 33,- (bij de deur kost 't ¤ 36,-)quote:Op donderdag 6 april 2006 23:05 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
maar wat is de beste dag om te gaan (voor die van 2006, that is)
quote:Op vrijdag 7 april 2006 09:22 schreef Koranaga het volgende:
Midori no Hibi was overgens heel best erg leuk.![]()
Et tu Brute?quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:55 schreef Orealo het volgende:
Naruto naar de Xbox 360
shit ik ben ps3/pc fanboy![]()
oooh latijnquote:Op vrijdag 7 april 2006 12:57 schreef outcast_within het volgende:
[..]
Et tu Brute?
Geen nintendo fan?![]()
google is my friendquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:00 schreef Orealo het volgende:
[..]
oooh latijn![]()
Desinit in Nintendo piscem mulier formosa superne.
Google was ook mijn vriendquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:05 schreef outcast_within het volgende:
[..]
google is my friend
De uitkomst beantwoord idd niet mijn verwachtingen. Mobbieloze alcoholvrije goede daden verichtende bob![]()
midori is een kutwijf! irriteerde me telkens aan haar in ggquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:05 schreef outcast_within het volgende:
@blessed:Midori: A cowardly love is all about looking for mistakes midori
Ik had toch gehoopt dat je nu wel zou snappen dat het om deze gaatquote:Op vrijdag 7 april 2006 13:13 schreef blessed19 het volgende:
[..]
midori is een kutwijf! irriteerde me telkens aan haar in gg![]()
futaba is veel toffer! die ramt iedereen teminste in elkaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |