mm, als er een periode komt zonder Lost, CSI en 24 denk ik dat ik ook maar eens aan Prison Break begin om het gat op te vullenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:40 schreef TC03 het volgende:
Wat een goede serie is dit toch. Ik heb net Prison Break verder gekeken, leuke serie, maar het valt wel een beetje in het niet als je ook 24 hebt.
Onterecht zo bleek later. Maar was wel leuk. "Then you'll see what protocols are all about."quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:05 schreef Arcee het volgende:
Geweldig hoe Chloe dat sexual harassment-mannetje op z'n nummer zette.
Dat heb ik dus andersomquote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:40 schreef TC03 het volgende:
Wat een goede serie is dit toch. Ik heb net Prison Break verder gekeken, leuke serie, maar het valt wel een beetje in het niet als je ook 24 hebt.
Die 2 seconden Henderson deed 't hem hequote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:17 schreef Myers het volgende:
Dit vond ik dus echt ff de coolste ep van heel seizoen 5, VET HEFTIG.
Klopt, maar op dat moment weer een erg stoer Chloe-momentje.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:50 schreef TC03 het volgende:
Onterecht zo bleek later. Maar was wel leuk. "Then you'll see what protocols are all about."
Henderson owned idd, maar alles in deze aflevering was super coolquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Die 2 seconden Henderson deed 't hem he.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:54 schreef koudair het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nogal ergelijker inderdaad.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:33 schreef Arcee het volgende:
Was Jack niet beetje heel snel van de aanhouding van Miss Stenger naar CTU?
Naar mijn idee is dat al gebeurd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 00:49 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Nogal ergelijker inderdaad.
Voor de rest echt een puike aflevering weer. Ik denk dat seizoen 3 wel wordt overtroffen als dat niet al is gebeurd.
hij belde vanuit de autoquote:Op woensdag 29 maart 2006 08:39 schreef Bergie88 het volgende:
Waar in de episode hebben jullie Henderson gezien dan?? Hij speelt het wel goed maar ik dacht niet aan hem tijdens de uitzending, ik vond het super hoe Bierko bezig was.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:18 schreef Richardfun het volgende:
Schaamteloze tvp
Ja dat bedacht ik me ook heel even! Dat deed Sjek toch tamelijk vlotquote:Op woensdag 29 maart 2006 00:33 schreef Arcee het volgende:
Was Jack niet beetje heel snel van de aanhouding van Miss Stenger naar CTU?
Hehe dat heb ik dus ook.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:45 schreef dapluiz het volgende:
Ik kan me de topictitel quote gewoon ff niet herinneren![]()
Wanneer was dat precies ?
ik geloof toen hij Colette ondervroeg..quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:45 schreef dapluiz het volgende:
Ik kan me de topictitel quote gewoon ff niet herinneren![]()
Wanneer was dat precies ?
En zalige tietenquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:58 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wat heeft Audrey een lelijke neus trouwens
Ik denk dat je er je eigen invulling aan kan geven want we weten tenslotte niet hoe ze daar gekomen zijn. Dus ik gok maar op met de helicopter.quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook heel even! Dat deed Sjek toch tamelijk vlotBehoorlijke steek die ze daar lieten vallen imo.. dat was voor mij toch de 1e keer dat ik ff zoiets had van "hmpf ze smokkelen met realtime" (ik weet dat het vaker is gebeurd, maar dit is toch wel extreem hoor) ... maar dat maakte de rest van de aflevering meer dan goed
Dat doen ze sowieso altijd. Het begint nooit precies op het moment dat de vorige aflevering stopte. Kijk maar na, om 07:59:59 ligt Tony nog dood in Sjek's armen, om 08:00:01 wordt er een laken over Tony gelegd en wordt de boel opgeruimdquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:37 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja dat bedacht ik me ook heel even! Dat deed Sjek toch tamelijk vlotBehoorlijke steek die ze daar lieten vallen imo.. dat was voor mij toch de 1e keer dat ik ff zoiets had van "hmpf ze smokkelen met realtime" (ik weet dat het vaker is gebeurd, maar dit is toch wel extreem hoor) ... maar dat maakte de rest van de aflevering meer dan goed
ik denk dat Wayne eerst bij moet komenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:38 schreef Richardfun het volgende:
Ik denk dat Wayne de volgende ep redelijk 'home free' is. Als Aaron hem eenmaal daar bij de retreat krijgt, kan ik me niet voorstellen dat ze hem nog iets kunnen maken, ook al zou bv. de vice-president in het complot zitten, daar is het toch wel redelijk veilig.
toch wel gek dat Henderson al eerder in het verhaal langs komt. Als producent van dat gas dus..quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:
Trouwens zulks grappig hoe Curtis zegt dat Sjek naar Bierko gaat. "Bill, he's going in". Daarnaast wil ik nog even opmerken dat Sjek momenteel maar 1 doel heeft en dat is Henderson doodmaken omdat Henderson alleen maar bezig is Sjek boos te maken
. Dat merkte je duidelijk aan het eind van aflevering 15, Bierko was totaal geen prioriteit maar toch ging Sjek erachteraan.
Eh geen prio ? Het gas is gestopt en de mastermind achter het operationele gedeelte is Bierko (even los van wie we nog moeten tegenkomen).quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso altijd. Het begint nooit precies op het moment dat de vorige aflevering stopte. Kijk maar na, om 07:59:59 ligt Tony nog dood in Sjek's armen, om 08:00:01 wordt er een laken over Tony gelegd en wordt de boel opgeruimd. Gaat rap in 2 secondjes!
Trouwens zulks grappig hoe Curtis zegt dat Sjek naar Bierko gaat. "Bill, he's going in". Daarnaast wil ik nog even opmerken dat Sjek momenteel maar 1 doel heeft en dat is Henderson doodmaken omdat Henderson alleen maar bezig is Sjek boos te maken
. Dat merkte je duidelijk aan het eind van aflevering 15, Bierko was totaal geen prioriteit maar toch ging Sjek erachteraan.
Omdat met Silencers ze minder goed raak kunnen schietenquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Richardfun het volgende:
Oh, en waarom zei Jack toen ze aan het einde vlakbij de control room waren dat iedereen de silencers van de guns af moesten halen. Diende niet echt een doel in mijn ogen...
Zodanig prioriteit dat Jack er achteraan rent als de boel op ontploffen staatquote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Dethroned het volgende:
[..]
Eh geen prio ? Het gas is gestopt en de mastermind achter het operationele gedeelte is Bierko (even los van wie we nog moeten tegenkomen).
silencers vertragen de snelheid van de kogel waardoor het mogelijk te zacht gaat en niet dodelijk is.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:57 schreef Richardfun het volgende:
Oh, en waarom zei Jack toen ze aan het einde vlakbij de control room waren dat iedereen de silencers van de guns af moesten halen. Diende niet echt een doel in mijn ogen...
Kogels kunnen sneller dan het geluid: sterker nog, zelfs in wo1 konden ze al sneller dan het geluid.quote:Op woensdag 29 maart 2006 15:35 schreef TC03 het volgende:
Inderdaad, een kogel gaat echt niet door de geluidsbarrière.Dat is gewoon het kruit wat je hoort klappen. Een geluidsdemper lijkt mij gewoon iets wat de trillingingen opvangt...
Niet uit zo'n pistooltje.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:48 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Kogels kunnen sneller dan het geluid: sterker nog, zelfs in wo1 konden ze al sneller dan het geluid.
tss, belachelijkquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:18 schreef Richardfun het volgende:
Schaamteloze tvp
Op het moment dat de aflevering start, begint het ook weer in het '24-wereldje'.quote:Op woensdag 29 maart 2006 14:17 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dat doen ze sowieso altijd. Het begint nooit precies op het moment dat de vorige aflevering stopte. Kijk maar na, om 07:59:59 ligt Tony nog dood in Sjek's armen, om 08:00:01 wordt er een laken over Tony gelegd en wordt de boel opgeruimd. Gaat rap in 2 secondjes!
Ik snap het ook niet zo. Maar opzich is het wel een slimme manier om het te verspreiden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:30 schreef H.Flick het volgende:
Het plan van die terroristen vond ik trouwens wel heel erg onwaarschijnlijk. Ze gaan er dus vanuit dat iedereen zijn gaskraan continu open heeft staan
Nee, maar als het eenmaal in de pijpleidingen zit komt het daar niet zo maar uit. Binnen een dag heel veel mensen dood. Poef.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:30 schreef H.Flick het volgende:
Het plan van die terroristen vond ik trouwens wel heel erg onwaarschijnlijk. Ze gaan er dus vanuit dat iedereen zijn gaskraan continu open heeft staan
Dáár heb je dan weer gelijk in.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:28 schreef Merkie het volgende:
Euw. Maar waarom zegt Sjek dan "the following takes place between 8.00pm and 9.00pm", en niet "the following takes place between 8.02pm and 9.00pm"
.
Ze hadden toch die druk weer kunnen verhogen en in de tussentijd iedereen de kraan dicht laten draaien.quote:Op woensdag 29 maart 2006 17:31 schreef Merkie het volgende:
[..]
Nee, maar als het eenmaal in de pijpleidingen zit komt het daar niet zo maar uit. Binnen een dag heel veel mensen dood. Poef.
Hmm. Weeniequote:Op woensdag 29 maart 2006 17:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ze hadden toch die druk weer kunnen verhogen en in de tussentijd iedereen de kraan dicht laten draaien.
Of denk ik nu te ver door.
zodra de druk 50% of minder zou zijn zou het gas zich kunnen verspreiden. Dat was dus bezig toen Jack alles opbliesquote:Op woensdag 29 maart 2006 17:33 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ze hadden toch die druk weer kunnen verhogen en in de tussentijd iedereen de kraan dicht laten draaien.
Of denk ik nu te ver door.
De bedoeling was eerst het nervegas naar Rusland te transporteren....quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:08 schreef CloudStrife het volgende:
Maar we weten nu dus dat Henderson Bierko kende en dat hij het nervegas dus in de States los wilde laten. Zat Walt Cummings niet zover in het spel? Is hij gebruikt door Henderson? Is Henderson de main baddy, denk het niet, want Pandora's box is nog niet open!
En Mrs. Logan op Talpa in weet-ik-veel-wat.quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:00 schreef Bergie88 het volgende:
Chloe is nu op tv in Legaly Blond 2 op RTL5
Als ze maar niet zo blij gaat doen in CTU!quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:00 schreef Bergie88 het volgende:
Chloe is nu op tv in Legaly Blond 2 op RTL5
20-26 maart:quote:Op woensdag 29 maart 2006 21:05 schreef Merkie het volgende:
CloudStrife, jij weet nogal wat van Amerikaanse series. Weet je misschien ook waar je kijkcijfers kan vinden
? Ben wel benieuwd naar hoe series in Amerika bekeken worden
.
Als het goed is wel, dit is toch 24?quote:
Inderdaad, in de preview van aflevering 12 was al te zien dat CTU werd aangevallen (las ik later).quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:20 schreef Myers het volgende:
Waarom zou je uberhaupt naar spoilersites kijken, waarom bestaan die sites eigenlijk. Zoiets wil je toch niet weten? Als je weet wat er gebeurt in 24 neemt dat meteen 75% van de fun weg, ik kijk die previews niet eens.
weet je misschien ook waar ik dat kan vinden?quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:06 schreef CloudStrife het volgende:
iemand had zelfs heel aflevering 15 twee weken echt super gedetailleerd uitgeschreven, was dus zo fake als het maar kon.![]()
Opbeuken met chinezen, nergens goed voor.quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:52 schreef Gremen het volgende:
Ik denk dat het nieuwe sletje de mol is.
Ze wist wel erg veel van die gas instalatie af......
Die sexuele intimidatie scenes zullen er ook wel voor een reden inzitten. Ze klaagt vast bill aan, zodat hij wordt vastgezet en CTU weer stuurloos is.....
Verder heeft iedereen het over de chinezen die terug komen? Is dat al duidelijk of denken jullie dat alleen maar door seizoen 4? Zal wel raar zijn als die binnen een dag weten dat jack weer leeft en dan ook meteen actie ondernemen. Verder is seizoen 4 klaar dus de chinezen zijn ook klaar....
Volgens mij was dat gewoon puur een grap van de schrijvers hoorquote:Op woensdag 29 maart 2006 22:52 schreef Gremen het volgende:
Ik denk dat het nieuwe sletje de mol is.
Ze wist wel erg veel van die gas instalatie af......
Die sexuele intimidatie scenes zullen er ook wel voor een reden inzitten. Ze klaagt vast bill aan, zodat hij wordt vastgezet en CTU weer stuurloos is.....
Idd.quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:07 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Volgens mij was dat gewoon puur een grap van de schrijvers hoor
Schattige foto's he?quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:19 schreef TC03 het volgende:
Oh dat is Bill, ik zag het eerst niet eens.
idd!quote:Op woensdag 29 maart 2006 23:19 schreef TC03 het volgende:
Oh dat is Bill, ik zag het eerst niet eens.
Same here, nooit dat ik dat zag! In 24 ziet hij er veel ouder uit, vind hem op die foto's wat gay overkomenquote:Op woensdag 29 maart 2006 23:24 schreef qu63 het volgende:
[..]
idd!
nu je het zegt voiel het kwartje meteen bij mij
Site allowed blijkbaar geen direct linking. Dit is dus het plaatje wat Ascaroth bedoelde:quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:26 schreef Ascaroth het volgende:
[afbeelding]
Dit is ook niet bepaald de stoere Jack 'shoot you in the kneecap' Bauer die we van 24 kennen.
Ach die 80's he...quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:29 schreef flapp0r het volgende:
[..]
Site allowed blijkbaar geen direct linking. Dit is dus het plaatje wat Ascaroth bedoelde:
[afbeelding]
OT: Kiefer is hier idd anders dan anders. Ik vind hem dat kapsel niet staan iig.
Jack kan nu zo ongezien weer verdwijnen en doen alsof ie dood is.quote:Op donderdag 30 maart 2006 09:28 schreef c0nd0r het volgende:
Gister eindelijk gezien!
Goeie aflevering, mooie cliffhanger! Ben wel benieuwd wat ze ermee gaan doen!
Dat zou wel origineel zijnquote:Op donderdag 30 maart 2006 13:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jack kan nu zo ongezien weer verdwijnen en doen alsof ie dood is.![]()
Maar zo zal het niet gaan denk ik.
ze is samen met Barry meteen CTU uitgegaan toen de ventilatie aanging en ze weer aan het werk kondenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:14 schreef Wytze het volgende:
Waar is Kim trouwens ?
Is ze boos CTU uitgelopen ?
nu hopen dat ze we haar nog te zien zullen krijgenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:18 schreef qu63 het volgende:
[..]
ze is samen met Barry meteen CTU uitgegaan toen de ventilatie aanging en ze weer aan het werk konden
Hier heb je derquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:54 schreef Chillmeister het volgende:
[..]
nu hopen dat ze we haar nog te zien zullen krijgen
zit er een mens achter die muur van plamuur?quote:Op donderdag 30 maart 2006 17:32 schreef Bergie88 het volgende:
[..]
Hier heb je der
[afbeelding]
whoops, ik hoop dat ze zo ook eens in 24 in beeld komt![]()
Goddammit, we're running out of time!quote:Op donderdag 30 maart 2006 23:51 schreef Myers het volgende:
SON OF A BITCH
"Who are you working for?!"quote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:37 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Goddammit, we're running out of time!
je bedoeld:quote:Op vrijdag 31 maart 2006 11:27 schreef CloudStrife het volgende:
Laatste scene van aflevering 16 zal 'OMGWTFBBQ must see 17 now' zijn!!
24![]()
Die ziet er heel anders uit zo.quote:
---> ik spoiler hier niet de spoiler!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 12:29 schreef Myers het volgende:
Waarom zoek je altijd dat soort dingen op CloudStrife? Wil je niet zonder iets te weten een episode ingaan?
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:26 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
---> ik spoiler hier niet de spoiler!Je hebt me nieuwsgierig gemaakt nu weet ik het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
LOL, je moet ook niet op die 24 spoiler forums gaan kijken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 13:50 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Je hebt me nieuwsgierig gemaakt nu weet ik het ook
Site wist ik al en heb me ervan kunnen weerhouden.. Tot.. JIJquote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:09 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
LOL, je moet ook niet op die 24 spoiler forums gaan kijken.![]()
Rest van de mensen hier: niet doen!!!!![]()
Doe maar het eerstequote:Op vrijdag 31 maart 2006 14:52 schreef Merkie het volgende:
Jullie zijn te verslaafd! Of juist niet genoeg verslaafd.
* Eensquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:21 schreef Merkie het volgende:
Wat is het heerlijk om er van uit te kunnen gaan dat de volgende aflevering altijd goed en spannend is bij een serie. Bij Lost heb je om de 4 afleveringen een goede aflevering, en daarna is het weer een paar weken. Bij 24 weet je gewoon zeker dat met zo'n einde als aflevering 15 aflevering 16 wel goed moet worden
.
24
Oftie nou leeft of niet daar kom je toch wel achter hoorquote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:47 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Weer een super aflevering. Chloe was echt lekker bezig, ik hoop alleen dat ze dat rare mens, die opvolgster van Edgar in bedwang houdt, want die zoek echt overal wat achter, behalve waarvoor ze is aangenomen. Hulde weer voor de special effects, die blow-up was echt goed. Ben benieuwd of Wayne nog leeft. Mag 'm dan wel niet zo, maar ik wil wet weten wat ie nou moest.
Ja volgens mij. Bierko zei eerder dat ze alle overgebleven canisters meenamen.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 17:25 schreef Jasza het volgende:
14 en 15 net gekeken, het word steeds leuker, alleen zijn nu al die gas dingen gebruikt toch?
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef jdiezrequejo het volgende:
1 April zonder een grap over Jack Bauer (lees: Kiefer Sutherland) zou geen leuke zijn
Kiefer Sutherland to appear on ABC's Lost
Bron:
http://www.tv.com/story/story.html&story_id=3938
quote:"American's attitudes toward show-show marriage are changing, and I think viewers are ready to see Bauer yell at Charlie and tell him they don't have enough time," Abrams said.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:01 schreef burpicane het volgende:
HEEL ERGE SPOILER over de mol ik las het zelf ook per ongelukkutSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik heb em gelezen
en ik geloof em
![]()
Ik sla die spoiler maar even over...quote:Op zaterdag 1 april 2006 20:18 schreef Myers het volgende:
Dit topic begint gevaarlijk te worden m8s.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.vanaf nu stop ik echt met spoilers lezen
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
De quote van dit topicnaam is wel passend.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:01 schreef Myers het volgende:
DAMNIT
Ik lees de spoilers nooit. Ook niet per ongelukquote:Op zaterdag 1 april 2006 22:02 schreef CloudStrife het volgende:
[..]
De quote van dit topicnaam is wel passend.
"And now I'm ....upset."
Toch niet gelezen hey Myers!!
het is niet mijn schuld dat mensen hunzelf niet in bedwang kunnen houdenquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:55 schreef CloudStrife het volgende:
burpicane waarom post je dat nu!?!?!
Omdat jij hem per ongeluk las plaats jij hem per ongeluk ook maar in dit topic? Zo'n spoiler moet je niet eens willen plaatsen in spoilertags. Lees jij het topic wel?
NIET LEZEN!!!![]()
Denk je niet dat de datum er iets mee te maken had?quote:Op zondag 2 april 2006 00:28 schreef Twentyfour het volgende:
Damn it, heb em ook gelezen, nu al spijt...![]()
als ie waar is natuurlijk....
quote:Op zondag 2 april 2006 12:23 schreef jdiezrequejo het volgende:
Op de topictitel kracht bij te zetten!!
klikkerdeklik!
Dat lezende kan het nog steeds alle kanten op dus, het kan ook iemand zijn geweest die lollig dacht te zijn en een "spoiler" uit z'n duim zoog. We wachten maar afquote:Op zondag 2 april 2006 12:13 schreef burpicane het volgende:
Het was geen 1 april grap van mij
De uitleg is hier te vinden
edit: had ik bijna de verkeerde link gepost
http://forums.fox.com/n/mb/message.asp?webtag=fox24&msg=94996.1
het is 100000000000000000000% spoiler vrij
het is ook gewoon opgenomenquote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef Richardfun het volgende:
Dat was toch in s1 ook zo? Dat ze oorspronkelijk Terri wilde laten leven, maar dat ze dat veranderd hebben omdat het was uitgelekt?
Ik ben helemaal spoilervrij, maar door alle ophef die er dus blijkbaar is ontstaan begin ik een vermoeden te krijgen wat de spoiler nou precies inhoudt.quote:Op zondag 2 april 2006 15:59 schreef Merkie het volgende:
Kan me overigens geen spoiler bedenken waarop iedereen zo "OMG!" op reageert.![]()
Een pistool met silencer is minder accuraat en de kogel gaat trager, dus het is minder dodelijk. Aangezien ze de "hoofdterroristen" gingen beschieten, hadden ze de silencers niet meer nodig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:09 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom zei Jack eigenlijk "silencers off" toen ze de machinekamer binnen liepen?
-edit-
Ah, ik zie dat ik niet de enige ben geweest die dat zich afvroeg.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef jdiezrequejo het volgende:
1 April zonder een grap over Jack Bauer (lees: Kiefer Sutherland) zou geen leuke zijn
Kiefer Sutherland to appear on ABC's Lost
Bron:
http://www.tv.com/story/story.html&story_id=3938
Amen. Heb net ff die thread op het FOX forum bekeken, en het moet wel een vrij ernstige spoiler zijn als je de reacties daar moet geloven.quote:Op zondag 2 april 2006 17:01 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Een pistool met silencer is minder accuraat en de kogel gaat trager, dus het is minder dodelijk. Aangezien ze de "hoofdterroristen" gingen beschieten, hadden ze de silencers niet meer nodig.
Hmm die spoilers heb ik gelukkig niet gelezen, ik geloof dat het vrij heftig is als ik de reacties zo zie
Ik zou als ik iedereen was t/m dinsdag geen 24 topic/forum/website meer bezoekenquote:Op zondag 2 april 2006 17:19 schreef Myers het volgende:
Ik durf nu geen enkele thread over 24 meer te lezen, alleen deze dan.
CloudStrife zegt dat het we t/m dinsdag fora moeten vermijden, maar ik weet nou niet of hij die spoiler gezien heeft.quote:Op zondag 2 april 2006 18:31 schreef Richardfun het volgende:
Inderdaad. Ik hoop dat die gigantische spoiler wordt onthuld in de ep van dinsdag, dan hoeven we niet meer fora e.d. te vermijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Dat wil je NIET weten.quote:Op zondag 2 april 2006 20:23 schreef de_sapje het volgende:
Waar kan ik DÉ spoiler vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen maar snel weggeklikt.
2000 light years from home
quote:Op zondag 2 april 2006 21:18 schreef Merkie het volgende:
Ok. Ik ben bang dat ik iets te onvoorzichtig net heb gedaan. Ik las het net de eerste anderhalve woorden van een spoiler en ik zag:
of je vergat een T te lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen maar snel weggeklikt.
It's Time To Shine
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
quote:Op zondag 2 april 2006 21:25 schreef de_sapje het volgende:kan ook nog jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
dat weten we niet zekerquote:Op zondag 2 april 2006 21:46 schreef Merkie het volgende:
Zeg, weten jullie zeker dat het geen 1 april grap was?
dat kan ik nooitquote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik denk dat we maandag/dinsdag/woensdag vanzelf wel merken of het een 1 april grap is. Ik kan iig niet wachten op de nieuwe aflevering![]()
Ik weet uit de preview dat die grote spoiler er zeer waarschijnlijk dinsdag in zal zitten. Niet zeker, heb de spoiler niet gelezen.quote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef H.Flick het volgende:
Misschien komt het wel over een paar weken pas...
quote:Op zondag 2 april 2006 22:19 schreef dapluiz het volgende:dat likt me wel érg ver gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het blijft 24
It's Time To Shine
Neequote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef Mikkie het volgende:
Okay, zo langzamerhand begint het dik te jeuken nu
Ik heb alles wat tot nu toe uitgezonden is op m'n pc staan, maar ik wil het laten staan tot het seizoen af is. Ga ik het volhouden?
Boeien! Gewoon kijkenquote:Op zondag 2 april 2006 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... ik heb er eigenlijk helemaal geen tijd voor (zit nu weer met tentamens enzo), en bovendien peer ik die afleveringen er zo snel doorheen dat ik binnen een week weer bij ben, en dan dus weer een marteling moet ondergaan doordat ik een week op de nieuwe aflevering moet wachten. Ik ga het volhouden! Denk ik.
Dat filmpje wil ik niet zien, maar uit welke episode kun je dat halen dan?quote:Op zondag 2 april 2006 23:26 schreef Hoolaa het volgende:
Oeh de grootste spoiler ooit is gewoon uit 1 van de aflevering te halen, check dit
ik zie het filmpje,quote:Op zondag 2 april 2006 23:26 schreef Hoolaa het volgende:
Oeh de grootste spoiler ooit is gewoon uit 1 van de aflevering te halen, check dit
SPOILER SPOILER SPOILER
http://melodyclark.fanfictiononthenet.com/stuff/24.wmv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life sucks
het is gewoon een "previously on 24" filmpje..quote:Op zondag 2 april 2006 23:34 schreef Myers het volgende:
[..]
Dat filmpje wil ik niet zien, maar uit welke episode kun je dat halen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
quote:Op zondag 2 april 2006 23:26 schreef Hoolaa het volgende:
SPOILER SPOILER SPOILER
http://melodyclark.fanfictiononthenet.com/stuff/24.wmv
quote:Op zondag 2 april 2006 23:47 schreef burpicane het volgende:
[..]wat zie je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life sucks
quote:Op zondag 2 april 2006 23:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is gewoon een "previously on 24" filmpje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24, de beste serie ooit.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef Twentyfour het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life sucks
quote:Op maandag 3 april 2006 00:27 schreef mr.marcus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24, de beste serie ooit.
Boven in als je een bericht typt staan allemaal van die tekens, en eentje is voor de spoilersquote:Op maandag 3 april 2006 00:36 schreef Hoolaa het volgende:
damn niet dus
quote:Op maandag 3 april 2006 00:39 schreef Hoolaa het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life sucks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life sucks
Iedereen is dus op de hoogte van DE spoiler begrijp ik?quote:Op maandag 3 april 2006 00:41 schreef mr.marcus het volgende:
eigenlijk hoeft dit dan helemaal niet in spoilers..
had iedereen gewoon beter moeten kijken
Ja, dat heb ik ook maar ik ga echt niet wachten met 24. Sowieso kan ik dat geeneens and besides, ik heb tijdens tentamens volop tijd voor tv kijken.quote:Op maandag 3 april 2006 12:42 schreef Myers het volgende:
Ik wacht met deze episode tot volgende week vanwege tentamens, maar dan heb ik volgende week 2 eps en dat is ook wel cool.
Ochtendquote:Op maandag 3 april 2006 12:47 schreef Woldo het volgende:
Dinsdag avond is hij toch weer te downloaden?
What the hell doe je hier dan nog?quote:Op maandag 3 april 2006 12:47 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik moet dit topic nog vermijden tot ergens in mei
Bullshit, als je de spoilers niet leest weet je niks. En er staat ook genoeg andere rommel in dit topic dus niet zagen dat er teveel spoilers zijn ofzo..quote:Op maandag 3 april 2006 12:13 schreef CloudStrife het volgende:
Jezus, volgens mij weet iedereen nu hier wie de mol is in dit topic. ONGELOOFLIJK.Vol met spoilers ook. Kan beter twee Amerikaanse topics maken, één zonder ook maar een spoilertag waar gepraat kan worden over de afgelopen aflevering, en één waar je continu allerlei spoilers mag gaan plaatsen. Damn, zeg nu zelf, dit topic is toch niet veilig meer op deze manier. Dit gaat echt de verkeerde kant op met dit FOK 24 topic![]()
Het is irritant voor de mensen die spoilers willen vermijden, aangezien veel van zulke witte vakjes nieuwsgierigheid opwerkt, en sommigen (zoals ik) over te weinig zelfbeheersing beschikken.quote:Op maandag 3 april 2006 12:58 schreef jm5 het volgende:
[..]
Bullshit, als je de spoilers niet leest weet je niks. En er staat ook genoeg andere rommel in dit topic dus niet zagen dat er teveel spoilers zijn ofzo..
Duh, het heet niet voor niks 'spoiler' (to spoil - verpesten)quote:Op maandag 3 april 2006 13:06 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Het is irritant voor de mensen die spoilers willen vermijden, aangezien veel van zulke witte vakjes nieuwsgierigheid opwerkt, en sommigen (zoals ik) over te weinig zelfbeheersing beschikken.![]()
Besides...spoilers spoilen the fun.
Ja 'duhhhhh', dat weet ik ook wel. Ik state alleen ff the obvious voor die chabbotjaptjop.quote:Op maandag 3 april 2006 13:47 schreef Merkie het volgende:
[..]
Duh, het heet niet voor niks 'spoiler' (to spoil - verpesten).
quote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
Te veel moeitequote:Op maandag 3 april 2006 15:18 schreef qu63 het volgende:
http://www.rabradio.nl/page/rabradionieuws/136715/
24 the game te winnen!
maar wel leukquote:
quote:Op maandag 3 april 2006 19:53 schreef de_sapje het volgende:
Over de vraag of Jack dood is of niet:Maar 24 is best voorspelbaar op dat punt hoor... Jack gaat gewoon niet dood... Jack IS 24SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Leuk dat je in niet-spoilertags reageert op een spoilerquote:Op maandag 3 april 2006 20:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
Maar 24 is best voorspelbaar op dat punt hoor... Jack gaat gewoon niet dood... Jack IS 24
Nou, dat was echt een superspoiler...quote:Op maandag 3 april 2006 20:09 schreef XxxPimxxX het volgende:
[..]
Leuk dat je in niet-spoilertags reageert op een spoiler
Je zegt zelf in je eigen post dat Jack niet dood gaat, als er in die spoiler stond dat hij dood ging, had je dat niet gezegt.quote:Op maandag 3 april 2006 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou, dat was echt een superspoiler...
En ik ga alleen door op mijn eigen opmerking... naar aanleiding van een spoiler... inhoudelijk ga ik er niet op in.
Ach, spoilertags zijn voor spoilers, niet voor meningen. En aangezien ik mijn eigen mening gaf, was een spoilertag niet nodig...quote:Op maandag 3 april 2006 20:25 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Je zegt zelf in je eigen post dat Jack niet dood gaat, als er in die spoiler stond dat hij dood ging, had je dat niet gezegt.
quote:Op maandag 3 april 2006 11:39 schreef CrazyDaisy85 het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life sucks
idd, daar zat ik ook al te kijkenquote:Op maandag 3 april 2006 22:08 schreef Merkie het volgende:
Volgens IMDB speelt Mike niet in The Bourne Identity heur?
ik ben erbij. Zwolle is ook goed.quote:Op maandag 3 april 2006 22:31 schreef -Mo- het volgende:
24 meet in het vliegende paard in zwolle Utrecht, 8 april.
*voorquote:Op maandag 3 april 2006 22:31 schreef -Mo- het volgende:
24 meet in het vliegende paard in zwolle Utrecht, 8 april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |