quote:Op zondag 2 april 2006 12:23 schreef jdiezrequejo het volgende:
Op de topictitel kracht bij te zetten!!
klikkerdeklik!
Dat lezende kan het nog steeds alle kanten op dus, het kan ook iemand zijn geweest die lollig dacht te zijn en een "spoiler" uit z'n duim zoog. We wachten maar afquote:Op zondag 2 april 2006 12:13 schreef burpicane het volgende:
Het was geen 1 april grap van mij
De uitleg is hier te vinden
edit: had ik bijna de verkeerde link gepost
http://forums.fox.com/n/mb/message.asp?webtag=fox24&msg=94996.1
het is 100000000000000000000% spoiler vrij
het is ook gewoon opgenomenquote:Op zondag 2 april 2006 15:50 schreef Richardfun het volgende:
Dat was toch in s1 ook zo? Dat ze oorspronkelijk Terri wilde laten leven, maar dat ze dat veranderd hebben omdat het was uitgelekt?
Ik ben helemaal spoilervrij, maar door alle ophef die er dus blijkbaar is ontstaan begin ik een vermoeden te krijgen wat de spoiler nou precies inhoudt.quote:Op zondag 2 april 2006 15:59 schreef Merkie het volgende:
Kan me overigens geen spoiler bedenken waarop iedereen zo "OMG!" op reageert.![]()
Een pistool met silencer is minder accuraat en de kogel gaat trager, dus het is minder dodelijk. Aangezien ze de "hoofdterroristen" gingen beschieten, hadden ze de silencers niet meer nodig.quote:Op zaterdag 1 april 2006 22:09 schreef KreKkeR het volgende:
Waarom zei Jack eigenlijk "silencers off" toen ze de machinekamer binnen liepen?
-edit-
Ah, ik zie dat ik niet de enige ben geweest die dat zich afvroeg.
quote:Op zaterdag 1 april 2006 18:39 schreef jdiezrequejo het volgende:
1 April zonder een grap over Jack Bauer (lees: Kiefer Sutherland) zou geen leuke zijn
Kiefer Sutherland to appear on ABC's Lost
Bron:
http://www.tv.com/story/story.html&story_id=3938
Amen. Heb net ff die thread op het FOX forum bekeken, en het moet wel een vrij ernstige spoiler zijn als je de reacties daar moet geloven.quote:Op zondag 2 april 2006 17:01 schreef ThaMadEd het volgende:
[..]
Een pistool met silencer is minder accuraat en de kogel gaat trager, dus het is minder dodelijk. Aangezien ze de "hoofdterroristen" gingen beschieten, hadden ze de silencers niet meer nodig.
Hmm die spoilers heb ik gelukkig niet gelezen, ik geloof dat het vrij heftig is als ik de reacties zo zie
Ik zou als ik iedereen was t/m dinsdag geen 24 topic/forum/website meer bezoekenquote:Op zondag 2 april 2006 17:19 schreef Myers het volgende:
Ik durf nu geen enkele thread over 24 meer te lezen, alleen deze dan.
CloudStrife zegt dat het we t/m dinsdag fora moeten vermijden, maar ik weet nou niet of hij die spoiler gezien heeft.quote:Op zondag 2 april 2006 18:31 schreef Richardfun het volgende:
Inderdaad. Ik hoop dat die gigantische spoiler wordt onthuld in de ep van dinsdag, dan hoeven we niet meer fora e.d. te vermijden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |