Dat wil je NIET weten.quote:Op zondag 2 april 2006 20:23 schreef de_sapje het volgende:
Waar kan ik DÉ spoiler vinden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen maar snel weggeklikt.
2000 light years from home
quote:Op zondag 2 april 2006 21:18 schreef Merkie het volgende:
Ok. Ik ben bang dat ik iets te onvoorzichtig net heb gedaan. Ik las het net de eerste anderhalve woorden van een spoiler en ik zag:
of je vergat een T te lezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toen maar snel weggeklikt.
It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.tSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
quote:Op zondag 2 april 2006 21:25 schreef de_sapje het volgende:kan ook nog jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's Time To Shine
dat weten we niet zekerquote:Op zondag 2 april 2006 21:46 schreef Merkie het volgende:
Zeg, weten jullie zeker dat het geen 1 april grap was?
dat kan ik nooitquote:Op zondag 2 april 2006 21:53 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Ik denk dat we maandag/dinsdag/woensdag vanzelf wel merken of het een 1 april grap is. Ik kan iig niet wachten op de nieuwe aflevering![]()
Ik weet uit de preview dat die grote spoiler er zeer waarschijnlijk dinsdag in zal zitten. Niet zeker, heb de spoiler niet gelezen.quote:Op zondag 2 april 2006 21:54 schreef H.Flick het volgende:
Misschien komt het wel over een paar weken pas...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 april 2006 22:19 schreef dapluiz het volgende:dat likt me wel érg ver gezochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar het blijft 24
It's Time To Shine
Neequote:Op zondag 2 april 2006 22:25 schreef Mikkie het volgende:
Okay, zo langzamerhand begint het dik te jeuken nu
Ik heb alles wat tot nu toe uitgezonden is op m'n pc staan, maar ik wil het laten staan tot het seizoen af is. Ga ik het volhouden?
Boeien! Gewoon kijkenquote:Op zondag 2 april 2006 22:35 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar... ik heb er eigenlijk helemaal geen tijd voor (zit nu weer met tentamens enzo), en bovendien peer ik die afleveringen er zo snel doorheen dat ik binnen een week weer bij ben, en dan dus weer een marteling moet ondergaan doordat ik een week op de nieuwe aflevering moet wachten. Ik ga het volhouden! Denk ik.
Dat filmpje wil ik niet zien, maar uit welke episode kun je dat halen dan?quote:Op zondag 2 april 2006 23:26 schreef Hoolaa het volgende:
Oeh de grootste spoiler ooit is gewoon uit 1 van de aflevering te halen, check dit
ik zie het filmpje,quote:Op zondag 2 april 2006 23:26 schreef Hoolaa het volgende:
Oeh de grootste spoiler ooit is gewoon uit 1 van de aflevering te halen, check dit
SPOILER SPOILER SPOILER
http://melodyclark.fanfictiononthenet.com/stuff/24.wmv
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life sucks
het is gewoon een "previously on 24" filmpje..quote:Op zondag 2 april 2006 23:34 schreef Myers het volgende:
[..]
Dat filmpje wil ik niet zien, maar uit welke episode kun je dat halen dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
quote:Op zondag 2 april 2006 23:26 schreef Hoolaa het volgende:
SPOILER SPOILER SPOILER
http://melodyclark.fanfictiononthenet.com/stuff/24.wmv
quote:Op zondag 2 april 2006 23:47 schreef burpicane het volgende:
[..]wat zie je danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life sucks
quote:Op zondag 2 april 2006 23:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
het is gewoon een "previously on 24" filmpje..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24, de beste serie ooit.
quote:Op maandag 3 april 2006 00:25 schreef Twentyfour het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life sucks
quote:Op maandag 3 april 2006 00:27 schreef mr.marcus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24, de beste serie ooit.
Boven in als je een bericht typt staan allemaal van die tekens, en eentje is voor de spoilersquote:Op maandag 3 april 2006 00:36 schreef Hoolaa het volgende:
damn niet dus
quote:Op maandag 3 april 2006 00:39 schreef Hoolaa het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Life sucks
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life sucks
Iedereen is dus op de hoogte van DE spoiler begrijp ik?quote:Op maandag 3 april 2006 00:41 schreef mr.marcus het volgende:
eigenlijk hoeft dit dan helemaal niet in spoilers..
had iedereen gewoon beter moeten kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |