quote:WIDM 7 in Thailand?
18 maart 2006 - Uit redelijk betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat de opnames voor WIDM 7 al in juni plaats gaan vinden. De nieuwe serie zou al in het het najaar van dit jaar te zien zijn. De opnames vinden waarschijnlijk plaats in Thailand. Ook worden er al verschillende namen genoemd zoals Huub Stapel, Miryanne van Reeden en de NOS-presentatoren Dione de Graaf en Rik van de Westelaken. Dus als deze informatie klopt kunnen we dit jaar maar liefst twee keer van WIDM genieten! De tweede aflevering van serie 6 trok gisteren overigens 1.154.000 kijkers. Dit is een marktaandeel van 15,5%. Dit is een lichte daling ten opzichte van de eerste aflevering.
bron: widm.com
Inderdaad, ik snap niet dat niemand uit de groep haar verdenkt. Het lijkt er erg sterk op dat ze met alle macht probeert te mollen maar omdat ze niet lekker in de groep ligt komt er maar weinig van terecht. Ze is mijn mol voorlopig.quote:
Woman take over the world, eng he?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:39 schreef Woelli het volgende:
Waarom gaan er toch alleen mannen uit
Dat was bij idols ook al![]()
Voor de uitzending zat ik al aan d'r te denken, twijfelde bij de prono tussen haar en Milouska. Zit nu nog meer op Peggy.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:39 schreef Airelle het volgende:
Peggy wordt steeds meer verdacht.
Bij het stemstukje heeft hij geen enkele naam genoemd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Woman take over the world, eng he?
Nee serieus. Het valt op inderdaad maarja. Niets aan te doen.
Ik zat alleen te denken... Wie verdacht richard nu? Peggy toch?
Ik ook. Wat een zeikstraal is dat zeg.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop dat Milouska eruit vliegt want ik stoor me toch ZOOOO aan dat mens. Dat kijkt gelijk een stukk rustiger
Hint 2 was van Cold Play, meer weet ik er even niet zo snel meer over (uit mn hoofd danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:43 schreef niksan het volgende:
Hoe zit het met die muziekstukjes van Schiffers?
Ik hoor niemand daarover
Je herinnert je Gijs niet meer die "een goed gesprek met de groep wilde", Victoria Koblenko die zich aan de hele groep met hun geheime gedoe ergerde, etc. etc.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:44 schreef Flem het volgende:
Milouska is zeer irritant, misschien wel de irritantste Mol-deelnemer ooit, maar blijft toch mijn Mol. Wel tof overigens dat we dit jaar eens zien hoe het er werkelijk aan toe gaat in zo'n groep, voorgaande jaren leek alles immer pais en vree.
Hoezo denk je dat ze dat allang wist dan ? het is niet evrteld vooraf ofso dacht ik...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:44 schreef Urnie het volgende:
Ik vond de reactie van Liz wel typisch na de dansopdracht:
Richard heel uitbundig aan het vertellen dat ze in het begin jokers konden verdienen en de reactie van Liz daarop: Ow???(Volgens mij wist ze dat allang...
)
Liz is (nog steeds) de mol![]()
Toch steekt MIlouska de kroon met haar dozerige dingen van dit seizoen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Je herinnert je Gijs niet meer die "een goed gesprek met de groep wilde", Victoria Koblenko die zich aan de hele groep met hun geheime gedoe ergerde, etc. etc.
P.S. Ben ik de enige die niet op http://www.wieisdemol.nl, weet te komen? (zoals gewoonlijk blijkbaar vlak na uitzending tegenwoordig).
Als ze de mol is, hebben ze dat haar vast verteld....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ze dat allang wist dan ? het is niet evrteld vooraf ofso dacht ik...
Omdat hij denkt dat zij de mol is en de mol dit soort dingen allang weetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ze dat allang wist dan ? het is niet evrteld vooraf ofso dacht ik...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat hij denkt dat zij de mol is en de mol dit soort dingen allang weet
Ja, maar dat is toch een beetje omgekeerd denken ? Je gaat er dan al vanuit dat ze de mol is...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:48 schreef Urnie het volgende:
[..]
Als ze de mol is, hebben ze dat haar vast verteld....![]()
Gijs heb ik geen last van gehad, vond die Sander vervelender eigenlijk. Maar Victoria stak er echt wel met kop en schouders bovenuit, die hadden ze in de woestijn achter mogen laten. Kan d'r nu nog niet uitstaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Je herinnert je Gijs niet meer die "een goed gesprek met de groep wilde", Victoria Koblenko die zich aan de hele groep met hun geheime gedoe ergerde, etc. etc.
Mijn nederige excuses, vergeef mijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:50 schreef Urnie het volgende:
[..]
(behalve dan dat "hij" "zij" moet zijn
)
Waarom zou de Mol ervoor kiezen om te gaan dansen?quote:
Volgens mij zat bij dat moment ook iedereen een beetje op zijn lip te bijten. Richaaard, vertel nou niet zoveeheel!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:44 schreef Urnie het volgende:
Richard heel uitbundig aan het vertellen dat ze in het begin jokers konden verdienen en de reactie van Liz daarop: Ow???(Volgens mij wist ze dat allang...
)
Een mol zou alleen niet zeggen dat ie de jokers heeft gejat denk ik. Uit eerdere seizoenen is gebleken dat zulke acties altijd stil werden gehouden tot de laatste uitzending.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:53 schreef Airelle het volgende:
Liz zou het wel ontzettend goed kunnen doen maar ik blijf bij Peggy. Ze wil een beetje 'te fanatiek' overkomen...
dan hadden ze misschien hun antwoorden kunnen baseren op het commentaar wat de medekandidaten gaven welk koppel ze moesten zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:49 schreef DrMarten het volgende:
Wel apart trouwens als Roderick en Liz de test wel hadden moeten doen, dat ze dan vragen hadden moeten beantwoorden over een opdracht waar ze niet bij zijn geweest.
Ik doel meer op het feit dat er waarschijnlijk ook vragen zijn gesteld over de foto-opdracht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
dan hadden ze misschien hun antwoorden kunnen baseren op het commentaar wat de medekandidaten gaven welk koppel ze moesten zijn.
Je staat niet voor niks jaren op het toneel, die heeft veel ervaring op dit gebied natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:57 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Liz trouwens wél erg vindingrijk!
De eerste dagen is het toch allemaal aftasten en als mol zou ik me de eerste dagen een beetje gedeisd houden (om niet gelijk erg op te vallen), dus kun je best 2 dagen missen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou de Mol ervoor kiezen om te gaan dansen?
In de grote groep kon de Mol toch veel meer schade aanrichten?
Dat is wel weer waarquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:57 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik doel meer op het feit dat er waarschijnlijk ook vragen zijn gesteld over de foto-opdracht.
In de eerste dagen heb je van die types als Richard die met opzet de boel verkloten om de rest op het verkeerde been te zettenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef Urnie het volgende:
[..]
De eerste dagen is het toch allemaal aftasten en als mol zou ik me de eerste dagen een beetje gedeisd houden (om niet gelijk erg op te vallen), dus kun je best 2 dagen missen.![]()
Maar hé, dat is gewoon wat ik dénk en waar mijn gevoel naar uitgaat.![]()
Hoe langer de mol uit het zicht blijft, hoe meer kandidaten elkaar gaan verdenkenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:52 schreef k_man het volgende:
[..]
Waarom zou de Mol ervoor kiezen om te gaan dansen?
In de grote groep kon de Mol toch veel meer schade aanrichten?
Ja vond ik ook heel opvallend! Net als het non hoogtevrees van Mary-Lou en Peggy deed ook vreemd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:44 schreef Urnie het volgende:
)
Andere vragen zou ook niet eerlijk zijn. Dan zouden er alleen vragen over de Tango-opdracht gesteld moeten zijn, alleen kun je daar 20 vragen uithalenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:00 schreef Woelli het volgende:
[..]
Dat is wel weer waar![]()
Hmmm misschien andere vragen?
Dat is misschien wel een goed iets.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef E.T. het volgende:
Peggy of Mary-lou volgens mij..
Ik vergeet trouwens altijd meteen weer wie ik vorige week verdacht
De meeste mensen gaan op hun gevoel af. Maar je hebt gelijk, echt zeker weten kan je het nu nog niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk trouwens dat het veel te vroeg is om gelijk een mol te verdenken.
Wat ik hier zien gaan mensen af op één enkele incident, zinnetje of nog erger: één woordje.
En daarmee is het dus ook heel gemakkelijk om ernaast te zitten
Wat dat betreft blijft het een kutspel. Vorig jaar dacht ik dat het Yvon niet kon zijn omdat het er veels te dik bovenop lagquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:09 schreef Airelle het volgende:
[..]
De meeste mensen gaan op hun gevoel af. Maar je hebt gelijk, echt zeker weten kan je het nu nog niet.
Nou, het is niet zozeer dat ene woordje waardoor ik denk dat Liz de mol is, maar omdát ik denk dat Liz de mol is en haar goed in de gaten houd, viel het mij op hoe ze dat ene woordje uitsprak. Nuanceverschilquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ik hier zien gaan mensen af op één enkele incident, zinnetje of nog erger: één woordje.
Had ik ook. Maar zelfs zo iets heb ik dit jaar nog niet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat dat betreft blijft het een kutspel. Vorig jaar dacht ik dat het Yvon niet kon zijn omdat het er veels te dik bovenop lag
Yvon had ik vanaf het begin als mol.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:10 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat dat betreft blijft het een kutspel. Vorig jaar dacht ik dat het Yvon niet kon zijn omdat het er veels te dik bovenop lag
Ik vind het in dit geval wel jammer dat alle mannen eruit vliegen. Niet omdat ze nou zó leuk zijn maar voor het spelelementquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:13 schreef babette21 het volgende:
Fred & Peggy zijn tof [ jokers jatten]
Roderick is nog steeds de mol
en het lijks Idols wel wat betreft de afvallers
en ik ga later wel eens zes topics teruglezen...
quote:Aflevering 3, Dagboek Richard
"TROUWENS, DAT VAN DIE EEKHOORN WAS ÉCHT EEN FOUTJE, SORRY..."
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
Dagboek van afvaller 3: Richard
Daar ging ik dan! Het gekke was dat ik er vorige week echt van overtuigd was dat het afgelopen was voor me. Deze week daarentegen, was ik tamelijk zeker van mijn zaak. Helaas mocht het niet zo zijn en heb ik teveel op één paard gewed. En paarden heb ik nou eenmaal niet echt onder controle! Als ik daar weer aan terugdenk… hoe Milouska en ik met de souplesse van een volle winkelwagen door die bergen reden op die beesten.
Wat kan ik verder nog zeggen..? Het is een ongelooflijk contrast om eerst een tijd zo intensief met een groep op te trekken en om dan weer helemaal alleen te zijn. Ik miste iedereen vreselijk. Maar goed, het kan altijd erger. Ik zou er niet aan moeten denken om de eerste te zijn die afvalt. De eer is in ieder geval gered en ‘Wie is...de Mol’ is met afstand één van de meest gave dingen die ik in mijn leven heb meegemaakt.
Volgend jaar weer maar dan wil ik wel de Mol zijn want dan mag ik tenminste nog wat langer blijven…
Trouwens, dat van die eekhoorn was écht een foutje, sorry...
quote:Aflevering 3, Dagboek De Mol
"MAAR DEZE GROEP IS NOG EEN BEETJE NAÏEF."
* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *
De groep is weer bij elkaar en ik kan me volledig gaan richten op alle kandidaten. Een aantal is nu in ieder geval echt weg. In dit spel kun je alleen op jezelf vertrouwen, daar weet ik alles van.
Toch gaat ook dat soms verkeerd; Geert vertrouwde iets te veel op zichzelf en tijdens het spel van de tangodans vertrouwden sommigen te veel op een ander. Op het laatste moment werd er voor het verkeerde danspaar gekozen. Ik moet zeggen dat ook ik ontzettend in spanning zat hoe dat zou aflopen. Want ja, die neus was echt overduidelijk fake. En hoeveel Argentijnen zijn er van 1 meter 90?
Maar deze groep is nog een beetje naïef. Ze vertrouwen elkaar. Dat vertrouwen kostte hun deze aflevering mooi 3500 euro en zorgde ervoor dat er twee vrijstellingen uitgedeeld werden. Het lijkt er af en toe op alsof ze net iets te veel voor elkaar over hebben allemaal. Hebben ze wel door dat van hen de mol is? Of beter gezegd, een van òns. Ik sta er tussen en kijk ernaar. Waardevolle jokers worden achteloos in een tas gestopt of weggegeven, uitgeleend zelfs. Weer komt dat vertrouwen kijken. Iedere molkenner weet dat dat nu juist niet is, waar dit spel om draait, maar ik kan het goed gebruiken. De misleiding gaat de goede kant op.
Het laten mislukken was volgens mij veel makkelijker te doen vanuit het publiek dan als danser. Niet herkend worden lijkt me lastiger dan de groep aan het twijfelen brengen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:02 schreef DrMarten het volgende:
En bovendien, het laten mislukken van de tango-opdracht scheelt de pot 2000 euro wat best veel geld is, bovendien een vrijstelling waardoor het niet heel verdacht is dat je nog in het programma zit.
Dit is echt fantastisch uiteen gezet.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:14 schreef k_man het volgende:
Eens eventjes samenvatten wie er wat verprutste:
Aflevering 1Opdracht 1: vragen beantwoorden. Twee kandidaten gaven een fout antwoord, maar beiden zijn inmiddels uit het spel. Opdracht 2: de spoorbrug. Mary-Lou en Milouska aarzelen heel lang om de brug over te gaan. Milouska lijkt persé als laatste te willen. Daardoor moet ze met memory als eerste beginnen en verliest meteen 1.000d. Peggy mist een kans op 2.000, maar later haalt ze wel jokers binnen en draait een foto van zichzelf om, zodat ze er later makkelijk uitgespeeld kan worden. Toine laat op het eind geld liggen, maar haalde daarvoor wel 2.000 binnen. Conclusie: vooral Milouska heeft dingen fout gedaan, zonder iets goed te doen.
Aflevering 2Opdracht 1: vlot bouwen. De opdracht gaat goed. Milouska begint de opdracht wel met te vertellen hoe het vlot volgens haar (nogal vreemd) gebouwd moet worden en stuntelt later met het bouwen. Opdracht 2: Amsterdam. Frederique komt door vragen goed beantwoorden in de kuil terecht, een positie met veel invloed op het verloop van het spel. Peggy en Toine komen bij de RAI waar ze geen geld mee mogen nemen. Als Milouska en Richard daar later komen is het geld weg. Milouska en Richard stuntelen nogal, Mary-Lou raakt Chris kwijt.
Aflevering 3Opdracht 1: foto's herkennen. Mary-Lou, Peggy en Milouska hebben het fout. Opdracht 2: tango. Vooral Richard, Milouska en Peggy gaan voor het foute koppel.
Dus voorlopig houd ik het op óf Peggy óf Milouska.
Danku, eigenlijk de enige reden dat ik me stuk aan het F5-en ben op die prutsite van WIDM.quote:
Ik probeer het altijd te beredeneren. Wie deed wanneer iets fout? En welke rol zou je als Mol willen hebben? Waar kun je de meeste invloed uitoefenen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
no worries, Roderick blijft tot het eindquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:14 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het in dit geval wel jammer dat alle mannen eruit vliegen. Niet omdat ze nou zó leuk zijn maar voor het spelelement.
Alleen een arrogant knikjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:29 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik vond de reactie van Toine tijdens de eliminatie wel erg koel. Hij vertrok geen spier toen hij hoorde dat hij mocht blijven.
Zoals hij zelf zei: " Dat heet cool "quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:29 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik vond de reactie van Toine tijdens de eliminatie wel erg koel. Hij vertrok geen spier toen hij hoorde dat hij mocht blijven.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoals hij zelf zei: " Dat heet cool "
He...dit lijkt toch duidelijk uit oogpunt van de dansers geschreven of ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik moet zeggen dat ook ik ontzettend in spanning zat hoe dat zou aflopen. Want ja, die neus was echt overduidelijk fake. En hoeveel Argentijnen zijn er van 1 meter 90?
Ik vind dat juist dom. Het komt op mij echt over als een verkapte "ik ben het niet want ik doe net of ik niet weet wat er ga gebeuren maar eigenlijk weet ik het toch en zeg ik het tegenovergestelde." (lange zin, snapt iemand het nog?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En als Milouska het is, speelt ze het goed, met haar domme opmerkingen.
Dat komt omdat er nog geen opdrachten zijn geweest waar bij er geld van de pot af zou gaan als ze het fout deden. Dus het lijkt veel maar het is zeker niet het maximale bedrag wat mogelijk geweest zou zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:51 schreef NiNi het volgende:
Verder zit er inderdaad al bizar veel geld in de pot voor mijn gevoel.
Vorige week vond ik het dagboek duidelijk vanuit Roderick geschreven (kan trouwens ook de eerste zijn, maar dat weet ik niet zeker meer), nu kun je idd ook redeneren dat het door Roderick of Liz geschreven is. Daarom staat Roderick nog steeds hoog op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
He...dit lijkt toch duidelijk uit oogpunt van de dansers geschreven of ben ik nou gek?![]()
Want als de Mol in de jury zat wat maakt het dan uit van die neus en 1.90 dan zijn ze alleen maar makkelijk te herkennen en geen vrijstellingen voor hun..hoewel dan maar weer wel 2000 in de pot maar goed.
Verder zit er inderdaad al bizar veel geld in de pot voor mijn gevoel.
Inderdaad, Liz staat niet voor niks lang op het toneel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je staat niet voor niks jaren op het toneel, die heeft veel ervaring op dit gebied natuurlijk.
Dat vond ik dus ook al, maar het is natuurlijk logisch dat de Mol al weet dat Liz en Roderick koppel 2 zijn en een pruik hebben en nepneuzen enzo. Dus en die kan 'm dan ook knijpen in de groep, omdat vrijstellingen voor een Mol niet zo uitmaken (er gaat toch iemand uit, wie boeit niet) en geld in de pot wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
He...dit lijkt toch duidelijk uit oogpunt van de dansers geschreven of ben ik nou gek?![]()
Want als de Mol in de jury zat wat maakt het dan uit van die neus en 1.90 dan zijn ze alleen maar makkelijk te herkennen en geen vrijstellingen voor hun..hoewel dan maar weer wel 2000 in de pot maar goed.
Dat viel mij ook al op.. En zeker bij die Richard Groenendijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
Milouska is wel het zwarte schaap van de groep he.
Irritante, onhandige en domme mensen zijn altijd het zwarte schaapquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
Milouska is wel het zwarte schaap van de groep he.
Ligt eraan of ze verziend of bijziend is....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:19 schreef Here2Stay het volgende:
BTW, geloof niet dat het genoemd is.. Zei Frederique in de 1e aflevering niet: 'En dat met mijn ogen' alsof ze slechte ogen zou hebben...
Nu moest ze Milouska (geen bril..?!) alles vertellen en leek in niets dat ze iets aan dr oogjes mankeert..
Waarom niet? Zij zou het net zo goed kunnen zijn als ieder ander.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:42 schreef Murray het volgende:
Waarom verdenken sommigen Liz?!
Geef daar eens een reden voor!
En omdat ze de enige is die voor een stenen muur staat.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:36 schreef Urnie het volgende:
[..]
Waarom niet? Zij zou het net zo goed kunnen zijn als ieder ander.....
Ik heb er niet echt een duidelijke reden voor, maar mijn gevoel zegt gewoon dat Liz het is.![]()
Totdat ze eruit moet.
Waar dan?quote:
Ja, hier dus ook. En op www.tvopjepc.nl werkt 'ie ook niet?quote:
Klopt, daar werkt het ook niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, hier dus ook. En op www.tvopjepc.nl werkt 'ie ook niet?
Op welke site?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Hè, wat vreemd. Zowel op realplayer als windows media player doet 'ie het gewoon.![]()
Jaaa!quote:
Ik weet het niet Milouska is denk ik niet zo dom als ze overkomt. Ik heb haar in de prono redelijk geloof ik in plaats 4 staan, maar of ze de mol is?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:14 schreef k_man het volgende:
Eens eventjes samenvatten wie er wat verprutste:
Aflevering 1Opdracht 1: vragen beantwoorden. Twee kandidaten gaven een fout antwoord, maar beiden zijn inmiddels uit het spel. Opdracht 2: de spoorbrug. Mary-Lou en Milouska aarzelen heel lang om de brug over te gaan. Milouska lijkt persé als laatste te willen. Daardoor moet ze met memory als eerste beginnen en verliest meteen 1.000d. Peggy mist een kans op 2.000, maar later haalt ze wel jokers binnen en draait een foto van zichzelf om, zodat ze er later makkelijk uitgespeeld kan worden. Toine laat op het eind geld liggen, maar haalde daarvoor wel 2.000 binnen. Conclusie: vooral Milouska heeft dingen fout gedaan, zonder iets goed te doen.
Aflevering 2Opdracht 1: vlot bouwen. De opdracht gaat goed. Milouska begint de opdracht wel met te vertellen hoe het vlot volgens haar (nogal vreemd) gebouwd moet worden en stuntelt later met het bouwen. Opdracht 2: Amsterdam. Frederique komt door vragen goed beantwoorden in de kuil terecht, een positie met veel invloed op het verloop van het spel. Peggy en Toine komen bij de RAI waar ze geen geld mee mogen nemen. Als Milouska en Richard daar later komen is het geld weg. Milouska en Richard stuntelen nogal, Mary-Lou raakt Chris kwijt. Milouska brengt alleen geld naar de bank, of heeft ze daar ook wat weggehaald?
Aflevering 3Opdracht 1: foto's herkennen. Mary-Lou, Peggy en Milouska hebben het fout. Opdracht 2: tango. Vooral Richard, Milouska en Peggy gaan voor het foute koppel.
Dus voorlopig houd ik het op óf Peggy óf Milouska.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:39 schreef calvobbes het volgende:
Of dat Roderick en Liz onherkenbaar geschminkt worden tijdens de dans en dat de andere kandidaten moeten zien uit te vinden welk koppel Roderick en Liz zijn.
Staat in de OPquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:43 schreef Svensational het volgende:. Help, ik heb een aflevering gemist, wat nu?
Je kunt de afleveringen terugkijken via onderstaande links:
Jij bent tofquote:
Oh, Copycat heeft het gedaanquote:
Ik in eerste instantie en toen deed Cc het nog een keerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, Copycat heeft het gedaan.
Naja, Cc is ook tof!
Ja dat was ook het eerste waar ik meteen aan dachtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
En hallo mol Mary-lou, waar is je hoogtevrees gebleven.![]()
Ik zie regelmatig acties die als molacties bestempeld kunnen worden (zoals bijvoorbeeld het geld eraf halen wat Peggy deed in de vorige aflevering), maar die is ook erg opzichtig waardoor je je wel gaat afvragen of dat wel een molactie kan zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet veel mollenacties gezien....
Werd ze bijna verkracht!quote:
Nee duh, maar daarom was het nog wel grappigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:31 schreef faberic het volgende:
[..]
Werd ze bijna verkracht!
Het was iig geen mollenactie!
Verkracht door een homo?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:31 schreef faberic het volgende:
[..]
Werd ze bijna verkracht!
Het was iig geen mollenactie!
Das iets anders dat jij wil dat ze naar huis gaat, maar het gaat mij om het kijken in andermans tas vind ik niet kies.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:25 schreef Ayaxola het volgende:
Ik van die jokers jatten echt gewoon slim. Je mocht er mee doen wat je wilde, dus als je ze laat slingeren ben je ze gewoon kwijt
En ach, Milouska mag van mij best naar huis![]()
Ik irriteer me meer aan Toine, dan aan Milouska. Die vent is echt arrogant.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:52 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind Milouska wel echt gaan irriteren, dat mens doet echt dom soms![]()
Zij had ook haar haar anders moeten doen.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Wel jammer voor Liz dat ze zo snel herkend was. Ze deed zo haar best
Gewoon gelijk kaalquote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:46 schreef Airelle het volgende:
[..]
Zij had ook haar haar anders moeten doen.
Karel wist dacht ik ook niet wie de mol was.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Weg is mijn mol(ik verdacht Richard). Nu ben ik een beetje in de war. Het kan eigenlijk iedereen wel zijn, maar Roderick verdenk ik eigenlijk helemaal niet. Mary-Lou ook niet. Voor de rest weet ik het niet. Ik vind Frederique wel erg overtuigend opgelucht reageren als ze mag blijven.
Wat ik trouwens vreemd vond:
Karel zei: "Twee mensen zitten hier relaxed" oid, daarmee bedoelde hij dus Roderick en Liz, omdat zij een vrijstelling hadden.
Ik weet niet of het wat zegt, maar dat zou betekenen dat de mol ook onder Roderick en Liz is, want anders zou Karel zeggen: "Drie mensen zitten hier relaxed".
Karel wist idd niet wie de mol was/is.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:01 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Karel wist dacht ik ook niet wie de mol was.
Zoals hierboven staat, wist Karel dus idd niet wie de Mol was + het zou wel erg dom zijn om zo'n fout te maken. Dan weet iedereen gelijk al dat Liz en Roderick het niet zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 15:45 schreef Viking84 het volgende:
Weg is mijn mol(ik verdacht Richard). Nu ben ik een beetje in de war. Het kan eigenlijk iedereen wel zijn, maar Roderick verdenk ik eigenlijk helemaal niet. Mary-Lou ook niet. Voor de rest weet ik het niet. Ik vind Frederique wel erg overtuigend opgelucht reageren als ze mag blijven.
Wat ik trouwens vreemd vond:
Karel zei: "Twee mensen zitten hier relaxed" oid, daarmee bedoelde hij dus Roderick en Liz, omdat zij een vrijstelling hadden.
Ik weet niet of het wat zegt, maar dat zou betekenen dat de mol ook onder Roderick en Liz is, want anders zou Karel zeggen: "Drie mensen zitten hier relaxed".
Zou zomaar eens kunnen. Vorige jaar was er ook zo'n opzichtige hint, toen had Yvon de vlieger met "MOL" erop vast. Dat was zo opzichtig, dat je dacht dat dat geen hint kon zijn, later bleek dat wel zo te zijn. Die oranje helm past in datzelfde straatje.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:09 schreef faberic het volgende:
Peggy droeg als enige een oranje helm. Is dat een aanwijzing?
Maar hoe link je "oranje helm" aan "ik ben de mol" vast. Behalve dat zij de enige was die er op dat moment dus tussenuit springt.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:18 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Zou zomaar eens kunnen. Vorige jaar was er ook zo'n opzichtige hint, toen had Yvon de vlieger met "MOL" erop vast. Dat was zo opzichtig, dat je dacht dat dat geen hint kon zijn, later bleek dat wel zo te zijn. Die oranje helm past in datzelfde straatje.
Die directe link was inderdaad niet aanwezig. Doch werd er wel in de test gevraagd na welke helm de mol droeg.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:19 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Maar hoe link je "oranje helm" aan "ik ben de mol" vast. Behalve dat zij de enige was die er op dat moment dus tussenuit springt.
Maar wat is dan het verband tussen een oranje helm en het mol-wezen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:09 schreef faberic het volgende:
Peggy droeg als enige een oranje helm. Is dat een aanwijzing?
Groen is juist de kleur van mensen die door zijn bij de executie... Ik weet het allemaal niet met die potentiële overduidelijke hint.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:21 schreef GHans7 het volgende:
Groen: je kan eruit gekicked worden tijdens een executie: Oranje: je kan nooit rood krijgen tijdens een executie? (Ver gezocht, maar ok)
Ja ik weet dat je met groen juist door gaat, ik bedoel: dat oranje kan je uitleggen als "ik kan nooit rood krijgen, mijn stoplicht gaat niet tot rood." (Zoals ik al zei, het is erg ver gezocht,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Groen is juist de kleur van mensen die door zijn bij de executie... Ik weet het allemaal niet met die potentiële overduidelijke hint.
Misschien is het wel de hint dat ze de uieindelijke verliezer wordt, oranje, roodachtig, maar dat kunnen ze natuurlijk daar nog niet wetenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:24 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je met groen juist door gaat, ik bedoel: dat oranje kan je uitleggen als "ik kan nooit rood krijgen, mijn stoplicht gaat niet tot rood." (Zoals ik al zei, het is erg ver gezocht,)
Stom spelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien is het wel de hint dat ze de uieindelijke verliezer wordt, oranje, roodachtig, maar dat kunnen ze natuurlijk daar nog niet weten.
Kom maar op, echt zeker is het toch niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:00 schreef jozef444 het volgende:
ff snel een vraagje tussendoor, vriend van me viel gisteren een verrekte grote mol-aanwijzing op, is dit het topic om t in te plaatsen of ?voordat ik fijn allemaal jullie mol plezier ga liggen spoilen
ik zet m wel ff tussen spoiler tags just in casequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:02 schreef maril het volgende:
[..]
Kom maar op, echt zeker is het toch niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus voor degene die het niet willen weten try and resist the power of the spoilertags![]()
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:05 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik zet m wel ff tussen spoiler tags just in caseDat is al langsgekomen, ongeveer 5 posts boven je, maar wat het precies zegt, dat is dus niet zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus voor degene die het niet willen weten try and resist the power of the spoilertags
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Als er vragen zijn als: Is de mol een man of een vrouw, en je verdenkt Liz terwijl het Peggy is, dan is die vraag toch goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:20 schreef Here2Stay het volgende:
Wat ik me afvraag... als een Frederique Liz als mol ziet en daadwerkelijk inzet op haar als mol.. dan is het best wel knap dat ze er nog steeds inzit als ze
a) de mol niet zelf is
b) de mol in de niet tango-groep zit.
Had namelijk niet het idee dat de afvallers een van de dansers verdachten en de test dus nog slechter maakten..
Dat dacht ik ook toen bij Yvon. Dus die fout ga ik niet nog eens makenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:04 schreef sbientje het volgende:
volgens mij is peggy gewoon niet zo slimof ze zit te stoken, maar ik denk niet dat peggy de mol is...
Ja, dat is 1 vraag. De meeste vragen gaan over de groepsactiviteiten en als jij contact antwoordt: De mol was hier niet bij, ga je toch behoorlijk een andere richting uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Als er vragen zijn als: Is de mol een man of een vrouw, en je verdenkt Liz terwijl het Peggy is, dan is die vraag toch goed.
Aan het eind van de aflevering moet iedereen een test maken. In die test krijgen ze vragen over de opdrachten en over de mol (bijv. welke kleur helm droeg de mol).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:13 schreef Haunter het volgende:
Ik heb WISDM niet gevolgd vorige jaren, ik wil het wel gaan volgen dit jaar, maar ik begrijp nog steeds niet wanneer iemand weg moet? waar baseren ze dat op?
Heeft VWO gedaan hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:21 schreef sbientje het volgende:
maar yvon is wel slim..peggy oogt al gewoon heel dom
Helm was me gisteravond al meteen opgevallen en ook het slechte smoesje van verkeerd tellen is me te makkelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:02 schreef Woelli het volgende:
Ik blijf 100% bij Peggy
* Omdat het me al opviel dat iedereen een groene helm had, behalve zij
* Iedereen dacht danspaar 2, zelf zij, maar toch zat zij ook te pushen naar danspaar 4
* dat ze iemand vergat bij die foto's waardoor ze een verkeerd antwoord gaf
Dus de mol zit automatisch bij de finale oid? en kan er niet uit gaan? (sorry als het een domme vraag is, het is een beetje laatquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan het eind van de aflevering moet iedereen een test maken. In die test krijgen ze vragen over de opdrachten en over de mol (bijv. welke kleur helm droeg de mol).
Degene die er het meest fout heeft, moet naar huis.
Ja, de mol gaat automatisch door. Maar die moet ook de test maken, al is dat allemaal misschien aar schijn en hefet die geen verdachtenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:46 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dus de mol zit automatisch bij de finale oid? en kan er niet uit gaan? (sorry als het een domme vraag is, het is een beetje laat)
Volgens mij is ze wel een slim meisje hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:21 schreef sbientje het volgende:
maar yvon is wel slim..peggy oogt al gewoon heel dom
quote:Zo ging ik een poosje vast met Chris Tates (Rozengeur en Wodka Lime, red.) naar feestjes omdat dat gewoon gezellig was, maar uiteraard werd geïnsinueerd dat we iets hadden.
Ik zou toch zweren dat ik haar daar in tegen ben gekomen... dan zal het wel een ander B-BN'er programma zijn geweestquote:
Peggy zou wel een hele slechte mol zijn want haar acties liggen er te dik bovenop...quote:Op zondag 26 maart 2006 01:12 schreef Stansfield het volgende:
Ik verdenk peggy nu heel erg.
Heb de video even bekeken voor de 2e keer en zij had wat dingen tegen. Ze stemde vol voor Richard die er dus uit is dus dat kan nooit goed gegaan zijn. Ze had het al over tango voordat ze in het vliegtuig zaten en dat boek kregen. En zij was ook heel erg voor paar 4.
Dat heb ik ook een beetjequote:Op zondag 26 maart 2006 11:53 schreef Eveli het volgende:
Pff, ik weet het echt niet meer.Eerst dacht ik Frédérique, maar die viel niet zo op de afgelopen aflevering. Ik neig nu wat meer naar Peggy, denk ik.
Daarom zou ze juist de mol zijnquote:Op zondag 26 maart 2006 01:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Peggy zou wel een hele slechte mol zijn want haar acties liggen er te dik bovenop...
Peggy staat veel op toneelquote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik me bij die Peggy Vrijens wel over verbaas is dat ik haar nu al een paar keer in dit soort BN'er programma's als Bobo's in de bush, Sterrenslag en nu weer Wie is de Mol ben tegenkomen en dat ik eigenlijk geen een serieuze rol van d'r kan noemen... van die B-actrices die op de een of andere manier altijd voor dit soort programma's worden gevraagd terwijl ze eigenlijk niks hebben gepresteerd. Het wachten is nog op Peggy Jane de Schepper in de volgende serie
Boeiend, zoveel hebben niks gepresteerdquote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik me bij die Peggy Vrijens wel over verbaas is dat ik haar nu al een paar keer in dit soort BN'er programma's als Bobo's in de bush, Sterrenslag en nu weer Wie is de Mol ben tegenkomen en dat ik eigenlijk geen een serieuze rol van d'r kan noemen... van die B-actrices die op de een of andere manier altijd voor dit soort programma's worden gevraagd terwijl ze eigenlijk niks hebben gepresteerd. Het wachten is nog op Peggy Jane de Schepper in de volgende serie
Rozengeur en Joyride moet je eerder zeggenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Boeiend, zoveel hebben niks gepresteerd
En ze heeft in Costa gespeeld![]()
Miloushka en Peggy zijn me iets té opvallend bezig... en vooral bij Miloushka komt het heel gemaakt over, die wil zich bewust verdacht makenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:18 schreef Liejannuh het volgende:
Dat gedoe van Miloushka zit me ook niet lekker. Ik zie niets, want ik heb mijn bril niet op zegt ze bij de eerste foto en verder ziet ze alle foto's wel.
Overigens blijf ik bij Peggy als mol. Ze zit bij die foto's veel te veel verwarring te veroorzaken.
Heel veel vinden haar irritant. Ik lig helemaal dubbel om haarquote:Op zondag 26 maart 2006 12:18 schreef Liejannuh het volgende:
Dat gedoe van Miloushka zit me ook niet lekker. Ik zie niets, want ik heb mijn bril niet op zegt ze bij de eerste foto en verder ziet ze alle foto's wel.
Miloushka hield zich in die kwestie juist op de vlakte... als je de herhaling hebt gezien merk je dat Mary-Lou de eerste aanzet geeft richting koppel 4 en vervolgens ging Peggy daar helemaal in mee...quote:Op zondag 26 maart 2006 13:04 schreef greatgonzo het volgende:
Ik op Milouska, ze schrok wel erg toen meteen Liz werd herkend, toen Richard echter op paar 4 begon te gokken, ging ze daar volop in mee, en begon ook te roepen dat het 4 moest zijn..
Hier hetzelfde, al ben ik ook niet zo zeker van Peggyquote:Op zondag 26 maart 2006 11:53 schreef Eveli het volgende:
Pff, ik weet het echt niet meer.Eerst dacht ik Frédérique, maar die viel niet zo op de afgelopen aflevering. Ik neig nu wat meer naar Peggy, denk ik.
Angela was te oud voor de ''Avro'' zei men.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:44 schreef Urquhart het volgende:
Angela is en blijft gewoon Wie is de Mol?
Karel doet het best leuk, maar kan gewoon niet tippen aan Angela.
Nee, idd! "Heb je dan helemaal niks van de groep/het spel begrepen, als je er zo vreselijk naast zit?"quote:Op zondag 26 maart 2006 13:53 schreef Eveli het volgende:
Liever Angela inderdaad. Vooral als er kandidaten het spel moeten verlaten vind ik Karel niet prettig.
Dat klopt dan doet die Karel maar vreemdquote:Op zondag 26 maart 2006 13:53 schreef Eveli het volgende:
Liever Angela inderdaad. Vooral als er kandidaten het spel moeten verlaten vind ik Karel niet prettig.
Dat zei Richard volgens mij zelfquote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee, idd! "Heb je dan helemaal niks van de groep/het spel begrepen, als je er zo vreselijk naast zit?"
Zoiets zei hij tegen Richard, toch?
Ja klopt.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee, idd! "Heb je dan helemaal niks van de groep/het spel begrepen, als je er zo vreselijk naast zit?"
Ik vind het juist leuk dat ie dat doet.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik zeg nog Liz,quote:Op zondag 26 maart 2006 14:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar TheVulture zei al met dat hoogtevrees. Het is idd erg verdacht![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 26 maart 2006 14:37 schreef sbientje het volgende:
dat van die hoogtevrees was mij idd ook al opgevallen.. maar ja, die brug was ook wel een stuk enger dan dat kabelbaantje![]()
Is dat het gemiddele ofzo van de pronoquote:Op zondag 26 maart 2006 14:39 schreef BVO het volgende:
Molverdenking:
1. Milouska.
2. Peggy.
3. Mary-Lou.
-----------------------
4. Frédérique.
5. Liz.
6. Roderick.
7. Toine.
Snap ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Wat ik niet snap hè, hoe kunnen mensen in hemels naam Liz of Roderick verdenken? Waar baseer je dat op?
Toen Karel zei dat er 2 gescheiden van de groep moesten voor een opdracht zei Liz meteen ''ja ik ga''.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Wat ik niet snap hè, hoe kunnen mensen in hemels naam Liz of Roderick verdenken? Waar baseer je dat op?
Omdat ik denk dat de rest niet de mol is.....quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Niet iedereen heeft elkaar gezien op met helm denk ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:07 schreef Urnie het volgende:
[..]
misschien een aanwijzing...maar dat valt de overige kandidaten toch ook op zou je zeggen....
Ach, misschien hadden ze maar 5 groene helmen.
Oh! Ja, dat kan natuurlijk ook nog!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft elkaar gezien op met helm denk ik.
En als hij het wel wist, dan zou hij nog steeds alleen maar uitspraken doen over zaken die voor iedereen duidelijk zijn, lijkt mij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:01 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Karel wist dacht ik ook niet wie de mol was.
Wat Eveli zegt dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:43 schreef Eveli het volgende:
[..]
Zoals hierboven staat, wist Karel dus idd niet wie de Mol was + het zou wel erg dom zijn om zo'n fout te maken. Dan weet iedereen gelijk al dat Liz en Roderick het niet zijn.
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:10 schreef somegirl het volgende:
ik vind het maar een vervelende serie, iedere keer als ik denk te weten wie de mol is gaat m'n verdachte er uit!
Eerst Geert, toen Chris, en nu Richard weer! Ik zou echt niet goed zijn in dit spel.
Doe je al mee aan de prono? Zo nee, dan moet je meedoen en dan diegene die jij al Mol verdenkt invullen bij Afvaller deze week. Dan haal je wel telkens je punten.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:10 schreef somegirl het volgende:
ik vind het maar een vervelende serie, iedere keer als ik denk te weten wie de mol is gaat m'n verdachte er uit!
Eerst Geert, toen Chris, en nu Richard weer! Ik zou echt niet goed zijn in dit spel.
Ik zat samen met m'n zus op de site naar de fotootjes te kijken, voordat de eerste aflevering geweest was.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Je bent Mol: je kiest voor de opdracht tango, je krijgt 3(?) dagen: lekker eten, lekkere wijn, beetje relaxed rondzwieren op de dansvloer (denk aan John die die keuze ook een keer bewust maakten, en 2 jaar geleden dat meisje (naam ff kwijt) die ook koos voor het hotel), sowieso 1 vrijstelling en met wat geluk een tweede OF 2000 euro uit de pot (win/win).quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Eén hint zegt nog niets he. Maar ik denk dat ze wel een uitstekende mol zou kunnen zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:50 schreef Sapphire het volgende:
[..]
Ik zat samen met m'n zus op de site naar de fotootjes te kijken, voordat de eerste aflevering geweest was.
Ik zeg, puur op gevoel: "Het is Liz!"
Zegt m'n zus: "Nou, ze staat wel als enige voor een stenen muur..."
Toen wist ik het zeker.
Maar een beetje oneerlijk tegenover de rest is het wel, vind ik. Het is logisch dat ze elkaar gaan verdenken en dus heeft niemand het de eerste 2 afleveringen bij het juiste eind kunnen hebben dan.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:25 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Je bent Mol: je kiest voor de opdracht tango, je krijgt 3(?) dagen: lekker eten, lekkere wijn, beetje relaxed rondzwieren op de dansvloer (denk aan John die die keuze ook een keer bewust maakten, en 2 jaar geleden dat meisje (naam ff kwijt) die ook koos voor het hotel), sowieso 1 vrijstelling en met wat geluk een tweede OF 2000 euro uit de pot (win/win).
Je laat een groep van 7 man elkaar lekker opnaaien en naar elkaar kijken, elkaar verdenken, koukleumen in tentjes, over rails heen lopen, door bomen sjezen etc. etc. zonder zelf op te vallen de eerste paar dagen. Ik wist het wel als mol
Inderdaad. Er gaat sowieso altijd wel iemand uit, en wie dat dan is zou mij als mol echt een worst wezen.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:18 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mol zich over vrijstellingen drukt maakt.
Ja het is ook nog eens een waardeloze hint.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:24 schreef sbientje het volgende:
en mary lou staat als enige onder de grond , dat lijkt me nog meer een hint
Met widm weet je maar nooit...quote:Op zondag 26 maart 2006 19:22 schreef Murray het volgende:
"Nou, ze staat wel als enige voor een stenen muur.."
Waarom zou dat een hint zijn?
Peggy heeft als enige oorbellen in, is dat dan ook een hint?
Waar dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:24 schreef sbientje het volgende:
en mary lou staat als enige onder de grond , dat lijkt me nog meer een hint
liep het bij jou wel lekker?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:
vanmiddag eindelijk een aflevering kunnen kijken, heerlijk
je zit er meteen helemaal in
de TV liep primaquote:
Dan heb je de eerste 2 dus wel gemistquote:Op zondag 26 maart 2006 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de TV liep prima, heb de herhaling gewoon op TV gekeken, heb nog geen tijd gehad voor de andere uitzendingen via uitzending gemist
Eenschquote:Op zondag 26 maart 2006 16:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik vind het programma steeds minder boeiend worden; ik weet niet of dat gevoel bij mij komt door de spelers of door de opdrachten die ik steeds minder spannend vind. Weet wel dat ik minder vooruit kijk naar de volgende aflevering terwijl ik eerder gewoon niet kon wachten....
Beetje jammer...
Sowieso vind ik het bn'ers minder leuk dan met niet-bn'ers, dat vond ik vorig seizoen ook al, maar deze keer lijken de opdrachten idd ook een stuk minder spannend, volgens mij ligt dat voor een groot deel ook aan de montage. Het is allemaal zo saai weergegeven, zelfs de opdracht op de paarden waar tijdsdruk achter zat was gemonteerd alsof het allemaal heel gemoedelijk ging. Ik hoop dat dat nog beter wordt verderop in het programma, anders wordt het een langdradig verhaal.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:27 schreef Molline het volgende:
[..]
Eensch.
Ik vind vooral de opdrachten erg saai in deze serie. Het kan me nog niet zo boeien als andere jaren, was de afgelopen aflevering zelfs bijna vergeten te kijken. Hoop dat het nog wel leuker gaat worden, want anders![]()
Dat bedoel ik. Bovendien hebben mensen je nog niet kunnen verdenken van echte 'mollenacties' dus ben je redelijk blanco. Ik verdenk Roderick nog steeds hoor...quote:Op zondag 26 maart 2006 18:25 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Je bent Mol: je kiest voor de opdracht tango, je krijgt 3(?) dagen: lekker eten, lekkere wijn, beetje relaxed rondzwieren op de dansvloer (denk aan John die die keuze ook een keer bewust maakten, en 2 jaar geleden dat meisje (naam ff kwijt) die ook koos voor het hotel), sowieso 1 vrijstelling en met wat geluk een tweede OF 2000 euro uit de pot (win/win).
Je laat een groep van 7 man elkaar lekker opnaaien en naar elkaar kijken, elkaar verdenken, koukleumen in tentjes, over rails heen lopen, door bomen sjezen etc. etc. zonder zelf op te vallen de eerste paar dagen. Ik wist het wel als mol
zou mooi zijn, zit ze er iig tot het einde inquote:
Hoe weet je dat dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou mooi zijn, zit ze er iig tot het einde in
de mol zit er toch altijd tot het laatste bijquote:
Foutje, ik las zit ze als ze zit.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de mol zit er toch altijd tot het laatste bij
doet ze toch welquote:Op maandag 27 maart 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou mooi zijn, zit ze er iig tot het einde in
He niet zo spoileren jijquote:
ik denk dat je dr onderschatquote:Op maandag 27 maart 2006 14:14 schreef Ayaxola het volgende:
Ik denk dat Peggy te 'dom' is om mol te zijn![]()
Dat vind ik niet oneerlijk, dat zou ik als mol zijnde erg slim vindenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:25 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Maar een beetje oneerlijk tegenover de rest is het wel, vind ik. Het is logisch dat ze elkaar gaan verdenken en dus heeft niemand het de eerste 2 afleveringen bij het juiste eind kunnen hebben dan.
En door een vrijstelling te "winnen" als mol, vind ik dat het lijkt alsof je "zo erg je best hebt gedaan om die vrijstelling toch maar te winnen". Je houdt een felbegeerde vrijstelling weg uit handen van anderen, een soort halve mollenstreek. Zodat het dus lijkt dat je je best doet voor het spel. Beetje geloofwaardigheid als kandidaat kweken.quote:[..]
Inderdaad. Er gaat sowieso altijd wel iemand uit, en wie dat dan is zou mij als mol echt een worst wezen.
Dat zeg ik! Liz is de mol!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:34 schreef Urquhart het volgende:
Het is misschien leuk om het album waarop dit nummer staat erbij te pakken:
Album: von hier an blind
1.Wenn es passiert
2.Echolot
3.Von hier an blind
4.Zuhälter
5.Ein Elefant für dich
6.Darf ich das behalten
7.Wütend genug
8.Geht auseinander
9.Zieh dir was an
10.Gekommen um zu bleiben
11.Nur ein Wort
12.Ich werde mein Leben lang üben, dich so zu ...
13.Bist Du nicht müde
- De titel wijst naar Roderick of Liz; vanaf nu blind, dus vanaf nu Mol.
- knippie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |