abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 maart 2006 @ 21:59:41 #51
71384 Urnie
.... is een zij
pi_36341581
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom zou de Mol ervoor kiezen om te gaan dansen?

In de grote groep kon de Mol toch veel meer schade aanrichten?
De eerste dagen is het toch allemaal aftasten en als mol zou ik me de eerste dagen een beetje gedeisd houden (om niet gelijk erg op te vallen), dus kun je best 2 dagen missen.
Maar hé, dat is gewoon wat ik dénk en waar mijn gevoel naar uitgaat.
I wish I were you, so I can be friends with me...
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:00:19 #52
109180 Woelli
you make the girls go wild
pi_36341599
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:57 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Ik doel meer op het feit dat er waarschijnlijk ook vragen zijn gesteld over de foto-opdracht.
Dat is wel weer waar
Hmmm misschien andere vragen?
pi_36341649
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef Urnie het volgende:

[..]

De eerste dagen is het toch allemaal aftasten en als mol zou ik me de eerste dagen een beetje gedeisd houden (om niet gelijk erg op te vallen), dus kun je best 2 dagen missen.
Maar hé, dat is gewoon wat ik dénk en waar mijn gevoel naar uitgaat.
In de eerste dagen heb je van die types als Richard die met opzet de boel verkloten om de rest op het verkeerde been te zetten

En bovendien, het laten mislukken van de tango-opdracht scheelt de pot 2000 euro wat best veel geld is, bovendien een vrijstelling waardoor het niet heel verdacht is dat je nog in het programma zit.

Roderick staat nog steeds hoog op m'n lijstje, nu samen met Mary-Lou.
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:02:21 #54
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36341663
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:52 schreef k_man het volgende:

[..]

Waarom zou de Mol ervoor kiezen om te gaan dansen?

In de grote groep kon de Mol toch veel meer schade aanrichten?
Hoe langer de mol uit het zicht blijft, hoe meer kandidaten elkaar gaan verdenken
Kandidaten worden geelimineerd wat - zoals je gezien hebt - de andere kandidaten helemaal van slag brengt. Maakt de mind-fuck een stukje groter.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:02:47 #55
20100 NiNi
Fabelhaft
pi_36341676
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 21:44 schreef Urnie het volgende:
Ik vond de reactie van Liz wel typisch na de dansopdracht:
Richard heel uitbundig aan het vertellen dat ze in het begin jokers konden verdienen en de reactie van Liz daarop: Ow??? (Volgens mij wist ze dat allang... )

Liz is (nog steeds) de mol
Ja vond ik ook heel opvallend! Net als het non hoogtevrees van Mary-Lou en Peggy deed ook vreemd.

Vind het wel storend dat alle mannen er uit vliegen. Wordt zo'n kippenshow zo.
People often search for the city of happiness, not realizing it can only be found in the state of mind.
pi_36341689
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:00 schreef Woelli het volgende:

[..]

Dat is wel weer waar
Hmmm misschien andere vragen?
Andere vragen zou ook niet eerlijk zijn. Dan zouden er alleen vragen over de Tango-opdracht gesteld moeten zijn, alleen kun je daar 20 vragen uithalen

Ik vind het wel heel toevallig allemaal.
pi_36341720
Ik weet niet of ik wel bij Mary Lou blijf. Ik dacht even Richard omdat hij per sé naar nummer 4 wilde gaan...
Mijn eigen Weblog-bericht O+! - Mijn eigen Fotoboek-bericht O+!
ik loop - hij loopt - jij loopt - loop jij
ik word - hij wordt - jij wordt - word jij
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:05:47 #58
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36341769
Peggy of Mary-lou volgens mij..
Ik vergeet trouwens altijd meteen weer wie ik vorige week verdacht
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:07:19 #59
137079 Chowi
Lonerism.
pi_36341804
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:05 schreef E.T. het volgende:
Peggy of Mary-lou volgens mij..
Ik vergeet trouwens altijd meteen weer wie ik vorige week verdacht
Dat is misschien wel een goed iets. .
[i]Isolation pushes past self-hatred, guilt, and shame
To a place where suffering is just a game
But everybody's scared of this place, they're staying away
Your little house on Memory Lane.[/i]
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:07:32 #60
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_36341807
Ik denk trouwens dat het veel te vroeg is om gelijk een mol te verdenken.
Wat ik hier zien gaan mensen af op één enkele incident, zinnetje of nog erger: één woordje.
En daarmee is het dus ook heel gemakkelijk om ernaast te zitten
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_36341846
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
Wat ik hier zien gaan mensen af op één enkele incident, zinnetje of nog erger: één woordje.
De meeste mensen gaan op hun gevoel af. Maar je hebt gelijk, echt zeker weten kan je het nu nog niet.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:09:51 #62
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_36341857
Milouska had in afl.1 ook zo'n vreseljke hoogtevrees, daar was nu ook niks meer van te bekennen En hoe kan je nou in godsnaam je bril vergeten???

Hmz.. nu ik er over nadenk...
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_36341885
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:09 schreef Airelle het volgende:

[..]

De meeste mensen gaan op hun gevoel af. Maar je hebt gelijk, echt zeker weten kan je het nu nog niet.
Wat dat betreft blijft het een kutspel. Vorig jaar dacht ik dat het Yvon niet kon zijn omdat het er veels te dik bovenop lag
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:12:29 #64
71384 Urnie
.... is een zij
pi_36341942
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
Nou, het is niet zozeer dat ene woordje waardoor ik denk dat Liz de mol is, maar omdát ik denk dat Liz de mol is en haar goed in de gaten houd, viel het mij op hoe ze dat ene woordje uitsprak. Nuanceverschil
En ja, ik voelde me enigzins aangesproken....
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:13:02 #65
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_36341958
Fred & Peggy zijn tof [ jokers jatten ]
Roderick is nog steeds de mol
en het lijks Idols wel wat betreft de afvallers

en ik ga later wel eens zes topics teruglezen...
pi_36341963
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:10 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Wat dat betreft blijft het een kutspel. Vorig jaar dacht ik dat het Yvon niet kon zijn omdat het er veels te dik bovenop lag
Had ik ook. Maar zelfs zo iets heb ik dit jaar nog niet.
  vrijdag 24 maart 2006 @ 22:13:48 #67
71384 Urnie
.... is een zij
pi_36341977
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:10 schreef DrMarten het volgende:

[..]

Yvon had ik vanaf het begin als mol.
pi_36341988
quote:
Op vrijdag 24 maart 2006 22:13 schreef babette21 het volgende:
Fred & Peggy zijn tof [ jokers jatten ]
Roderick is nog steeds de mol
en het lijks Idols wel wat betreft de afvallers

en ik ga later wel eens zes topics teruglezen...
Ik vind het in dit geval wel jammer dat alle mannen eruit vliegen. Niet omdat ze nou zó leuk zijn maar voor het spelelement .
pi_36342011
Eens eventjes samenvatten wie er wat verprutste:

Aflevering 1
  • Opdracht 1: vragen beantwoorden. Twee kandidaten gaven een fout antwoord, maar beiden zijn inmiddels uit het spel.
  • Opdracht 2: de spoorbrug. Mary-Lou en Milouska aarzelen heel lang om de brug over te gaan. Milouska lijkt persé als laatste te willen. Daardoor moet ze met memory als eerste beginnen en verliest meteen 1.000d. Peggy mist een kans op 2.000, maar later haalt ze wel jokers binnen en draait een foto van zichzelf om, zodat ze er later makkelijk uitgespeeld kan worden. Toine laat op het eind geld liggen, maar haalde daarvoor wel 2.000 binnen. Conclusie: vooral Milouska heeft dingen fout gedaan, zonder iets goed te doen.

Aflevering 2
  • Opdracht 1: vlot bouwen. De opdracht gaat goed. Milouska begint de opdracht wel met te vertellen hoe het vlot volgens haar (nogal vreemd) gebouwd moet worden en stuntelt later met het bouwen.
  • Opdracht 2: Amsterdam. Frederique komt door vragen goed beantwoorden in de kuil terecht, een positie met veel invloed op het verloop van het spel. Peggy en Toine komen bij de RAI waar ze geen geld mee mogen nemen. Als Milouska en Richard daar later komen is het geld weg. Milouska en Richard stuntelen nogal, Mary-Lou raakt Chris kwijt.

Aflevering 3
  • Opdracht 1: foto's herkennen. Mary-Lou, Peggy en Milouska hebben het fout.
  • Opdracht 2: tango. Vooral Richard, Milouska en Peggy gaan voor het foute koppel.

Dus voorlopig houd ik het op óf Peggy óf Milouska.
  •   vrijdag 24 maart 2006 @ 22:15:05 #70
    59896 Asskicker14
    Suk a dog dik
    pi_36342023
    Mary-Lou, Roderick, Liz, Toine zijn het in mijn optiek allemaal niet. Ze zijn niet echt bezig met het saboteren van het spel.

1. Milouska
    2. Frederique
    3. Peggy

is mijn nieuwe top 3 van MOL-verdachten.

Ik wil erop wijzen dat ik het zeer jammer vind dat in de eerste 3 afleveringen direct ook de leukste 3 (mannelijke) kandidaten eruitvliegen, niets ten onrechte van Toine (maar die 3 maken het spel echt leuk om naar te kijken). Nu blijven een stelletje irritante en saaie dozen over met een ingetogen Toine en een weinigzeggende Roderick.
    Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
    Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
    Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
    Is he neither able nor willing? Then why call him God?
      vrijdag 24 maart 2006 @ 22:17:19 #71
    88233 Steve
    Still the best.
    pi_36342083
    quote:
    Aflevering 3, Dagboek Richard
    "TROUWENS, DAT VAN DIE EEKHOORN WAS ÉCHT EEN FOUTJE, SORRY..."
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

Dagboek van afvaller 3: Richard

Daar ging ik dan! Het gekke was dat ik er vorige week echt van overtuigd was dat het afgelopen was voor me. Deze week daarentegen, was ik tamelijk zeker van mijn zaak. Helaas mocht het niet zo zijn en heb ik teveel op één paard gewed. En paarden heb ik nou eenmaal niet echt onder controle! Als ik daar weer aan terugdenk… hoe Milouska en ik met de souplesse van een volle winkelwagen door die bergen reden op die beesten.

Wat kan ik verder nog zeggen..? Het is een ongelooflijk contrast om eerst een tijd zo intensief met een groep op te trekken en om dan weer helemaal alleen te zijn. Ik miste iedereen vreselijk. Maar goed, het kan altijd erger. Ik zou er niet aan moeten denken om de eerste te zijn die afvalt. De eer is in ieder geval gered en ‘Wie is...de Mol’ is met afstand één van de meest gave dingen die ik in mijn leven heb meegemaakt.
    Volgend jaar weer maar dan wil ik wel de Mol zijn want dan mag ik tenminste nog wat langer blijven…
    Trouwens, dat van die eekhoorn was écht een foutje, sorry...
    quote:
    Aflevering 3, Dagboek De Mol
    "MAAR DEZE GROEP IS NOG EEN BEETJE NAÏEF."
    * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

De groep is weer bij elkaar en ik kan me volledig gaan richten op alle kandidaten. Een aantal is nu in ieder geval echt weg. In dit spel kun je alleen op jezelf vertrouwen, daar weet ik alles van.

Toch gaat ook dat soms verkeerd; Geert vertrouwde iets te veel op zichzelf en tijdens het spel van de tangodans vertrouwden sommigen te veel op een ander. Op het laatste moment werd er voor het verkeerde danspaar gekozen. Ik moet zeggen dat ook ik ontzettend in spanning zat hoe dat zou aflopen. Want ja, die neus was echt overduidelijk fake. En hoeveel Argentijnen zijn er van 1 meter 90?

Maar deze groep is nog een beetje naïef. Ze vertrouwen elkaar. Dat vertrouwen kostte hun deze aflevering mooi 3500 euro en zorgde ervoor dat er twee vrijstellingen uitgedeeld werden. Het lijkt er af en toe op alsof ze net iets te veel voor elkaar over hebben allemaal. Hebben ze wel door dat van hen de mol is? Of beter gezegd, een van òns. Ik sta er tussen en kijk ernaar. Waardevolle jokers worden achteloos in een tas gestopt of weggegeven, uitgeleend zelfs. Weer komt dat vertrouwen kijken. Iedere molkenner weet dat dat nu juist niet is, waar dit spel om draait, maar ik kan het goed gebruiken. De misleiding gaat de goede kant op.
    "Atb is lief, groetjes Peri."
      vrijdag 24 maart 2006 @ 22:19:00 #72
    23107 dolle_hond
    topicverkoper
    pi_36342152
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 22:02 schreef DrMarten het volgende:
    En bovendien, het laten mislukken van de tango-opdracht scheelt de pot 2000 euro wat best veel geld is, bovendien een vrijstelling waardoor het niet heel verdacht is dat je nog in het programma zit.
    Het laten mislukken was volgens mij veel makkelijker te doen vanuit het publiek dan als danser. Niet herkend worden lijkt me lastiger dan de groep aan het twijfelen brengen.
      vrijdag 24 maart 2006 @ 22:21:02 #74
    70972 Sapphire
    Rooie dakduvel
    pi_36342212
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 22:14 schreef k_man het volgende:
    Eens eventjes samenvatten wie er wat verprutste:

Aflevering 1
  • Opdracht 1: vragen beantwoorden. Twee kandidaten gaven een fout antwoord, maar beiden zijn inmiddels uit het spel.
  • Opdracht 2: de spoorbrug. Mary-Lou en Milouska aarzelen heel lang om de brug over te gaan. Milouska lijkt persé als laatste te willen. Daardoor moet ze met memory als eerste beginnen en verliest meteen 1.000d. Peggy mist een kans op 2.000, maar later haalt ze wel jokers binnen en draait een foto van zichzelf om, zodat ze er later makkelijk uitgespeeld kan worden. Toine laat op het eind geld liggen, maar haalde daarvoor wel 2.000 binnen. Conclusie: vooral Milouska heeft dingen fout gedaan, zonder iets goed te doen.

Aflevering 2
  • Opdracht 1: vlot bouwen. De opdracht gaat goed. Milouska begint de opdracht wel met te vertellen hoe het vlot volgens haar (nogal vreemd) gebouwd moet worden en stuntelt later met het bouwen.
  • Opdracht 2: Amsterdam. Frederique komt door vragen goed beantwoorden in de kuil terecht, een positie met veel invloed op het verloop van het spel. Peggy en Toine komen bij de RAI waar ze geen geld mee mogen nemen. Als Milouska en Richard daar later komen is het geld weg. Milouska en Richard stuntelen nogal, Mary-Lou raakt Chris kwijt.

Aflevering 3
  • Opdracht 1: foto's herkennen. Mary-Lou, Peggy en Milouska hebben het fout.
  • Opdracht 2: tango. Vooral Richard, Milouska en Peggy gaan voor het foute koppel.

Dus voorlopig houd ik het op óf Peggy óf Milouska.
  • Dit is echt fantastisch uiteen gezet.
    Het is Liz.
    "Here we gooooo!", "I'ma tired...", "Letsa go!", "I'ma the Partystar!", "Mamma Mia!", "Woohoo" en natuurlijk het meest gebruikte "WAAAAAAAHHHHH!!!!!!"
    pi_36342215
    quote:
    Op vrijdag 24 maart 2006 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:

[..]

[..]
    Danku, eigenlijk de enige reden dat ik me stuk aan het F5-en ben op die prutsite van WIDM.
    Don't think you are, know you are.
    http://forum.fok.nl/topic/258357
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')