quote:WIDM 7 in Thailand?
18 maart 2006 - Uit redelijk betrouwbare bronnen hebben wij vernomen dat de opnames voor WIDM 7 al in juni plaats gaan vinden. De nieuwe serie zou al in het het najaar van dit jaar te zien zijn. De opnames vinden waarschijnlijk plaats in Thailand. Ook worden er al verschillende namen genoemd zoals Huub Stapel, Miryanne van Reeden en de NOS-presentatoren Dione de Graaf en Rik van de Westelaken. Dus als deze informatie klopt kunnen we dit jaar maar liefst twee keer van WIDM genieten! De tweede aflevering van serie 6 trok gisteren overigens 1.154.000 kijkers. Dit is een marktaandeel van 15,5%. Dit is een lichte daling ten opzichte van de eerste aflevering.
bron: widm.com
Inderdaad, ik snap niet dat niemand uit de groep haar verdenkt. Het lijkt er erg sterk op dat ze met alle macht probeert te mollen maar omdat ze niet lekker in de groep ligt komt er maar weinig van terecht. Ze is mijn mol voorlopig.quote:
Woman take over the world, eng he?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:39 schreef Woelli het volgende:
Waarom gaan er toch alleen mannen uit
Dat was bij idols ook al![]()
Voor de uitzending zat ik al aan d'r te denken, twijfelde bij de prono tussen haar en Milouska. Zit nu nog meer op Peggy.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:39 schreef Airelle het volgende:
Peggy wordt steeds meer verdacht.
Bij het stemstukje heeft hij geen enkele naam genoemd.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:41 schreef Airelle het volgende:
[..]
Woman take over the world, eng he?
Nee serieus. Het valt op inderdaad maarja. Niets aan te doen.
Ik zat alleen te denken... Wie verdacht richard nu? Peggy toch?
Ik ook. Wat een zeikstraal is dat zeg.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik hoop dat Milouska eruit vliegt want ik stoor me toch ZOOOO aan dat mens. Dat kijkt gelijk een stukk rustiger
Hint 2 was van Cold Play, meer weet ik er even niet zo snel meer over (uit mn hoofd danquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:43 schreef niksan het volgende:
Hoe zit het met die muziekstukjes van Schiffers?
Ik hoor niemand daarover
Je herinnert je Gijs niet meer die "een goed gesprek met de groep wilde", Victoria Koblenko die zich aan de hele groep met hun geheime gedoe ergerde, etc. etc.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:44 schreef Flem het volgende:
Milouska is zeer irritant, misschien wel de irritantste Mol-deelnemer ooit, maar blijft toch mijn Mol. Wel tof overigens dat we dit jaar eens zien hoe het er werkelijk aan toe gaat in zo'n groep, voorgaande jaren leek alles immer pais en vree.
Hoezo denk je dat ze dat allang wist dan ? het is niet evrteld vooraf ofso dacht ik...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:44 schreef Urnie het volgende:
Ik vond de reactie van Liz wel typisch na de dansopdracht:
Richard heel uitbundig aan het vertellen dat ze in het begin jokers konden verdienen en de reactie van Liz daarop: Ow???(Volgens mij wist ze dat allang...
)
Liz is (nog steeds) de mol![]()
Toch steekt MIlouska de kroon met haar dozerige dingen van dit seizoen...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Je herinnert je Gijs niet meer die "een goed gesprek met de groep wilde", Victoria Koblenko die zich aan de hele groep met hun geheime gedoe ergerde, etc. etc.
P.S. Ben ik de enige die niet op http://www.wieisdemol.nl, weet te komen? (zoals gewoonlijk blijkbaar vlak na uitzending tegenwoordig).
Als ze de mol is, hebben ze dat haar vast verteld....quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ze dat allang wist dan ? het is niet evrteld vooraf ofso dacht ik...
Omdat hij denkt dat zij de mol is en de mol dit soort dingen allang weetquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ze dat allang wist dan ? het is niet evrteld vooraf ofso dacht ik...
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:48 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Omdat hij denkt dat zij de mol is en de mol dit soort dingen allang weet
Ja, maar dat is toch een beetje omgekeerd denken ? Je gaat er dan al vanuit dat ze de mol is...quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:48 schreef Urnie het volgende:
[..]
Als ze de mol is, hebben ze dat haar vast verteld....![]()
Gijs heb ik geen last van gehad, vond die Sander vervelender eigenlijk. Maar Victoria stak er echt wel met kop en schouders bovenuit, die hadden ze in de woestijn achter mogen laten. Kan d'r nu nog niet uitstaan.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:46 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Je herinnert je Gijs niet meer die "een goed gesprek met de groep wilde", Victoria Koblenko die zich aan de hele groep met hun geheime gedoe ergerde, etc. etc.
Mijn nederige excuses, vergeef mijquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:50 schreef Urnie het volgende:
[..]
(behalve dan dat "hij" "zij" moet zijn
)
Waarom zou de Mol ervoor kiezen om te gaan dansen?quote:
Volgens mij zat bij dat moment ook iedereen een beetje op zijn lip te bijten. Richaaard, vertel nou niet zoveeheel!quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:44 schreef Urnie het volgende:
Ik vond de reactie van Liz wel typisch na de dansopdracht:
Richard heel uitbundig aan het vertellen dat ze in het begin jokers konden verdienen en de reactie van Liz daarop: Ow???(Volgens mij wist ze dat allang...
)
Liz is (nog steeds) de mol![]()
Een mol zou alleen niet zeggen dat ie de jokers heeft gejat denk ik. Uit eerdere seizoenen is gebleken dat zulke acties altijd stil werden gehouden tot de laatste uitzending.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:53 schreef Airelle het volgende:
Liz zou het wel ontzettend goed kunnen doen maar ik blijf bij Peggy. Ze wil een beetje 'te fanatiek' overkomen...
dan hadden ze misschien hun antwoorden kunnen baseren op het commentaar wat de medekandidaten gaven welk koppel ze moesten zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:49 schreef DrMarten het volgende:
Wel apart trouwens als Roderick en Liz de test wel hadden moeten doen, dat ze dan vragen hadden moeten beantwoorden over een opdracht waar ze niet bij zijn geweest.
Ik doel meer op het feit dat er waarschijnlijk ook vragen zijn gesteld over de foto-opdracht.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:56 schreef Woelli het volgende:
[..]
dan hadden ze misschien hun antwoorden kunnen baseren op het commentaar wat de medekandidaten gaven welk koppel ze moesten zijn.
Je staat niet voor niks jaren op het toneel, die heeft veel ervaring op dit gebied natuurlijk.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:57 schreef Chowi het volgende:
Ik vind Liz trouwens wél erg vindingrijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |