Dat bedoel ik. Bovendien hebben mensen je nog niet kunnen verdenken van echte 'mollenacties' dus ben je redelijk blanco. Ik verdenk Roderick nog steeds hoor...quote:Op zondag 26 maart 2006 18:25 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Je bent Mol: je kiest voor de opdracht tango, je krijgt 3(?) dagen: lekker eten, lekkere wijn, beetje relaxed rondzwieren op de dansvloer (denk aan John die die keuze ook een keer bewust maakten, en 2 jaar geleden dat meisje (naam ff kwijt) die ook koos voor het hotel), sowieso 1 vrijstelling en met wat geluk een tweede OF 2000 euro uit de pot (win/win).
Je laat een groep van 7 man elkaar lekker opnaaien en naar elkaar kijken, elkaar verdenken, koukleumen in tentjes, over rails heen lopen, door bomen sjezen etc. etc. zonder zelf op te vallen de eerste paar dagen. Ik wist het wel als mol
zou mooi zijn, zit ze er iig tot het einde inquote:
Hoe weet je dat dan?quote:Op maandag 27 maart 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou mooi zijn, zit ze er iig tot het einde in
de mol zit er toch altijd tot het laatste bijquote:
Foutje, ik las zit ze als ze zit.quote:Op maandag 27 maart 2006 12:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de mol zit er toch altijd tot het laatste bij
doet ze toch welquote:Op maandag 27 maart 2006 12:05 schreef rubbereend het volgende:
[..]
zou mooi zijn, zit ze er iig tot het einde in
He niet zo spoileren jijquote:
ik denk dat je dr onderschatquote:Op maandag 27 maart 2006 14:14 schreef Ayaxola het volgende:
Ik denk dat Peggy te 'dom' is om mol te zijn![]()
Dat vind ik niet oneerlijk, dat zou ik als mol zijnde erg slim vindenquote:Op zondag 26 maart 2006 19:25 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Maar een beetje oneerlijk tegenover de rest is het wel, vind ik. Het is logisch dat ze elkaar gaan verdenken en dus heeft niemand het de eerste 2 afleveringen bij het juiste eind kunnen hebben dan.
En door een vrijstelling te "winnen" als mol, vind ik dat het lijkt alsof je "zo erg je best hebt gedaan om die vrijstelling toch maar te winnen". Je houdt een felbegeerde vrijstelling weg uit handen van anderen, een soort halve mollenstreek. Zodat het dus lijkt dat je je best doet voor het spel. Beetje geloofwaardigheid als kandidaat kweken.quote:[..]
Inderdaad. Er gaat sowieso altijd wel iemand uit, en wie dat dan is zou mij als mol echt een worst wezen.
Dat zeg ik! Liz is de mol!quote:Op maandag 27 maart 2006 17:34 schreef Urquhart het volgende:
Het is misschien leuk om het album waarop dit nummer staat erbij te pakken:
Album: von hier an blind
1.Wenn es passiert
2.Echolot
3.Von hier an blind
4.Zuhälter
5.Ein Elefant für dich
6.Darf ich das behalten
7.Wütend genug
8.Geht auseinander
9.Zieh dir was an
10.Gekommen um zu bleiben
11.Nur ein Wort
12.Ich werde mein Leben lang üben, dich so zu ...
13.Bist Du nicht müde
- De titel wijst naar Roderick of Liz; vanaf nu blind, dus vanaf nu Mol.
- knippie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |