Die directe link was inderdaad niet aanwezig. Doch werd er wel in de test gevraagd na welke helm de mol droeg.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:19 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Maar hoe link je "oranje helm" aan "ik ben de mol" vast. Behalve dat zij de enige was die er op dat moment dus tussenuit springt.
Maar wat is dan het verband tussen een oranje helm en het mol-wezen...quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:09 schreef faberic het volgende:
Peggy droeg als enige een oranje helm. Is dat een aanwijzing?
Groen is juist de kleur van mensen die door zijn bij de executie... Ik weet het allemaal niet met die potentiële overduidelijke hint.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:21 schreef GHans7 het volgende:
Groen: je kan eruit gekicked worden tijdens een executie: Oranje: je kan nooit rood krijgen tijdens een executie? (Ver gezocht, maar ok)
Ja ik weet dat je met groen juist door gaat, ik bedoel: dat oranje kan je uitleggen als "ik kan nooit rood krijgen, mijn stoplicht gaat niet tot rood." (Zoals ik al zei, het is erg ver gezocht,quote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Groen is juist de kleur van mensen die door zijn bij de executie... Ik weet het allemaal niet met die potentiële overduidelijke hint.
Misschien is het wel de hint dat ze de uieindelijke verliezer wordt, oranje, roodachtig, maar dat kunnen ze natuurlijk daar nog niet wetenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:24 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Ja ik weet dat je met groen juist door gaat, ik bedoel: dat oranje kan je uitleggen als "ik kan nooit rood krijgen, mijn stoplicht gaat niet tot rood." (Zoals ik al zei, het is erg ver gezocht,)
Stom spelquote:Op zaterdag 25 maart 2006 17:26 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Misschien is het wel de hint dat ze de uieindelijke verliezer wordt, oranje, roodachtig, maar dat kunnen ze natuurlijk daar nog niet weten.
Kom maar op, echt zeker is het toch niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:00 schreef jozef444 het volgende:
ff snel een vraagje tussendoor, vriend van me viel gisteren een verrekte grote mol-aanwijzing op, is dit het topic om t in te plaatsen of ?voordat ik fijn allemaal jullie mol plezier ga liggen spoilen
ik zet m wel ff tussen spoiler tags just in casequote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:02 schreef maril het volgende:
[..]
Kom maar op, echt zeker is het toch niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus voor degene die het niet willen weten try and resist the power of the spoilertags![]()
[16:08] <portier> Manvanmariadienooitsexheeftgehad :W
quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:05 schreef jozef444 het volgende:
[..]
ik zet m wel ff tussen spoiler tags just in caseDat is al langsgekomen, ongeveer 5 posts boven je, maar wat het precies zegt, dat is dus niet zeker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dus voor degene die het niet willen weten try and resist the power of the spoilertags
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Als er vragen zijn als: Is de mol een man of een vrouw, en je verdenkt Liz terwijl het Peggy is, dan is die vraag toch goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:20 schreef Here2Stay het volgende:
Wat ik me afvraag... als een Frederique Liz als mol ziet en daadwerkelijk inzet op haar als mol.. dan is het best wel knap dat ze er nog steeds inzit als ze
a) de mol niet zelf is
b) de mol in de niet tango-groep zit.
Had namelijk niet het idee dat de afvallers een van de dansers verdachten en de test dus nog slechter maakten..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |