Ik probeer het altijd te beredeneren. Wie deed wanneer iets fout? En welke rol zou je als Mol willen hebben? Waar kun je de meeste invloed uitoefenen?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:07 schreef Nembrionic het volgende:
Ik denk trouwens dat het veel te vroeg is om gelijk een mol te verdenken.
Wat ik hier zien gaan mensen af op één enkele incident, zinnetje of nog erger: één woordje.
En daarmee is het dus ook heel gemakkelijk om ernaast te zitten
no worries, Roderick blijft tot het eindquote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:14 schreef Airelle het volgende:
Ik vind het in dit geval wel jammer dat alle mannen eruit vliegen. Niet omdat ze nou zó leuk zijn maar voor het spelelement.
Alleen een arrogant knikjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:29 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik vond de reactie van Toine tijdens de eliminatie wel erg koel. Hij vertrok geen spier toen hij hoorde dat hij mocht blijven.
Zoals hij zelf zei: " Dat heet cool "quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:29 schreef Emmetje37 het volgende:
Ik vond de reactie van Toine tijdens de eliminatie wel erg koel. Hij vertrok geen spier toen hij hoorde dat hij mocht blijven.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zoals hij zelf zei: " Dat heet cool "
He...dit lijkt toch duidelijk uit oogpunt van de dansers geschreven of ben ik nou gek?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:17 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik moet zeggen dat ook ik ontzettend in spanning zat hoe dat zou aflopen. Want ja, die neus was echt overduidelijk fake. En hoeveel Argentijnen zijn er van 1 meter 90?
Ik vind dat juist dom. Het komt op mij echt over als een verkapte "ik ben het niet want ik doe net of ik niet weet wat er ga gebeuren maar eigenlijk weet ik het toch en zeg ik het tegenovergestelde." (lange zin, snapt iemand het nog?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
En als Milouska het is, speelt ze het goed, met haar domme opmerkingen.
Dat komt omdat er nog geen opdrachten zijn geweest waar bij er geld van de pot af zou gaan als ze het fout deden. Dus het lijkt veel maar het is zeker niet het maximale bedrag wat mogelijk geweest zou zijn.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:51 schreef NiNi het volgende:
Verder zit er inderdaad al bizar veel geld in de pot voor mijn gevoel.
Vorige week vond ik het dagboek duidelijk vanuit Roderick geschreven (kan trouwens ook de eerste zijn, maar dat weet ik niet zeker meer), nu kun je idd ook redeneren dat het door Roderick of Liz geschreven is. Daarom staat Roderick nog steeds hoog op mijn lijstje.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
He...dit lijkt toch duidelijk uit oogpunt van de dansers geschreven of ben ik nou gek?![]()
Want als de Mol in de jury zat wat maakt het dan uit van die neus en 1.90 dan zijn ze alleen maar makkelijk te herkennen en geen vrijstellingen voor hun..hoewel dan maar weer wel 2000 in de pot maar goed.
Verder zit er inderdaad al bizar veel geld in de pot voor mijn gevoel.
Inderdaad, Liz staat niet voor niks lang op het toneel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Je staat niet voor niks jaren op het toneel, die heeft veel ervaring op dit gebied natuurlijk.
Dat vond ik dus ook al, maar het is natuurlijk logisch dat de Mol al weet dat Liz en Roderick koppel 2 zijn en een pruik hebben en nepneuzen enzo. Dus en die kan 'm dan ook knijpen in de groep, omdat vrijstellingen voor een Mol niet zo uitmaken (er gaat toch iemand uit, wie boeit niet) en geld in de pot wel.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:51 schreef NiNi het volgende:
[..]
He...dit lijkt toch duidelijk uit oogpunt van de dansers geschreven of ben ik nou gek?![]()
Want als de Mol in de jury zat wat maakt het dan uit van die neus en 1.90 dan zijn ze alleen maar makkelijk te herkennen en geen vrijstellingen voor hun..hoewel dan maar weer wel 2000 in de pot maar goed.
Dat viel mij ook al op.. En zeker bij die Richard Groenendijkquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
Milouska is wel het zwarte schaap van de groep he.
Irritante, onhandige en domme mensen zijn altijd het zwarte schaapquote:Op vrijdag 24 maart 2006 23:48 schreef BVO het volgende:
Milouska is wel het zwarte schaap van de groep he.
Ligt eraan of ze verziend of bijziend is....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 01:19 schreef Here2Stay het volgende:
BTW, geloof niet dat het genoemd is.. Zei Frederique in de 1e aflevering niet: 'En dat met mijn ogen' alsof ze slechte ogen zou hebben...
Nu moest ze Milouska (geen bril..?!) alles vertellen en leek in niets dat ze iets aan dr oogjes mankeert..
Waarom niet? Zij zou het net zo goed kunnen zijn als ieder ander.....quote:Op zaterdag 25 maart 2006 00:42 schreef Murray het volgende:
Waarom verdenken sommigen Liz?!
Geef daar eens een reden voor!
En omdat ze de enige is die voor een stenen muur staat.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 08:36 schreef Urnie het volgende:
[..]
Waarom niet? Zij zou het net zo goed kunnen zijn als ieder ander.....
Ik heb er niet echt een duidelijke reden voor, maar mijn gevoel zegt gewoon dat Liz het is.![]()
Totdat ze eruit moet.
Waar dan?quote:
Ja, hier dus ook. En op www.tvopjepc.nl werkt 'ie ook niet?quote:
Klopt, daar werkt het ook niet.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:28 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja, hier dus ook. En op www.tvopjepc.nl werkt 'ie ook niet?
Op welke site?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:32 schreef alwaysthebest het volgende:
Hè, wat vreemd. Zowel op realplayer als windows media player doet 'ie het gewoon.![]()
Jaaa!quote:
Ik weet het niet Milouska is denk ik niet zo dom als ze overkomt. Ik heb haar in de prono redelijk geloof ik in plaats 4 staan, maar of ze de mol is?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 22:14 schreef k_man het volgende:
Eens eventjes samenvatten wie er wat verprutste:
Aflevering 1Opdracht 1: vragen beantwoorden. Twee kandidaten gaven een fout antwoord, maar beiden zijn inmiddels uit het spel. Opdracht 2: de spoorbrug. Mary-Lou en Milouska aarzelen heel lang om de brug over te gaan. Milouska lijkt persé als laatste te willen. Daardoor moet ze met memory als eerste beginnen en verliest meteen 1.000d. Peggy mist een kans op 2.000, maar later haalt ze wel jokers binnen en draait een foto van zichzelf om, zodat ze er later makkelijk uitgespeeld kan worden. Toine laat op het eind geld liggen, maar haalde daarvoor wel 2.000 binnen. Conclusie: vooral Milouska heeft dingen fout gedaan, zonder iets goed te doen.
Aflevering 2Opdracht 1: vlot bouwen. De opdracht gaat goed. Milouska begint de opdracht wel met te vertellen hoe het vlot volgens haar (nogal vreemd) gebouwd moet worden en stuntelt later met het bouwen. Opdracht 2: Amsterdam. Frederique komt door vragen goed beantwoorden in de kuil terecht, een positie met veel invloed op het verloop van het spel. Peggy en Toine komen bij de RAI waar ze geen geld mee mogen nemen. Als Milouska en Richard daar later komen is het geld weg. Milouska en Richard stuntelen nogal, Mary-Lou raakt Chris kwijt. Milouska brengt alleen geld naar de bank, of heeft ze daar ook wat weggehaald?
Aflevering 3Opdracht 1: foto's herkennen. Mary-Lou, Peggy en Milouska hebben het fout. Opdracht 2: tango. Vooral Richard, Milouska en Peggy gaan voor het foute koppel.
Dus voorlopig houd ik het op óf Peggy óf Milouska.
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:39 schreef calvobbes het volgende:
Of dat Roderick en Liz onherkenbaar geschminkt worden tijdens de dans en dat de andere kandidaten moeten zien uit te vinden welk koppel Roderick en Liz zijn.
Staat in de OPquote:Op zaterdag 25 maart 2006 11:43 schreef Svensational het volgende:. Help, ik heb een aflevering gemist, wat nu?
Je kunt de afleveringen terugkijken via onderstaande links:
Jij bent tofquote:
Oh, Copycat heeft het gedaanquote:
Ik in eerste instantie en toen deed Cc het nog een keerquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Oh, Copycat heeft het gedaan.
Naja, Cc is ook tof!
Ja dat was ook het eerste waar ik meteen aan dachtquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:36 schreef alwaysthebest het volgende:
En hallo mol Mary-lou, waar is je hoogtevrees gebleven.![]()
Ik zie regelmatig acties die als molacties bestempeld kunnen worden (zoals bijvoorbeeld het geld eraf halen wat Peggy deed in de vorige aflevering), maar die is ook erg opzichtig waardoor je je wel gaat afvragen of dat wel een molactie kan zijn.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:26 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb eigenlijk nog niet veel mollenacties gezien....
Werd ze bijna verkracht!quote:
Nee duh, maar daarom was het nog wel grappigquote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:31 schreef faberic het volgende:
[..]
Werd ze bijna verkracht!
Het was iig geen mollenactie!
Verkracht door een homo?quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:31 schreef faberic het volgende:
[..]
Werd ze bijna verkracht!
Het was iig geen mollenactie!
Das iets anders dat jij wil dat ze naar huis gaat, maar het gaat mij om het kijken in andermans tas vind ik niet kies.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 13:25 schreef Ayaxola het volgende:
Ik van die jokers jatten echt gewoon slim. Je mocht er mee doen wat je wilde, dus als je ze laat slingeren ben je ze gewoon kwijt
En ach, Milouska mag van mij best naar huis![]()
Ik irriteer me meer aan Toine, dan aan Milouska. Die vent is echt arrogant.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 12:52 schreef Ayaxola het volgende:
Ik vind Milouska wel echt gaan irriteren, dat mens doet echt dom soms![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |