Als variant op de Idols-prono is dit de IWIDM-Prono, eens kijken of dat hier loopt.
![]()
.
![]()
.
Wat houdt de WIDM-Prono eigenlijk in?De IdolsProno test jouw voorspellende gaven bij Wie is de Mol.
![]()
. Elke ronde zul je opnieuw jouw voorspelling moeten doorgeven in dit topic. Voor een juiste voorspelling krijg je punten. Degene die uiteindelijk de meeste punten heeft, die wint.
![]()
.
![]()
.
Okay, maar waar moet ik een voorspelling over geven dan?Elke week geef je voor vrijdag 20.30 door wie jij denkt dat die week de afvaller wordt, wie er gaat winnen, wie de verliezend finalist zal zijn, en niet te vergeten: Wie is... de Mol? Wellicht dat je tussentijds nog bonuspunten kan verdienen, dit merk je dan vanzelf als je je voorspelling door moet geven
![]()
.
Hoeveel punten kan ik steeds verdienen dan?Als jij de afvaller goed hebt, verdien je 30 punten. Had je 'm in jouw ranglijst ook goed, krijg je 20 extra punten. Zit je er 1 of 2 plekken naast, krijg je 10 extra punten. Bij 3 of 4 plekken ernaast krijg je 5 minpunten. Zit je er 5 of 6 plekken naast, krijg je 10 minpunten.
Ten slotte moet je vanaf aflevering 3 (de start van de Prono) ook wekelijks jouw voorspelling doen over de uiteindelijke winnaar, verliezer en mol. Je kan hiervoor veel punten krijgen. Elke week kan je 40 punten (2x10 voor de finalisten en 20 voor de Mol) verdienen. Deze punten worden toegekend na de laatste aflevering van Wie is de Mol.
![]()
.
Ik heb een ronde gemist, kan ik dan nog meedoen?Uiteraard, er zijn zóveel punten te verdienen dat meedoen altijd nog zin heeft.
![]()
.
![]()
.
Kunnen we dan nu beginnen?Je mag nu invullen wie je denkt dat de volgende afvaller is, en zeggen wie je denkt dat de winnaar/verliezer/Mol is. Graag invullen op de volgende manier:
Komende afvaller:Uiteindelijke winnaar:Uiteindelijke verliezer:De Mol:
* De deelnemers: ![]()
De acht kandidaten die dit voorjaar in Argentinië op zoek zullen gaan naar de mol zijn bovenstaand v.l.n.r.:
Frédérique Huydts (Meiden van de Wit)
Liz Snoyink (De Kleine blonde dood, Phileine zegt sorry)
Mary Lou van Steenis (Vrienden voor het leven)
Milouska Meulens (Jeugdjournaal)
Peggy Vrijens (Costa)
Roderick Veelo (Radio 10)
Toine van Peperstraten (Studio Sport).
![]()
Heb je je prono ingevuld, maar wil je dit later aanpassen, meld dit dan even in een nieuwe post, hierdoor kijk ik er niet overheen.
![]()
. Mochten er verder nog vragen en/of opmerkingen zijn, hoor ik het graag.
Gegroet, uw spelleider, Svensational.
Met dank aan BVO voor de OP en de opzet
De Stand:1. alwaysthebest 50
1. Tha_Erik 50
1. Mr_Booze 50
1. Eveli 50
1. Ayaxola 50
1. Hihat 50
1. Globe- 50
1. Quispi 50
1. Woepsie 50
1. dolle_hond 50