Als er vragen zijn als: Is de mol een man of een vrouw, en je verdenkt Liz terwijl het Peggy is, dan is die vraag toch goed.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 20:20 schreef Here2Stay het volgende:
Wat ik me afvraag... als een Frederique Liz als mol ziet en daadwerkelijk inzet op haar als mol.. dan is het best wel knap dat ze er nog steeds inzit als ze
a) de mol niet zelf is
b) de mol in de niet tango-groep zit.
Had namelijk niet het idee dat de afvallers een van de dansers verdachten en de test dus nog slechter maakten..
Dat dacht ik ook toen bij Yvon. Dus die fout ga ik niet nog eens makenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:04 schreef sbientje het volgende:
volgens mij is peggy gewoon niet zo slimof ze zit te stoken, maar ik denk niet dat peggy de mol is...
Ja, dat is 1 vraag. De meeste vragen gaan over de groepsactiviteiten en als jij contact antwoordt: De mol was hier niet bij, ga je toch behoorlijk een andere richting uit.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 21:05 schreef Gia het volgende:
[..]
Als er vragen zijn als: Is de mol een man of een vrouw, en je verdenkt Liz terwijl het Peggy is, dan is die vraag toch goed.
Aan het eind van de aflevering moet iedereen een test maken. In die test krijgen ze vragen over de opdrachten en over de mol (bijv. welke kleur helm droeg de mol).quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:13 schreef Haunter het volgende:
Ik heb WISDM niet gevolgd vorige jaren, ik wil het wel gaan volgen dit jaar, maar ik begrijp nog steeds niet wanneer iemand weg moet? waar baseren ze dat op?
Heeft VWO gedaan hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:21 schreef sbientje het volgende:
maar yvon is wel slim..peggy oogt al gewoon heel dom
Helm was me gisteravond al meteen opgevallen en ook het slechte smoesje van verkeerd tellen is me te makkelijk.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:02 schreef Woelli het volgende:
Ik blijf 100% bij Peggy
* Omdat het me al opviel dat iedereen een groene helm had, behalve zij
* Iedereen dacht danspaar 2, zelf zij, maar toch zat zij ook te pushen naar danspaar 4
* dat ze iemand vergat bij die foto's waardoor ze een verkeerd antwoord gaf
Dus de mol zit automatisch bij de finale oid? en kan er niet uit gaan? (sorry als het een domme vraag is, het is een beetje laatquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:15 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Aan het eind van de aflevering moet iedereen een test maken. In die test krijgen ze vragen over de opdrachten en over de mol (bijv. welke kleur helm droeg de mol).
Degene die er het meest fout heeft, moet naar huis.
Ja, de mol gaat automatisch door. Maar die moet ook de test maken, al is dat allemaal misschien aar schijn en hefet die geen verdachtenquote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:46 schreef Haunter het volgende:
[..]
Dus de mol zit automatisch bij de finale oid? en kan er niet uit gaan? (sorry als het een domme vraag is, het is een beetje laat)
Volgens mij is ze wel een slim meisje hoorquote:Op zaterdag 25 maart 2006 22:21 schreef sbientje het volgende:
maar yvon is wel slim..peggy oogt al gewoon heel dom
quote:Zo ging ik een poosje vast met Chris Tates (Rozengeur en Wodka Lime, red.) naar feestjes omdat dat gewoon gezellig was, maar uiteraard werd geïnsinueerd dat we iets hadden.
Ik zou toch zweren dat ik haar daar in tegen ben gekomen... dan zal het wel een ander B-BN'er programma zijn geweestquote:
Peggy zou wel een hele slechte mol zijn want haar acties liggen er te dik bovenop...quote:Op zondag 26 maart 2006 01:12 schreef Stansfield het volgende:
Ik verdenk peggy nu heel erg.
Heb de video even bekeken voor de 2e keer en zij had wat dingen tegen. Ze stemde vol voor Richard die er dus uit is dus dat kan nooit goed gegaan zijn. Ze had het al over tango voordat ze in het vliegtuig zaten en dat boek kregen. En zij was ook heel erg voor paar 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |