Dat heb ik ook een beetjequote:Op zondag 26 maart 2006 11:53 schreef Eveli het volgende:
Pff, ik weet het echt niet meer.Eerst dacht ik Frédérique, maar die viel niet zo op de afgelopen aflevering. Ik neig nu wat meer naar Peggy, denk ik.
Daarom zou ze juist de mol zijnquote:Op zondag 26 maart 2006 01:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Peggy zou wel een hele slechte mol zijn want haar acties liggen er te dik bovenop...
Peggy staat veel op toneelquote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik me bij die Peggy Vrijens wel over verbaas is dat ik haar nu al een paar keer in dit soort BN'er programma's als Bobo's in de bush, Sterrenslag en nu weer Wie is de Mol ben tegenkomen en dat ik eigenlijk geen een serieuze rol van d'r kan noemen... van die B-actrices die op de een of andere manier altijd voor dit soort programma's worden gevraagd terwijl ze eigenlijk niks hebben gepresteerd. Het wachten is nog op Peggy Jane de Schepper in de volgende serie
Boeiend, zoveel hebben niks gepresteerdquote:Op zondag 26 maart 2006 00:56 schreef TheVulture het volgende:
Waar ik me bij die Peggy Vrijens wel over verbaas is dat ik haar nu al een paar keer in dit soort BN'er programma's als Bobo's in de bush, Sterrenslag en nu weer Wie is de Mol ben tegenkomen en dat ik eigenlijk geen een serieuze rol van d'r kan noemen... van die B-actrices die op de een of andere manier altijd voor dit soort programma's worden gevraagd terwijl ze eigenlijk niks hebben gepresteerd. Het wachten is nog op Peggy Jane de Schepper in de volgende serie
Rozengeur en Joyride moet je eerder zeggenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:09 schreef Ayaxola het volgende:
[..]
Boeiend, zoveel hebben niks gepresteerd
En ze heeft in Costa gespeeld![]()
Miloushka en Peggy zijn me iets té opvallend bezig... en vooral bij Miloushka komt het heel gemaakt over, die wil zich bewust verdacht makenquote:Op zondag 26 maart 2006 12:18 schreef Liejannuh het volgende:
Dat gedoe van Miloushka zit me ook niet lekker. Ik zie niets, want ik heb mijn bril niet op zegt ze bij de eerste foto en verder ziet ze alle foto's wel.
Overigens blijf ik bij Peggy als mol. Ze zit bij die foto's veel te veel verwarring te veroorzaken.
Heel veel vinden haar irritant. Ik lig helemaal dubbel om haarquote:Op zondag 26 maart 2006 12:18 schreef Liejannuh het volgende:
Dat gedoe van Miloushka zit me ook niet lekker. Ik zie niets, want ik heb mijn bril niet op zegt ze bij de eerste foto en verder ziet ze alle foto's wel.
Miloushka hield zich in die kwestie juist op de vlakte... als je de herhaling hebt gezien merk je dat Mary-Lou de eerste aanzet geeft richting koppel 4 en vervolgens ging Peggy daar helemaal in mee...quote:Op zondag 26 maart 2006 13:04 schreef greatgonzo het volgende:
Ik op Milouska, ze schrok wel erg toen meteen Liz werd herkend, toen Richard echter op paar 4 begon te gokken, ging ze daar volop in mee, en begon ook te roepen dat het 4 moest zijn..
Hier hetzelfde, al ben ik ook niet zo zeker van Peggyquote:Op zondag 26 maart 2006 11:53 schreef Eveli het volgende:
Pff, ik weet het echt niet meer.Eerst dacht ik Frédérique, maar die viel niet zo op de afgelopen aflevering. Ik neig nu wat meer naar Peggy, denk ik.
Angela was te oud voor de ''Avro'' zei men.quote:Op zondag 26 maart 2006 13:44 schreef Urquhart het volgende:
Angela is en blijft gewoon Wie is de Mol?
Karel doet het best leuk, maar kan gewoon niet tippen aan Angela.
Nee, idd! "Heb je dan helemaal niks van de groep/het spel begrepen, als je er zo vreselijk naast zit?"quote:Op zondag 26 maart 2006 13:53 schreef Eveli het volgende:
Liever Angela inderdaad. Vooral als er kandidaten het spel moeten verlaten vind ik Karel niet prettig.
Dat klopt dan doet die Karel maar vreemdquote:Op zondag 26 maart 2006 13:53 schreef Eveli het volgende:
Liever Angela inderdaad. Vooral als er kandidaten het spel moeten verlaten vind ik Karel niet prettig.
Dat zei Richard volgens mij zelfquote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee, idd! "Heb je dan helemaal niks van de groep/het spel begrepen, als je er zo vreselijk naast zit?"
Zoiets zei hij tegen Richard, toch?
Ja klopt.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Urnie het volgende:
[..]
Nee, idd! "Heb je dan helemaal niks van de groep/het spel begrepen, als je er zo vreselijk naast zit?"
Ik vind het juist leuk dat ie dat doet.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:02 schreef Urnie het volgende:
[..]
Ik zeg nog Liz,quote:Op zondag 26 maart 2006 14:34 schreef Woelli het volgende:
[..]
Nee![]()
Maar TheVulture zei al met dat hoogtevrees. Het is idd erg verdacht![]()
Dat dacht ik dus ookquote:Op zondag 26 maart 2006 14:37 schreef sbientje het volgende:
dat van die hoogtevrees was mij idd ook al opgevallen.. maar ja, die brug was ook wel een stuk enger dan dat kabelbaantje![]()
Is dat het gemiddele ofzo van de pronoquote:Op zondag 26 maart 2006 14:39 schreef BVO het volgende:
Molverdenking:
1. Milouska.
2. Peggy.
3. Mary-Lou.
-----------------------
4. Frédérique.
5. Liz.
6. Roderick.
7. Toine.
Snap ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Wat ik niet snap hè, hoe kunnen mensen in hemels naam Liz of Roderick verdenken? Waar baseer je dat op?
Toen Karel zei dat er 2 gescheiden van de groep moesten voor een opdracht zei Liz meteen ''ja ik ga''.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Wat ik niet snap hè, hoe kunnen mensen in hemels naam Liz of Roderick verdenken? Waar baseer je dat op?
Omdat ik denk dat de rest niet de mol is.....quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Niet iedereen heeft elkaar gezien op met helm denk ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:07 schreef Urnie het volgende:
[..]
misschien een aanwijzing...maar dat valt de overige kandidaten toch ook op zou je zeggen....
Ach, misschien hadden ze maar 5 groene helmen.
Oh! Ja, dat kan natuurlijk ook nog!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft elkaar gezien op met helm denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |