Snap ik ook niet helemaal.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Wat ik niet snap hè, hoe kunnen mensen in hemels naam Liz of Roderick verdenken? Waar baseer je dat op?
Toen Karel zei dat er 2 gescheiden van de groep moesten voor een opdracht zei Liz meteen ''ja ik ga''.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Wat ik niet snap hè, hoe kunnen mensen in hemels naam Liz of Roderick verdenken? Waar baseer je dat op?
Omdat ik denk dat de rest niet de mol is.....quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Niet iedereen heeft elkaar gezien op met helm denk ik.quote:Op zondag 26 maart 2006 15:07 schreef Urnie het volgende:
[..]
misschien een aanwijzing...maar dat valt de overige kandidaten toch ook op zou je zeggen....
Ach, misschien hadden ze maar 5 groene helmen.
Oh! Ja, dat kan natuurlijk ook nog!quote:Op zondag 26 maart 2006 15:08 schreef Woelli het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft elkaar gezien op met helm denk ik.
En als hij het wel wist, dan zou hij nog steeds alleen maar uitspraken doen over zaken die voor iedereen duidelijk zijn, lijkt mij.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:01 schreef 61neorej het volgende:
[..]
Karel wist dacht ik ook niet wie de mol was.
Wat Eveli zegt dus.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 16:43 schreef Eveli het volgende:
[..]
Zoals hierboven staat, wist Karel dus idd niet wie de Mol was + het zou wel erg dom zijn om zo'n fout te maken. Dan weet iedereen gelijk al dat Liz en Roderick het niet zijn.
quote:Op zondag 26 maart 2006 17:10 schreef somegirl het volgende:
ik vind het maar een vervelende serie, iedere keer als ik denk te weten wie de mol is gaat m'n verdachte er uit!
Eerst Geert, toen Chris, en nu Richard weer! Ik zou echt niet goed zijn in dit spel.
Doe je al mee aan de prono? Zo nee, dan moet je meedoen en dan diegene die jij al Mol verdenkt invullen bij Afvaller deze week. Dan haal je wel telkens je punten.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:10 schreef somegirl het volgende:
ik vind het maar een vervelende serie, iedere keer als ik denk te weten wie de mol is gaat m'n verdachte er uit!
Eerst Geert, toen Chris, en nu Richard weer! Ik zou echt niet goed zijn in dit spel.
Ik zat samen met m'n zus op de site naar de fotootjes te kijken, voordat de eerste aflevering geweest was.quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Je bent Mol: je kiest voor de opdracht tango, je krijgt 3(?) dagen: lekker eten, lekkere wijn, beetje relaxed rondzwieren op de dansvloer (denk aan John die die keuze ook een keer bewust maakten, en 2 jaar geleden dat meisje (naam ff kwijt) die ook koos voor het hotel), sowieso 1 vrijstelling en met wat geluk een tweede OF 2000 euro uit de pot (win/win).quote:Op zondag 26 maart 2006 14:43 schreef Chowi het volgende:
Eén hint zegt nog niets he. Maar ik denk dat ze wel een uitstekende mol zou kunnen zijn.quote:Op zondag 26 maart 2006 17:50 schreef Sapphire het volgende:
[..]
Ik zat samen met m'n zus op de site naar de fotootjes te kijken, voordat de eerste aflevering geweest was.
Ik zeg, puur op gevoel: "Het is Liz!"
Zegt m'n zus: "Nou, ze staat wel als enige voor een stenen muur..."
Toen wist ik het zeker.
Maar een beetje oneerlijk tegenover de rest is het wel, vind ik. Het is logisch dat ze elkaar gaan verdenken en dus heeft niemand het de eerste 2 afleveringen bij het juiste eind kunnen hebben dan.quote:Op zondag 26 maart 2006 18:25 schreef GHans7 het volgende:
[..]
Je bent Mol: je kiest voor de opdracht tango, je krijgt 3(?) dagen: lekker eten, lekkere wijn, beetje relaxed rondzwieren op de dansvloer (denk aan John die die keuze ook een keer bewust maakten, en 2 jaar geleden dat meisje (naam ff kwijt) die ook koos voor het hotel), sowieso 1 vrijstelling en met wat geluk een tweede OF 2000 euro uit de pot (win/win).
Je laat een groep van 7 man elkaar lekker opnaaien en naar elkaar kijken, elkaar verdenken, koukleumen in tentjes, over rails heen lopen, door bomen sjezen etc. etc. zonder zelf op te vallen de eerste paar dagen. Ik wist het wel als mol
Inderdaad. Er gaat sowieso altijd wel iemand uit, en wie dat dan is zou mij als mol echt een worst wezen.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:18 schreef Murray het volgende:
[..]
Ik denk niet dat de mol zich over vrijstellingen drukt maakt.
Ja het is ook nog eens een waardeloze hint.quote:Op zondag 26 maart 2006 19:24 schreef sbientje het volgende:
en mary lou staat als enige onder de grond , dat lijkt me nog meer een hint
Met widm weet je maar nooit...quote:Op zondag 26 maart 2006 19:22 schreef Murray het volgende:
"Nou, ze staat wel als enige voor een stenen muur.."
Waarom zou dat een hint zijn?
Peggy heeft als enige oorbellen in, is dat dan ook een hint?
Waar dan?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:24 schreef sbientje het volgende:
en mary lou staat als enige onder de grond , dat lijkt me nog meer een hint
liep het bij jou wel lekker?quote:Op zondag 26 maart 2006 19:47 schreef rubbereend het volgende:
vanmiddag eindelijk een aflevering kunnen kijken, heerlijk
je zit er meteen helemaal in
de TV liep primaquote:
Dan heb je de eerste 2 dus wel gemistquote:Op zondag 26 maart 2006 20:07 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de TV liep prima, heb de herhaling gewoon op TV gekeken, heb nog geen tijd gehad voor de andere uitzendingen via uitzending gemist
Eenschquote:Op zondag 26 maart 2006 16:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Ik vind het programma steeds minder boeiend worden; ik weet niet of dat gevoel bij mij komt door de spelers of door de opdrachten die ik steeds minder spannend vind. Weet wel dat ik minder vooruit kijk naar de volgende aflevering terwijl ik eerder gewoon niet kon wachten....
Beetje jammer...
Sowieso vind ik het bn'ers minder leuk dan met niet-bn'ers, dat vond ik vorig seizoen ook al, maar deze keer lijken de opdrachten idd ook een stuk minder spannend, volgens mij ligt dat voor een groot deel ook aan de montage. Het is allemaal zo saai weergegeven, zelfs de opdracht op de paarden waar tijdsdruk achter zat was gemonteerd alsof het allemaal heel gemoedelijk ging. Ik hoop dat dat nog beter wordt verderop in het programma, anders wordt het een langdradig verhaal.quote:Op zondag 26 maart 2006 23:27 schreef Molline het volgende:
[..]
Eensch.
Ik vind vooral de opdrachten erg saai in deze serie. Het kan me nog niet zo boeien als andere jaren, was de afgelopen aflevering zelfs bijna vergeten te kijken. Hoop dat het nog wel leuker gaat worden, want anders![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |