Waar dan?quote:
Svenquote:
CDP zegt van welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:29 schreef PeRi het volgende:
Niet!
Is dát Kelly?quote:
Nou Sven, doe er eens wat aanquote:
Het kan taaltechnisch allebeiquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
met / meet
Jaloers kreng ben je. Jij had ver kunnen komen met een Zoolander filmpjequote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:30 schreef Bupatih het volgende:
Is dát Kelly?
Oh, dan vind ik díé irritant.
quote:
Whehequote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:31 schreef Dada het volgende:
[..]
Jaloers kreng ben je. Jij had ver kunnen komen met een Zoolander filmpje
Doeiquote:
Ik zwaaide evenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doei. Veel plezier, wat je ook gaat doen
.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:32 schreef Bupatih het volgende:! Zie je het al voor je? Half Fok! met mijn kop als avatar.
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:32 schreef Svensational het volgende:
[..]
Doei. Veel plezier, wat je ook gaat doen
.
Mijn PI maakte het weer wat Bupiaanser.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:34 schreef Dada het volgende:
[..]wat een onbuupiaanse opmerking!
Jouw Zoolander reeks was geniaal. Haalde het niveau van een "Pomme en Kelly"
Jaja, zeggen ze allemaal.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:38 schreef donnahvh het volgende:
[..]
puur toeval![]()
stond bovenaan in de active topics![]()
ja die ava komt recht uit mn hartquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:41 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik zag je eerst niet!Je avatar enzo!!
![]()
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:43 schreef Airelle het volgende:
ShowChat #706 met vanavond Kate Hudson
VS.
Wel laat...
Af Bupa!quote:
Ik wil ook koest en braaf bij jou zitten, maar de vraag is: mág dat wel?quote:
Fuck... helemaal vergetenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:45 schreef Airelle het volgende:
[..]
Waarom reageerde je niet op mijn leuke franse berichtje?
Vandaar dat het een met Google gevonden plaatje is.quote:
Vanavond welquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:47 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik wil ook koest en braaf bij jou zitten, maar de vraag is: mág dat wel?
Jij doet dat altijd met de mail enzo he?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:47 schreef Dizer het volgende:
[..]
Fuck... helemaal vergetenIk had bij de notificatie email van fotoboek nog zo een vlaggetje gezet en zo
Ik laat me altijd waarschuwen als ik een berichtje hebquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:48 schreef Airelle het volgende:
[..]
Jij doet dat altijd met de mail enzo he?. Lijkt me heel onhandig...
Ik ook.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:49 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik laat me altijd waarschuwen als ik een berichtje heb
Braaf!quote:
Heb em niet zelf gemaakt, helaasquote:
Nee sorry. Maar ik kan ook niet meer instappen nu. En ik het begin wist ik het ECHT helemaal niet hoor.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:52 schreef Svensational het volgende:
Airelle, je hebt niet eens meegedaan met de prono.
Wat hij, met zijn wonderschone avatar, zegt!quote:
quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:54 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee sorry. Maar ik kan ook niet meer instappen nu. En ik het begin wist ik het ECHT helemaal niet hoor.
quote:Op zaterdag 18 maart 2006 17:04 schreef Svensational het volgende:. Ik heb een ronde gemist, kan ik dan nog meedoen?
Uiteraard, er zijn zóveel punten te verdienen dat meedoen altijd nog zin heeft..
Wie zijn nu precies de "kanslozen" in jouw betoog?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:57 schreef BVO het volgende:
Nou ja, was best leuk, maar wanneer allerlei kanslozen achter een hype aanlopen in plaats van zelf origineel zijn wordt het al gauw heel flauw.
Degenen die nu óók opeens zo'n avatar gaan nemenquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:58 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wie zijn nu precies de "kanslozen" in jouw betoog?.
Dat is juist het leukequote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Degenen die nu óók opeens zo'n avatar gaan nemen.
Kijk, de eerste paar zijn leuk, maar als er al tientallen zijn met zo'n avatar wordt het flauw en makkelijk.
Ja, want dat was bij Idols idd ook niet zo.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:59 schreef BVO het volgende:
[..]
Degenen die nu óók opeens zo'n avatar gaan nemen.
Kijk, de eerste paar zijn leuk, maar als er al tientallen zijn met zo'n avatar wordt het flauw en makkelijk.
Haar man speelt in Paradiso vanaafquote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:47 schreef niksan het volgende:
Maar hoe zit dat nou CDP, wat doet KH in Nederland?![]()
Die van jou is nog wel te pruimen.quote:
Wat heb je op het oog?quote:Op vrijdag 24 maart 2006 21:38 schreef Dizer het volgende:
Damn.. heb weer wat op eBay gezien.. gaat me 130 euro kosten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |